HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět


Nalezeno 85 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (17.1.2021 10:56) reagovat
:-D :-D

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (Donald Duck) (17.1.2021 0:21) reagovat
Hele, blblblbe, nechceš zastupovat Donalda teď u druhé ústavní žaloby? Podle mě děláš už teď lepší práci než Rudi. Sice ti nezaplatí a asi pak půjdeš do vězení, jak je u něj zvykem, ale aspoň najdeš smysl života a přestaneš nás tady srát.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 23:21) reagovat
,,: Ty to tam nevidis? Tady ostrejsi obraz ;-) https://www.youtube.com/watch?v=vJG698U2Mvo

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 22:56) reagovat
Nic si nepletu. Ale jestli se na tomhle hodláš točit, fajn, toč se. Debila děláš akorát ty ze sebe. Videem, které se virálně rozšířilo, a kterým trumpety pořád práskají, je míněno toto: https://www.youtube.com/watch?v=ikYlm3hyGZk - Každý ať posoudí sám, co tam vidí. Já vidím maníky pobíhající po kanceláři s různými papíry. Jestli v tom někdo vidí něco jiného, podvod, nebo dokonce vyhánění nějakých účastníků (ve kterém čase toho videa se toto děje?), tak očividně trpí bludy.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 22:19) reagovat
Nikoho nezajima jak Donald breci na svem webiku. Ukaz to puvodni zduvodneni soudu.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 22:14) reagovat
asdbsd: Tady mas podani https://cdn.donaldjtrump.com/public-files/press_assets/verified-petition-to-contest-georgia-election.pdf, pekne cteni. Soudce to vyhodil s tim, ze pozaduji velkou napravu (remedy). No shit, sherlock. Na velky podvod velkou napravu. Takze se ani nezabyval predlozenymi dukazy a proste se na to soud vysral jak na placatej sutr.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 22:12) reagovat
Takze ty reknes uplnou blbost "existuje video" aniz bys ho ukazal nebo cokoliv, Carka se snazi pracovat i s tou blbosti co ty mu das, a pak reknes, ze jeho argument je blbost. A zase jsi to video neukazal. Ani tu zalobu. Ani to zamitnuti od soudu. Ale pohoda, nezabyvej se fakty nebo rigorozni argumentaci, mas viru, to je dulezite, ze?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 22:04) reagovat
Carko, videi je rada. Ja video jen zminil a nerekl, ktere presne mam na mysli. To, ze tady vyskakujes a deboonkujes ukazuje, jakej sasek ses. Ani nevis, na co reagujes, ale hlavne ze mas ve vsem jasno. Kdyz teda zrovna nezapolis se slovnikem a nepletes legislativu a legislativce. :-D

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 22:00) reagovat
blmblmblm: Jenže video tohle neukazuje. Video ukazuje maníky pobíhající v kanceláři s papíry. Jakýkoliv kontext je k němu doplněn adhoc, není součástí videa. Chápeš?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 21:51) reagovat
Tak ukaz tu podanou zalobu a to absurdni zduvodneni. Puvodni dokumenty prece musi byt dostupne, posli odkaz.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 21:48) reagovat
No a jsme u toho. Soud se na ty affidavity a dalsi dukazy ani nepodival. Shodil to ze stolu na absurdnich procesnich duvodech. "Je moc pozde", "je moc brzo", "co se stalo se stalo". Presvedc me o me chybe a rekni mi, ktery soud se predlozenymi dukazy skutecne zabyval. Odpoved je ze zadny.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 21:46) reagovat
Tak nam ukaz, kde Trumpovy pravnici tento dukaz predkladaji, a jak ho soud odmitl.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 21:44) reagovat
Svedci jsou, poskytli vypoved sepsanou v cestnem prohlaseni (kde mimo jine stvrdili, ze rozumi, ze za lzi budou potrestani a ze pred soudem by vypovedeli totez, co je na papire; neni to jen tak nejaky kus papiru jak si nejaci dementi mysli). Video ukazuje jak poll workers vyhnali pozorovatele s tim, ze je pro dnesek doscitano, jen aby vytahli bedny s listky a pokracovali ve scitani dalsi hodiny. Takova fraska neni normalni ani v Rusku, natoz ve statech.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 21:36) reagovat
Konspiracni teoretici a nazory na videa. Krasne, ostre, realisticke zabery z pristani na mesici: jasny fake. Nahodne zabery odkudoliv v nejasny cas kde projde par lidi: naprosto jasny volebni podvod! :-D :-D

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 21:33) reagovat
Zákonodárci ustanovili kdysi dávno zákonem nějaký soud s nějakými pravomocemi. Co na tom přesně nechápeš? Achjo, ještě jednou, pomalu: To video je k čemu přesně? Normálně se tam pohybují lidé a něco dělají s různými papíry. Co přesně to video dokazuje? Nic! Úplně klidně k tomu mohl být komentář, že v nějaké kanceláři v nějaké firmě pracují lidé. To, co popisuješ, kdyby se vážně stalo, tak by to byl u soudů trhák, nemyslíš? A přesto nic, žádný svědek nikde, prostě nic.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 21:23) reagovat
Carko, zakonodarci nic takoveho (delegace na soud) nerozhodli. Odkud cerpas ty kravoviny, co tu meles? Ne, to srovnani je uplne mimo. V CR jsou v noci hlasy zapecetene, v USA byli uprostred scitani. Srovnavas uplne ruzne situace. V Atlante poslali Rep. dohled domu v 10pm a kdyz vypadli tak dalsi tri hodiny pokracovali ve scitani bez pritomnosti dohledu jedne ze stran, je k tomu i video. Uplne normalni, ze?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 21:04) reagovat
Co se týče posílání pozorovatelů z jedné strany domů a pokračování ve sčítání bez nich, to se stalo kde přesně? Narážíš snad na to video, kde se děje kdovíco, a kontext si mám doplnit z komentáře doplněného kdovíkým? Tak to si strč někam. Pokud to někdo ví, co se tam děje, a fakt šlo o podvod, pak se divím, že s tím nešel k soudu. Nebo o podvod nešlo... a balamutí miliony lidí slabších duchem výmysly. A přesně to je tvůj problém, skáčeš na kdejakou kravinu, a odmítáš, že někdy je doutník prostě jen doutník.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 21:03) reagovat
Nechyta se, vysvetlil jsi mu to nekolikrat, on mel mnohokrat sanci si to nastudovat, mel mnohokrat sanci se zamyslet "proc tohle konkretni tvrzeni nikdo nenapadl u soudu a pokud ano proc a jak ten soud rozhodl", ale neudela to.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 20:59) reagovat
Ano, a zákondárci určili zákonem, že pravidla voleb jsou takováto a podrobnosti může případně změnit soud, datum konání určit guvernér atd. Takže pak je naprosto v pořádku, pokud soud, zmocněný k tomu zákonem, nějaké podrobnosti upřesní. A to moje srovnání odkazuje na to, že tu máme situaci, kdy někde jsou hlasy, přes noc se s nimi nic neděje, a přesto se tu nešíří kecy o podvodech. Už mě chápeš? V USA někde přes noc mají hlasy, a jeden debil, co neumí prohrávat, šíří kecy o podvodech. Už se chytáš?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 20:59) reagovat
Jo, jo. Co blmblmblm napsal je zase uplna blbost, veta po vete je to snadno vyvratitelna blbost, kazda veta. A zase nepriznal, ze byl v tolika vecech, ktere jsme vyvratili se zdroji, mimo. Takze ja to vzdavam. Naivne jsem doufal, ze se bavime s nekym, kdo umi nejen poznat pismena, ale i cist,... ale zjevne ne. Hlavne si prosim uvedom sve kognitivni limity a nechod k volbam.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 20:54) reagovat
Carko, uz mi dochazi, proc ses tak mimo. Ty si to neumis ani prelozit, natoz abys tomu rozumel. Ne legislativou, ale legislativci. Zakonodarci daneho statu. To znamena ne soudy, ne SoS, ne guverner, ne SC, ne SCOTUS, ale zakonodarce. Kup si slovnik, nez se pustis do dalsich eskapad. Pri volbach v CR jsou urny i mistnosti pres noc zapecetene. Nic se nescita, natoz aby poslali domu dohled jen jedne ze stran a pak scitali hodiny dal. Tohle tvoje srovnani ani nekulha na obe nohy. Ono je uplne chromy.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 20:41) reagovat
A ano, u nás jsou volby dva dny. Přes noc se nic neděje. A hle, nějak se tady nešíří zvěsti, že by tam přes noc někdo něco přidával nebo jinak manipuloval. V USA mají pozorovatele, volební místnosti hlídá policie... ale ne, nějakej dement blmblmblm vyjebanej tady tvrdí, že se fikslovalo. Nemá v ruce žádné konkrétní obvinění, jenom hromadu JPP. A mezi "spikla se celá řada lidí napříč politickými stranami" a "Trump prostě prohrál" u něj pořád vede ta za vlasy přitažená kravina.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 20:37) reagovat
"Každý stát určí, podle postupů daných jejich legislativou, daný počet volitelů..." - Přesně, a i u nás existují zákony s různými prováděcími vyhláškami. V nějakém státě USA je zákonem stanoveno, že volby probíhají tak a tak. Ale těžko v tom zákoně budou konkrétní data. Spíš tam bude něco ve smyslu, že datum konání někdo vyhlásí atd. Navíc pokud legislativa stanovila, že nějaký státní soud má takové pravomoci, že může ty podrobnosti určit, pak je to také zcela v souladu s ústavou.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 20:33) reagovat
Trump udelil zlomek milosti, co Kenan, a ze mezi nimi byli lidi z Trumpova okoli je vysledek stvanice, co na ne Dems ctyri roky poradali. Cetl jsi vcera zverejneny senate investigation report o Crossfire Hurricane? Cela Russia gate byla vyfabrikovana na politickou objednavku. To neni muj zaver, to tvrdi agenti FBI co to vysetrovali. Proc by se nemeli popravovat vezni? S temi popravami nema Trump nic spolecneho, ti vezni maji tu popravu naplanovanou roky dopredu. Srovnavat Trumpa se Stalinem, ntvl :-D

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 20:28) reagovat
asdbsd: US Constitution, Article II, Section 1: "Each State shall appoint, in such Manner as the Legislature thereof may direct, a number of Electors ..." As the Legislature thereof may direct. Vsimni si, ze je uzito slovo Legislatures. Ne court, ne Supreme Court, ne Governor, ne SCOTUS. Jen a pouze state legislature. Jakekoliv zmeny provedene soudy, SecOfState, guvernery atd jednoduse nejsou v souladu s ustavou.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 20:24) reagovat
A abych do toho jeste prihodil: Proc Trump dava milosti hlavne svym kamaradum a politickym priznivcum? Proc ted tlaci na sve podrizene, aby popravili co nejvic veznu dokud je v urade? Proc rika utocnikum na Capitol "We love you"? Tohle je dusevne nemocny clovek, podobne jako Stalin. Proc po tom co se o zvraceni vysledku v jeho prospech snazi jeho pravnici, nekteri senatori a miliony fanousku, neuspesne z duvodu, ktere uznava i mnoho republikanu (nyni dokonce Pence!), proc mas porad pocit, ze vis neco vic?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 20:19) reagovat
Carko, ty demente vyjebanej, v CR se volby konaji vzdy pres dva dny, patek a sobotu, a v noci mezi temi dny se nic nescita protoze volebni mistnosti a urny jsou zapecetene. Ty nemas poneti fakt vubec o nicem.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 20:11) reagovat
Rozhodnuti PA SC: https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-election/mail-in-ballot-election-day-deadline-pennsylvania-2020-election-b471550.html Rozhodnuti federal SC: https://eu.usatoday.com/story/news/politics/2020/10/28/supreme-court-nov-6-deadline-pennsylvania-mail-ballots-stands/6054492002/ Zajimalo by me, jak jsou definovane "parametry voleb" a kde je popsane, ze to mohou byt pouze state legislatures, nicmene 1. federal SC by to snad vedel, 2. SC jsou zde prave pro podobne otazky.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 20:06) reagovat
blmblmblm: Ja si to moc dobre uvedomuji. To byl jen jeden indikator dany jako dodatek k mnohem delsimu argumentu, na ktery jsi nijak nereagoval. Stejne tak s tou PA a "zmenou parametru" -- proc mas pocit, ze si toho nikdo nevsiml a nenapadl to u soudu? Ja ti reknu proc, napadl. Od PA SC s tim sli k federal SC (s republikanskou vetsinou!), a ta ponechala rozhodnuti PA SC.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 19:59) reagovat
Navíc třeba v Pennsylvánií sčítání nikdy nepřerušili. Co přerušili, je aktualizace údajů směrem k veřejnosti.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 19:56) reagovat
Ono to není potřeba zmiňovat, protože Federální soud žalobu proti prodloužení zamítl. Co se týče nočních pauz ve sčítání, není to nic protizákonného. Dohledat příklady z předchozích let je problematické, protože předtím se volby tak pozorně nesledovaly a nerojily se mraky konspiračních teorií kolem rutinních organizačních záležitostí. Navíc nebylo tolik hlasů poštou. Doprdele, vždyť i u nás se volby pauzují v noci z pátku na sobotu! Znamená to, že se podvádí? Ne? Jak to teda tady do prdele dělaj?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 19:30) reagovat
A at nezeru, tady mas druhy priklad, ze ten fact check je totalni picovina: "In Pennsylvania, state law requires mail-in ballots to be received by Election Day in order to be counted. But a state Supreme Court ruling in September extended the deadline to Nov. 6 for the 2020 election, as requested by Democratic Gov. Tom Wolf’s administration." Nejak nam fact check zapomnel zminit, ze dle ustavy USA jen a pouze state legislatures mohou menit parametry voleb. Jakakoliv zmena provedena SC je proto protiustavni

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 19:27) reagovat
Otevrel jsem tvuj odkaz a zase ho zavrel po precteni "Facts: As we have previously reported, it is not unusual for all states — not just swing states — to stop counting ballots late on election night". To, co se stalo ve 2020, ze staty prestaly v noci scitat hlasy, je naprosto bezprecedentni. Nikdy v historii zadny ze statu scitani neprerusil. Takovejhle fake check si muzes strcit vis kam.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 19:12) reagovat
Jednoduše. Dodatečné dopisování údajů v dávkách, jak jsem už naznačil v předchozích příspěvcích. Více viz https://www.factcheck.org/2020/12/nine-election-fraud-claims-none-credible/ - odtamtud jsem vzal i tu poslední citaci v AJ, dále následuje právě vysvětlení k cestování v čase. Vše je zdůvodněné; jako člověk, co se hrabe v různých informačních systémech, takové jevy pozoruju i mimo volební místnosti. Ne všechno se zapisuje hned, někdo rád zapisuje po dávkách atd.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 12:01) reagovat
Tezko mohl Trump podavat zaloby v lete, kdyz volby jsou v listopadu. To by vyrazil soudce se slovy "no injury". Takze se cekalo, az se injury stane, coz soudce vyhodil se slovy "too late". Hlava 22. Nemuzes si stezovat proaktivne, protoze se jeste nic nestalo, kdyz si stezujes zpetne tak je pozde a uz se s tim neda nic delat.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 11:58) reagovat
To vysvetleni pro hlasy prijate ve stejny den beru, dava to smysl. Co ty hlasy prijate drive, nez byly rozeslany? To zkratka neokecate a tezko to shodite na chybu urednika, co se 23 tisickrat spletl v jedinem state.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 11:49) reagovat
PA: State law requires counties to provide voters with mail-in ballots at their election offices. So, a voter could go to the county election office, request a mail-in ballot, fill it out at the office and return it — all in one visit to the election office, the spokeswoman explained. Similarly, voters could return mail-in ballots at in-person locations a day after picking up their ballots. So there’s nothing fraudulent about ballots that were returned on the same day they were issued or the day after.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 11:45) reagovat
Právě že v mnoha případech se dá ta zkušenost mezi státy přenést. Vyzvednout si obálku osobně šlo určitě i v PA. Jinak pokud Trump něco mlel v létě o podvodech, měl to doufám podložené důkazy a podával žalobu. Ne? Takže kecal? Co když právě takovými debilními vyjádřeními Trump mobilizoval voliče Bidena, a tím si zařídil porážku? Pokud jo, tak se mu to tedy povedlo.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 11:42) reagovat
A i kdyby se tahle anekdota z Floridy dala prenest do jinych statu vysvetli ty desetitice hlasu prijatych drive, nez byly rozeslany. Treba pro to existuje logicke vysvetleni a ja se rad necham presvedcit pokud skutecne odpovite a vysvetlite, jak se to mohlo stat, a ne ze dokola opakujete jak vas to nezajima a ze si ma Trump najit soudce, ktery se mu na to koukne. Tak jak se teda mohlo stat, ze byly hlasy prijaty drive, nez byly podle oficialnich volebnich zaznamu rozeslany?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 11:40) reagovat
Jinými slovy, nebyl rychlý USPS, ale lidé prostě zastoupili USPS a vyzvedli a vrátili mail in ballots osobně, což vzhledem k těm frontám lze pochopit. Záporné časy jsou horší; může jít o chyby a překlepy. Když se podívám na ty záznamy, jsou tam i registrovaní voliči R, takže bych nějaký podvod D nepodezíral. Spíše si myslím, že v některých okrscích doplňoval příslušný úředník daný údaj jen jednou za týden, mohl se přepsat apod.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 11:38) reagovat
Very nice. Tak ted zpatky k PA, protoze USA voli prezidenta v padesati statnich volbach, ne jednech federalnich. Zkusenost z jednoho statu se neda prenest do jineho kvuli ruznym pravidlum. Pravidlum, ktera mimo jine byla zmenena v rozporu s ustavou, na coz Trump upozornoval uz od leta coz levicacka luza vyklada jako ze Trump podvod sam pripravoval. :-D To fakt nevymyslis.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 11:32) reagovat
In Florida, I picked up a mail-in ballot in person rather than waiting in line for early voting; zero wait time for ballot pick-up verses a line about 200 people deep. The clerk took my ID, printed my ballot and mailing label, assembled the packet, and sealed it exactly as if it were being mailed. I went to the car opened it, filled it out, and dropped it in the ballot return box the same day. So a mailing label is always created. The mailed ballot request date, mail date, and receive date are all the same.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 11:18) reagovat
Rekni mi neco, co jeste nevim. B-)

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (Lopuchoun) (16.1.2021 11:01) reagovat
Co si myslíš, je důležitý.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 10:59) reagovat
asdbsd: Uvedom si, ze USA nevoli prezidenta v jednech federalnich volbach. Na popular vote nezalezi, CA je jen jedna a jejich 55 elektoru muze hlasovat pouze jednou. Volby v USA rozhoduje tak sto tisic hlasu v klicovych okresech (counties). A zcela nahodou Biden presne v techto klicovych counties (pod lokalni spravou Demokratu) fantasticky zazaril s vice hlasy nez Kenan a Hillary, zatimco propadl uplne vsude jinde. Nahoda? Nemyslim si.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 10:55) reagovat
https://gellerreport.com/2020/11/tens-of-thousands-of-ballots-arrived-before-their-sent-date-in-pennsylvania-researcher.html/ Clanek se screenshoty s verejne dostupnymi daty z PA. 35k mail-in ballots se vratilo ve stejny den, kdy byly rozeslany volicum. Clovek by skoro smeknul pred USPS dokud si neprecte dal, ze 23k mail-in ballots bylo prijato drive, nez kdy byly rozeslany volicum. To fakt chce poradnou davku kretenismu tohle ignorovat misto pozadovani vysvetleni.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 10:53) reagovat
Nemluve o milionkrat opakovanem argumentu: opravdu ty tisice kontroloru, desitky soudcu, desitky republikanskych guverneru a jinych osob na vysokych politickych pozicich (nekdo znalejsi by ten seznam mohl hodne prodlouzit) lzou, zatimco Trump (ten Trump, ktery nema vubec problem podvest davy lidi, viz danove machinace nebo napr. celil tisicum stiznosti, ze nevyplaci zamestnancum platy) jediny mluvi pravdu? To by tezko Biden vyhral o 7 milionu vic hlasu.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (asdbsd) (16.1.2021 10:43) reagovat
blmblmblm: Taky si uvedom, ze jeden z ucelu techto mnoha a mnoha naprosto neuspesnych zalob je prave vytvorit mylny dojem, ze volby byly zfalsovane. Trump to planoval, a o falsovani voleb mluvil mesice pred volbami, je to jen strategie jak presvedcit davy, aby se daly na jeho stranu. Nutno uznat, ze je to dobry lhar a manipulator, protoze se mu to podarilo.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 9:45) reagovat
Tak si ještě jednou přečti, co jsem citoval. Ta místopřísežná prohlášení pohořela, jejich autoři je stáhli. K té Pennsylvánii, šíříš zcela nepřesnou/zmatenou/nepravdivou informaci. https://leadstories.com/hoax-alert/2020/11/Fact-check-pennsylvania-did-not-tally-more-mail-in-votes-in-the-presidential-election-than-ctual-ballots-received-.html . Ještě něco?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (grasakRP (16.1.2021 7:43) reagovat
Davam plusko, dostalo mne takto rano

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 2:53) reagovat
Ty tvoje kecy o prepoctech a dalsich procesech jsou fakt dojemne. Prepocitavat znovu fake hlasy, kde nesedi podpisy, je estrada k nicemu. Audit podpisu neprobehl. V PA podle oficialnich volebnich dat prijali desetitisice korespondencnich hlasu driv, nez je poslali postou volicum. Uplne normalni, ze? Tamtez prijali o statisice korespondencnich hlasu vic, nez rozeslali listku. Taky normalka, uplne bezne. Fakt uz nevim, co by vas primelo se na ty veci podivat bliz, protoze tyhle veci se proste nemohou dit.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 2:47) reagovat
Ty vymastence, asi po ste sworn affidavits nejsou jen tak nejake kusy papiru jak si vymyslis ale dukazni material se kterym soudy pracuji kazdy den. Kriva vypoved i v tomto "kusu papiru" je odmenena nekolika lety vezeni, zalezi stat od statu. Pokud nejak dovozujes, ze se ty tisice lidi hrdinne nabidli poskytnout krivou vypoved, aby zachranili Trumpa, tak jsi konspiracnich teoretiku kral. Jinak prepocet zfalsovanych hlasu jako v GA je fraska. Meli udelat audit a overit podpisy, ale to ne, to se nestalo.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:43) reagovat
Je třeba si také uvědomit, že křivé svědectví je v USA tvrdě postihováno, a i právník, který tlačí k soudu sračky, může být postihován. Proto neobstojí svědek "Máňa říkala, že..." Neobstojí ani svědek "myslím si, že". Obstojí pouze svědek "stalo se toto, takto, byl jsem u toho, k tomu mám tohle a tohle..." Z toho důvodu také spousta žalob nakonec žádné důkazy neobsahovala, a soud tím pádem nemůže nic jiného než prohlásit žalobu za bezpředmětnou. Jo a pokud je teď něco v běhu, inauguraci Bidena to neovlivní.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:39) reagovat
blmblmblmovi mohu jenom doporučit prostudování konkrétních případů, tedy ne jen ten, který jsem zrovna vytáhl. To, že někde něco zaslechl o nějakých podvodech, neznamená, že toto bylo věrohodně doloženo a že to opravdu došlo až k soudu. Místopřísežné prohlášení je kus papíru; ten, kdo jej podepsal, tak mohl učinit pod nátlakem... proto se taková svědectví ověřují, dávají se do kontextu s dalšími informacemi. Soudy obvykle zamítly žaloby jako neopodstatněné, protože z takto profiltrovaných důkazů nic nezbylo

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:34) reagovat
Takže ano, soudy zkoumaly ty žaloby... a zjistily, že jsou to sračky. Že svědci byli k výpovědím donuceni, případně, že situace se má jinak než jak ta prohlášení líčí. K tomu máš zdokumentovaný průběh voleb, každý lístek spárovaný s voličem, jasně nastavené (a zdokumentované) procesy sčítání atd. Slyšel jsem spoustu konspiračních teorií a nesmyslů, ale každý, kdo aspoň trochu ví, jak fungují tyhle systémy, hodí takové pohádku za hlavu. Omyly se dějí, proto proběhly přepočty, ale podvod soudy neprokázaly.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 2:30) reagovat
Zduvodneni "je prilis pozde" je zalozene na predbeznem vyjadreni soudce a ne na zaklade predlozenych dukazu. Takze znovu. Ktery ze soudu se zabyval predlozenymi dukazy a neshodil ten pripad ze stolu na zaklade pochybnych procesnich zduvodneni? Tak uz konecne rekni, ktery z tech soudu to byl, at se pohnem, nebo konecne priznej, ze zadny ze soudu se dukazy nezabyval a to, co opakujes, jsou medialni sracky.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:29) reagovat
The campaign filed a federal lawsuit on Nov. 10 against Michigan’s Secretary of State (...), alleging that the results should not be certified because the defendants “allowed fraud (...)” The campaign said in its complaint that they have over 100 sworn affidavits from election challengers to prove these allegations. An examination of the affidavits found no evidence of fraud. The majority alleged they faced intimidation when trying to raise objections (...)

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:25) reagovat
Budeš se divit, ale "je příliš pozdě" je validní zdůvodnění v případě, že stejným způsobem proběhly např. primárky, na jejichž průběh však žaloba podána nebylo, nebo v případě, kdy někdo prohlašuje několik měsíců před volbami, že se bude podvádět; samozřejmě bez důkazů. A tam, kde nebylo pozdě? Směsice povídaček, bez konkrétních důkazů, nebo s malým vlivem na výsledek? To považuješ za něco s pádnými důkazy? Nemyslíš, že by něčeho pádnějšího byly plné noviny?

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (blmblmblm) (16.1.2021 2:15) reagovat
To jsi zase vypotil sracek, carecko. Ktery ze soudu se zabyval predlozenymi dukazy a neshodil ten pripad ze stolu na zaklade pochybnych procesnich zduvodneni jako "je prilis pozde", "je prilis brzo", "uz se to stalo a neda se to spravit" atd. Detaily si najdu sam, jen mi rekni ktery soud to byl. Nenapinej a povidej. Akorat ze odpoved zni: zadny. Zadny soud se nezabyval predlozenymi dukazy.

Obrázek 'a642950c93022cc0' Obrázek 'a642950c93022cc0' (,,) (16.1.2021 2:05) reagovat
Ach jo. Furt tě to nepřešlo? Furt se držíš těch Xkrát vyvrácených kravin? Hlasy byly přepočítány, všechno bylo zdokumentováno, případné omyly dořešeny. V co do prdele ještě doufáš? Už několik měsíců ti říkám, že prezidentem bude Biden, a ty tady furt meleš různý za vlasy přitažený nápady, jak by se to dalo otočit. Neuspěl žádný, ne proto, že by to sabotoval nějaký komplot soudců/úředníků/politiků napříč všemi stranami, ale proto, že jsou to kraviny. Mohl jsi mít klid. Místo toho šílíš z prohry Trumpa.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...