MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  Pravda24  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  TechSvět





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetšest:
   


Odebírat

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (DaverRP (4.10.2017 8:54) reagovat
Lamak: sry, ale o tom elektroautě můžeš uvažovat právě díky Tesle ... pokud chceš popřít, že dostali EV do kurzu a ukázali možnosti argumentem, že elektromobilita je tu over 100let, pak jsi prostě jen zaujatý. Já bych si také nikdy nekoupil iPhone, protože je to předražená stará technologie, ale rozhodně nepopřu, že nerozběhli současný trend smartphone/tablet.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (..) (26.9.2017 23:50) reagovat
Tak u aut je problém v tom, že aby to dobře jelo, je potřeba přítlak a lepivé gumy. Obojí výrazně zvyšuje spotřebu. Když navrhneme karoserii s nízkým odporem vzduchu a přidáme úzký tvrdý gumy, bude to jezdit levně, ale blbě. U vlaku (nebo čehokoli, co nezatáčí jen díky přilnavosti) to je zase jinak.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (26.9.2017 12:25) reagovat
Je to celkem již známý fakt, že prací na karoserii (aerodynamice) snížíte spotřebu paliva vozu lehčeji a za méně peněz, než kdyby jste museli sahat na motor.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Kasuha) (25.9.2017 22:56) reagovat
Fanda Hyperloopu nejsem, myslím si o něm že je to ekonomická sebevražda a jestli to Musk rozchodí tak jen za peníze které na to vytahá ze státní kasy. Jezdit se v nízkém tlaku dá samozřejmě velmi rychle, ale udržovat několik set kilometrů dlouhou vakuovou komoru je velmi netriviální a zisk za luxus z rychlé dopravy to těžko vyrovná. Na druhou stranu nejsem ani fanda Hromn0hy, on sice kritizuje věci které kritiku zasluhují, ale jeho argumenty dost často neobstojí. Jako vědec u mě žádnou prestiž nemá.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (25.9.2017 22:02) reagovat
@..: Ber to tak,že R&D zaplatí daňový poplatník USA, stejně jako zaplatil vývoj Tesly model S. ;-)

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (..) (25.9.2017 21:47) reagovat
Tak je fakt, že odpor vzduchu roste s rychlostí hodně strmě a nelineárně, takže nápad jezdit ve vzduchoprázdnu úplně blbej není. Já hlavně nevěřím tomu pánovi, kterej to zaštiťuje, toť vše.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (25.9.2017 21:17) reagovat
Ta spotřeba energie je celkem jednoduchá. Představ si, že máš auto, 2.0L benzín, žádné turbo, 100kW motor. Při konstantní rychlosti 100km/h takové auto vezme asi 6L benzínu na 100km. Při 130km/h už to ale může být klidně 1,5L víc. a při maximální rychlosti 200km/h to bude třeba 18L benzínu. Ale ono to není jen o té energii, je to i o konstrukčních možnostech daného vozidla. Materiály, odolnost konstrukce, v případě vozu i pneumatiky, u vlaku to bude kvalita tratě... To vše stojí velké peníze.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 20:40) reagovat
Tam by byl zajímavý argument množství energie potřebné na přepravu jednoho člověka na vzdálenost třeba 100km při běžných podmínkách v porovnání s dalšíma možnostma - auto, letadlo, ... Tyhle data neznám...

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (25.9.2017 19:21) reagovat
Taky je si nutno uvědomit, co to znamená jet vlakem takovou rychlostí. Každý km/h potřebuje určité množství energie a čím rychleji jedete, tím více té energie na ten 1 km/h potřebujete. Je ještě ekonomicky výhodné mít rychlejší vlaky, než jsou dnes (myšleno rychlovlaky)? Než se ten vlak rozjede, než zase zastaví, vyšší rychlost znamená vyšší míra opotřebení, více spálené energie apod. Jedu-li 100km/h, ujedu 100km za 1h. Pokud to bude 110km/h dám těch 100km o 6 minut dřív. Při 10km na max r. nedosáhnu.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 18:17) reagovat
Japonci loni otestovali 600+ Km/h. Nicméně i v tom případě pořád nechápu histerii kolem hyperloop, který slavně překonal 200 MPH. Maglev dnes umí jezdit 500 Km/h (reálně v Číne jezdí max 430), což je nějakých 310 MPH. I tak je brutálně drahý na vybudování, ale věřím, že Musk na to někoho ukecá, protože marketing mu jde dobře. S vlakama se to za těch 40 let nějak nepovedlo, no...škoda. Hyperloop by mi dával smysl třeba přes moře...

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Ja01.) (25.9.2017 16:14) reagovat
lamak, pretoze pri rychlosti 500+ km/h je hluk vytvarany odporom vzduchu obrovsky, cinske/japonske vlaky by dokazali jazdit takto rychlo ale koli hluku idu pomalsie, jedina moznost pre vlak je ozaj len ta vakuova trubka, ci sa to zrealizuje a ako spolahlive to bude, ukaze cas

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (MadoxRP (25.9.2017 12:11) reagovat
Lamak: ovce fandí komukoliv komu podlehnou, jestli je to Musk nebo thunderf00t na tom nezáleží a ani mě to nezajímá.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (..) (25.9.2017 12:03) reagovat
Lamak: jo, já to chápu. EV mají výhody i nevýhody už 100 let stále stejný. Na nějaký použití se to hodí, na nějaký nikoli. Taky mi šlo jen o to, že Tesla je prostě jen další model EV a revoluci v ní žádnou nevidím. Předplacený servis je u aut této cenové kategorie standard už řadu let a navíc ho i Tesla začala (navzdory svým prvotním velkohubým prohlášením) omezovat (stejně jako to omezují tradiční automobilky, proti kterým se Tesla svým chováním tak vymezuje) stejně jako už omezují i předplacené nabíjení.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 11:43) reagovat
Aby to zas někdo špatně neinterpretoval - o EV se zajímám, líbí se mi a zvažuju, že jako druhý auto pro ženu ho v horizontu 2-3 let pořídím (zatím je to cenově mimo), ale rozhodně si nemyslím, že je Tesla revoluce, maximálně tak v marketingu a stylu prodeje, to si konvenční automobilky nedovolí....

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 11:33) reagovat
Madox: děkuji, názorně jsi ukázal přesně to co jsem napsal. Dnešní ovce bez rozhledu tleskají marketingovému polobohu Muskovi za to, že tahá starý technologie a tvrdí o nich, že je to budoucnost. Tesla by bez masivních dotací (Norsko, Kalifornie, ...) a politické lobby byla v prdeli, navíc to není nic revolučního. Btw. víc než Space X mi přijde zajímavý projekt Geralda Bulla z 50. let, který byl ale předčasně ukončen...

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (MadoxRP (25.9.2017 11:28) reagovat
Pivo: Thunderf00t kecal podobné hovadiny i o raketách od SpaceX, názor začal měnit až po úspěšném přistání, od té doby se tomuto tématu vyhýbá. A zda je Hyperloop pičovina je mi jedno, podstatné je, že to co o něm nakecal jsou buď lži, nepochopení věcí, nebo čisté ignorantství.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (PivoRP (25.9.2017 10:35) reagovat
Madox: kecáš. O samopřistávacích raketách nikdo nic takového netvrdil. Naopak - už za druhé světové von Braun vymakal automatickou stabilizaci raket a je nepochopitelné, že od té doby uběhlo víc jak 70 let, než sme se dočkali. Hyperloop je zcela opačný případ. Tj. totální píčovina. :-P

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (..) (25.9.2017 10:26) reagovat
Nedávno jsem vedl delší diskuzi s obdivovatelem Muska a nepochopil ani tak základní argument jako že nemůže Teslu S (díky její vysoké ceně) srovnávat s jeho ojetým Focusem, ale musí ji srovnat s BMW 7, Panamerou, S klasse... a pak Tesla dostává na prdel. Navíc automobilky jako BMW, Porsche nebo M-B jsou ziskové. Tedy peníze od zákazníků jim zaplatí výrobu současných aut, ale i vývoj nových technologií (a s kolika novými věcmi přišel třeba Mercedes snad není třeba říkat) a ještě něco zbyde. Narozdíl od Tesly

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (..) (25.9.2017 10:18) reagovat
Prawda: co se autonomního řízení týče, nikdo krom Muska zatím neměl tu drzost testovat betaverzi na platících zákaznících. Zaběhnuté automobilky typu Mercedes-Benz, které žijí z platících zákazníků a nikoli z investičního hajpu, by si tohle v životě nedovolily. Ti uspořádají svolávačku i kvůli špatné zapalovací cívce, Musk jim klidně prodá nedodělek k otestování.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (25.9.2017 9:55) reagovat
A EGO to jen doklepl tam, kam jsem to směřoval. Mít nápad, a už vůbec v době internetu, je nic, pokud to neumíte prodat nebo si to alespoň ochránit (na což ale zpravidla nemáte peníze). A pokud tvoříte v rámci zaměstnání, je vše co vymyslíte, zaměstnaneckým dílem.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Prawda . . . ) (25.9.2017 9:52) reagovat
Lamák to pochopil, plno chytrých lidí je zavřených ve výzkumných laboratořích a dílnách, zatím co charismatičtí obchodníci dokáží prodat písek na poušti. Musk má pod čepicí, stejně jako měl pod čepici Jobs. Muskův Tesla automobil není přelomový, není tím, za co ho lidi mají. Elektrický pohon už tady dávno byl, autonomní řízení už tady bylo koncem 80 let (vůz značky Mercedes jel sám z Mnichova do Kodaně a zpět v roce 1995). Navíc to Tesla uměl i s penězi daňových poplatníků, ale to už je na jiné povídání.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (MadoxRP (25.9.2017 9:51) reagovat
Lamak: ano čistý marketing, jako ten blud o opakovatelně použitelných, samopřistávacích nosných raketách, co jako každý školák ví, že nemůže nikdy fugovať pro milión vys*aných důvodů ... oh wait!

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (EGORP (25.9.2017 9:44) reagovat
Dovolim si pripomenout, ze prvni ocni cocky vyrobil Wichterle na strojku postavenym z Merkura. Enjoy.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 9:43) reagovat
Například rychlovlaky uměly jezdit přes 500km/h už v roce 1990, tak proč tu sakra už dávno nejsou postavené tratě?....protože jsme čekali na Muska, abychom postavili předraženou trubku, která bude mít pravděpodobně víc bezpečnostních problémů a různých omezení pro cestování (zastávky, vyhybky, odbočky, ...) než ten vlak, který už existuje? To nemluvím o legislativě a další infrastruktuře....

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (Neprihlaseny Lamak) (25.9.2017 9:33) reagovat
Muskovo imperium je velmi dobře nafouknutá marketingová bublina. Produkuje věci za miliardy, který tu někdo vymyslel už před 50 rokama. Rozhodně to není skvělý vizionář, je to především skvělý obchodník.... Hyperloop je imho pičovina, která se dost pravděpodobně nebude realizovat ve větším měřítku a nebo opět jen protože kolem toho umí vytvořit dostatečný Hype - od toho asi i ten název.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (gnudRP (25.9.2017 9:26) reagovat
Snazi se vyvolat kontroverzi pro vic views. Pravdepodobne tomu ani sam neveri.

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (adamsRP (25.9.2017 8:50) reagovat
Ocelová trubka rezaví! Hyperloop busted!

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (MadoxRP (25.9.2017 8:26) reagovat
vědec který si ani nedal tu námahu přečíst k čemu vlastně měl ten testovací prototyp sloužit a jeho fanoušci kterých si získal v boji proti feminismu mu to všechno žerou. Je to podobný typ člověka jako Sargon of Akkad/Carl Benjamin, čili poměrně inteligentní člověk který propadl pocitu své neomylnosti, přičemž se z něj vyklubal 9/11 Truther ...

Video 'Elonův standard kvality.' Video 'Elonův standard kvality.' (WondrejRP (25.9.2017 7:22) reagovat
v komentářích to někdo krásně vystihl větou "autistic man yells at tube". Je to testovací prototyp... bylo by od nich nerozumný do toho narvat prachy a nejlepší technologie, když ještě ani nevědí, jak přesně by to mělo vypadat.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...