MotorGuru  |  TechSvět  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  MyMuži





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (dan0) (21.3.2021 3:52) reagovat
Prečo nájladný vlak musí za bežnej prevádzky spomalovať rýchlejšie ako sa rozbieha, nie sú návestidlá navrhnuté v dostatačnej vzdialenost k maximálnej rýchlosti, tak aby nebolo nutné používať brzdy?

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (solim) (16.3.2021 6:20) reagovat
Tak jasně, jestli si chce přibrzdit z 90kmh na 80kmh na 2 km, tak proč ne... Ale to se stane jednou za uherskej rok...

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Gif) (15.3.2021 23:52) reagovat
@solim, no tech par naprav lokomotivy to ubrzdi asi tak stejne jako to predtim rozjelo, ne? Tzn. na rychle zastaveni to nestaci ale zpomaleni samozrejme rekuperuje.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' ([Jooky]) (15.3.2021 22:37) reagovat
@yy na mojom aute radarovy tempomat rozosvieti brzdove svetla, aj ked si len podradi a brzdi motorom* ... ked idem bez tempomatu a chcem vyvolat motorove brzdenie, tak mam dve moznosti. 1. na sekundu az par sekund (podla rezimu jazdy) klasicky pribrzdit a uvolnit brzdu (po uvolneni pokracuje brzdenie motorom), alebo 2. nanualne vybrat nizsi rychlostny stupen ... to prve tiez podrzi rozosvietene brzdove svetla ... (*) je to celkom inteligentne a tempomat nerozosvieti svetla pri drobnych korekciach rychlosti

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (ZivaKundaRP (15.3.2021 20:58) reagovat
Pro barvení a vylepšení vlastností vulkanizované gumy se používají saze, což je čistý uhlík. Pneumatiky od určitého napětí, mají relativně malý odpor právě kvůli tomu plnivu.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (kubeekRP (15.3.2021 20:27) reagovat
gumove pneu plny ocelovejch dratu fakt moc neizolujou.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (slavek-RP (15.3.2021 19:44) reagovat
Gumové pneu neizolují?

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Solim) (15.3.2021 19:26) reagovat
To jako že ty tisíce tun ubrzdí pár náprav lokomotivy jo? Proberte se ze sna...

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (yy) (15.3.2021 19:07) reagovat
Já používám brzdy minimálně, i když nejezdím na spotřebu. Jen občas žasnu, co asi tak poslední dobou vlastně vyučujou v autoškolách... když tolik lidí neví (např.), že je rozumnější podřadit, než při jízdě z dvoukilometrovýho kopce skoro celou dobu svítit brzdovýma světlama...

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (cyklista) (15.3.2021 18:34) reagovat
No, ono s tou rekuperací to není zas tak žhavé, v úseku musí být jiný vlak, který tu rekuperovanou elektřinu spotřebuje. A elektromobily opravdu moc brzdy nepoužívají, taky když pak potřebují rychle zastavit, tak se jim z brzd vysype hromada rzi a až teprve pak to možná začne zastavovat.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (jeffer) (15.3.2021 18:21) reagovat
Solim: O'Reilly? Povedal by som, že všetky elektrické vlaky vyrobené a novonakúpené u nás tak po roku 1995 už rekuperovať vedia a na schopných tratiach (koridory a tam kde sa v priebehu posledných 10–15 rokov modernizovali napájacie stanice) aj rekuperujú. Na obrázku je ale zberač kúrenia nezávislého na lokomotíve.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (456) (15.3.2021 18:20) reagovat
Rekueprace u vlaku? Postupem času se to zlepšuje. https://provoz.spravazeleznic.cz/portal/Show.aspx?path=/Data/Mapy/rekuperace.pdf Švýcaři to uměli už před druhou světovou...

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Solim) (15.3.2021 17:34) reagovat
Zrovna ten vlak moc nerekuperuje...

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Taky jeden) (15.3.2021 17:30) reagovat
cyklista: Rozumné EV skutečně rekuperují a brzdy mají klídek práci.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Uf) (15.3.2021 17:20) reagovat
cyklista: Když jezdíš na spotřebu, tak brzdy používáš minimálně.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (cyklista) (15.3.2021 17:17) reagovat
Trochu se tam pere odpor vzduchu a chlazení brzd.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (barbucha) (15.3.2021 16:49) reagovat
re vepr: čím je to více zadeklované, tím nižší odpor. rozdíl je celkem dost velký - taycan v EPA testovacím cyklu přechodem na o 1" menší liťáky zvýšil dojezd o 10%. hodně lidem se naopak líbí co nejprůhlednější a největší, takže jde u kol proti sobě pohodlí s efektivitou proti designu.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (hlas_bludu) (15.3.2021 16:48) reagovat
To sa prelakuje, bude ako nove ;)

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (zOMG) (15.3.2021 16:09) reagovat
Tahkle ale, soudruzi, tu elektromobilitu nevybudujeme.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Polská tržnice) (15.3.2021 15:52) reagovat
Mají nižší koeficient odporu vzduchu, trochu to snižuje spotřebu.

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (P EPIC ULTRA KNEDO VEPR) (15.3.2021 15:46) reagovat
Proc maji vsechyn novy auta litaky, co vypadaj jako hnusny plasovy poklize z polsky trznice KURVAFIX? >-O >-O >-O

Obrázek 'new collector' Obrázek 'new collector' (Nism0RP (15.3.2021 15:41) reagovat
Nějaké nové rychlonabíjení?



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...