Pravda24  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátosm:
   


Odebírat

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (4.1.2021 10:10) reagovat
Masově nerovná se připad jedné televize které tu v podstatě pořád hazíte do placu. To opravdu není důkaz pro nějaké zobecnovani kterého se tady neustále dopouštíš, ale vysvětluju ti to už po několikáté a pořád nejsi schopen to pochopit. Co je podle tebe známka duvěryhodnosti než ty věco co jsem jmenoval?

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (3.1.2021 21:49) reagovat
(Fajnšmejkr) Ty gumo, navážíš se do nás, ať ti konkrétně jmenujeme případy, kdy novinářské mrdky masově lhaly. Příklad si dostal a hájíš tu tyhle zmrdy a oháníš se tím, že jsou tu DŮVĚRYHODNÁ MÉDIA a přesto nejsi schopný žádné z nich jmenovat, tak je vidět, jak si sereš do vlastní držky. Pak nám tu postneš něco, kde nejvyšší skóre je "generally reliable", což neznamená DŮVĚRYHODNÉ, ale znamená to, že nejsou uplný lháři, ale občas daj pravdivou zprávu ve stylu "v zoo se narodili tygříci". Generally realiable

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (3.1.2021 11:12) reagovat
Jestli jsi to ještě stále nepochopil tak mluvim obecně o důvěryhodnosti médií které jsou schopné dodržovat novinářskou etiku, transparetnosti a podobne principy. Nevím proč tady pořád prehazujes CNN. CNN je biased hlavně v politických komentářích a publicistice, ale jak jsem říkal, tyhle věci jsou už z principu subjektivní, ale někteří to berou za jasný důkaz jejich celkové neobjektivnosti, což svědčí o jejich mediální negramotnosti. U tebe je vidět proč by se měla mediální gramotnost vyučovat na školách

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (3.1.2021 1:14) reagovat
(Fajnšmejkr) Dostal jsem web, kde je nejvyšší možné skóre "Generally reliable". To znamená, že to není důvěryhodné médium, ale že si čas od času něco ohnou k obrazu svému. Například o CNN s nejvyšším hodnocením píšou "Some editors consider CNN biased, though not to the extent that it affects reliability." ... Proto se tě ptám, co je pro tebe DŮVĚRYHODNÉ MÉDIUM? Nechápu myšlenkové pochody tragédů, co nedokážou jmenovat to, co je pro ně důvěryhodné. Prostě sem napiš, kdo je pro tebe důvěryhodné médium.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (ValounRP (3.1.2021 1:05) reagovat
Fajnšmejkr lol. Dalsi pripad beznadejne naivniho trageda, ktery veri MSM. Jeste vytahni manipulatori.cz, jak uzasne fact-checkuji.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (3.1.2021 0:51) reagovat
neznáš výraz obecně nebo co? Jak píšu obecně jsou to media ktera oveřuji fakta na několika urovních, jsou transparetní a hlavně nesou za to co napišou zodpovědnost. nějaké přiklady jsi dostal, tvoje neschopnost axeptovat realitu, to už je jiná věc. Zobecnuješ jeden přiklad medialniho failu na všechny mediam to je demagogie, proti takovým obecným žvastům se těžko argumentuje, ale to nic nemění na tom že jsou to jen obecné žvásty. Takže ještě jednou, KONRETNíÍvýtky vuči KONRETNÍM mediim beru, ne zobecnovaní.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (3.1.2021 0:44) reagovat
(Fajnšmejkr) Opakuji znova pro ubohé žvatlající nuly, které se schovávají za rádoby chytré žvásty: Kdo je DŮVĚRYHODNÉ MÉDIUM?

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (3.1.2021 0:17) reagovat
Nas? Ty píšeš za sebe nebo i za brnonymouse? Útočiš akorát ty, jsi další "diskutér" kdo neumí diskutovat a když je zahnány do kouta tak kope kolem sebe. Pár příkladů jsi už dostal. Ale mluvím obecně a obecně existuje spousta médií které jsou důvěryhodné a pracují s fakty a jejich ověřování, a jsou transparentní to se nedá s nějakými youtubery které uvedl za zdroj nebo dává na stejnou rovinou srovnávat. Co je podle tebe známka důvěryhodnosti? Není to transparentnost, ověřování faktů a novinářská etika?

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (3.1.2021 0:04) reagovat
(Fajnšmejkr) Neustále se tady schováváš za své pseudo chytré žvásty, které mě akorát utvrzují v tom, že jsi absolutní ubožák. Útočíš na nás, ať se ukážeme a dáme ti příklady, které naše tvrzení obhájí a sám se neustále vyhejbáš tomu, abys nám sdělil, kdo je podle tebe to "DŮVĚRYHODNÉ MÉDIUM". Proč se tak bojíš zveřejnit to, co je pro tebe důvěryhodné? :D Z toho bys snad posranej bejt neměl nebo? :D

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 22:59) reagovat
Ja ti žádné youtubery neposouvam, tak mi nepodsouvej že ti něco takového podsouvám ;) reagovala jsem v tomhle na konkrétní tvrzení někoho jiného v diskusi, přečti si to ještě jednou.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 22:57) reagovat
Zase trochu cherry picking. Btw, To je české médium? Nebo proč jsi skočil od diskuze o tom jak tuhle zprávu přejali české média k CNN? Další problém je že si očividně hodně lidí plete politické komentáře a publicistiku které ze své podstaty nejsou příliš objektivní s běžným zpravodajstvím. Ale je to normální, a problém je v mediální gramotnosti takových lidí.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 22:55) reagovat
(Fajnšmejkr) Tady vidíš, že tvoje "Generally realiable" hledají senzace a úžasné čtivé titulky, které se absolutně nezakládají na pravdě. A nechápu, co mi tu podsouváš nějaké youtubery, o youtube jsem tady neřekl ani slovo. Mluvim tady o tom, že novináři VŽDY dělají komerčně zajímavé články na úkor relevantnosti a skutečnosti.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 22:52) reagovat
BBC a CNN jako "Generally reliable" :D Tak tos tomu dal na prdel. ... WHO: "There is no specific evidence to suggest that the wearing of masks by the mass population has any potential benefit. In fact, there's some evidence to suggest the opposite in the misuse of wearing a mask properly or fitting it properly," Dr. Mike Ryan, executive director of the WHO ... CNN: "WHO stands by recommendation to not wear masks if you are not sick or not caring for someone who is sick" ... :D

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 22:42) reagovat
K těm rouškam, nepamatuji si že by o tom takhle psala všechna média. Viděl jsem to na idnes, což je obecně dost bias, ale neuveřoval jsem to jak obecně tuhle informaci přijali, ty jo, že to takhle zobecňuješ?

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 22:37) reagovat
Jestli někdo jako předřečník argumentuje konkrétním příkladem který vztahuje na všechna média obecně, tak není nic jiného než demagog. Ty ses v tom taky moc nepředvedl. Důvěryhodných zdrojů je samozřejmě mnoho. Jestli někdo považuje za důvěryhodné šílené youtubery, tak se dobrovolně uzavírá do dezinformační sociální bubliny https://en.m.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Reliable_sources/Perennial_sources příklad který uvádíš jsem nekomentoval, ale podívám se na to.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 22:25) reagovat
(Fajnšmejkr) zatim se tu projevuješ jako totální tragéd. Argumentuješ, ať ti dáme příklad, přitom jsem ti příklad naprosto zjevné lži, ze všech českých médiích, dal, a to bylo sdělení, že WHO odmítá roušky, které proběhlo českou novinářskou scénou jako lavina, přitom bylo založené na tiskovce, kterou jsem viděl a WHO nikdy nic takového neřeklo. To co si požadoval, tak jsem ti dal. Teď se předveď ty, a řekni nám, co jsou ty tvoje "důvěryhodná média" ať si můžeme udělat obrázek o tom, jak velký jsi kretén.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 21:23) reagovat
Ale jestli není známka fanatismu věřit šíleným YouTuberů kteří nenesou zodpovědnost za nic z toho co říkají nrbo nemusí ověřovat fakta, tak už nevím

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 21:22) reagovat
Díky za další dávku demagogie. Ten odkaz jsem ani nekomentoval, takže v tohle případě plačeš na špatném hrobě. Jako fanatik se chováš ty, zobecňuješ, přizpůsobuješ si fakta a v běžné diskuzí útočiš na oponenty ad hominem. Opět, důkaz který jsi dal jsi demagogicky zobecnil na všechny média, bez ohledu na to že realita je úplně někde jinde.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 21:13) reagovat
Mel jsem pravdu v tom, ze odmitnes dat jakykoli medialni zdroj a v tom, ze to oznacis za "vyjimku". A ignorujed odkaz (na ktery jsi se ani nemohl za tu dobu podivat a nikdy se na nej ani nepodivas,protoze jsi nabozensky fanatik, ktery veri jedine zjevene svate pravde z medii a povazuje dukaz o jejich podvodech za kacirstvi. Debata s nabozenskym fanatikem ktery odmita byt jen podivat se na dukazy lzi je zbytecna.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 21:11) reagovat
A samozřejmě argument ad hominem, jako třešnička na dortu celé tvé demagie, jak ubohé. Mám tady pocit že se někdy bavím s dětmi

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 21:09) reagovat
Tim že budeš stále opakovat to samé a nebo dokonce tvrdit že jsi měl pravdu bez nějakého argumentu to moc nevylepšíš. Prostě raději věříš sve bublině a jejich nazorům ikdyž jsou stokrát méně duvěryhodní, už z principu toho jak pracují, a to nebkecáš. Protože je rozdíl pracovat v rámci celého medialního týmu na získavaní a ověřovaní informací a dělat youtubera z obyváku. Opět jsi udělal to samé, dal jsi přiklad jedné stanice který jsi vzápětí vztáhl na všechny, opravdu skvělý případ nekritického myšlení.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 21:04) reagovat
Aha, takze jsem mel ve vsem pravdu. Jednak tvrdis ze to byla vyjimka a druhak nejsi schopen dat jediny medialni zdroj. Jasne, ty sam moc dobre vis, co za lhare jsou oni a co za ubozaka jsi ty. Znovu - dal jsem priklad. A "sileni youtuberi" davaji spoustu dalsich prikladu, vcetne oznacovani nevinneho cloveka jako vraha a podobne. [odkaz]

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 20:27) reagovat
Dal jsi příklad který jsi vzápětí vztáhl na všechny, opravdu skvělý případ nekritického myšlení. Ale tohle není bianco šek argument který můžeš používat bez omezení ve všech případech, na všechny média ikdyž to nesouvisí

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 18:57) reagovat
Znovu, ja dal konkretni priklad jednoho z nejvetsich medii ktere zfalsovalo reportaz o valce v Syrii. Mohl bych jich dat vic, ale je to bezpredmetne, protoze ty jsi ten se zapnutyma steracema a budes tvrdit, ze jsou to jen vyjimky. Proto rikam, ukaz mi jedno jedine duveryhodne medium jehoz lzi podle tebe nemuzu vyvratit.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 18:52) reagovat
Jistě kromě obecných řeči dokážete říct i konkrétně které médium a v čem přesně tohle dělalo a co je "pokaždé trochu jinak". Ano, důvěryhodná média stále existují. Jestli to "namáhám se zjistit" končí u těch YouTuberů, tak je to pořád JPP, a ještě k tinu přiznána. Oproti důvěryhodným médiím ve kterých pracuje několik lidí na ověřování faktů, které nesou zodpovědnost za to co píšou a které se co dostupnosti informací týče nedají srovnávat s nějakými youtubery kteří nenesou zodpovědnost za nic

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 18:34) reagovat
Duveruhodnych medii... Ach jo. A tomu veris? Najdi mi nejake duveryhodne medium jehoz zpravam veris a ktere podle tebe nemuzu jen tak vyvratit pomoci pocitace doma z obyvaku. Ja se aspon namaham neco si zjistit, kdyz me tema zaujme. Jinak zpravy beru jako JPP.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 18:15) reagovat
(Fajnšmejkr) :D Důvěryhodné médium :D co je podle tebe důvěryhodné médium? :D ... když si ověříš jakoukoliv zprávu, tak zjistíš, že je to pokaždé "trochu jinak". Teda kromě zpráv typu "Íránský duchovní vůdce tvrdí"... Tam se alespoň inspirují skutečnou událostí toho, že něco tvrdí...

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 14:50) reagovat
Vypadlo ti tam "Protože někteří" ;) většina důvěryhodných médií ověřuje fakta standartním způsobem a má více nástrojů k tomu to ověřit než dokáže YouTube doma z obýváku. Ty pološílené youtubery ti neberu, klidně si je sleduj. ale aby ses za nějakou dobu nedivil že žiješ v alternativní realitě co se týče pravdy. Jak ověřuješ informace které od nich přebíraš?

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 14:32) reagovat
Protoze novinari lzou, nemam verit tem, kteri nejsou novinari... jasne.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Fajnšmejkr) (2.1.2021 13:18) reagovat
Brno: to že některé média jsou s profesionalitou na štiru ještě neznamená že je dobrá volba věřit pološíleným youtuverum kteří ani nejsou novináři, a už vůbec ne profesionálové

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (oberukylaveRP (2.1.2021 10:49) reagovat
(TURÓW) také veľké auto ešte nevyrobili aby som bol aspoň z polovice taký smiešny ako ty :-D

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (rarePepe) (2.1.2021 9:44) reagovat
KOŠ a popírače zastřelit!

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (STOP TURÓW) (2.1.2021 7:40) reagovat
Vidíte, jak vypadá její malá drobná postavička v tom velkým autě směšně? Jak skřítek v tanku. Takhle totiž vypadáte všichni, majitele velkých a mohutných aut. Nedodává vám to vůbec vážnosti, jak tajně doufáte. Ne, jenom vypadáte směšně.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 3:43) reagovat
Ono jde spíš o to, že zprávy raw zprávy jsou "nudné". Nemají šmrc, neobsahují žádný příběh, které lidi mají tak rádi. Typický formát zpráv je "Velká nečitelná organizace + Nebezpečí, neštěstí, velký špatný + Hrdina, který nás může zachránit"... (Virus z laboratoře ve Wuhanu + všichni chcípneme + Bureš s Prymulínou nás zachrání) nebo (Velká zlá EU + migranti + Okamura s Klausem nás zachrání) nebo (Velká zlá Čína + ztráta suverenity + Vystrčil co nebude ohýbat hřbet) ... Příběh prodává a lidi příběhy chtěj.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 3:29) reagovat
Mas pravdu, pokud kazdou zpravu dukladne zhodnotime, tak v kazde najdeme nazor nebo jeho naznak, na druhou stranu tomu se neda vyhnout. Kazdy prispevek, ktery tu napisu vyjadruje nejaky nazor, casto nechtene, uz jen to, k cemu se vyjadrim a co necham bez povsimnuti nebo v jakem poradi uvedu fakta (nebo "fakta") je vyjadrenim nazoru, tomu se neda vyhnout. Na druhou stranu stale vidim rozdil mezi tim vyjadrit v jinak fakticky spravne zprave nazor a zamerne vydavat neoverene zpravy nebo systematicky lhat.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 3:11) reagovat
(al5249) neřekl bych "často" ale řekl bych "naprosto vždy". Objektivní nezaujatou raw zprávu bez podsouvání zaručených pravd a názorů v českých novinách nenajdeš. Snaží se o to ČTK, ale i tam vidím určitý bias, byť z českých plátků je to asi ten jediný, kdo dělá zpravodajství bez podsouvání názoru. Prostě jen zveřejní fakt, bez další omáčky. A pak Eurostat, který vlastně jen tupě papouškuje čísla ze statistik, kde si musíš udělat obrázek ty sám, jestli se čísla lepší, nebo horší.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 2:37) reagovat
Mas pravdu, ze i tradicni media casto s necim podobnym prijdou a je to zavrzenihodne. Ale to neni nic, co by nedelaly alternativy nebo polosileni youtuberi ve vetsi mire a casto bez nasledne opravy narativu.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 2:23) reagovat
(al5249) Nevim o žádném novinovém plátku, který by úmyslně nedělal senzace... Z loňského roku české noviny: "Zákon pro policisty v Německu nařizuje" skutečnost "Doporučení vyhláškou pro měšťáky v Berlíně" nebo WHO: "výrazný pozitivní efekt nošení roušek nebyl zatím prokázán a je potřeba v první řadě vybavit první linii" české noviny: "WHO říká, že roušky jsou nesmysl"... prostě kecy kecy kecy....

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 1:43) reagovat
neuvedou, ze byl opraven a vcem byl opraven.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 1:42) reagovat
Souhlasim s tim, ze i seriozni media obcas udelaji chybu, nekdy zasadni a leckdy to pravdepodobne ani neni chyba, ale snaha informovat politicky uvedomele, ale to riziko je stale relativne male ve srovnani s polosilenymi youtubery. Stale tam vidim pomerne znacny kvalitativni rozdil. V neposledni rade je dulezie, zda se k tomu dokazi dodatecne postavit, napriklad napsat o tom, ze informovala nespravne a omluvit se. V tomto bohuzel i radoby seriozni on-line media selhavaji, casto clanek opravi, ale ...

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 1:05) reagovat
Nemyslim si, ze je kvalitativni rozdil mezi medii a mezi polosilenymi youtubery. Jakakoli zprava v mediich o ktere jsem neco vedel, nebo o ni dodatecne neco zjistoval byla naprosto prekroucena. No a nebo proste lez [odkaz]

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 1:01) reagovat
Clovece, ja nevim. Idiocracy byla docela utopie. Nemeli valky, nebyli rasisti, president byl gun-friendly, prostituce byla legalni a do vedeni byli dosazeni ti nejvic kvalifikovani na zaklade inteligence. Jiste, nebylo to perfektni, ale pri pohledu na to, co mame ted my...

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 0:58) reagovat
brnonymous, jedna vec je se divat, druha vec je brat jejich teorie vazne a treti vec je stavet jejich vetsinou neoverene informace nad uroven medii, ktere (alespon vetsinou) sve informace overuji. Samozrejme chapu, ze to laka, protoze polosileni youtuberi casteji prijdou s informaci, ktera ladi s mym svetonazorem.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (Wut°) (2.1.2021 0:54) reagovat
(brnonymous) jak sis mohl všimnout, tak internet jde do sraček. Dobré názory, dobré obrázky a smysluplný obsah dostává minimální hodnocení. Absolutní sračka naopak exceluje. Myslím, že Idiocracy byl nadčasový snímek, jako 1984.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 0:51) reagovat
No vidis, ja se na jine nez polosilene youtubery ani nedivam. Snad s vyjimkou Lindybeige a Metatrona (ackoli Lindybeige... no, tezko rict nakolik je nebo neni polosileny)

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (al5249RP (2.1.2021 0:46) reagovat
To vis, aluminati to maji osefovane ;-) Mne se navic ten obrazek libi, i kdyz s lidmi, kteri zhazuji CNN a misto toho nabizeji gatewaypundit nebo nejakeho polosileneho youtubera moc nesouhlasim.

Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' Obrázek 'cesta do hlubin rouskarovy duse' (brnonymousRP (2.1.2021 0:43) reagovat
Za dve minuty 29 minusu, jeden plus, zadny komentar. Rouming in 2021.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...