MyMuži  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  Pravda24


Nalezeno 93 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (generál KotlárRP (6.4.2017 16:42) reagovat
Jsou i hubené Čechyně.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Tomasoo) (5.4.2017 23:59) reagovat
Z letáku z Lidlu s černochem není dobře poznat jak bude sedět mikina => stejnej problém jako že z letáků s hubenejma modelkama není poznat jak bude sedět obyčejný Čechyni

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (generál KotlárRP (5.4.2017 12:19) reagovat
Jestli si nekdo tyhle dva obrazky spojuje s rasismem, tak je prostě magor.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (ZlopezRP (5.4.2017 9:09) reagovat
Vy koukate, jak ty mikiny slusi nejakym modelum? :-D

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (PivoRP (5.4.2017 8:32) reagovat
Sem si říkal, že tu včerejší kupu sraček, co vyplodil Alois, už nic nepřekoná. Prej lidlgate :-D Národ se vzbouřil, protože z letáku nebylo zřejmé, jak vypadá mikina :-D

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (roflos) (5.4.2017 8:06) reagovat
Jinými slovy více než 90% lidí má horší přehled o tom, jak jim oblečení bude sedět, než kdyby tam byl běloch. Kdyby byl na letáku větnamec nebo cikán, tak by to dávalo o něco větší smysl. O něco málo. A teď se najdou debilové, kteří nevidí tento naprosto do očí bijící důvod a označí jakýkoli protest za rasismus. PS. Alois by měl být expedován do Štrasburku a být souzen za zločiny proti včelstvu a jejich kultrnímu dědictví. Už nikdy se na med nepodívam stejně. PS2. Sorry za blbej link.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (roflos) (5.4.2017 7:54) reagovat
@Lidlgate Kolik % obyvatel v ČR jsou černoši? I přes realnou obavu, že mě googlení vět "kolik černochů žije na území čr" a "rasové složení obyvatel ČR" zařadí na nějakej seznam, se to pokusím zjistit. Při pohledu na průzkumy národnostního složení na [url=https://cs.wikipedia.org/wiki/Obyvatelstvo_%C4%8Ceska]Wiki[/url] ztácím důvěru v kompetence statistického úřadu. Tak budem štědří, a řeknem že jich tady je 10k, tedy 1 promile. Tedy 1 tisícina obyvatel získá lepší přehled, jak jim bude slušet mikča.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 23:13) reagovat
A živíš se barvama z hlediska estetiky a umění, nebo z hlediska matematiky a techniky?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 23:09) reagovat
Schovej si tu falesnou litost pro nekoho kdo to oceni. Ses stejnej blbec jako my ostatni, jen ses s tim jeste nesmiril. Precti si muj prispevek z 23:04 a snad konecne pochopis o co mi jde. Jdu spat, zejtra mam tu prednasku. Ale kdyby se ti chtelo psat dalsi komicky vyjadreni o barvach tam sem s tim, mozna to rano pouziju jako dukaz nepochopeni ve vetsinovy populaci :-D

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 23:05) reagovat
Pokud si myslíš, že to z té věty vyplývá, tak je to pravda. K tomu předtím se omlouvám, to zájmeno v druhé osobě mělo být obecné, jak jsem ho použil v některých příspěvcích dříve, ale uznávám, že jsem to napsal dost blbě, takže to vyznělo jak píšeš, nicméně to opravdu nebyl záměr :-(

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 23:04) reagovat
Jen pokracuj v nazyvani vsech okolo rasisty, pac jednoho dne budes mit pravdu. A toho se bojim a snazim se proti tomu neco delat, ale jak vidim tak uplne marne, pac parez zustane parezem.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 23:00) reagovat
"Nejsem schopný napsat větu, kterou ty bys nevnímal jako úplnou pičovinu. S tím bohužel ale nic neudělám, to je tvůj nenávistný bias, který nechováš, na rozdíl ode mě. " aha takze tvoje tvrzeni nemuzou bejt picoviny protoze je vsechno muj zlej bias :-D

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:59) reagovat
Jen pro tvoji informaci se ´barvama zivim a zejtra mam na to tema dvouhodinovou prednasku :-D "Takže proto je podle mě tvůj komentář 22:43 jenom zástupný argument pro to, že jsi prostě xenofobní nebo rasista, případně obojí, protože reálně to nemá jinej dopad než tvůj dobrej pocit z rasové čistot " jako vzdy zadnej dukaz pro tvoje tvrzeni, jen argument ad hominem :-D perfektni, jako vzdy jsi rekl presne nic

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:59) reagovat
Nejsem schopný napsat větu, kterou ty bys nevnímal jako úplnou pičovinu. S tím bohužel ale nic neudělám, to je tvůj nenávistný bias, který nechováš, na rozdíl ode mě.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:56) reagovat
[odkaz] Tady máš cosi o typologii. Můžeš si taky pogooglit nějaké obrázky. Nevím, jak přesně si v tom stojí černoši, ale hádám, že se s některými skupinami kryjí více a některými méně. A pak taky podle typologie černocha, což ani nevím, jestli existuje (rasismus?). Takže proto je podle mě tvůj komentář 22:43 jenom zástupný argument pro to, že jsi prostě xenofobní nebo rasista, případně obojí, protože reálně to nemá jinej dopad než tvůj dobrej pocit z rasové čistot

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:54) reagovat
Ty fakt nejsi schopen napsat vetu aniz by obsahovala uplnou picovinu :-( je to smutny, fakt smutny, takhle to jako lidstvo fakt nikam nedotahnem

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:54) reagovat
"čímž se dostáváme opět k tvrzení "tady to bylo vždycky bílý a naše" s dodatkem "a oni se nám teď do toho serou."" kdo se komu do ceho sere? O jakejch imaginarnich entitach tu mluvis?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:53) reagovat
"Východisko druhého tvrzení je pak to, že bez multikulti černé propagandy by žádný černoch modela nedělal" - pockej takze oni jiny cernosi nez modelove na svete neexistujou? Zse bejkovina az to buci.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:52) reagovat
"Není-li pro mne jinak barevný model přijatelný pro jeho barvu (chci svoje oblečení na bílých), jsem rasista." Viz muj komentar 22:43. To jsou tak komicky blbosti co tvrdis ze uz ani necejtim potrebu neco vyvracet pac ono vlastne ani neni co.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:50) reagovat
"Já netvrdím, že se musí chovat jak uznám za legitimní." aha a presne proto jsi odbyl argument s fyzickou podobnosti na zaklade nicim nepodlozeny ale o to vic fascinujici teorii o typologii :-D A takhle bych mohl jit vetu po vete a poukazovat na to jaky to jsou kokotiny, ale uz an to asi dneska nemam.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (holá_zádel) (4.4.2017 22:49) reagovat
Všichni jsou NIGGERS, jen farář je black man...

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:48) reagovat
Já netvrdím, že se musí chovat jak uznám za legitimní. Já tvrdím, že tohle smýšlení a argumentace opravdu je rasistická. Tvrzení zakládám na samotné definici rasismu. Není-li pro mne jinak barevný model přijatelný pro jeho barvu (chci svoje oblečení na bílých), jsem rasista. Východisko druhého tvrzení je pak to, že bez multikulti černé propagandy by žádný černoch modela nedělal, čímž se dostáváme opět k tvrzení "tady to bylo vždycky bílý a naše" s dodatkem "a oni se nám teď do toho serou." A to je rasismus.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:47) reagovat
To ze nejsi schopen nic z toho co tvrdis podlozit jsem si uz zvykl (tesim se az nekdy dotlacis dukazy k tem komickejm tvrzenim o typologii), ale ty nejsi schopen domyslet ani primou implikaci toho co tvrdis a to uz je fakt na zamysleni jestli ses neminul povolanim.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:45) reagovat
Taky je fakt odporny ze se lidi vymezujou proti propagande. Mam reseni! Vice propagandy! Pak konecne ty blbi pochopi jak je ta propaganda skvela! Ty si fakt vubec nevidis do huby a nejsi schopen domyslet co ty tvoje tvrzeni znamenaj.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:43) reagovat
A je to teda fakt odporny ze lidi chtej videt hadry co si koupi na modelovi co je jim aspon castecne podobnej. Odporny nechutny rasisti. Presne tohle je jeden z nejvetsich problemu lidstva a je potreba proti tomu bojovat co to da. Samozrejme je to jedna z tech veci, ktery kdyz o nich budes dostatecne mluvit, tak vymazes veskerej ŕasizmus z povrchu zemskyho!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:41) reagovat
Hele ted se posad pac ti reknu neco co ti zatrese vesmirem: OSTATNI LIDI SE NEMUSI CHOVAT JEN NA ZAKLADE DUVODU JAKY TY UZNAS ZA LEGITIMNI. "Ale "chci svoje oblečení na bílých" a "multikulti černá propaganda" bych směle pod rasismus zahrnul." jako vzdy tvrzeni zalozeny na ..... na nicem. jako vzdy

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:40) reagovat
Alois: I s tím by se dalo souhlasit, na druhou stranu i já mám právo vyhodnotit jako rasistický argument "tady to vždycky bylo naše a naši byli vždycky bílí," kterých a jemu podobných bylo okolo onoho incidentu spousta. Ostatně v tom odkazuji na svůj koment s Kingdom Come - může být relevantní důvod, jen ho nevidím. Ale "chci svoje oblečení na bílých" a "multikulti černá propaganda" bych směle pod rasismus zahrnul.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:39) reagovat
Parada, stalo to asi 20 prispevku a konecne jsi pochopil to na co stacilo precist predchozi prispevky na ktery jsi reagoval :-D Skvela prace!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:38) reagovat
Byl bys schopnej aspon jednou, jednou za historii celyho roumingu neco z toho co tvrdis necim podlozit?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:37) reagovat
Jak si jako neudrzim tohle mysleni? zase placas aniz bys cokoliv dolozil asi jako ten tvuj fabulat o typologii: "Jenže můžeš mít ve skutečnosti typologicky blíž k černochovi, než třeba k zrzkovi, vem si takového Milanese." :-D to je tvoje stand up cislo ne?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:35) reagovat
Stejne tak jako nekomu se nelibi cernoch v letaku = je to rasista! Taky demence jak poleno ale uz teda o neco mensi. Duvod muze bejt jakejkoliv. At uz to ze je jinak barevnej nez ten kdo si ma tu mikinu koupit, tak to ze to muze brat jako multikulti propagandu a zase se vracime nazpet ze ta motivace ti muze bejt u prdele pac lidi maj pravo si hejtovat co se jim zlibi a ty nemas pravo je bez jakyhokoliv dukazu narkavat z jakyhokoliv ismu se ti zlibi.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:35) reagovat
Alois: Ok, s tím souhlasím. Na druhou stranu je zajímavé, že si tohle smýšlení neudržíš, pokud jde o jinou otázku, než "jsou Češi rasisté?"

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:32) reagovat
Nastav si ty parametry jak chces ja se jen vymezil vuci pristupu hurr durr nekomu se nelibi cernoch v letaku ergo 25% populace musi bejt rasisticky! Pac to je uplna demence a je to presne to proti cemu se anti rasisticky fagoti vymezujou aby to samy delali ale na druhou stranu.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:30) reagovat
22:21 !!! Jupí :-* Dík, to je dobrá poznámka. Takže vlastně napadáš toliko tvrzení ext_ co do množství lidí (čtvrtina populace)? A jinak teda aby sis o tom incidentu udělal dostatečnou představu, tak bys musel znát motivaci každého jednoho člověka, který protestoval proti černochovi v tom letáku? Nebo je to spíš tak, že pokud najdu dost lidí, jejichž motivace bude zcela evidentně rasistická, pak můžu za rasistickou prohlásit celou skupinu?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:30) reagovat
A to s tim proc je to jedno je tu uz receno tolikrat a parafrazovano tolikrat ze na to nemam dost prstu abych to spocital. Ty jen proste cemu nerozumis tak to prohlasis za neexistujici.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:29) reagovat
Je to uplne jedno protoze je to letak co ti ma prodat mikinu, ne poucovat o rasovy rovnosti. Nejaky zamejsleni jestli je nebo neni racionalni duvod aby tam byl cernoch je uplne na hlavu a jediny koho to zajima jsou uplny blbci co nemaj nic poradnyho na praci.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:26) reagovat
Takhle to presne dopada kdyz se relativne dobry teorie chytnou blbci a pretocej to na hlavu. Takhle si to ten Horkheimer fakt nepredstavoval. Ale neco podobnyho se stalo v dejinach uz mockrat. Viz Nietzsche a jeho nadclovek.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:25) reagovat
Když tomu nerozumím, tak jo :-* Vem to třeba takhle - byl hejt na Kingdom Come, že je tam nedostatečné zastoupení černochů. Mohlo by se to zdát jako rasismus, ale vzhledem k tomu, že historicky je sice možné, že v té době až tři černoši byli na území Čech spatřeni, je takřka nulová šance, že by byli spatřeni v místě, kde se hra odehrává. Tedy existuje racionální důvod, proč tam černoši nepatří. Je takový racionální důvod pro leták Lidlu? A proč by to mělo být jedno?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:23) reagovat
Tyyyyjo tem lidem EXPLICITNE vadilo ze je cernej! A proto jsou vsichni rasisti! Duvod je uplne vedlejsi at je jakejkoliv. Pojdme je v zajmu tolerance vsechny nenavidet stejne!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:21) reagovat
Ja tvrdim ze nevim jakej je ten duvod a na zaklade toho odmitam delat zavery o tech lidech. Odmitam bejt totiz plnej predsudku a nenavistnyho biasu jako ty nebo ext.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:20) reagovat
Satrif to jednou napsal exaktne, ja to uz parafrazoval asi 3x. Fakt nevim jak si to predstavujes. To kdyz jsi ve skole, tak taky zvednes ruku a zeptas se jestli by ti to nemohli rict deviti zpusoby a idealne aby jeden z nich byl pozpatku?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:19) reagovat
Ono se taky muze stat ze najednou drev vybouchne. No stat se to muze a proto je potreba veskerej svuj beznej zivot prizpusobit tomu ze drevo muze nekdy vybouchnout. Na dalsi lekci argumentacni gymnastiky se tesi vas honey!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:19) reagovat
Tak mi zkus základní argument parafrázovat, prosím. Protože mně přijde celonárodní hejt na černého modela už docela dost významný na to, abych se ptal, co na něm lidem vadí. Argument "je to jedno" mi na mou otázku moc nenapovídá. A při hledání nerasistických důvodů mi taky nepomáháš. A těm lidem explicitně vadilo, že je černej. Tvrdíš, že nemusí být motivací vždy rasismus, takže tě asi, na rozdíl ode mě, napadá i jiná motivace, tak se prosím poděl.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:17) reagovat
Aha takze to vlastne funguje hrozne komplikovane a to tak komplikovane ze to nejsi schopen ani vysvetlit, ani nicim podlozit. Diky, uz tomu rozumim mnohem vic! Takze kdyz si jako modrookej blondak hledam neco na sebe, tak je idealni kdyz to ma na sobe zrzavej cernoch? Rozumim tomu spravne?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 22:15) reagovat
Alois: Jenže můžeš mít ve skutečnosti typologicky blíž k černochovi, než třeba k zrzkovi, vem si takového Milanese. Prostě se může stát, že tričko bude slušet tobě a černochovi, ale nebude slušet někomu jinému, kdo je sice bílý, ale jinak než ty. Fakt to nefunguje tak, že všichni bílí jsou stejně bílí a jsou si blíž než s černýma, tzn. pokud daný model není tvoje typografická skupina, stejně z něj prd poznáš.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:08) reagovat
A prave tu probehla tvoje klasika: red herring. Nepochopil jsi zakladni argument na kterym to cely stoji, tak ses jal vypichovat picoviny, ktery jsou pro jadro diskuze uplne vedlejsi a to jeste delas tak neohrabane, ze uz se ani nedivm, zes ten zakladni argument nepochopil. Zkus si precist satrifuv komentar znovu. Pak to zkus jeste jednou. Pak to zkus pomaleji. A pak se sem vrat a zkus konecne napsat neco k veci. Ok?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:05) reagovat
Ne ted mi to doslo! Opravdu barva oci je to rozhodujici! Ikdyz to pokryva jen mizive promile povrchu lidskeho tela, tak je to prece mnohem dulezitejsi nez barva kuza, ktera pokryva 99% lidkeho tela! Mel jsi uplnou pravdu! Ten argument je opravdu blbost! Nemluve o tom ze na te fotce oci zabiraji cele 4 tiskove body!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:03) reagovat
Nemluve o tom ze uz to opakuju po tisici, ze to je fuk, ale ty si radsi zacpes usi, zakryjes usi a lalalalalalalala si jedes svoje.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 22:02) reagovat
Ok tak si lidi rozdelime podle x atributu barva kuze (coz z vizualniho hlediska fotky na celopu postavu dela opravdu ale opravdu nejvic, takze by tenhle prvek mel mit vetsi vahu nez ostatni), barva oci, barva vlasu. A ted chytak: co mi bude nejvic napomocny v hodnoceni A) pripad kdy se co nejvic z vyse uvedenych atributu schoduje se mnou B) pripad kdy se co nejmene atributu schoduje se mnou Cas leti, poradne se nad tim zamysli je to otazka za 3 bludistaky!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 21:59) reagovat
Ale já už jsem to četl, nic dalšího tam prostě není, jenom jiná invektiva na jiné osoby, které ti to, na rozdíl ode mě, vrací. A fakt mi nemůžeš tvrdit, že jako zelenookej zrzek poznáš co ti bude slušet z černovlasého modela s mandlovýma očima, a vice versa. Takže stejně tak je mi, jako modrookému blonďákovi, srdečně jedno, jestli bude model černý nebo černovlasý nebo zrzavý. Pravda, mohl bych hejtovat všechny nemodrooké neblonďaté modely - tohle je třeba důvod mimo rasismu? Předpokládáš, že se tací našli?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:58) reagovat
A ted budes brecet jakej jsem zlej a ze ty prece nechces nic jinyho nez se poucit a bejt hodnej! A radsi stravis x prispevku tim jakej jsem zlej a nechci ti to rict misto toho aby sis precetl ten puvodni prispevek. Nemluve o tom ze fakt nemas tuchu o cem se tu bavime a presto se k tomu zase vyjadrujes jako kdybys sezral salamounovo hovno. Ale neee ty se chces prece neco dozvedet! Jenom proto nejsi schopnej neco udelat ale to je vedlejsi vid?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:55) reagovat
Aha takze protoze ty jsi linej si neco precist tak ja ti to musim psat znova :-D Ok to je uplne logicky jako vsechno od tebe honey.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:55) reagovat
Jeste k ty typologii: takze ja u nekoho kdo je stejne barevnej jako ja nepoznam vic jestli mi to bude sedet nez u nekoho kdo je uplne jinak barevnej? A ty kdyz si vybiras dlazdicky tak si s sebou vezmes fialovou deku, protoze vsechno ostatni v koupelne bude zluty :-D Nebo co se tu snazis rict? To ze jsi uz uplne vzdal nejakou snahu o logickej argument?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 21:54) reagovat
Já vždycky zapomenu, jak rychle přejdeš k ad hominem a vůbec nemluvíš k věci, to je pak těžké. Já prostě chci jen dovysvětlit tvoji argumentaci, které nerozumím. Napsals půl argumentu (nemusí být rasismus), ale mě by zajímala i ta druhá půlka - z čeho dovozuješ, že to nemusí být rasismus? Co to třeba může být? Mě nic nenapadá, ale třeba nemám fantazii. Ale místo abys využil šance mě poučit, tak mi nadáváš...

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:50) reagovat
Takze ty priznavas ze argumentujes v necem cemu vubec nerozumis :-D Presto jako vzdy citis potrebu se k tomu vyjadrit a jako vzdy z pozice moralni autority. Fakt ti to neprijde k smichu? Fakt jsi tak zaslepenej vlastnim egem a ideologii, ze nevidis jak jsi komickej?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:49) reagovat
Aha takze moralni autorita honey na zaklada doslova retardovanejch argumentu (to s tou typologii je super :-D ) uznala ze to neni legitimni duvod. Prosim pokracujte v predstavovani svych duvodu, at je muze honey posoudit, zda jsou opravnene. Notak honem, honey nema cely den, musi ze sve pozice moralni autority posoudit jeste hromady a hromady duvodu!!

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 21:48) reagovat
Na druhou stranu by to byla fajn služba mít možnost si prokliknout na totéž oblečení pár typologií modela, abys věděl, jak to bude vypadat na tobě. A ten Satrifův argument jsem vážně moc nepochopil, to máš pravdu. Tvrdíš, že rasismus nemusí být jediný důvod pro odmítání černého modela, já se ptám jaké podle tebe můžou být další důvody, ty tvrdíš (a Satrif), že to není relevantní. Jsem zmaten :-(

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (honeyRP (4.4.2017 21:46) reagovat
No já jsem sem přišel k té stěně hejtu a lolů, tak mě to odradilo od čtení všech příspěvků, nezlob se, zastavil jsem se až u Satrifa. Ale pokud je tvoje reakce na mě to, že nepoznáš podle černocha jak ti to bude barevně sedět, tak doufám, že si děláš srandu, protože to nepoznáš podle žádného modela, který ti není typologicky podobný. A fakt není moc velký rozdíl, jestli je černej nebo černovlasej. Prostě se musíš dívat na barvu toho oblečení a použít fantazii. Nebo si dojít do obchodu. Co tam máš dál?

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:41) reagovat
Nemluve ale o tom ze to je opravdu uplne irelevantni, viz satrifuv argument ale soude dle tvy reakce jsi ho moc nepochopil, pac jinak si to nedokazu vysvetlit.

Obrázek 'Know the difference9IJG' Obrázek 'Know the difference9IJG' (Alois MatzelsbergerRP (4.4.2017 21:40) reagovat
Tyyyyjo ono je to hrozne tezky najit prispevek co reaguje na tebe kdyz je to asi o dva prispevky vedle. Chapu, snazil ses, ale nevyslo to. Neprestavej to ale zkouset, jednou to vyjde!

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...