Odebírat
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(slavek-) RP (13.12.2022 13:38)
|
reagovat
|
Tak mít ZPM, nepotřebuji baterie. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Exit) RP (15.7.2022 13:57)
|
reagovat
|
Gebirgehund: klidně 100000km bez kapky benzínu! Mám diesel. ;-P |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(gaud) RP (29.5.2017 15:57)
|
reagovat
|
Hm a pak potkas na okresce auto s max 45 km/h a za nim kolonu, ktera nejde predjet, protoze do protivky jede taky max 45km/h |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(brnonymous) RP (28.5.2017 0:56)
|
reagovat
|
U lepsich kotlu na generovani drevoplynu jde regulovat zplynovani. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Ja01.) (27.5.2017 20:03)
|
reagovat
|
nerozumiem tomu pindaniu na elektroauta, na dochadzanie do prace a vozenie po meste idealne, nikto normalny sa s tym zatial nevyda na dlhe trasy |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(pc2005) (26.5.2017 20:27)
|
reagovat
|
njn to je tím že baterky maj jen procento hmoty, ve které se uloží energie, ale benzín má 100% hmoty pro energii.... chtělo by to vylepšit palivové články. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (26.5.2017 16:04)
|
reagovat
|
Jak jezdi auta na elektriku: https://www.youtube.com/watch?v=mSiaqrhkyl4 |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (26.5.2017 13:04)
|
reagovat
|
Dež0n: placha by fungovala, kdyby byla alespon kilometr siroka silnice a solary jsou na hovno. Na 2x vetsim aute zvednou dojezd v lete 11:00-15:00 (slunce je nejvys) asi o 2km. [][][] brnonymous: klasickou malou lednicku 600x600x800mm bych fakt na motorce vezt nechtel. Ohledne drevoplynu - motor ma jenom 60% vykonu oproti benzinu, kdyby se dal vetsi motor, tak to je v pohode. U drevoplynu neni jak "vic topit", vse zalezi na velikosti generatoru. Do kopcu se pridaval benzin. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(brnonymous) RP (26.5.2017 11:31)
|
reagovat
|
Ja toho na motorce odvezu hodne, lednicku, kterou narves do tehle nakupni tasky odvezu i na moji motorce. Odvezl jsem vybaveni o vaze asi 40 kg a objemu asi 80 l na vzdalenost 800 km za jeden den. Pres Alpy. Ty manevry s centralou mi pripominaji praci s autem na drevoplyn. Blizi se kopec, je potreba vic topit, at to vyjedeme... |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Dež0n) (26.5.2017 9:25)
|
reagovat
|
Bych čekal, že pro takovýhle případy to má skládací stěžeň s plachtou, solární střechu, šlapadla nebo aspoň chomout na ekobuznu a tažný vepředu...? |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (26.5.2017 1:52)
|
reagovat
|
pc2005: podcenil jsem ho, ma trochu pres tunu: http://int.smart.com/en/en/index/smart-fortwo-electric-drive-453/technical-data.html [][][] ..: s Lithiama to neni tak hrozne, na 100km dojezdu se snad da vejit do baterky=20% hmotnosti auta. Kdyz se ze ctyrtaktniho spalovaciho auta s litinovym, blokem motoru vyhodi vsechno spalovaci (od chladice pres motor, prevodovku, startovaci baterku az po vyfuk) usetri se 150-200kg. Pruser je dneska uz jenom cena baterek, vaha je do 200-300 km dojezdu v pohode. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (26.5.2017 1:42)
|
reagovat
|
brnonymous: cim vyssi dojezd, tim drazsi baterky. Takze pokud daji baterky spickove proudy a pokud by sis stavel elektromobil sam, vyplati se ti ho nadimenzovat na nejakych 90% cest (cesta do prace, na nakup apod.) s tim, ze dalsich 5-7% a objizdky dotahnes malou centralou (pro 20kW auto na to staci 2kW centrala, pokud o tom vis predem a spustis ji hned) a zbytek odjet necim spalovacim. Na chopperu se blbe veze lednicka, dodavka blbe klickuje v lese. Elektromobil neni na dlouhe trasy. Spalovak nici kratke. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Vaffan Cullo) (25.5.2017 20:21)
|
reagovat
|
Já si tu televizi vychutnám i pŕi svíčce. (nemenovaná ekokotica) |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(..) (25.5.2017 20:20)
|
reagovat
|
Mimochodem slavná Tesla S váží (dle výbavy) 2000 - 2250 kg |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(..) (25.5.2017 20:17)
|
reagovat
|
pc2005: co je na obrázku nevím, ale například Nissan Leaf (malej elektromobil) váží 1500 kg... ty baterky jsou těžký jako kráva. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(pc2005) (25.5.2017 20:13)
|
reagovat
|
Gebirgehund: tunu? já myslel že to auto je nějakej Smart, to bude mít tak 500kg max i s řidičem |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(brnonymous) RP (25.5.2017 18:50)
|
reagovat
|
Takona spotreba energie je porad vyssi, nez u me benzinove motorky, ktera dosahuje vyrazne vyssich rychlosti, i kdyz je to chopper a navic dojede z Brna do Frankfurtu na jeden zatah. Tohle nedojede ani o 5km vic na ceste z prace. Koukam, ze majitele elektroaut asi nemaji pratele s normalnimi auty, kteri by je odtahli na lane. Nebo to u techto nakupnich tasek nejde, protoze bez stavy tam nic nefunguje? |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Hnidopich) (25.5.2017 18:46)
|
reagovat
|
A najednou mu je benzin dobrej. Pekne kliku a makat! |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (25.5.2017 14:21)
|
reagovat
|
Roumen: ta centrala nebude mit 50kg, hadam spis 25kg. To auto ma tunu a rekneme, ze ma dojezd 100km (tak nejak se ty komercni elektromobily s LiION delaji) a ze ridic vazi 75kg, pak by tim, ze necha centralu doma zvysil dojezd o 100*(1000+75+25)/(1000+25)-100=7.32km [][][] kolchoznik: to zablokovani pohonu neni nezbytne, jen se to tak dela, protoze typicky lidi nabijeji z nepohyblive zasuvky. Jde to vyradit. [][][] ..: 2l benzinu (800g, na dojeti 10Km) cca 60Kc, odtahovka asi stoji vyrazne vic. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Gebirgehund) (25.5.2017 14:15)
|
reagovat
|
cyklista: treba potrebuje dojet posledich 5km domu, se kterymi nepocital, ale na ceste pribyla objizdka. Pri spotrebe cca 22kWh/100km bude potrebovat 1.1kWh, s nabijeci ucinnosti rekneme 1.35kWh, takze s 2kW centralou tam bude 3/4 hodiny a dojede domu, kde to da normalne do zasuvky. [][][] brnonymous: treba cely mesic jezdi jenom na elektriku a jednou mesicne potrebuje na dojeti domu 400 gramu benzinu. Nezda se mi to tak nevyhodne. Kdo z vas najezdi na necely litr benzinu pres tisic kilometru? |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(456) (25.5.2017 14:14)
|
reagovat
|
In 1917–18, GE produced three experimental diesel-electric locomotives. Oslava stoletého výročí! |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Atlantis) RP (25.5.2017 11:01)
|
reagovat
|
Tady takový malý autíčka mají malý baterky, ale taky malou spotřebu. Takže jako nouzovka když pojede úsporně, tak toho ujede dost i po hodině nabíjení |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(brnonymous) RP (25.5.2017 10:38)
|
reagovat
|
pc2005 - Slovenska Strela, ehm, vuz M 290.0, ehm, Motor: 2x T 67 zazehovy na lihobenzin, ehm, elektromechanicky (podle rychlosti) prenos vykonu, ehm, dieselelektricky pohon prisel pozdeji, ehm... |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(..) (25.5.2017 10:17)
|
reagovat
|
Jak tu zaznělo, tím to bude dobíjet celej den. Jestli by nebylo lepší zavolat odtahovku + ušetřit minimálně 50 kg vyhozením centrály. |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(cern0usek) RP (25.5.2017 9:51)
|
reagovat
|
Zablokovanej pohon? Takze ani nepohoni? |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(kolchoznik) (25.5.2017 9:13)
|
reagovat
|
keby to nastartovane hodil do kufra, tak sa ani nerozbehne, pretoze pri pripojenom nabijacom kabli je pohon zablokovany |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Roumen) R (25.5.2017 9:01)
|
reagovat
|
Kdyby radsi tech 50kg navic nechal doma... |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(pc2005) (25.5.2017 9:00)
|
reagovat
|
brnonymous: ehm ... https://cs.wikipedia.org/wiki/Dieselov%C3%A1_lokomotiva#Elektrick.C3.BD_p.C5.99enos_v.C3.BDkonu |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(brnonymous) RP (25.5.2017 8:31)
|
reagovat
|
To mela Slovenska Strela od Tatry (koncept vyvinuty pro nakladak, puvodne), benzinovy motor, prenos vykonu elektricky. Akorat ta netahala ty zbytecne baterky... |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(cyklista) (25.5.2017 8:22)
|
reagovat
|
Takhle velká centrála má tak 2 kW, tzn. utáhne lepší vysavač nebo elektroskútr, auto v žádném případě. Proto tam stojí a nabíjí (celý den). |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(PM) (25.5.2017 8:15)
|
reagovat
|
A kdyby to nastartovaný hodil do kufru a zavřeli okýnka, tak po pár km zbaví svět nejméně jedný eko-buzny |
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(Dr.Noo) RP (25.5.2017 8:10)
|
reagovat
|
|
|
|
Obrázek 'go100perEl'
(adams) RP (25.5.2017 8:09)
|
reagovat
|
A kdyby to nastartovaný hodil do kufru, tak má hybrida. |
|