NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  TechSvět  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdevět:
   


Odebírat

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (BjukenenRP (23.10.2019 5:13) reagovat
Jó starej Klaus, banda tupounu mu vyhrozuje zalobickou a on to hned podepsal [odkaz] To na Zemana si s nejakou zalobickou neprijdou, ten ma aspon koule.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 23:36) reagovat
Prawda je asi důsledek inkluze no, podobných imbecilních hovad tu asi bude časem více, bohužel.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 22:30) reagovat
@402: To už se neučí na školách porozumění psanému textu? A když už jsme u toho, sací výkon se zcela logicky nepočítá v kW. Už jenom změnou materiálu, za méně rozpínavé a lehčí materiály, můžeš vyrobit ventilátor, který má mnohem menší vůle, je vyroben přesněji, a už tím dramaticky zvýšíš výkon, aniž bys jakkoliv navyšoval příkon. Technologický pokrok v podobě lepšího chápání proudění vzduchu, lépe vyrobené el. motory, než kdysi. U starého krámu ztratíš víc výkonu v odpadním hluku a teple než u moderního.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Mrdkokrál) (22.10.2019 21:30) reagovat
Na kolejích jsem měl kamarádku, měla u všech kamarádů přezdívku vysavač, ani nevím proč, uklízet neuměla, jen chodila věčně s rozedřenýni koleny

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (oksd) (22.10.2019 21:18) reagovat
s tím vysavačem každý mluvíte o něčem jiném. Zatímco Prawda říkal, že k dosažení stejného výkonu, jako před 30 lety, je díky technologickému pokroku potřeba menší příkon, tak DougBadman a 402 srovnávají změnu příkonu pro stejný stroj ... to se pak můžete hádat ještě 2 roky, když každý mluví o něčem jiném.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (402) (22.10.2019 20:59) reagovat
Prawda, nevydávají tě v Rusku? Nižší příkon znamená nižší výkon jen evropský idiot může tvrdit, že z příkonu 900W získá 1kW sacího výkonu.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 20:03) reagovat
Rotschildovy* 8-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 19:58) reagovat
Jo, protože ty Rotschilduvovy ocelárny byla vlastně dílnička o 5 lidech. :-D

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:57) reagovat
Největší v R-U byl Škoda.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DD) (22.10.2019 19:46) reagovat
DB: o průmyslu v době rozpadu RU, jestli Všechny strojírenské podniky v době rozpadu RU nevím, ale ty největší jako vítkovické a kladenské hutě a železárny ne, a Baťa tehdy nebyla tak obrovská společnost jako v následujících dekádách

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 19:45) reagovat
DougBadman: a úkolu už máš napsané? Ve fyzice jistě jedničkář. ;-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:39) reagovat
Prawda: tak ještě jednou,, co se stane když snížíš obsah motoru atd. u toho moderního auta? Pojede stejně jako moderní auto kde takový zásah není? No nepojede ty debile, to vážně ve 21. století existují zmrdi co se něco takového snaží popřít? :-D

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DD) (22.10.2019 19:35) reagovat
DB: kde jsem psal něco takového?

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:35) reagovat
Většina podniků tady snad byla vlastněná lidmi, kteří na našem území žili a další věc oni tam i Češi pracovali, vyvíjeli atd. Všechny ty velký strojírenský podniky nebo Baťa to nebyli české továrny? Jinými slovy tady přišel degen Habsburk, vybral daně a živil s tím 2/3 zbytku monarchie. Tj. díky tomu, že jsme byli součástí monarchie tak tu byl po staletí zabitý ohromný potenciál, který se plně projevil během První republiky.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 19:26) reagovat
@DougBadman: A tady jsem pochopil, že je ti tak 12 let, a zítra máš školu. Říká se tomu účinnost, vygoogli si vzoreček. Ale lidově, Žigulik tvého dědy jezdil za 10L na 100km, a lezlo z toho kolik 40-45kW? Podívej se, kolik benzínu ti stačí v moderním autě na to, abys měl 40-45kW. Moderní auto méně žere (příkon) při stejném výkonu = má vyšší účinnost.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:25) reagovat
DD: jo to jsem čekal, že někdo přijde s takovou imbecilitou :) Takže ta norma platí jen pro 30 let staré vysavače s příkonem vyšším než 900 W? Pokud vezmeš ten současný vysavač snížíš mu příkon z 2000 W na 900 W tak opravdu nebude mít stejný sací výkon..

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 19:21) reagovat
Jak se pozná kvalitnější norma? Z toho kreslení asi taky nic nebude, že? ČR je členem systému ISO a EN, pokud je norma v ČSN systému zastaralá nebo v rozporu, zruší se úplně nebo z části. ISO normy přebíráme už vlastně od rozpadu federace. EN normy později, s tím, že jsme do toho nemohli mluvit, to až se vstupem do EU. Můžou Češi tvořit nové technické normy? Ano, pokud se jim bude chtít. Chce se jim? Ani ne. Jsme exportní ekonomika, je fajn vyrobit jednu věc pro celou Evropu, potažmo svět (nejen EU).

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DD) (22.10.2019 19:20) reagovat
Ad, te rakouské monarchii, respektive RU, A dopláceni českých zemí, velká část těch podniků bohužel nepatřila Čechům, a o těch válečných reparacích jsem ještě neslyšel, ikdyž to nepopírám, máš k tomu něco? Vím že jsme platili poměr dluhu ji RU tak jako každá z nástupnických zemí.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DD) (22.10.2019 19:16) reagovat
Co na tom nechápeš? Výkon se zlepšuje, při snížení příkonu a spotřeby, vysavač co mám teď má stejnou sací sílu než mnohem náročnější který jsem měl třicet let zpět

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:10) reagovat
"nižší příkon vysavačů neznamená nižší výkon (sací)" - aha a co to teda znamená? :-D Rád se nechám poučit od eurohujera, který nedává ani učivo ze základky, natož nějakou tu logiku.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 19:00) reagovat
Ok, tak mi konkrétně ukaž třeba nějaký technický normy, který jsou v současné podobě (tj. zmixované s nesmysly z EU) lepší a přísnější. Protože realita je taková, že přísnější a lepší jsou naše staré normy, které vytvářel někdo kdo má mozek. Co se týče potravin tak to není o dvojí kvalitě, ale zase o tom, že naše potravinářský normy jsou o řády daleko kvalitnější než to co je v EU a asi o 1000 světelných let před tím než co mají v USA.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 18:57) reagovat
Jinak, nižší příkon vysavačů neznamená nižší výkon (sací). Křivé banány se pořád můžou prodávat, pouze ne jako ovoce první jakosti (tady EU převzala pravidla WTO). To balení pečiva po kusech jsme si vymysleli sami, stejně jako denní svícení v autě. Menší splachovače, no vláda se zavázala, že začne ČR šetřit vodou. GDPR jsme si taky sami zprznili to absurdna... vyber si jednu věc a nakresli mi ji. ;-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 18:52) reagovat
Dvojí kvalita potravin byl odjakživa problém, ještě před EU. Dokud to budou lidi kupovat, tak se to tu bude vozit. A ano, můžeme s tím dělat hodně, ale nechce se nám. Navíc v případě, že je chráněno veřejné zdraví, má členský stát právo zakázat prodej/dovoz čehokoliv.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 18:51) reagovat
V čem jsou lepší, a uvědomuješ si, že EU stanoví minimální standard, kdy v ČR a WTO již platí často normy přísnější? Takže to, co nám tu EU nařídila, i když jsme to sami vymýšleli, nebo mohli, tak už tu dávno platilo? :-) To zemědělství je jediná věc, do čeho může EU přímo sáhnout, no a ještě rybolov. To ano, to je pravda, i když EU pouze na našem území zatím omezila výrobu cukru, ale nakresli mi to. A jestli narážíš na řepku, tak zase sjeď níž, kde mluvím o bio složce v palivu.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 18:44) reagovat
No hlavně naše technické nebo potravinářské normy jsou asi 100x lepší a přehlednější než ty nesmysly co vymysleli soudruzi v unii. Díky těm špatným normám k nám mohou dovážet nekvalitní výrobky a naše země to nemůže nijak ovlivnit. Co se týče kvót v zemědělství atd. tak to je snad jasný ne? Nebo to chceš nakreslit, abys to pochopil? :)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 18:36) reagovat
Nebo jinak, co přesně se každému ze členů přikazuje? A chápeš doufám, že společný trh znamená společné výrobní normy? Nebo snad před vstupem do EU byly různé normy na výrobky v Prahe a v Ostravě, Brně, Blavě? Jak by ten trh vypadal, kdyby každý mohl dělat, co ho napadne a nazvat si to, jak ho napadne.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 18:34) reagovat
Nebudu se opakovat, čti dřívější komentáře o tom, jak nám tady kdo nařizuje. Hromada populistických keců o tom, které nic nestojí a občan na to slyší.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 18:23) reagovat
Co je na tom trhu volného, když se každému ze členů přikazuje co mohou a nemohou produkovat a vyvážet? Kromě toho se jim ještě přikazuje co mají podporovat a co ne. Zatímco ti, kteří o tom rozhodují si pro sebe udělají vlastní pravidla :)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (CajgonRP (22.10.2019 18:02) reagovat
Na dotacích? Spíš na volném trhu, což je pro nás jako exportní ekonomiku nesporná výhoda

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (luRP (22.10.2019 17:47) reagovat
Tolik potrefených v komentářích

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 17:47) reagovat
Prawda: raději platit clo než být součástí pseudoekonomie založené na dotacích a dalších nesmyslech :) Nemluvě o ochraně hranic.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 17:43) reagovat
DD: Ano 2/3 provozu celé monarchie platili Země Koruny české, psal o tom už Masaryk např. v Nové Evropě, to samé píší i současní historikové. Kromě toho jsme finančně a materiálně táhli celou válku a pak i následné poválečné reparace. Kromě toho ona ta slavná monarchie byla většinu svého fungování na pokraji bankrotu a nebo se v něm přímo topila.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 17:32) reagovat
@DougBadman: Jo, měli bychom se nádherně. Zase platit CLO na hranicích, nevozit sem ojetá auta z celé EU, zbavit se montoven (no ony by se zbavily nás)... to by byl ráj na zemi, zejména pak pro dělnické profese. Už aby to bylo. 8-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DD) (22.10.2019 17:28) reagovat
DB: nevím kde bereš ty informace o doplácejí na Habsburky, byli jsme průmyslově jedna z nejvyspělejších části RU monarchie, a kde jsi přišel na to doplácejí 2/3 výdajů? To myslíš že dvě třetiny z provozu státu platila jen naše země?

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (MerlinRP (22.10.2019 17:13) reagovat
Tohle je sice smutné, ale v podstatě je to tak.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 17:04) reagovat
To je zhruba někde na úrovni tvrzení, jak jsme se měli krásně za R-U, kde Země Koruny české platili 2/3 výdajů monarchie, po staletí tu byl bržděný rozvoj zdegenerovanými Habsburky atd.. Takže milý impotenti a přizdisráči, naše země by se měla nejlépe jako zcela suverénní stát bez vlivu socialistické EU a jejího plánovaného hospodářství, dotací a tamějších demagogů. A to jak ekonomicky tak i po politické a sociální rovině. Czexit.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 15:29) reagovat
@Tim: No, lépe by jsme se určitě neměli, ekonomický růst by byl výrazně pomalejší. Určitě by neměl každý, kdo chce, automobil. Někde v rodinách i 2-3 auta. Sehnat bydlení je dnes prý peklo, no po vystoupení z EU by už se tak horlivě nestavělo. Navíc po Czexitu by nastala tragikomická situace, jak všichni průměrní podporovači vystoupení, kteří většinou pracují v nadnárodních koncernech, sledují přesun výroby do PL a SR. 8-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 15:25) reagovat
Jo, a jinak v EU má ČR vyjednávače, pracovní skupiny, ... které se podílí (no, ti naši jenom tak sedí a nic neříkají) na tvorbě práva EU, stejně jako parlament EU složený z volených zástupců z řad občanů EU (i Češi tam jsou). Dále, naši ministři rovněž mohou navrhovat body jednání, právní normy a jejich novely... no od vstupu tam snad vystoupil s návrhem jen Babiš. Pak tam byl ještě někdo, na koho jsem úplně zapomněl, který si tam hlasitě vybrečel označení Olomoucké tvarůžky a Plzeňské pivo.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Tim) (22.10.2019 15:23) reagovat
SWITCHSssss: urcite by nam tu smlouvu dali podepsat bez clenstvi v EU. Me to uz taky zacin a srat se svama furt bavit, kouknete se ven z okna jak to tam vypada. A jestli si myslite, ze bysme se meli dobre a nase firmy i bez EU (treba skoda auto), tak vas muzu ujisti, ze nemeli.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Prawda . . . ) (22.10.2019 15:18) reagovat
Stačí se projet po Evropě nebo se podívat na ty směrnice, za které se schovává Praha, když křičí, že Brusel nám nařizuje, a dojdete závěru, že všechno to zlo, co se tady prostým lidem děje je buď nepochopení Evropského práva v Prahe nebo něčí zájem se na té panice a neznalosti nahrabat. Krásně je to vidět na řepkové lobby. Směrnice o palivech říkala nejméně 2% objemu, ČR začalo na 3,5% benzín 4,5% nafta. Zemědělec chrochtá blahem, řepka roste sama, nechce vodu, lidi to nekradou a stát to vykupuje 8-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (SWITCHSssss) (22.10.2019 14:59) reagovat
mimochodem je vidět jak jsou lidi nevzdělaný , EU nám žádnej volnej pohyb osob a zboží nedala to nám dala smlouva o shengenském prostoru což je samostatná smlouva v rámci EVHP, stejně tak jako plno dalších výhod, vznik EU je daný lisabonskou smlouvu i když se u EHVP mluvilo jako o evorpské unii oficiálně to EU nebyla. Právě až do doby lisabonské smlouvy se dalo s podmínkami souhlasit, po podpisu už ne, plno pravomocí jsme ztratili a mít euro ztratili by jsme i monetární politiku státu

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (SWITCHSssss) (22.10.2019 14:56) reagovat
jaksi autor zapoměl že Klause donutili to podepsat až soudem a sám dával smlouvu k ustavnímu soudu jako protiustavní. Sice ho lidi nemaj rádi ale zpětně se ukazuje že měl v mnoha svých výrocích a názorech pravdu a viděl o hodně dále než většina čechů a než větěšna politiků. https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/1432718-klaus-trva-na-tom-ze-lisabonska-smlouva-je-protiustavni

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Pavel J.RP (22.10.2019 14:31) reagovat
(karel) R (22.10.2019 14:03): To jste napsal moc hezky.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (kokorpickar2) (22.10.2019 14:20) reagovat
Do dneška si pamatuju jak Klaus před Lizabonzackou smlouvou varoval a říkal to veřejně. Nevím co za 14ti letyho kida sem háže tady ty rádoby lepšolidský hofna

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (MemRP (22.10.2019 14:13) reagovat
jdsulin2: Pokud chceš jít do historie, tak na to jdeš špatně. Klaus byl dokonce ten, kdo o přístup k EU formálně žádal. Zatímco Topolánek dle svých slov neměl kam uhnout a politicky prý musel ten Lisabon podepsat (když jsem mu argumentoval Sulíkem a že na Slovensku kvůli eurovalu padla vláda)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (karelRP (22.10.2019 14:03) reagovat
ten obrazek ma bejt vtip, ne navod:-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (__Rax) (22.10.2019 13:58) reagovat
Jsem si říkál jak dlouho bude trvat než přijdou latetni levičáci nadávat na levičáky, a vida :)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Pavel J.RP (22.10.2019 13:47) reagovat
To jako že RVHP nám dala volný obchod a pohyb obyvatel?

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' ( . ) ( . ) (22.10.2019 13:44) reagovat
Piráti jsou novodobí nacisti. Nechutná levičácká verbež, která se neštítí ničeho. Ničeho.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (DougBadmanRP (22.10.2019 13:40) reagovat
Jo přesně, za celosvětovej ekonomickej růst může EU! Stejně jako za to tehdá mohl SSSR :)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Tim) (22.10.2019 13:28) reagovat
Evropska unie nam dala volny obchod a pohyb obyvatel. Nase firmy strasne bohatnou, mame rekordne nizkou nezamestnanost. Pojdme ji hatovat. Klaus, ktery umoznil divokou privatizaci proti ni bojuje, protoze to tady jeho kamaradi nemaji pod palcem. Pojdme ho velebit.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (jdsulin2) (22.10.2019 12:54) reagovat
Mem: tak urcite, hlavne pochazi ze strany, ktera to prosadila (misto aby bylo rederendum, tak jako ve Francii)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (uvědomělý občan) (22.10.2019 12:25) reagovat
Zasraní piráti, má recht! ;-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (CajgonRP (22.10.2019 12:18) reagovat
To je pravda, z těch dvou je eurohujer jen Zeman

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (Mar) (22.10.2019 12:14) reagovat
Zeman se sám označuje za eurofederalistu, ale zároveň odpůrcem unitárního evropského superstátu. Rozhovorů na toto téma poskytl víc než dost.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (cant ban tha truth) (22.10.2019 12:11) reagovat
Má to špatně, Kalousek je eurobolševik. B-)

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (no-XRP (22.10.2019 12:04) reagovat
Mem: To jim nevysvětlíš. Mám dojem, že individua, která tyhle sračky šíří, netuší, co se doopravdy dělo, protože tehdy ještě nebyla na světě.

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (solim) (22.10.2019 12:03) reagovat
Tvl., mně přijde, že někteří uploudeři mají místo mozku pytel sraček :-D

Obrázek 'Diskuze na roumingu' Obrázek 'Diskuze na roumingu' (MemRP (22.10.2019 11:58) reagovat
Až na to, že Klaus bojoval co to šlo, kladl nejen evropské ústavě (Lisabonské smlouvě), ale i dalším smlouvám EU aktivní odpor, patřilo to ostatně mezi důvody, proč na něj senátoři schválili ústavní žalobu pro velezradu [odkaz]



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...