HobbyDeník  |  MyMuži  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (douglas) (6.5.2018 16:27) reagovat
"Látky ze skupiny jedů, označované jako novičoky, mezi než patří i látka A230, Česká republika syntetizuje, uvedlo v prohlášení ministerstvo obrany. Tyto látky vznikají za účely obranného výzkumu a v množství několika mikrogramů, což podle mezinározdních úmluv NENÍ považováno za výrobu. Vzorky jsou okamžitě po testování zničeny." zdroj, vyjadření ministerstva obrany

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (DD) (5.5.2018 15:09) reagovat
označit někoho jako neomarxistu je dneska nějak populární, ale opravdových neomarxistů je u nás tak malo že rozhodně nepředstavují nejakou velkou politickou sílu, označit tak někoho na základě dojmů je forma argumentační impotence. mimochodem, Zeman se nedistancoval od podpory například Adama Bartoše nebo podpory komunistů, je to podle tvé logiky tudíž antisemita a komunista?

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Šedesátosm) (5.5.2018 14:55) reagovat
KMD: to je právě to...tito lidé nemají soudnost...Moc dobře ví, že ve většinové společností jsou vnímáni negativně. Někteří dokonce silně negativně. Ale už těm debilům nějak nedochází, že když veřejně vyjádří podporu Drahošovi, tak mu tím hodně uškodí. A to se taky stalo a zde se rozhodovaly volby. Kdyby ty zrůdy mlčely, tak Zemana tady nemáte.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 14:49) reagovat
@KMD: Není to neomarxista (to považuji za ultralevici) a o to mi přesně šlo

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (KMD) (5.5.2018 14:33) reagovat
tak jsi zvolil ultralevicaka, gratuluju. a zrovna v prezidentskych volbách byli i pravicoví kandidáti. drahosum priznivec jsem nikdy nebyl ale byl to moje volba pred tím socialistou Zemanem. nějaké vymyšlené rovnítko mezi ním a neomarxismem byl jaksi jediný argument, ikdyz jeho reálné názory měli dost daleko od lidí jako Dienstbier ml kocab. a podobní, navíc podporu od některých lidí si prostě nevybereš, ale to je uz jedno, plakat pro nej nebudu

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Osmdesátšest) (5.5.2018 14:18) reagovat
sefsdfe: naprosto přesně...kdyby se ke Drahošovi nehlásili všechny ty zrůdy, možná bych mu to i hodil...ale když se k němu začali hlásit opravdu všichni, které považuji za zrádce národa (Pospíšil, Niedermayer, Dienstbier, Schwarzenberg, Kocáb, Šabatová a mnoho dalších neomarxistických mrdek) a Drahoš tuto podporu tvrdě neodmítal, tak bohužel nebyla jiná volba než volit Zemana. Byla to de facto volba mezi levičákem a ultralevičákem.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 14:04) reagovat
@KMD: Tak mi prosím poraď moudrý muži, koho jsem měl volit? Výběr byl z chorobného narcisty, kecala, hulváta a lháře a na druhé straně byl uhlazeně vypadající člověk řízený svoji manželkou, který se ze svého vítačství snažil na poslední chvíli vylhat, a za kterým stáli všechni multikulturní příznivci z celé ČR. Pokud by byla možnost volit někoho třetího (bez konexí s jakoukoli formou socializmu) s radostí bych to hodil jemu.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (KMD) (5.5.2018 13:56) reagovat
na Zemanově podpoře komoušů není nic omluvitelné, a bohužel vymírajícím druhém zrovna nejsou, je pokrytectví podporovat něco co u jiných kritizuješ

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:53) reagovat
@sefsdfe Zeman lže, jako obykle. Na "sluníčkovou pravdu" sere pes, tady jde o realitu, kterou popírá. Vlastně vůbec nechápu, jak můžeš psát, že "poprvé v životě řekl pravdu", když je to tak jednoznačně a objektivně jasné...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 13:49) reagovat
@mer: Komunisté stalinského typu jsou vymírajícím druhem, jsou to téměř vyhynulí dinosauři. Mnohem nebezpečnější je multikulturní socializmus západního typu, kterému se bohužel velmi daří. A protože byl výběr pouze ze dvou kadidátů, z nichž jeden k multikulturnímu socializmu tíhnul a druhý nikoli, byla pro mě volba jasná. Toho pána jsem nikdy před tím nevolil, nejsem jeho fanda.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 13:45) reagovat
@mrkev: Zeman možná poprvé ve svém životě řekl pravdu. Ale protože to není ta správná sluníčková pravda, ve které je západ vždy ten správný, tak to někteří těžce rozdýchávají (a v tom si Ovar celkem libuje)

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:42) reagovat
@sefsdfe Nekokotské je právě nelhat, Zeman bohužel lže.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 13:38) reagovat
@mrkev: Takže správné nekokotské chování je (lživě) předstírat, že jediný, kdo ten humus dokáže vyrobit je to fuj fuj Rusko? Řekni mi prosím, jakému státu ve světě na ČR záleží. Pokud vím, v těžkých časech nás vždy ostatní státy včetně Británie, Francie, Polska, USA a Ruska hodily přes palubu. A věřím tomu, že když k tomu budou mít dobrý důvod, udělají to znovu (viz distribuce trojského koně do států EU, kde zatím téměř není). Proč by k těmto států měla být ČR nějakým způsobem loajální?

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:34) reagovat
@mer Oni nic nezneužili. Zeman jim to záměrně přihrál.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (5.5.2018 13:34) reagovat
mimochodem, bát se socialismus ze západu a volit přitom socialistu podporujícího mimo jiné i komunisty je nějaká forma schizofrenie? tobě to nepřijde ani trochu divné?

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (5.5.2018 13:32) reagovat
sefsdfe: já Zemanovi nevyčítám že jeho slova zneuzila Ruská propaganda, sice mohl být v rétorice opatrnější ale alespoň je to důkaz toho že různé interpretovat lze téměř vše

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:24) reagovat
@divná čísla WUT? Jsi dement, nebo ano?

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:23) reagovat
@košovský Pokud si to opravdu myslíš, asi blbě čteš a nemyslíš. @sefsdfe Nikdo nemá tak zmanipulovanou propagandu, jako Rusko. A Zeman MŮŽE za to, že jeho slova rusáci "zneužili" (on je řekl schválně k tomu aby se daly použít, proto o žádné zneužití nejde). A buď tak hodný a uvědom si, že nikoho vzteky do běla nerozpalujete, jenom ze sebe (a potažmo z celé ČR) děláte kokoty. Pokud chceš být kokot, tak prosím. Ale buď tak hodný a netahej do toho zbytek obyvatel.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 13:19) reagovat
@dada Právě že ne, přesně naopak. Já si, narozdíl od ostatních tady, jen tak něco nakukat nenechám... A v tom bude ten problém. @blah V tom případě asi víš velké kulové. Nevíme na čem všem je tohle obvinění založeno, protože nemáme přístup k tajným informacím (proč si kurva lidi myslí, že se z toho Skripal "vyspal" a že jediná věc, která ukazuje na rusko je původ látky? To jsou opravdu tak dementní? Asi jo). Syntéza toho typu 234 je pak náročnější, než toho typu, co umí vyrobit většina z těch zmíň. zemí.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 13:14) reagovat
@Třicetdva: Souhlasím. Socializmus, který se sem žene od západu považuji za mnohem většího nepřítele než Putinovo Rusko

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Třicetdva) (5.5.2018 12:59) reagovat
Ještě že to Rusko máte... Chtěl bych vidět vaše obličeje v momentu, když vám konečně dojde, že nepřátele se neskrývají na východ od našich hranic, ale na západ. Ale chápu to...na začátku třicátých letech a dokonce mnozí i na konci třicátých letech rovněž považovali Německo za úplně nejvíc nejlepšího přítele. Vystřízlivění pak bylo tvrdé.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 12:51) reagovat
@mer: Lživou propagandu mají všechny strany. EU, Británie, Rusko atd. Zeman nemůže za to, že jeho slova zneužili rusové - propagandistovi je jedno, co se řekne, dokáže zneužít vše. Pokud by Zeman existenci novičoku v ČR lživě popřel, chytli by se toho zase Britové a vlastníci pravdy a lásky by byli poprvé v životě se Zemanem spokojení. Zeman jen může za to, že má radost, když jeho výroky rozpálí sluníčkáře vzteky doběla (touto úchylkou bohužel trpím také) a tak toho často využívá.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (5.5.2018 12:45) reagovat
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/novicok-laboratore-rusko-dukazy_1805042107_pj v rusku mezitím začali urychleně likvidovat továrnu kde se vyráběl novičok, zrovna když se tam chystali inspektoři pro zákaz chemických zbraní, těch náhod je nějak hodně..

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (5.5.2018 12:41) reagovat
sefsdle: možná tím došlo k vyvrácení obvinění Ruska ale podle ruských médií které uz systematicky jednou propagandu o zdegenerované a rozhádané Evropě několik let je to v podstatě potvrzení toho co tvrdí když říkají že se novičok vyráběl u nás bez ohledu na to že šlo o laboratorní výzkum omezeného množství a nešlo ani o stejnou látku která zabila skripala

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (košovský) (5.5.2018 11:43) reagovat
mrkev) R Ty seš hroznej kokot...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (5.5.2018 11:40) reagovat
blah: obvinění Ruska bylo vzneseno na základě tajndho vyšetřování a informací od tajných služeb, vzhledem k tomu ze v Británii asi nemají za hlavou státu člověka který by jako u nás každou tajnou informaci co se mu hodí vynesl ven tak se to asi jen tak nedozvíme

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 9:21) reagovat
@mrkev: U nas byl/je (dle tvrzeni ministerstva) syntetizovan jiny typ novicoku, nez ktery byl apikovan na Skripala. Tedy pokud ministerstvo nelze, doslo timto k vyvraceni obvineni z Ruska, ze to svinstvo mohlo pochazet od nas. Tedy to svinstvo jsme v malem mnozstvi syntetizovali, ale bylo to jine svinstvo, nez bylo pouzite v britanii. Zadnou vlastizradu nevidim.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (5.5.2018 9:16) reagovat
@mrkev - Ovar rekl, ze se novicok na uzemi CR v malem mnozstvi vyrabe a testoval a pote byl znicen. Nepouzil presnou terminologii, ale z vety vyse vyplyva, ze novicok v CR _nebyl_ vyvijen pro bojove pouziti. Nazvat ho vlastizradcem na zaklade jedineho slova mi prijde hystericke. Tyto typy jedu umi vyrabet kde kdo a tedy nevim, proc by informace o synteze v CR na mela poskodit. Vlastizradou se da nazvat pravdolaskarske vitani kazdeho neprovereneho grazla, to tuto zemi skutecne poskodi

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (blahRP (5.5.2018 7:46) reagovat
mrkev - obvineni ruska je pokud vim zalozeno pouze na tom, ze ono jedine je schopne tuto latku vyrobit, a tak za to muze primo nebo neprimo. Pokud GB nevi, ze tyto latky je schopen vyrobit skoro kazdej (vcetne GB) myslim ze je vhodne na to GB upozornit, abychom mohli opravdoveho vynika identifikovat - protoze pravda a laska zvitezi ! Nebo uz vime kdo je tu ten dobre a kdo zlej? 8-)

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (NeregNULA) (5.5.2018 6:54) reagovat
@dada: co je na tom,co rekl mrkev spatne? @uplna_labut: tak jestli si myslis,ze zeman jedna na rovinu s UK, kdy jsi tu sebe-lobotomii provedl? Zemana uz v zapadni Evrope dlouho nikdo neposloucha,to je takove radio Moskva s ceskym prizvukem, rubl klesa,tak jsou kremloboti nervozni.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (dada) (5.5.2018 3:42) reagovat
mrkev, jaky beres prasky na hlavu? Priznej se, ze jsi labilni obsesvni magor. Tebe bych snadno pouzil jako sebevrazednyho mudzahedina.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (5.5.2018 0:09) reagovat
@sefsdfe "Výroba" je v tomhle případě termín, ne nějaké libovolné slovo s libovolným výrazem. Výroba novičoku a dalších biologických zbraní je zakázána mezinárodními úmluvami. U nás žádná výroba neprobíhala, probíhala syntéza malého množství, nikoliv použitelného k nějakému útoku. Rusko ale tvrdí, že novičok, který byl použitý k útoku na Skripala, mohl pocházet z ČR. Nemohl, protože se tady nevyráběl. Proto senil za prvé lže a za druhé nahrává ruské propagandě, přičemž navíc poškozuje ČR - vlastizrada

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (sefsdfe) (4.5.2018 23:35) reagovat
Na Univerzite obrany existuje program, jehoz ucelem je synteza a zkoumani novicoku a podobneho: https://www.unob.cz/en/nbcdi/Pages/ChemicalandRadiationDefenceDepartment.aspx "CWA (R33, Novichok, PFIB);" Tato informace je verejne dostupna na webu a prezident mluvil pravdu. Je s podivem, ze BIS a podobni tuto verejnou informaci prezidentovi nepredali. Zajima me, proc priznivce Pravdy a Lasky dokaze rozlitit, ze Zeman jednou mluvil pravdu a zopakovani verejne dostupne informace povazuji za vlastizradu

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 21:48) reagovat
@Stalkerioso Zeman právě lhát nemá a celý problém je v tom, že lže teď...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Stalkerioso) (4.5.2018 21:26) reagovat
Aha, takže Zeman má lhát, jelikož Anglie lže a všichni v EU taky. A kdyby nelhal, tak by dle sluníčkářských médií lhal. To je na mě moc komplikované. Musím zavolat do Brusele, jak to vlastně správně prezentovat...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 21:11) reagovat
@Úplný kokot Jak si to vůbec představuješ, že by ČR "robila britům alibi"? To jako, když ČR popře výrobu zakázané nervové látky, tak to nahrává UK? Jak? Rychleji píšeš než myslíš, což je ale u obdivovatelů senila typické.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (DD) (4.5.2018 21:05) reagovat
Novičok nezabijí hned, viz: https://technet.idnes.cz/novicok-novichol-newcommer-df9-/vojenstvi.aspx?c=A180327_143957_vojenstvi_kuz https://zpravy.idnes.cz/andrej-zeleznakov-sergej-skripal-vil-mirzjanov-ftc-/zahranicni.aspx?c=A180323_123824_zahranicni_aha

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Úplná labuť) (4.5.2018 20:57) reagovat
mer: Nie, vy nestojíte za atentátom. Jednak preto, že Skripal nebol otrávený novičokom. Keby ano, tak by už dávno boli aj s dcérou pod drnom. Je úplne uprdele, kde a v akom množstve sa vyrábal novičok. Briti klamú, vymýšľajú verzie, zabíjajú mačky a vy im ako kokoti robíte alibi. A keď sa príde na to, že klamali, tak toho frajera, elegána, čo člnkuje na rybníku okamžite obviňujete z velezrady. Zeman je jediný (hrdý) Čech, čo hovorí sráčom angličanom priamo, choďte do piče aj s vašimi výmyslami.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 20:19) reagovat
@tesat! Pokud budeš tesat do kamene tyhle pičoviny, tak se jenom nadřeš...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Devadesátdva) (4.5.2018 19:54) reagovat
mer: děkuji za uznání; za ztrátu času to nepovažuji...jsem tady za to placený...Moskvou B-)

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (4.5.2018 19:48) reagovat
23: odvádět řeč umíš dokonale, teď jen nápiš proč ztrácíš čas diskutováním když se vlastně podle tebe nic nestalo

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (tesat!) (4.5.2018 19:38) reagovat
Dvacettři: TESAT DO KAMENE!

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Dvacettři) (4.5.2018 19:34) reagovat
by mě zajímalo, zda takový způsob uvažování ve stylu "co si o nás řeknou ve světě jiní..." mají třeba i Němci po nějakém útoků od krimigrantů ve vztahu k Merkelové, že to ona je přitáhla. Myslím, že jim to je ukradené. Nikdo z Němců ji nenadává do vlastizrádců. Ba naopak...má stále větší a větší podporu. A přitom kurví životy německých občanů podstatně více, než ten šulin Zeman životy naše.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (4.5.2018 19:24) reagovat
místo trapného kecani by jsi mohl použít Google, hlavními světovými médií to proběhlo, ale píšu hlavně o tom jak o tom informují ruské media, a způsob jakým to podávají pro nás neni moc pozitivní

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (dylin) (4.5.2018 19:22) reagovat
Kdo volil před pěti lety Zemana, tak byl jen takový malý kokůtek... kdo ho volil tentokrát, tak je mega kokot... Nejenže rozprcává s tou svojí skvadrou rozpočet hradní správy, a Kazachy, ale ještě zrazuje naši vlast. Do toho ti dementi, ještě volej Okamuru, protože jim někdo nakukal, že se mají bát migrantů. Cambridge analytica udělala největší majstrštyk v dějinách lidstva. V naší republice. Jdu blejt.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Třicetdevět) (4.5.2018 19:16) reagovat
mer: jasně, celej svět řeší jako hlavní téma nějaké zaprdělé česko a nějakého no name skripala. A Trump se už na nás chystá s odvetnými útoky :-D To se zase Zemanovi něco povedlo. Z malého bezvýznamného prdu dokázal vytočit všechny sluníčkářské mrdky :-D :-D :-D

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (4.5.2018 19:06) reagovat
Ruská média teď píšou o našem možném podílu na tom spiknutí, vážně před celým světem vypadáme jako banda diletantů

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mer) (4.5.2018 18:52) reagovat
takže rusové maji pravdu a my stojíme za atentátem nebo jsme se na něm alespoň podíleli, hmm, tak proč más tedy ti Britové taky neoznačili?

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Úplná labuť) (4.5.2018 18:22) reagovat
Ach jaj, pepíci. Tí britoni si s vami už toľkokrát utreli prdel a vy im na to furt skočíte. Zeman má pravdu. Rusi tiež. Deal with it. B-)

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 17:10) reagovat
@DD Jako fandím ti, ale ten člověk nevypadá na to, že by s ním byla "slušná diskuze" možná.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (DD) (4.5.2018 17:01) reagovat
pc2005: to se ani nedozvíme, je to zaležitost tajných služeb, jsem si skoro jistý že jestli mají naše tajné služby informace o nějaké takové laboratoři u nas tak s ni ven stejně nepůjdou, pokud tedy zeman zase něco nevykecá jako v tomhle případě nebo v připadě toho teroristy před rokem kterého tím tak pěkně varoval :) mrkev: neuražej ho, snažim se o slušnou diskuzi

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Osmnact) (4.5.2018 16:51) reagovat
DD: mas pravdu...to je blby odkaz. Nahlasim to na ustredi, ze jsme dostali spatne noticky ;)

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (pc2005) (4.5.2018 16:39) reagovat
hehe ethylenglykol je vlastně fridex :-D

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (pc2005) (4.5.2018 16:37) reagovat
BTW rozdíl mezi A230 a A234 je jen v ve dvou CH3 "větvích" navíc, základní struktura je stejná. Mě spíš ale zajímá to, že podle britů to vyrobili v tajné ruské laboratoři v anglii, takže pokud rusáci vehementně tvrdí že to bylo od nás, ze slovenska nebo švédska (?), tak zda to znamená, že tu máme podobnou pobočku nebo zda tu nemáme podobnou pobočku :-/.

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 16:26) reagovat
@DD To mu nevysvětlíš, nemá na to mentální kapacitu. Btw. Rusko se toho už chytlo [odkaz]

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (DD) (4.5.2018 16:23) reagovat
Dvacetsedm: v tom članku se ale nepíše nic o tom že by A234 byla testovana u nas, naopak je tam přímo zmíněno že informace o A234 co jsou v članku vychazí z externích zdrojů, a ještě navíc je to článek z roku 2011 takže ne z doby na kterou odkazuje zeman odkazuje

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Dvacetsedm) (4.5.2018 16:13) reagovat
DD: např. www.chemicke-listy.cz/docs/full/2011_05_323-333.pdf

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (DD) (4.5.2018 16:11) reagovat
Čtyřicetdva: mužeš poslat odkaz na ty odborne periodika ktere by tvrdily něco takového? v članku na technetu na který jsem dal odkaz a na kterém se podíleli odborníci z dané oblasti se něco takového vylučuje

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (mrkevRP (4.5.2018 16:09) reagovat
Skripal být otráven Novičokem z ČR nemohl, protože se tady ta látka nevyráběla. Když Zeman tvrdí, že ano, tak vlastně říká, že ČR porušovala mezinárodní úmluvy, což není pravda. A je s podivem, že i na roumingu se najdou dementi, co mu to žerou...

Obrázek 'Setrime naftu' Obrázek 'Setrime naftu' (Třicettři) (4.5.2018 16:08) reagovat
DD: a obecně nechápu, proč se řeší původ této látky, kde byla laboratorně vyrobena. Mohlo to býd kdekoliv. Následně to mohlo být zneužito. Odprodáno. A o čem by to svědčilo? Vůbec o ničem. Stejně jako bychom řešili, že v ČR byla vyrobena nějaká pochybná syntetická droga, kterou si na černém trhu koupil nějaký Rus, který to následně prodal nějakému Číňanovi, který na dovolené v Australii při nějaké kalbě otrávil nějakého Brazilce.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...