na 1203 jsme to řešili tak, že řidič řídíl a řadil, spolujezdec přímo v motoru na karbecu přidával plyn a třetí člen osádky z druhé řady držel dekl od motora, aby to těm dvěma v předu nepadalo na pracky.
Na Nissan srazu se na stalo, ze klukům z polska prasklo plynové lanko na Primeře. No v neděli se nám podařilo sehnat akorát brzdové lanko na kolo. Těch 500km kdy řadil spolujezdec a řidič pracou rukou v rukavici pod volantem přidával plyn musel být docela zážitek.
Tchan si sestavil traktor podle vlastnich potreb (ne malotraktor, are plnohodnotnou polni bestii) a tam je razeni taky pomerne komplikovane, nicmene naucit se da se vsim.
Hehe, já si zase pamatuju situaci, kdy nám odešlo palivové podávací čerpadlo, tak jsme to přes provázek natáhli na tu ruční pumpičku. Ruka z okýnka a pořádně honit.
Podobne som si to užil na S120, keď mi v noci prdlo plynove lanko a mobily este neboli vymyslene. Po par kilometroch zabava, akurat mi chybala tretia ruka na fajcenie
GIF 'a plnej'
(- klokaní kloaka -) (13.2.2020 11:58)
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči.
Více...