Odebírat
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Uf) (14.2.2021 8:51)
|
reagovat
|
Pro mě o nebezpečnosti covidu dost vypovídá to, že Primule, "svěřenecký fond" a spol. kšeftují se zdravotnickými pomůckami atd. Kdyby místo toho "zaklekávali" na pohřební služby a krematoria a pak je skupovali, tak bych trošku bobky měl... |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(mike(logout)) (14.2.2021 2:08)
|
reagovat
|
Je to banda zjebů, co káže vodu a pije víno. A tím nemyslím, že Andrej se vysral na karanténu - on má řídit a ne sedět někde týden až 2 na prdeli (ano vím, že by to mohl řidit pomocí telefonu a videohovorů). Calhoun: podobné čísla o počtu lidí zbytečně zabirajících kapacity v nemocnici jsem také slyšel. Zrušit příplatky na koronáče mimo JIP. Ti co nechcou karanténu doma, najebat na koleje, intráky, hotely. Volných kapacit je tam dost ne? |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(mike(logout)) (14.2.2021 2:04)
|
reagovat
|
Ten statistik v tom seznam článku to vystihl dokonale. Vemte si, že už je to přes rok co je covid v Evropě. Na Jaře ty pičulíny ve vládě zachránil "náhodný okolojdoucí" ekonom, co jsi udělal model v excelu a pak jim to protlačil pod nos. https://www.seznamzpravy.cz/clanek/tajemny-muz-ktery-na-jare-zachranil-cesko-exreditel-ceske-pojistovny-124767 , V létě se na všechno jebalo, žádná příprava na další vlnu, kterou většina předpovídala až na jednu piču, co tvrdila, že korona odešla. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(el.kun) RP (14.2.2021 0:13)
|
reagovat
|
@Komunistická Mlátička Tak začneme od nejvyššího, který neumí dodržet ani pět dní karantény. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(,,) (13.2.2021 22:22)
|
reagovat
|
Komunistická mlátička... tak blbej snad ani nikdo nemůže být. Koronaviru je úplně jedno, co kdo o něm mele za pitomosti, prostě se šíří a zabíjí. Ale to, že se Babišova vláda nedokázala reorganizovat/posílit hygienické stanice (aby fungovalo trasování), nedokázala jasně kompenzovat škody lidem (ať už z karantény, nebo z uzavření firem), nedokázala rekvalifikovat lidi na pomocnou síly do nemocnic, a nezajistila ani pořádně očkování, za tyto chyby opozice nemůže, to je čistě Babiše a jeho vlády vina. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Fuu) (13.2.2021 20:56)
|
reagovat
|
Y: Tim ze porovnavame pomery zjistenych a mrtvych mezi dvema zemema tam tim vnasime jeste jeden level nepresnosti - asi me nesokuje ze to nesedi.
Merlin: Profitace Prymulovic familije me na ouradovani ty bandy sere asi nejmin. Ale jinak souhlasim. Calhoun: jop, ale verim ze cesky simulantstvi se moc nelisi v precovid a ted. Cekal bych ze bude nizsi kvuli neochote chytnout druhou mutaci v covidariu. Takze nejakou vypovidajici hodnotu to snad ma. Ale asi mas pravdu ze JIP bude jediny cemu se da verit plne. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Y) RP (13.2.2021 20:44)
|
reagovat
|
Fuu:Svetometr rika, ze Skopcaci maji 2x tolik "pripadu", ovsem 3.5x tolik "smrti". Presne je to 2.3M vs 1.08M a 65k vs 18k. Takze ty cisla nejak nehrajou. Cisla hospitalizovanych jsou taky k nicemu - viz 20 dni po detekci Kovidu a razem uz nelezis "s kovidem", ale jen brutalnim zapalem plic :o |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Nrm) (13.2.2021 20:42)
|
reagovat
|
Za vším jsou prachy. Proč nechat v nemocnici člověka se žlučníkem, když za "brnkačku" s covidem máš trojnásobek? |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Merlin) RP (13.2.2021 20:32)
|
reagovat
|
Témeř vše, co je k současné situaci potřeba vědět, je to, že Primula si v létě rozjel fabriku na zdravotnické potřeby typu např. rouška a že jeho dcera má laboratoř na testy. A z toho už se odvíjí vše ostatní, předpisy a nařízení, poupravené statistiky, dobře míněné projevy a mediální vyvolávání strachu. Dokonce i sám Blatný přiznal, že přímých úmrtí na covid je asi třicet procent z oficiálně udávaného čísla. Ne že by to bylo zanedbatelné, ale situace u nás není zdaleka tak hrozná, jak se nám to předkládá. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(calhoun) RP (13.2.2021 20:27)
|
reagovat
|
Fuu: ad pocty hospitalizovanych. Dneska jsem delal neco pracovne pro lekarku z Hradeckeho spitalu. Pocty JIP nebude komentovat nema pry informace. V poctu neJIP byla nekompromisni - minimalne 30% se tam vali uplne zbytecne a neexistuje duvod proc by nemohli byt doma. Az na prachy ktere spital za kazdeho denne inkasuje samozrejme. A ano - kvuli "nemocnici pretizene kovidem" tam stoji jina pece a stoupaji cekajici casy na jine ukony. Kovid sype vic. Nelibi? Se s tim smir . |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Fuu) (13.2.2021 20:19)
|
reagovat
|
Y: odkud cerpad? Podle svetometru mame 1670 mrtvych na milion lidi, zatimco nemci maji jen 777. Asi bych spis jel podle poctu hospitalizovanych. Mrtve muze zkreslit fenomen “s covidem” a nove nakuene pocet testu. At uz to hovno zmerime z jakykoliv strany, porad mam pocit ze sme v prdeli. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Y) RP (13.2.2021 20:14)
|
reagovat
|
Sranda je, ze ta zla cisla "nove nakazenych" jsou cisla "nove zjistenych ze vzorku X, podle testovaci metody Y pouzite s parametry Z". Pak je to provnani hrusek s jabkama. Skopcaci hodne malo "nove nakazenych", ale celkem dost umrti. Takze maji horsi zdravotnictvi a lidi jim tam kapou jak mouchy? No, to asi ne. Spis naopak, jejich zdravotnictvi je topovka. Takze cisla? |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Fuu) (13.2.2021 20:11)
|
reagovat
|
Epidemie h1n1 v 08/09 mela smrtnost 0,01% narozdil od kovidovyho whoopin’ 1%. A v zdravotnickejch kapacitach neudelala skoro ani zarez. S tim jak ted padaj lidi jak mouchy bohuzel i na “necovid” jinak preventabilni veci souvisi s tim jak nahovno nemoc to je a jak dlouha je recovery. Chripka i zla je do tydne typicky pryc. A a i kdyz se ji zbavime, lidi co si z ni odnesou trvaly unavovy syndromu budou vic padat na deprese a autonehody. Ad video - nenasel jsem k nemu ani prepis ani zdroje z kterych autor bere |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(UGH!) (13.2.2021 19:38)
|
reagovat
|
Fuu, vsichni maji momentalne nadprumer umrti, zacalo to opet stoupat presne v momente kdy se zacalo ockovat. Navic je zima, chripkova sezona, ve skutecnosti napriklad v roce 2008 pry v EU umrelo na chripku vic lidi nez v roce 2020 na covid - a to ani nemluvim o tom ze "chripka" totalne zmizela z radaru, a vsechno je kovid: Dokonce i smrt pri autonehode jiz byla diagnostikovana jako kovid smrt. https://www.richplanet.net/richp_genre.php?ref=287&part=1&gen=99 |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Fuu) (13.2.2021 19:31)
|
reagovat
|
Ugh: to je rozdil. Jednam ma svedsko porad umrtni nadprumer v evrope a druhak jejich vlada nema natolik nizkou duveru populace, aby mohla fungovat zpusobem doporuceni. Například dali doporučení “pls necöurëjte mezi rôgionama.” A mobilita další týden fakt klesla o 90%. A rozhodně není pravda, že by byli bez omezení a opatření. Akorát nemají loldown jako u nás https://en.m.wikipedia.org/wiki/Swedish_government_response_to_the_COVID-19_pandemic |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(UGH!) (13.2.2021 19:21)
|
reagovat
|
Smajl2 - ve svedsku nelockdownovali, a jsou na tom znatelne lepe, takze ano, existuji duvody domnivat se, ze za soucasnou nadprumernou smrti lidi muzou predevsim vladni opatreni https://www.worldometers.info/coronavirus//country/sweden/ |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Merlin) RP (13.2.2021 19:17)
|
reagovat
|
@Komunistická Mlátička: "Kdyby byli pro rozvolňovače, popírače a nedodržovače zoběsněné demokratickou žumpou PŘÍSNÉ tresty, tak je epidemie do proočkování na 1/100 čísel obětí, nakažených a ekonomických škod. To je prostě fakt. " ... Ne, není. Fakt je skutečnost, něco, co je. Kdyby coby takby je pouhá boměnka, hypotéza, odhad .. Fakt je pevně daná skutečnost. Třeba jako že jsi debil. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(smajl2) RP (13.2.2021 19:07)
|
reagovat
|
@UGH! Co touto picovinou chces povedat? Ze ak by sa nic nerobilo tak by tie cisla boli lepsie? Asi si nezachytil ze aj so vsetkymi opatreniami nam akosi kolabovali nemocnice... Ak by bolo vsetko pootvarane tak by tie cisla boli ovela horsie! A to som este zvedavy na statistiku za januar.... |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Fuu) (13.2.2021 19:06)
|
reagovat
|
Ugh: pointa je, ze lockdown nemame. Velkokapacitny provozy maj nulovy opatreni. Jediny co se zamyka jsou volnocasovy aktivity. Takze ve fabrikach, kanclech a mestsky vesele promorujem dal, akorat po robote misto pivka s uplne stejnejma lidma jako vidis v kanclu muzes leda tak koukat na telku jak ti andrejko vysvetli ze za vsechno si muzes ty sam. K posrání. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(slavek-) RP (13.2.2021 18:53)
|
reagovat
|
Čím dál od německých hranic, tím míň nakažených. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(UGH!) (13.2.2021 17:54)
|
reagovat
|
smajl2: Takze ty vase drasticky lockdownovy opatreni funguji jak maji, a zabiji hodne lidi, nemluve o prave zapocate vakcinaci o ktere zli jazykove tvrdi, ze je nastrojem k depopulaci planety? |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Uf) (13.2.2021 16:56)
|
reagovat
|
smalj2: Však už taky "slavíme" první výročí toho, kdy se "kvůli covidu" začaly odkládat operace, léčba vážných chorob atd. To se na úmrtnosti samozřejmě projevilo. A protože většina lidí umírá v nemocnicích, LDNkách a hospicích, kde ten covid zkrátka chytnou, přesunou se z kategorie "zemřel na raka" apod. do kategorie "zemřel na covid". |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Roumen komunista) RP (13.2.2021 16:54)
|
reagovat
|
Když vymře hodně Čehú tak máme v zásobe 400 000 spoluobčanov, radi ich pošleme. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(smajl2) RP (13.2.2021 16:23)
|
reagovat
|
Odlozim si tu jednu statistiku... Neviem jak to je u vas v pepikove ale na Slovensku za mesiac November a December stupol pocet mrtvych z 20 rocneho tyzdenneho priemeru cca 1050 ludi na 1400 az takmer 1800... Cize za posledne 2 mesiace 2020 umrelo tyzdenne o 400 az 700 ludi viac ako za poslednych 20 rokov... Presne cisla si mozete vytiahnut tu [odkaz]
..... To len tak na zamyslenie ..... |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(UGH!) (13.2.2021 15:37)
|
reagovat
|
Kdyby to byla opravdova pandemie, tak by media nepouzivala nicnerikajici statistiky "nove nakazenych", ale bavili bysme se o "mrtvych". Tohle je obycejna "casedemic", zpusobena testy ktere generuji velke cislo falesnych pozitiv. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Covid Humbuk) (13.2.2021 15:35)
|
reagovat
|
Zajimalo by me, jestli Komunisticka kurvicka a RareCurak jsou opravdu takovi degenerovani potraceni zmrdi, nebo si na to jen hrajou... Ale obavam se, ze to prvni: IQ nikde, zivotni uspechy nikde, vzdelani Nizka skola zivota a potreba kecat do vseho, o cem nemaj ani paru - idealni kandidati na poskoky Zmrdisovi a Zmrdackovi do vlady... |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Komunistická Mlátička) (13.2.2021 15:26)
|
reagovat
|
(Merlin) R, Pepin22 = potrefené husy jste vy dva. Kdyby byli pro rozvolňovače, popírače a nedodržovače zoběsněné demokratickou žumpou PŘÍSNÉ tresty, tak je epidemie do proočkování na 1/100 čísel obětí, nakažených a ekonomických škod. To je prostě fakt. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Merlin) RP (13.2.2021 15:12)
|
reagovat
|
@Komunistická Mlátička: Musím přiznat, že fakt nepoznám, jestli trolíš a nebo jsi skutečně takový kokot. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Pepin22) (13.2.2021 14:44)
|
reagovat
|
Potrefené husy .... Já jen reagoval na komunistickou mlátičku a podobné kecy |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(rarePepe) (13.2.2021 14:39)
|
reagovat
|
Pepin22: Ty se považuješ za normálního ale jsi jen sebestředný, sobecký přenašeč. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Bures&jehozmrdi) (13.2.2021 14:30)
|
reagovat
|
Rozhovor se statistikem, ktery presne popisuje Bures-system ode zdi ke zdi, bez jakychkoliv dat, koncepci, jen na zaklade dojmu a pruzkumu mineni: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/expert-stat-zavadi-strasliva-opatreni-nikdo-ale-nezkouma-jestli-funguji-141419 |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Walter Mondale) (13.2.2021 14:30)
|
reagovat
|
Pepine, ty vážně takový lidi znáš? A čemu říkáš normální lidi? To smrdí fašismem. My jsme ti normální, ti správní, smělí a chytří a ten zbytek jsou blbci. Měl by ses léčit. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Pepin22) (13.2.2021 14:08)
|
reagovat
|
Z domácích smradlavých povalečů, kteří stejně celý život nechodí dál než do první sámošky za rohem, nemají žádné sociální kontakty, protože nikdo z reálného světa se s nima nebaví, se najednou stali zachránci našich životů Užívejte si to, a když to přežije, tak pak vylezte nás normální lidi všechny popravit |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(,,) (13.2.2021 14:05)
|
reagovat
|
Neznalému (ale inteligentnímu) člověku musí být naprostou záhadou, jak mohl Babiš vybudovat jakoukoliv prosperující firmu, když jeho management krizové situace, která není až tak složitá na vysvětlení, je zcela protikladný k tomu, co bychom normálně od tak úspěšného podnikatele očekávali. De fakto řešíme krize dvě, které se vzájemně přiživují: pandemii neznámého vysoce nakažlivého viru, a stát, který svými zásahy zhoršuje možnosti řešení té pandemie. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(,,) (13.2.2021 14:00)
|
reagovat
|
Nikoliv, to je výsledek práce zcela neschopné vlády, která vymýšlí nesmyslná opatření, není schopná rozfungovat trasování (to se dávno vzdalo) ani karantény, blokuje/zdržuje použití různých léků, není schopná kompenzovat lidem výpadky příjmů (včetně zaměstnanců, kteří se pak raději vyhýbají karanténě a v práci nakazí ostatní). Vakcíny nesehnala dost rychle, systém na rezervaci očkování je totálně k ničemu. Není schopná ani za ten rok zajistit rozumné pomocné síly do zdravotnictví. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Bures&jehozmrdi) (13.2.2021 13:53)
|
reagovat
|
Je nutno take vzit do uvahy fakt, ze cisla z Nemecka jsou z nemeckych mist a cisla z Ceska z ceskeho anistatu. Ani metodika tech cisel ani verohodnost se srovnavat neda. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Nrm) (13.2.2021 13:51)
|
reagovat
|
Náhodička, že nejvíce případů je v okresech s montovnama, které jsou svaté a které se nesmí zavřít ani omylem. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Komunistická Mlátička) (13.2.2021 13:47)
|
reagovat
|
Výsledek práce popíračů, rozvolňovačů, demokratické žumpy a hospodských povalečů vyřvávajících na náměstí že mají právo se ožrat v nálevně. Jednou budou titio po spravedlivém soudním proscesu odsouzeni k popravě za genocidu. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Ja.) (13.2.2021 13:35)
|
reagovat
|
Ako sme minulú jar hejtovali Nemcov, že nevedia, ako na to a robia to celé zle... Karma, ale táto nie je zdarma. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Roumen komunista) RP (13.2.2021 13:33)
|
reagovat
|
Tsechichechien. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Hnidopich original) (13.2.2021 13:33)
|
reagovat
|
Dva tejdny. Tri, pokud bude mrznout. Tak holt to pujde tou horsi cestou, kdo chce kam... |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(,,) (13.2.2021 13:32)
|
reagovat
|
Ano, přesně v pondělí 0:00 všichni umřeme. Myšlení některých koblih mě nepřestává fascinovat... i když... oni vlastně nemyslí. |
|
|
Obrázek 'Dobre promorujeme'
(Mařena) (13.2.2021 13:27)
|
reagovat
|
O pondělí zčernáme a odpadneme |
|