Odebírat
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(oksd) (3.2.2017 14:10)
|
reagovat
|
na druhou stranu ten sloup je udelany kvalitne |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(pc2005) (3.2.2017 1:35)
|
reagovat
|
LemonFR: 100% to není, tak 99% ale jo https://en.wikipedia.org/wiki/Juliane_Koepcke |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(LemonFR) RP (3.2.2017 1:08)
|
reagovat
|
Vraví sa, že hlavná zásada je sedieť v uličke, nie pri okne. Väčšina obetí je prakticky vždy pri okne. A ja súhlasím, že bus je napiču aby bol lacný, na druhú stranu, aj pri páde lietadla si v piči na sto percent. Podstatné je, že pravdepodobnosť že padne lietadlo alebo s tebou fatálne havaruje bus je stále nižšia ako to, že sa zajebeš v aute keď nejaká pička v SUV prejde pri maľovaní do protismeru.. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(pc2005) (3.2.2017 0:46)
|
reagovat
|
smajl2: Jo když jsem o tom slyšel poprvé, tak jsem se bál sedět na levé straně... po tomhle obrázku asi budu chodit pěšky |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(..) (2.2.2017 23:41)
|
reagovat
|
LemonFR: kapitán má ale pravdu... kdyby se ty busy dělaly líp, stály by víc... jak nákupní cena, tak údržba a opravy. A to by byl ekonomickej nesmysl. Například MHD i spousta meziměstských linek se už dnes musí dotovat z peněz od obcí, natož kdyby ty busy stály dvakrát tolik. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(smajl2) (2.2.2017 23:04)
|
reagovat
|
Ten Podolinec... Tvl to je jak scena z nezvratneho osudu |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(LemonFR) RP (2.2.2017 21:34)
|
reagovat
|
Ja napríklad v buse jazdím denne a to preto, lebo autom by som musel riešiť parkovanie a ešte by ma to vyšlo drahšie s benzínom, plus rozdiel v komforte, v autobuse sa aspoň môžem dospať, alebo si čítať. Pri nehode som bol len raz a to bol v podstate ťukec a aj tak karosa v podstate predok fatál (neubrzdil a napálil do osobného auta zozadu) a ľudia čo stáli popadali na kopu. Ale je fajn že ľudia chodia autami, aspoň si v autobuse sadnem |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(Cpt. notSoObvious) RP (2.2.2017 21:24)
|
reagovat
|
Neřeší se to jenom proto, že busy užívá plebs... střední třída a výš používá auta... |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(pc2005) (2.2.2017 20:53)
|
reagovat
|
Podobné v československu https://cs.wikipedia.org/wiki/Nehoda_u_Podol%C3%ADnce |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(Ziriath) RP (2.2.2017 20:52)
|
reagovat
|
Tak ne - je to z Kalifornie a dveře fakt měl jenom jedny [odkaz] |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(pc2005) (2.2.2017 20:48)
|
reagovat
|
Peter: co plechy, ale rám zůstal asi doma (a nebo ho udělali ze dřeva) |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(Ziriath) RP (2.2.2017 20:48)
|
reagovat
|
Spíše je odněkud, kde se jezdí vlevo. Ale je to dost neuvěřitelný - jak vůbec mohl držet pohromadě už jenom při jízdě? |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(Peter .) RP (2.2.2017 20:46)
|
reagovat
|
Citrón, nižšie boli odkazy aj na modernejšie rakvy od Karosy. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(MSA2nr) (2.2.2017 20:23)
|
reagovat
|
Tvl a jenom jedny dveře, vepředu. Muselo být super se odtamtud dostávat. Přes mrtvoly (doslova) nebo tím otevřeným stropním otvorem vzadu. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(jumep) RP (2.2.2017 20:19)
|
reagovat
|
nechcem nic namietat, ale pravej rade by asi moc pas nepomohol
a asi ani lavej |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(LemonFR) RP (2.2.2017 20:17)
|
reagovat
|
Jasne, lebo toto je evidentne B 732. Nechcem ťa sklamať, ale pri havárii je autobus v podstate smrtiaca pasca, už len nulové deformačné zóny, vysoké ťažisko, pásy, ktoré ak sú tak ich nikto nepoužíva... Čo vážnejšia nehoda autobusu, to obete na životoch. Nerieši sa to iba preto, lebo tých nehôd nie je veľa. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(Peter .) RP (2.2.2017 20:11)
|
reagovat
|
Také mäkké plechy mala len karosa: [odkaz] |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(LemonFR) RP (2.2.2017 20:07)
|
reagovat
|
Ani nie, mne príde smiešne ako sa dbá na štandardy pri autách a pritom autobusy sú len o kúsok pevnejšie ako keby ich zlepili z papundeklu. A mimo diaľnic a rýchlostných ciest nemusia mať pásy. |
|
|
Obrázek 'skoro napul'
(pc2005) (2.2.2017 20:06)
|
reagovat
|
Ten musel jet tak mach 1 ne? |
|