Odebírat
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 13:53)
|
reagovat
|
456: Ano, za drtivou většinu smogu ve městech můžou uhelné elektrárny za městem, píšeš to naprosto správně. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(456) (30.4.2019 13:31)
|
reagovat
|
Je smogová situace. Elektromobilisté se sešli u nabíjecí stanice a nadávají na poslední zbytky těch, co jezdí na benzín - prý postřílet i s děckama, ať se to nerozmnoží. Za ten smog můžou jednoznačně oni. Za městem dýmá uhelná elektrána, dva nové bloky z roku 2012 netsíhají. https://en.wikipedia.org/wiki/Neurath_Power_Station Tento fakt ignorujte a kdo jej zmíní bude na místě popraven. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(456) (30.4.2019 13:23)
|
reagovat
|
miliardda kilovoltů? A jak to odizoluješ? Elektrická pevnost dielektrika https://cs.wikipedia.org/wiki/Dielektrick%C3%A1_pevnost asi budeš potřebovat několik metrů tlustou izolaci. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(jo ho hoo) (30.4.2019 11:03)
|
reagovat
|
Reseni je jednoduche, supravodiva civka, nabije se to na miliardu kilovoltu a pak se bude jenom usrkavat, nabiti mozne v radu sekund. Jedina otazka je kdo v tom aute bude sedet az mu dojde tekuty dusik potrebny k chlazeni te civky |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(rennee) RP (30.4.2019 10:54)
|
reagovat
|
Duky: Jasně, lidi nemají rozum. Spíš jsem v tom svém předchozím příspěvku narážel na to, že u aut se spalovacími motory je relativně jednoduché doplnit pohonné hmoty, aby auto mohlo dál pokračovat v jízdě, jak se stalo před pár lety, kdy byla dálnice uzavřena přes noc. Tehdy hasiči a armáda roznášeli pohonné hmoty a pití. Ale jak to řešit v této situaci u elektromobilů s doplněním energie, mi není jasné. Asi fakt ty nabíječky a noclehárny. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 10:40)
|
reagovat
|
rennee: Tento problém je zde už teď, jsi nezaregistroval, jak přes zimu v koloně na D1 všem docházela nafta, protože benzínky jsou všude, tak půlka lidí jezdí na doraz? Navíc neměli ani lahev s vodou, takže nejen umrzali, ale i umírali žízní a hlady, paní na nově to komentovala v slzách, na pozadí hrála dramatická hudba, vypadalo to jak nějaký postapo. Měli by kolem dálnice udělat nabíječky, nebo vyhřívané noclehárny, kdyby v zimě zas napadl sníh. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 10:36)
|
reagovat
|
mmm: +1, současný tlak na zavádění elektromobility sice "zrychluje" zavádění elektromobility, ale tím výčet "pozitiv" končí. Chudí lidé zase ze svých daní podporují bohaté, dojezd furt nestačí všem, auta se šíří rychleji než dobíjecí stanice a zelená energie, pak jsou sídliště plný drátů... měli by si dát chvíli pohov a ty svoje cíle ala 2040 electro only trochu přizpůsobit realitě, ale to jsou bohužel moc velká očekávání. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(rennee) RP (30.4.2019 10:25)
|
reagovat
|
BG: Já jsem tu nerozporoval fyziku, pouze to, že na severu nejsou Tesly. Ty tam jsou v hojném počtu. Samozřejmě souhlasím s tím, že na zimní provoz nejsou současné technologie připraveny. Nedokážu si představit, co se může stát třeba v tuhé zimě na dálnici, když bude několik hodin uzavřena. Lidé budou umrzat? Hasiči přistaví ke každému autu elektrocentrálu? |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 10:22)
|
reagovat
|
BG: 1) Líbí se mi, jak vždy vyvrátíš tvrzení, které nikdo neřekl. 2) Ano, baterie stárnou, zatím to u Tesly překvapivě vůbec není problém a ta auta se pravdepodobně rozpadnou dříve, než bude nutné měnit baterie, 3) Ano. 4) Proč bych to zkoušel? Proč bych si kupoval auto a nejezdil s ním? Proč bych ho úmyslně ničil, když naprosto bezpracně a relativně a poměrně levně ho uchovám v OK stavu? Čili celý tvůj argument je: "Pokud dojde k situaci, ke které nedojde, tak seš nahranej!" |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(mmm.) (30.4.2019 9:45)
|
reagovat
|
elektro pohon proc ne. Ale co se tyce plosnyho nasazeni, tak na to nejdriv musi byt technologie - rozumej baterie o generaci dve dal + levny a cisty zdroj energie. A ne to tlacit za kazdou cenu... |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(BG) RP (30.4.2019 9:41)
|
reagovat
|
Duky, rennee: to ze niekde slnieckari kruto dania benzin a dotuju elektro nema nic spolocne s realnou fyzikou. Za jedno, baterie starnu, kazdy pozna s mobilmi a notebookami. Automobilky to ochcavaju tym, ze nabijaju setrne niekolko hodin pomaly a len do urcitej kapacity a tym padom to tie baterie tolko nenici. Mrazy potom riesia vyuzitim energie baterie na zahrievanie baterie na prevadzkovu teplotu. Skus ale takto nechat celu zimu auto s vybitou bateriou v garazi, tak KO. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 9:30)
|
reagovat
|
cern0usek: Je fakt, že nejlepší jsou machři, kteří za smogový situace dočerpujou na benzínce a pak se plácaj po zádech, jak to těm ekologům natřeli (obdobně debilní argument) |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 9:08)
|
reagovat
|
rennee: Aha, to jsem netušil |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(cern0usek) RP (30.4.2019 8:21)
|
reagovat
|
no-X> a) Ano, je. b) Pumpy jsou vsude, a kdyz neumis natankovat tak, aby ti nedoslo palivo, tak si to zaplatis. c) Typek priveze par litru, naleje Ti to do chrtanu a jedes si dotankovat Tady si typek necha nabit "kus" baterky z benzinu, popojede, zbytek dobije "z uhli", a pak se nad cruelty free kombuchou bude placat do zad, jakej je ekolog.
|
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Dež0n - nereg) (30.4.2019 8:09)
|
reagovat
|
Ohánět se tím, že nabíjí z akumulátoru a ne agregátu a jezdí elektromobil je mnohem větší fail, protože se tím ještě zvýšily ztráty energie. Kdy už si elektrofags uvědomí, že ta elektřina se dneska nebere z vůně kytiček a jak malá je životnost baterie??? Rozhodně nic proti vývoji, ale masové subvencované zavádění je cesta do pekla. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(rennee) RP (30.4.2019 8:08)
|
reagovat
|
Duky: je pravda, že se mýlíš. Projeď si Skandinávii a vozů značky Tesla potkáš poměrně dost, zejména v Norsku. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Duky) RP (30.4.2019 8:01)
|
reagovat
|
BG: je pravda, že z tohoto důvodu v severských státech nenajdeš jedinou Teslu. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Georgethebest) RP (30.4.2019 7:07)
|
reagovat
|
A bude hůř. Já se na to připravím a pokud je za babku koupím si staré benzínové volvo |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(BG) RP (30.4.2019 6:35)
|
reagovat
|
Ked padnu -30 mrazy, tak vam diesel zamrzne, ale rano ho rozmrazite. Ked vam zamrznu baterie, tak im mozete dat papa a za polovicu hodnoty vozu kupit nove. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(jo ho hoo) (30.4.2019 6:24)
|
reagovat
|
Ne ne, az budeme velky tak se vam debilum elektromobilnim budeme smaz zpoza volantu naseho spolehliveho cadillacu eldorado |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Me2di) (30.4.2019 6:20)
|
reagovat
|
Vývoj nezastavíte ropáci. Až budete velci a najdete si práci, tak si možná koupite po nějakým gestapakovi nejakou vyvonenou teslu na hlinách. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Alois Pohl) (30.4.2019 6:16)
|
reagovat
|
Tyhle nedomyšlené a bez subvencí neprodejné elektromobily furt každého jenom otravují, já bych je nejradší všechny zakázal. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(cowee) RP (29.4.2019 22:45)
|
reagovat
|
navíc v současné době tam jezdí tahle asistence taky na elektrinu |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(no-X) RP (29.4.2019 22:39)
|
reagovat
|
Podle článku auto na snímku neveze ani benzínový agregát, ale baterii („The AAA Roadside Assistance truck unveiled at Plug-In 2011 is powered by Green Charge Networks. It featured a removable lithium-ion battery pack for mobile charging.“). Takže fail. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(propediotika) RP (29.4.2019 22:28)
|
reagovat
|
Ale napad to nie je zly. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(dwo) RP (29.4.2019 21:54)
|
reagovat
|
je to rok 2011, takze mi to moc vtipny neprijde [odkaz] |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(trada) (29.4.2019 21:53)
|
reagovat
|
proc myslite, ze je tam elektrocentrala (nikde to tam nevidim, ani napsane), treba ma plnou korbu akumulatoru nabitych nejzelenejsi energii |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Dr.Str.) RP (29.4.2019 21:44)
|
reagovat
|
Když ho zapřáhne za sebe a chvilku ho potáhne, tak při mírném brždění se druhej auťák nabije. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Ingress) RP (29.4.2019 21:26)
|
reagovat
|
Někdo to dal hnědochovi ve firmě, ale nedali mu prachy na šťávu. Má dělat jen multikulti maskota. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(no-X) RP (29.4.2019 21:17)
|
reagovat
|
Nějak tomu nerozumím. Když přijede asistenční služba nebo odtahovka pro auto se spalovacím motorem, tak je to k životnímu prostředí šetrnější? |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(EGO) RP (29.4.2019 21:15)
|
reagovat
|
Podle wiki American Automobile Association je non-profit organizace takze spis socialismus.. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(pc2005) (29.4.2019 21:13)
|
reagovat
|
Tak ona i Bardotka je elektrovozidlo https://cs.wikipedia.org/wiki/Lokomotiva_751 |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(brnonymous) RP (29.4.2019 21:10)
|
reagovat
|
To ma ke kapitalismy daleko jak eskymak do Mekky. |
|
|
Obrázek 'uskali elektromobility'
(Ježiš Nemanželský) RP (29.4.2019 21:05)
|
reagovat
|
kapitalizmus 3.0 |
|