NeposlušnéTlapky  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  VipShow  |  TechSvět





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (9.1.2020 9:17) reagovat
Neplačte děti moje, můžete si za to sami.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nevimno) (9.1.2020 5:52) reagovat
podkoní: to tady snad nechce tahat nikdo, jedno dominantní náboženští z blízkého východu je až moc.ale žádné náboženští nebylo po léta rigidní a neměné. Zvlášť něco tak decentralizovaného jako islám.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (maris68RP (8.1.2020 22:36) reagovat
Podkoní, k obrázku nič? Len tvoje anál lizy?

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Noob) (8.1.2020 15:44) reagovat
Smažte někdo ta hovna v komentech, čekal jsem něco cool k obrázku, no a ono nic.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 14:43) reagovat
A mozna preci jen doplnim : nesnazim se vyzdvihovat nektera nabozenstvi, jenze treba to krestanstvi k nam historicky patri, to uz nezmenime, ale proc sem tahat dalsi nenavistnou idelologii, ktera zde nema koreny, to je to , co nechapu. Nevidim zadny prinos, same trable vychazejici vetsinou z sebepresvedceni, ze muslimove jsou vic nez ostatni a zakony pro ne neplati (viz. prazsky iman). Tak proc to dovolit? Zadny prinos, jen negativa, pro me jednoznacne.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 14:30) reagovat
Snad jen napíšu, že jsem rád, že muslimové nevynikají v inteligenci (ono to je taky oxymoron, inteligentni muslim, asi jako genialni retard, nebo čistý hovno) Máme štěstí, že se nejvíc řežou mezi sebou (kvuli 4. chalifovi). Takze mozna ta otazka by byla: pokud tu budeme šířit islám, jaký bude přínos? Co nám dá, co nám kdy dal...

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 14:26) reagovat
Mozna. Funguji (a pracuji) jako analytik. Snazim se sebrat fakta a porovnat prinosy a zapory. U islamu nevidim prinosy, vidim mnoho skody. To je pro me jednoznacne. Jsem ochoten pripustit argumenty, pokud jsou pro me validni (treba onen pokrok v arabskych zemi - dle meho diky islamu zdržen, ne podpořen) - třeba se pletu, i když tady to vidim jednoznačně. Takze zopakuji : Islam siri zlo, nikdy nebyl nijak užitečný. Bylo by lépe, kdyby nebyl. To o krestanstvi uprimne rict nemuzu, i kdyz svate neni.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nevimno) (8.1.2020 14:08) reagovat
Vnímáš to dost dogmaticky, každé náboženství si prošlo vyvojem, včetně islámu jako ho známe dnes.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 14:00) reagovat
Kdybych napsal, ze jsem pro sireni inkvizice, kazdej se mi vysmeje. Kdyz napisu, ze jsem pro sireni Islamu (ktery je mnohem horší a jehož je Šaria nedilnou součástí), jsem pokrokový, tolerantní proste frikulín. Vidíte to pokrytectví jdoucí ruku v ruce s evropskou připosraností?

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:57) reagovat
Judaismus sam o sobě neurčuje jak se chovat (jen řeší třeba pújčky a chování ve vztahu mezi sebou a podobne), je zalozen na historii, defacto magii (kabale). Islam neni jen víra, je to cely soubor narizeni, kompletni system, ideologie, i vojenska doktrína. To jina nabozenstvi take nemaji. Islam je nebezpecny prave tim, ze neridi jen duchovni život, ale i světské zákony (jako kdysi inkvizice)

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:54) reagovat
Krestanstvi proslo hlavne ve stredoveku nekolika koncily a synody, ktere jeho podobu a hlavne směr dost změnilo. Samotna Bible prosla nekolika razatnima upravama. (mimo jine odstraneni andelskych kruhů - taktéž přebrané z persie) Mimo jine, protoze se meni vyklad slov Boha (ne jeho slova) Chapani lidi je nedokonale. Islam toto nema. Nemuze. Co rekl Mohamed, bylo navzdy dokonale, nemenne. Nesmi se zmenit. A to je opravdu problem. Za 1388 se Koran nezmenil, ostatni nabozenstvi ano. A judaismus....

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 13:48) reagovat
Podkoní: jestli to v 8.1.2020 13:25 byla reakce na mě tak nic takového jsem taky nepsal ani nenaznačoval B-)

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nevimno) (8.1.2020 13:44) reagovat
Podkoní: Žádné náboženští neni po stovky let neměné a homogenní, i judaismus který asi nejvíc lpí na tradicích se hodně změnil

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' ( . ) ( . ) (8.1.2020 13:35) reagovat
už aby ta třetí světová začala...i u nás

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:33) reagovat
A pak se objevi trotl, kterej napise, ze zna muslimy a ty na viru serou a jsou v pohode, no to je na facku. Jak se pak da argumentovat s takovym troubou? Ja jsem kosmonaut. Sice jsem ve vesmiru nebyl, nic o nem nevim, nechystam se tam, ale jsem kosmonaut. Jsem takovej kosmonaut, jako muslim ten, co sere na viru. Jako křestan, co nezna prikazani, jako jako plavec, co neumi plavat, jako stavkujici, ktery nestuduje a nepracuje.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:25) reagovat
Ano, nedá, proto nemám rád, když někdo omlouvá zvěrstva dnešního islamu krestanskym stredovekem (spatne jsem se vyjadril). Islam se za 1400 let nezmenil . Nemuze. Porusil by sam sebe zmenou. Protirečil by si. A to je desive. Ale krestanstvi dnes exituje, islam taky, tak proc neporovnavat soucasnost, kdyz premyslime o budoucnosti. A ted : existuje nyni jine nabozenstvi, nez Islam, ktery nařizuje likvidaci bezvercu nebo jinovercu? Jak tohle muze kdokoliv omlouvat? Ignorovat, obhajovat?

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 13:16) reagovat
A tim srovnáním tehdejší a dnešní doby jsi přišel ty, já naopak psal že se to moc srovnávat nedá jestli sis všiml

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (456) (8.1.2020 13:15) reagovat
BRRRRRRRRRT! Tank has lost the match.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:10) reagovat
Takze naopak tvrdim, ze nebyt islamu, ty mesta by byla i nadale centrem pokroku, diky islamu nejsou. A ja se o dejiny blizkeho vychodu opravdu zajimam. A prave me nejvoc dokaze dopalit, kdyz mi nekdo da jako islamskeho učence Avicennu, z toho uplne rostu.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:08) reagovat
Ano, dale se rozvijely, ale ne diky Islamu, ale navdory Islamu. Islamizace taky nebyla otazkou jednoho dne. Islam NENI pokrokovy, ba naopak. Islam ZADNY rozvoj (snad krom architektury - opět okopirovane od peršanů) nema, nikdy neměl, a ze sve podstaty ani mit nemuze.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:06) reagovat
Mě práve nepřijde uplne validni porovnavat situaci krestanstvi pred 500 lety a dnesni Islam, kdyz jeho souvernici maji take internet, žijí v dnešním světě, mají stejné možnosti. Taky neomluvíš někoho, že bacil ženskou kyjem, protože kdysi to bylo normalni. Obhajovat, natoz napomahat (nebo jen dopustit) šiření Islamu je tedy dle meho nejen hloupe, ale take zpatecnicke. Neni k tomu jediny prinosny duvod. Vsichni "ti dobri" muslimove by klidne mohli bejt dobrymi,,cimkoliv jinym.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 13:02) reagovat
I dlouho po dobytí toho uzemí se tyhle znalosti rozvíjely, a některá města na blízkém vychodě byla centrum vzdělanosti, v tom nemáš tak uplně pravdu.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 13:01) reagovat
pointa je v tom že žadné nabožeství pokud převládne jeho fundamentalní nebo konzervativní forma vzdělanost moc nepodporuje, a tehdy něco takového bylo prakticky v celé evropě, dnešní situace je samozdřejmě dost odlišná, tak jako prakticky všechno co se srovnavá v rozmezí tisíce let.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 13:00) reagovat
Pokrok popisovany Tebou je pokrok peršanů, který islám převzal a aktivně utlumoval...

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:54) reagovat
No jo, ale rozvoj arabskych zemi nebyl diky Islamu, ale spis navzdory Islamu. Ten nic takoveho nikdy nepodporoval, ba naopak aktivne potlacuje, tudiz tento argument neni validni, ale dekuji. (viz treba životopis Avicenny, jehož poznani bylo prave diky tomu, že porušoval pravidla islamu).

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 12:52) reagovat
Aniž bych se chtěl zastávat jakéhokoliv náboženství tak ve středověku bylo v arabských zemích rozvíjené některé vědy víc než v Evropě, a byly taky na vyšší úrovni, konretně astronomie, kartografie, matematika a v určitém ohledu třeba architektura. V té době bylo křesťanství v Evropě ve své nejvíce konzervativní podobě. To i v arabských zemích byla větší náboženská tolerance.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:46) reagovat
Kdyz to vezmu obsirneji, tak krestanstvi alepson rozvijelo schopnost číst a psát, Islám nikoliv, není potřeba umět číst, jen znát Korán zpameti (a treba i v jazyku, kteremu nerozumite). Islam prevzal jen perske a dal utlumoval, pokrok zadny, rozvoj zadny, sebereflexe zadna (zase na rozdil od krestanu, kteri se menili s dobou). Prinos Islamu je nulovy, kdyby nikdy nevznikl, bylo by lepe. Tot muj nazor. Pokud ma nekdo jiny, at ho napise ale at to nepresouva tema jinam. Prinos Islamu je? ... prosim doplnte

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:42) reagovat
S tím nesouhlasím. Některá náboženství podporují duševní rozvoj (budhismus), některé alepson teoreticky dávají morální základy (a ne zvrácené jako Islam), nekteré podporují vzdelanost (islam jen naucit se Koran zpameti, nikoliv ho chapat), nekteré podporují umění, mezilidské vztahy (Islam podporuje jen dalsi muslimy, na ostatni kašle, nebo primo prikazuje jejich zabiti - na to se nějako zapomina, že?). Prinos vsech nabozenstvi je sporny -uznavam, ale zlo pochazejici z islamu je nesporné.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (Nope) (8.1.2020 12:31) reagovat
To platí téměř pro všechny náboženstvím.prinos nula.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:17) reagovat
Položim otazku jinak, aby ji pochopil i nejvetsi retard (treba pode mnou): Kdyby mavnutim kouzelneho routku zmizel islam, jeho ideologie. Vsichni by na nej zapomneli. Co by se stalo? Tot otazka. Podle me vubec nic, jen by byl svet lepsim mistem. Prinos islamu je nulovy, ale ma to preci jen vyhodu. Na jejich obhajobe se krasne vykreslí kreteni. Hej trubko, napis co islam prinesl, cim nas obohatil, bez ceho se neobejdem?

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:15) reagovat
Muslimove co maji viru u prdele nejsou muslimove, trubko.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (CptNotSoFcknObvRP (8.1.2020 12:14) reagovat
Potkal jsem pár muslimů (a dětí muslimů, což už mají víru u prdele) a všichni byli v pohodě. Zmiz radši sám :)

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (podkoní) (8.1.2020 12:08) reagovat
Kdyby ted hned zmizeli vsichni muslimove na svete, svet by byl mnohem lepsi misto pro zivot. Cela ta kultura pedofilniho vraha neprinesla svetu nikdy nic dobreho (A fakt sem nepište Avicennu, jen se ztrapníte)

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (an00bisRP (8.1.2020 11:58) reagovat
Su Noob. Captain myself by wiki: In navigation, bearing is the horizontal angle between the direction of an object and another object, or between it and that of true north.

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (an00bisRP (8.1.2020 11:54) reagovat
Omlouvám se za svou omezenost. Prosím o kapitána k tomu co se děje v sekci ARMA3

Obrázek 'WW3 341' Obrázek 'WW3 341' (PaulZyRP (8.1.2020 10:08) reagovat
This is a glorious day to Nod...