TechSvět  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru


Nalezeno 51 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetdva:
   


Odebírat

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Nasranej vopičák) (14.1.2021 11:39) reagovat
To jsem zvědavej, jak si povede Kamála.. B-)

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (pletiplotRP (14.1.2021 3:03) reagovat
Zabíjení dronama poroste, jednak technologie a jednak kam jde dron, už nemusí jít voják, kterej by tam mohkl skapat. A o to tady jde.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mrkevRP (13.1.2021 20:37) reagovat
Trump by tam totiž jinak měl minimálně: 2017: Útok na Sýrii jako odveta za údajné nasazení chemických zbraní. 2018: Bombardování Damašku Homsu, opět odveta za údajné nasazení chemických zbraní. 2020: Likvidace generála Soleimaniho pomocí bezpilotního letounu na území Iránu. 2017-2020: Útoky proti Al-Kaidě na území Somálska. 2017-2020: Protiteroristické vojenské operace na území Jemenu.| Obama během svého působení posvětil něco kolem 2000 útoků bezpilotními letouny, Trump něco přes 12 000.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (DD) (13.1.2021 20:32) reagovat
Lester: tak zatim to bohužel neni v takovém stadiu aby se to dalo označit za kdovijaký uspěch, snad to dalši prezidenti dotahnou do konce

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mrkevRP (13.1.2021 20:12) reagovat
@mi0 Ale já vím, tebe realita nezajímá.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mi0RP (13.1.2021 19:58) reagovat
B-) Dočkali sme sa, prišiel aj najvyšší :D

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mrkevRP (13.1.2021 18:25) reagovat
OP je dobrý retard. Za Obamy USA žádnou válku nerozpoutaly, pokud mu ale mermomocí chtějí přisuzovat tyhle přpady, musí Trumpovi přiznat útok na Irán, operace v Sýrii, Iráku, Afghánistánu, atd. Bude toho mít minimálně stejně.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Vyrovnanej luskoun) (13.1.2021 16:17) reagovat
Trump se vyhýbal válkám, ale musel zradit spojence. V Sýrii bojovaly kurdské jednotky proti isisákům od 2014. Vojensky je podporovalo USA, které mělo v Rojavě základny. Společné vítězství, IS se rozpadl. Následně Trump Kurdy zradil a nechal v říjnu 2019 napospas turecké ofenzívě, američtí vojáci v podstatě utekli. Nyní Turecko část Rojavy okupuje a provedlo etnickou čistku. USA si střihlo malou mnichovskou dohodu a Trump to hájil ve smyslu, že Kurdi nepomohli v 1944 v Normandii. http://jdem.cz/fgt8y6

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (MarikkaRP (13.1.2021 15:45) reagovat
negr

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (meeha) (13.1.2021 14:48) reagovat
bonusova otazka - kto dostal nobelku za mier ?

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 14:00) reagovat
DD: [odkaz] Konečně jsem to našel :-D Donedávna bylo nejslabším článkem Japonsko, protože tam nedávno Čína MASIVNĚ insvestovala. Ale dnes je nejslabším článkem bohužel USA, protože Biden byl ještě donedávna velice pro-Čínský.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 13:54) reagovat
DD: jak jsem psal předtím, Trumpova politka byla o vyjednávání dvoustranných dohod a podpory jednotlivých států (tak se stalo s Indií + posilnění Japonska a Taiwanu, zlepšování vztahů s Vietnamem,..). Cílem bylo nakonec vytvoření jihoasijského NATO zaměřeného proti Číně. Upřímně si teď nejsem jistý, jestli to už dopadlo, ale jde o to, že jednotlivé státy získaly odvahu se ozvat proti Číně. Třeba Austrálie měla donedávna úzký vztah s Činou a dnes má uhelné emargo, kvůli své prořízlé puse B-)

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 13:46) reagovat
Groh: Čína se snažila o Honkong už předtím, ale až díky COVIDu opadl světový tlak. Do té doby se mohly konat masové protesty (byť s policejní odezvou) a dokonce "svobodné" volby na lokální úrovni, které ukázali velkou podporu lidí protičínskému hnutí. Teď za/po COVIDu se už smička prakticky utáhla a protičínské hnutí buď emigruje nebo je pomaličku vězněno. Do Trumpa a COVIDu chtěli s Čínou prakticky všichni spolupracovat. "Ano, možná jsou to svině, ale peníze jsou fajn a kdo kdy neudělal genocidu?"

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (grasakRP (13.1.2021 13:46) reagovat
American II civil war

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 13:40) reagovat
"Číná hlavně ztratila konečně tu masku dobrého kamaráda, kterou měla ve světe předtím." Au... Tady jsem asi skončil...

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 13:37) reagovat
Mimochodem - "Hongkong si uzurpovala až po COVIDu"? To myslíš vážně? :-D Sorry, ale diskuse vyžaduje, aby účastníci byli ve stejné realitě.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 13:37) reagovat
cont.. Tu KLDR bych tak nepodceňoval. Ano, nevyšlo to, o co se Trump snažil, ale aspoň se to snažil vyjdenat jinými způsoby, než všichni ostatní (tzn. aspoň nějakým způsobem) a to jak vyšachoval Čínu z jednání se mi prostě líbí 8-) . Nejsem si jistý, jestli třeba Maroko má společného nepřítele v Íránu, ale částečně s tebou souhlasím. Číná hlavně ztratila konečně tu masku dobrého kamaráda, kterou měla ve světe předtím. Pompeo udělal prakticky světovou tour, kde utužoval spojenectví proti Číně.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (DD) (13.1.2021 13:37) reagovat
@lester o jakou alianci korektně jde? Co se týče "jihočínského" moře jak to nazývají sami Číňané, tak jsem žádnou alianci nezaznamenal. Jen to že Čína uzavřela ekonomickou spolupráci s nekolika státy východní a jihovýchodní Asie. Nějaká protiváha k tomu by byla jistě fajn

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 13:33) reagovat
Lester: Jak píše D4. Vždyť i ohledně klimatické politiky začala mít Čína nad USA navrch, minimálně se pasovala do role "morally superior" země, jakmile Trump natruc Obamovi odstoupil od Pařížské dohody. A nevšiml jsem si, že by ty "dílčí úspěchy", které zmiňuješ, byly Trumpovy úspěchy. Ten se zmohl tak maximálně na pomatené Tweety jak nějaký 14 letý fracek.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 13:32) reagovat
D4: Hongkong si uzurpovala až po COVIDu, který přesměroval veškerou pozornost světa, bohužel. Ano, to co se děje v Jihočínském moři je průser, ale konečně se kolem toho začíná něco dít. V předešlém postu jsem udělal chybu, Aliance jihovýchodních asijských států proti Číně je konečně pokrok, který by za předešlých vlád appeasementu ze strany USA nikdy nevyšel a Trump s za něj zaručil. Rovněž ekonomický pokles Číny i díky obchodní válce bych tam přičetl.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (D4) (13.1.2021 13:14) reagovat
Lester: Čína je oslabená v čem? Začala si bez problémů uzurpovat Hongkong, a ostrovy v Jihočínském moři, a svou rétorikou dává jasně najevo že jihovýchodní pacifik je jejich. To oslabení teda spočívá v čem? Rovněž se Trumpovi nepodařilo zastavit jaderný program KLDR ani Íránu. V zahraniční politice se mu nepodařilo splnit téměř nic co co sliboval. Normalizace vztahů s Izraelem je fajn věc, ale směřovalo to k ni dlouho, vzhledem k tomu že tyto státy mají společného nepřítele, Írán.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mi0RP (13.1.2021 13:09) reagovat
...priznajme si, Groh je tu jeden z najrozumnejších ® ;-)

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 13:05) reagovat
Groh: Je NATO silnější - nemám ponětí. Je Čína oslabená - než před Trumpem, určitě ano. Je na Blízkém východě mír - ten bude, až tam nebudou lidi, ale ta normalizace vztahů arabských států s Izraelem tomu asi pomohla. USA respektovanější - určitě ne, ale to je problem USA. USA upadalo už dlouho, tohle všechno je toho pouze symptomem. To co dělal Trump nejsou jenom dílčí úspěchy. Vznik koalice jihovýchodních států proti Číně není dílčí úspěch. Stejně jako normalizace vztahů Arabů s Izraelem.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 12:43) reagovat
Jo a mimochodem - už Mexiko zaplatilo za tu neexistující zeď? Prostě "so much winning"! :-D

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 12:34) reagovat
Lester: Promiň, jaký je teď konečný stav na konci jeho prezidentsví? Je NATO silnější? Je Čína oslabená nebo se USA směje? Je na Blízkém východě mír? Mají USA pozici respektovaného globálního leadra nebo se v každé druhé Africké zemi ušklíbají nad fotkami trumpetek útočících na Kapitol? Dílčí úspěchy (jako jednání s Kimem 1 na 1) jsou o ničem, když nemají na konci žádný význam.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (BeDLaRP (13.1.2021 12:29) reagovat
To je pravda! Asi mu nekdo rekl, ze zadnou valku s cizim statem nezacal, tak aspon podniti tu obcanskou.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (LesterRP (13.1.2021 12:23) reagovat
Groh: Podrýval spojenecké vazby maximálně s EU a to tím, že po ní chtěl, aby byla rovněž obranyschopná a nezávisela pouze na pomoci USA. Trump začal vytvářet spojenectví s jednotlivými státy, což se ukázalo mnohem efektivnější, zejména vůči Číně. U té byl Trump prvním významným politikem, který se otevřeně postavil vůči ní. Celé jednání 1v1 s KLDR se odehrálo díky politice Trumpa a jako výsměch Číně, která do té doby byla u každého jednání s KLDR. Co se týče zahraniční politiky, byl Trump velice úspěšný

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (456) (13.1.2021 12:22) reagovat
Tak Trump může za občanskou válku v USA. Kdyby ho nezvolili prezidentem, tak by se nestrhávaly sochy Lincolna.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (goddammindabomination) (13.1.2021 12:20) reagovat
vcx_: jenže to není černobílá možnost tyou buď bude válka a nebo klesne prestiž v USA, takže tohle falešné dilema můžeme vynechat

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 12:07) reagovat
mi0: Kromě toho jeho útoky na spojence vycházely z jeho chybného (jako obvykle) pochopení fungování NATO. Ale o to nejde, podstata je na jedné straný podrývání spojeneckých vazeb a na druhé straně podlézání diktátorům.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 12:03) reagovat
mi0: Jestli mluvíš o výdajích na obranu vůči NATO, tak to není žádné nedodržování dohodnutých pravidel. Dohodnutá byla hranice 2% výdajů do roku 2024. Trump začal jednostranně na spojence tlačit, přitom řada z nich už to dodržuje teď.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (mi0RP (13.1.2021 11:53) reagovat
Takže ak niekto poukáže na nedodržiavanie dohodnutých pravidiel, stáva sa tým nedôveryhodný partner? :) Ja som myslel, že je to naopak - že nedôveryhodný partner je ten, ktorý nedodržuje dohody...

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 11:39) reagovat
Už to tu zaznělo. Bezpečnost ČR závisí na protiváze USA / NATO proti Rusku a Číně a tedy na síle spojeneckých vazeb. A ty Trump rozbil, udělal z USA nedůvěryhodného partnera, šel na ruku Putinovi i proti svým vlastním bezpečnostním službám, poklonkoval Saudům, kteří ho pravděpodobně mají v kapse (peněžence) - což se mimochodem divím, že to místním muslimofobům a adorovačům Trumpa nevadí - nechal se zesměšnit ze strany KLDR... atd. atd. A když jsem mezi idioty, budu si taky adekvátně nálepkovat.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (vcx_) (13.1.2021 11:35) reagovat
@goddammindabomination ale vojnou netrpelo alebo nezomrelo x milionov ludí za jeho odbobie, to je pre mňa najvýznamenjší parameter, že to je šašek to je ina tema, ale utrpenia vo svete bolo preukazatelne menej (za pričinenia obviklého hegemona v utrpení US&A), ok, nemusí to každý tak vidieť....

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (goddammindabomination) (13.1.2021 11:16) reagovat
Trump chtěl zabránit Číně na cestě k velmoci číslo jedna, ale podařilo se mu to naopak urychlit

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (goddammindabomination) (13.1.2021 11:15) reagovat
vcx_: jenže ten respekt u spojenců a hlavně nepřátel docela ztratil, Iran a KLDR si ted děla co chce, Čína i přes vyhrocenou rétoriku taky. Spojenci se oprávněně začínali obávat jak by usa dodrželo spojenecké smlouvy. Jedna věc je válka, ale druhá je respek ve světě kterou USA měly diky tomu že deklarovali svuj vliv (at už v dobrém nebo špatnem, to ted neřeším) tam kde potřebovali nebo se jim to hodilo, o dost velkou část toho vlivu v posledni době přišli.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Ijacek) (13.1.2021 11:12) reagovat
@Groh: Muzes svou "myslenku" nejak rozvest? Zajmalo by me, jake konkretni mezinarodni vztahy dulezite pro CR poskodil. Dal by me zajimalo, jak rozpoutanim obchodni valky s cinou tu samou cinu posilil. A jakymi kroky posilil rusko? Plus nenalepkuj jak idiot. To, ze nekdo neakceptuje, ze na trumpovi neni spatne uplne vsechno, protoze nic tak striktne cernobile, z neho trumpetku nedela.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (bhee) (13.1.2021 11:08) reagovat
Jojo i když se hnojomety se svou jedinou svatou pravdou snaží co můžou, bude se IMHO na Trumpetu vzpomínat jako na posledního prezidenta USA, kdy byla ještě trochu svoboda. (Digitální) totalita již vystrčuje růžky -však se podívejte na ten příběh s Parlerem a to je teprve začátek.... A pak vám bude nějaká svazácká pičinka tvrdit, že si můžete přece založit vlastní síť....Více např zde: https://kechlibar.net/2021/01/10/o-samanovi-v-kapitolu-a-uzkych-hrdlech/

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (vcx_) (13.1.2021 11:08) reagovat
Groh, spočitaj miliony hlavne civilných mrtvych+utrpení z týchto priamych vojen + odhad kolko mohli ešte zabiť americké bomby mimo tieto priame vojny v obdobiach mimo trumpa, daj priemer a porovnaj s trumpovym obdobim...... Ti ako fakt? vážne ideš porovnávať?, a ano Bosnian war tiež, naštuduj si to...

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Nrm) (13.1.2021 11:06) reagovat
DT na to šel od lesa - přece chtěl, aby členské státy NATO dodržovaly dohodnuté výdaje na zbrojení (což u všech znamenalo víc utrácet). Válku v Jemenu nerozpoutal DT a že ji svět ignoruje, je totální hnus (ale chápu, arabášové to mají ošetřené). Naopak mne DT nasrštval, když se stáhl ze Sýrie a umožnil tak Turecku okupaci jejích území obývaných Kurdy.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Groh) (13.1.2021 10:57) reagovat
Trump poškodil mezinárodní vztahy, které jsou pro ČR významné, víc, než jakýkoliv jiný prezident. Posílil Rusko, Čínu a další zmrdy. Plus americké bomby přes Saudy zabíjejí civilisty v Jemenu, protože z toho má Doník penízky. Takže nasrat a rozmazat, trumpetky.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (D4) (13.1.2021 10:54) reagovat
Až na to že chtěl Donik na posledni chvili bombardovat Irank poslušnosti, což by vedlo k válce, naštěsti mu tohle rozmluvili

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (šourek) (13.1.2021 10:49) reagovat
Přiznejme si, s jeho mentální kapacitou je to vlastně dobře.

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (CrowleyRP (13.1.2021 10:48) reagovat
Bosnian war bola vojna rozputana USA? Co je toto za sracku?

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Donald Duck) (13.1.2021 10:44) reagovat
A trumpetky už zase sajou Doníka. Mlaskmlaskmlask....

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (hatefree) (13.1.2021 10:42) reagovat
"Zasraný demokrati! Neumí nic jiného, než rozpoutávat po světě války" V tom máš pravdu, zasraná píčo...

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Pyca_ZlaRP (13.1.2021 10:39) reagovat
Zasraný demokrati! Neumí nic jiného, než rozpoutávat po světě války. Naštěstí Trump, jakmile se dostal k moci, stáhnul US vojáky jak z Afghánistánu, tak z Iráku. :-D

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Chrastidlo) (13.1.2021 10:36) reagovat
@HateFree: Tak Obama ji dostal ještě v ten stejný rok inaugurace, a první válku rozpoutal až o dva roky později. To v Norsku ještě nemohli tušit přeci! :D

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (uhel pohledu) (13.1.2021 10:33) reagovat
Nj, nejlepší achievement je takový pro který nemusíš dělat vůbec nic, to se Trumpovi podařilo B-)

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (hatefree) (13.1.2021 10:33) reagovat
Ten opičí negr Obama ještě k tomu obdržel Nobelovu cenu míru, lol...

Obrázek 'opravdovy prezident' Obrázek 'opravdovy prezident' (Dr.Str.RP (13.1.2021 10:30) reagovat
Zapomněli na občanskou válku v USA.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...