ČasProBydlení  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  ByznysDeník


Nalezeno 80 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (8.4.2021 20:03) reagovat
Ateismus našemu životu z hlediska rituálů, zvyků, závazků, povinností, práv atd. nic nedává, jen, oproti křesťanům, bere. Není ateistického rituálu, nejsou ateistické zvyky, neslibujeme nic žádné autoritě, stejně jako křesťané když se chceme oženit se bereme před státem, oni i před Bohem, my nemusíme dodržovat desatero, tedy ty části, které nejsou shodné se zákony, přirozeně, a nemáme žádné duchovní, takže nemůžeme využít zpovědního tajemství "našich" lidí.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (8.4.2021 20:03) reagovat
Proč je důležité rozdělovat absenci víry a víru v neexistenci? Je to prosté. Víra je hnacím motorem, nutí tě dělat něco "navíc". Ano, někteří ateisté věří v neexistenci. Ti se také snaží onu neexistenci dokázat. Většina ateistů ale nedělá jen kvůli svému ateismu něco "navíc". Právě naopak - vezmi si ČR. Ateisté se od křesťanů liší v podstatě pouze tím, že my nechodíme v neděli do kostela a nemodlíme se před jídlem (ber to s nadsázkou, nicméně snad chápeš).

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (8.4.2021 20:03) reagovat
Ateismus nicméně jako takový není "filozoficky" v rozporu s existencí Boha. Víra je totiž pouze vnitřní pocit, že Bůh existuje. Pokud bude důkaz v jeho existenci, tak víra se stává irelevantní, neboť existence Boha už se stala předmětem vědění. Dám příklad - pokud bys přijel do R-U říše v roce 1800 a začal vyprávět o klokanech, tak někteří lidé by ti třeba i uvěřili, někteří ne. Ti co ano by věřili v existenci klokana. Když bys jim jej o rok později přivezl, tak ta jejich víra již nemá "smysl".

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (8.4.2021 20:03) reagovat
Uf: absence víry a víra v neexistenci není totéž. Ateismus je to první. Víra je pocit, něco co člověk buď má nebo ne. Může se snažit jak chce, ale vědomě to nezmění. Stejně jako jiný pocit: láska, nenávist, chtíč atd. Agnosticismus se zabývá až další úrovní této problematiky - a sice zda může či nemůže být důkaz. Pro věřícího oním důkazem je zpravidla svatá kniha jeho náboženství. Proto když se někdo nazve např. "křesťanským agnostikem" tak se jedná o oxymoron, neboť jeho křestanství má důkaz v Bibli.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (8.4.2021 12:05) reagovat
A aby toho nebylo málo, tak někteří náboženští ideologové (u nás např. soudruh Halík) tvrdí, že "slabě" věřící jsou i agnostici. A to údajně proto, že se řídí elementární logikou. Logický názor "existenci Boha nelze bez důkazu vyvrátit" totiž prezentují jako "slabou víru v Boha". Skutečný nevěřící by podle nich existenci Boha popřel. Jenže popření Boha bez důkazu = víra v neexistenci Boha. Takže věřící jsme úplně všichni. :-D

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (8.4.2021 11:17) reagovat
Abdul_Hasan: Moje pointa je zase v tom, že novorozenec nemá ponětí ani o idee velkého třesku, o přírodním výběru atd. Vlastně ani neví, že by vznik "veškerenstva" měl vůbec řešit. A ateismus je PŘESNĚ o vyloučení existence Boha - neboli je to víra v neexistenci Boha. Ateisti dopředu vylučují "konkurenční" hypotézu, aniž by to prokázali např. nezvratným důkazem jiného způsobu vzniku "veškerenstva". Agnostik se chová logicky: dokud nebude prokázáno, jak to je, tak je teoreticky možná jakákoli varianta.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (8.4.2021 10:03) reagovat
Uf: má pointa je, že novorozenec nemá o Bohovi, resp. o idee Boha ani ponětí, tato myšlenka mu ještě nebyla vnucena, takže v něj ani nemůže věřit. Samozřejmě ani vyloučit, nicméně ateismus není vyloučení existence Boha, ale absence víry v jeho existenci. Není znalost o této idee => není víra = ateismus.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (6.4.2021 22:24) reagovat
Abdul_Hasan: Přiznám se bez mučení, že opravdu nevím, jaký má novorozenec názor na teorii vzniku "veškerenstva" ve smyslu všeho, co zatím dokáže vnímat. Pokud by o tom ale nakrásně dumal, myslíš, že by šmahem vyloučil jednu z teoretických možností?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (6.4.2021 20:53) reagovat
Uf: protože jsi chtěl nahradit ateismus jako výchozí stav právě agnosticismem

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (6.4.2021 17:24) reagovat
Abdul_Hasan: Nějak jsem nepochopil, proč se na to ptáš zrovna mě - agnostika a zdejšího propagátora agnosticismu.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (6.4.2021 16:18) reagovat
Abdul_Hasan: Spravne, nevidel, protoze ho nikdo neprezentoval. Odklady, ktere nasledovaly, nemely s argumenty pro/proti EU nic spolecneho.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (6.4.2021 14:37) reagovat
Uf: vysvětli mi, jaký má novorozenec názor na teorii relativity? Nebo kvantovou fyziku? Či příčiny havárie v Černobylu? Že o těchto věcech ani neví, že něco takového existuje? Stejně tak to je s konceptem B(b)oha. Nemůžeš mít názor na něco, co ani nevíš že je objektem zájmu. Když o mythologii, bájkách apod. nic neví, tak v ně nemůže ani věřit, natož si ucelit názor, že tyto věci nejde dokázat, takže agnosticismus výchozím myšlenkovým pochodem.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Abdul_HasanRP (6.4.2021 14:34) reagovat
blmblmblm: 5 roků jsi sledoval dění okolo brexitu ale neviděl jsi jediný argument pro setrvání v EU... Jasně, proto se onen Brexit několikrát odkládal, protože UK nebylo schopné se domluvit na pokráčování těchto "neexistujících" výhod...

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (5.4.2021 22:04) reagovat
Zehlici_prkno: Zkus popřemýšlet o rozdílu mezi součástí a protektorátem, internacisto.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Lopuchoun.) (5.4.2021 18:22) reagovat
Somálsko nabízí levnou pracovní sílu, ropu, a potřebuje námořnictvo, to je jedna příležitost. Pak když vybudujeme nové Škodovy závody, mohli bychom okolo roku 2055 začít vyrábět široké spektrum součástek. Všechno jde, i když jsi montovna, když se jenom trochu snažíš a na chvíli se uskromníš. Ty pesimisto jeden.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Zehlici_prknoRP (5.4.2021 18:07) reagovat
A ceho jineho soucasti by mela CR byt? Ruska, Ciny, Etiopie,Banglase? Premyslejte nacionalisti :D

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Honza se svíčkami) (5.4.2021 12:34) reagovat
Samozřejmě bez účasti Rosatomu.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (90) (5.4.2021 11:52) reagovat
lalauuuu: Ano - 90. léta - tedy bankrot Sovětského svazu, rozpad RVHP a pád železné opony - znamenala konec exportu zastaralých nekonkurenceschopných výrobků na zaostalé východní trhy. A pokračovat v rozdávání výrobků do zemí 3. světa si soukromí majitelé dovolit nemohli.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Honza se svíčkami) (5.4.2021 11:26) reagovat
Vážně Počerady končí???? To by byl sen. Zbourat a na tom samým místě postavit JE Počerady.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuuu) (5.4.2021 10:38) reagovat
90. léta, to už je 30 let. Ale tím se dostáváme k mému včerejšímu příspěvku: "na druhou stranu, třeba náš téžkej průmysl by bez co2 odpustků neměl v evropě konkurenci (i pres clo) a nemusel by se zavirat". Dle wiki se to má totiž s Počeradama takhle: "Elektrárna bude po proběhlých rekonstrukcích splňovat většinu aktualizovaných emisních limitů, nicméně nebude splňovat požadované limity na emise rtuti.[2] Provoz elektrárny by tak měl skončit již v srpnu 2021[3]"

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Honza se svíčkami) (5.4.2021 10:30) reagovat
Jo a co nový bloky v Počeradech. Máš nějaký hodně povrchní informace.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuu) (5.4.2021 10:23) reagovat
honza: Ukaž mi uhelnou elektrárnu, která se postavila po 89. Zádná. Všechno to jsou 60 let staré krámy.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuu) (5.4.2021 10:13) reagovat
ele-eko šílenstvím dobrým byznysem. Dále bysme měli využít faktu, že jsme tranzitní země mezi východem a západem. Pořádně rozšířit infrastrukturu a namastit si kapsy na tranzitu. Ale každný to asi vidí jinak. Osobně by mě zajímalo, jak to vidí ostatní. Jestli považují poskytování levné pracovní síly zahraničním firmám, které odvádějí kapitál pryč, jako návod na zbohatnutí.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Honza se svíčkami) (5.4.2021 10:10) reagovat
Uhlí? Málo využíváme uhlí? Spadnul si na hlavičku?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuu) (5.4.2021 10:06) reagovat
Povedzte mi, Kefalín, čo jiného by měla ČR vyvážet? Českých firem vyváženjících výrobky s vyšší přidanou hodnotou znám jenom pár. Avast, zbrojovka, Kofola, možná alza. Dle mého názoru k největšimu hospodářskému úpadku došlo v 90. letech, kdy se všechny výdělečný podniky rozprodali zahraničnim kapitalistum. Zbyl nám jenom ČEZ (tedy jeho půlka). Stát by měl odkoupit zbytek akcií ČEZu a s jeho pomocí více využívat našeho nerostného bohatství (uhlí, lithium a jiné). Export elektřiny bude jistě ele-eko

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (5.4.2021 7:06) reagovat
lalauuuu: To by ale znamenalo návrat do minulosti, kdy se Československo stalo na rozkaz Kremlu vysokou pecí západní části východního bloku. A na západ se místo finálních výrobků s vysokou přidanou hodnotou taky vyvážely převážně hutní a chemické materiály. Výsledkem byla ekologická katastrofa a hospodářský úpadek.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuu) (4.4.2021 23:39) reagovat
na druhou stranu, třeba náš téžkej průmysl by bez co2 odpustků neměl v evropě konkurenci (i pres clo) a nemusel by se zavirat. o elektrarnach a teplarnach ani nemluve

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (4.4.2021 22:36) reagovat
,,: Ateismus bych nahradil za agnosticismus, ale jinak souhlas.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (,,) (4.4.2021 22:25) reagovat
Volný obchod atd. nejde především mít s EU. EU není o volném obchodu, ale o nějakých jednotných a dosti svazujících regulací toho obchodu. To je třeba si uvědomit. To, že SPD nemá jasný plán, to je věc jiná, oni reálně ani tak nechtějí odcházet, ale mít nějaké peníze z rozpočtu za volební výsledky atd. Odejít chce hrstka anarchistů a jim podobných, a to je smutný. Anarchismus by měl být výchozí myšlenkový postoj každého člověka, stejně jako ateismus.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (4.4.2021 21:45) reagovat
Žádné pozitivní řešení neexistuje ze samé podstaty věci. Pozitiva by totiž mohla fungovat i bez EU jen na základě EHP, ESVO, Schengenu, mezistátních bilatelárních mluv atd. Několik evropských zemí takto funguje. Ty ale v EU nikdy nebyly. Zemi, která by se z EUroprotektorátu vymanila, by se EU mstila za drzost a normální vztahy by záměrně co nejvíc komplikovala.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (sad but true) (4.4.2021 21:23) reagovat
miklos-abdul: Jo? tak proč Okamura nebo Klaus neprozradí ten recept jak na to? proč si to nechavaji pro sebe a vypadá to že vůbec žadný plán nemají?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (egal wer) (4.4.2021 20:57) reagovat
(blmblmblm) (4.4.2021 20:13): 你们都忘记了“丝绸之路社区”的Emman变体。 8-)

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (egal wer) (4.4.2021 20:36) reagovat
(blmblmblm) (4.4.2021 20:13):všetci zabúdate na zEmanov variant "spoločenstva Hodvábnej cesty".

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Fajnšmejkr) (4.4.2021 20:34) reagovat
blmblmblm: a tam by nás chtěli, nebo je to jen vlhký sen czexitářů? ;)

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (4.4.2021 20:13) reagovat
Zasadne protestuji proti roubovani slova exit na nas pripad. Czech-out je mnohem prirozenejsi, misto Brexiteers jsou Czech-outists. Plan je jednoduchy, UK uz je venku tak nam pomuzou. Muzeme se treba pripojit ke Commonwealthu a zapojit se do Trans-Pacificke obchodni organizace.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (miklos-abdulRP (4.4.2021 20:12) reagovat
Falešná dichotomie. Můžeme mít volný obchod, pohyb osob a sdílené technické a hygiencké normy i bez nateklé byrokracie EU, bez eura, bez toho, aby ČR musela bez řečí a bezpodmínečně adaptovat všechny zákony evropského pralamentu.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (sad but true) (4.4.2021 19:40) reagovat
lalauuuu: to čteš blbě, ekonomicky by nás zničili Czechzitáři kteří chtějí vystoupit bez plánu když je naše ekonomika určitým způsobem adaptovaná a nastavena. To co by se stalo po odchodu z EU není chyba EU.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (lalauuuu) (4.4.2021 18:39) reagovat
Mě se líbí, jak všichni eurohujeři argumentujou stylem: nemůžem vystoupit, protože by nás ekonomicky EU zničila. Takovou kritiku si vaše milovaná, hodná a demokratická unie přece nezaslouží. Aneb rusové nemohou za váš podělaný stockholmský syndrom. A propos, ta skvělá a nejlepší unie tiskne nový eura o 106. Nikoho se na to neptali a vy to zaplatíte v podobě inflace. V říjnu vyhrajou piráti a ti už se postarají o to, abychom o řízení devalvace vlastní měny příšli stejně, jako ti vypatlaní čobolové.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Gag) (4.4.2021 14:50) reagovat
Uf: Ale zase by to EU udělala rychle a bez těch složitejch obstrukcí jako v případě Británie. Na ni připadalo 18 nebo kolik % peněz od čistejch plátců, takže tenhle rybník si nikdo vypustit nechtěl.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Uf) (4.4.2021 14:15) reagovat
Pokoušet se vystoupit z EU by bylo něco jako pokoušet se vymanit ze sféry vlivu Sovětského svazu v roce 1968. Z toho, jak se EU snaží pomstít velké a silné Británii se dá dost dobře odhadnout, jak by se mstila pidizemičce typu ČR.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (hatefree) (4.4.2021 13:36) reagovat
tvl jak tahle neomarxistická eurohujerská sračka může mít 29 plusek? To už je tady nalezlých tolik zkurvených eurobolševiků? (klatom) R: Jj ty hňupe, bez eurobolševiků, si neumíme ani vytřít prdel!

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Hnidopich original) (4.4.2021 13:06) reagovat
NX: Jiste, nebyt pro EU znamena byt pro Rusko. Jak typicke: "Kdo neni s nami..." Jen bolsevik (a Sith) vidi cernobile. KLATOM: Jasne, pred EU jsme prece zrali rukama, lezli po stromech a hazeli po sobe hovnama.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (,,) (4.4.2021 12:54) reagovat
klatom: Ano, to, že velká banda příživníků bude házet klacky pod nohy každému, kdo není s nima, víme. A nějaký další argument pro setrvání v EU, kromě strašení, máte?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (klatomRP (4.4.2021 12:45) reagovat
myslím, že aby to bylo realistické, měla by být před EU rovná zem a propast jen pod náma

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Mařka z prasečáku) (4.4.2021 12:35) reagovat
Pirát mi nadává do pirátů, no to mě bukkake, to bych byla teprv špinavá.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (hatefree) (4.4.2021 12:34) reagovat
Co si to dovoluješ, špinavá pirátská kurvo?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Mařka z prasečáku) (4.4.2021 12:28) reagovat
hatefree seš typickej pirát, taháš hesla z rukávu jak komunistická mládež.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (hatefree) (4.4.2021 12:23) reagovat
Klasika jak milovníci EU jsou zároveň ty nejvetší vítači a milovníci muslimů a negrů: (Mařka z prasečáku), originalAvenger69 atd.... vlastizrádné kurvy z fildy přisáté na šorosuv cecek v nějaké neziskovce, špíny zasraný, parazitický póvl, který bude jednou souzen B-)

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (,,) (4.4.2021 10:43) reagovat
blmblmblm: Souhlas. Navíc většina (ne-li všechny) těch věcí se dá bez problémů dělat na dálku. Jenže to by se nemohlo hodovat v předražených putykách a nakupovat v předražených butikách. Navíc by EU neměla jasně viditelný symbol, a zbyly by jen ty oslavné cedulky u kdejaké kraviny, jejichž jediný účel je vnutit lidem iluzi, že bez EU by pomalu nevyšlo ani Slunce. Už aby byla ta anarchie.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (4.4.2021 10:29) reagovat
Dokud si EU drzi budovy parlamentu ve trech lokacich (Brusel, Strasburg, Lucembursko) a kazdy mesic mezi nimi rotuje pouze proto, ze to je v zakladajicich smlouvach a Francii a Lucembursko se proste nevzdaji teto prijemne vyhody, nema EU vubec zadne pravo po komkoliv chtit neco spojeneho s ochranou prirody.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (stratene_clenstvo) (4.4.2021 10:25) reagovat
EU je jeden velky omyl. staci pozriet ochranu prirody. Spalovanie dreva jeho dovoz cez pol planety a tvrdenie, ze je to zelene. Pouzivanie biopaliv prvej generacie, ktore je skodlivejsie ako ropa samotna. atd. Banda kretenov ignorujucich realitu

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Astar Seran) (4.4.2021 10:12) reagovat
aleprt

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (4.4.2021 9:55) reagovat
Pote, co jsem asi 5 let sledoval deni okolo Brexitu v UK, muzu zodpovedne prohlasit, ze zastanci EU nemaji jedinou pozitivni vec jak udelat EU reklamu. Kdyby takovou vec meli, tak by ji prezentovali jako vyhodu clenstvi v EU. Takova vec zcela zjevne neexistuje, protoze veskera kampan zastancu EU se nese v duchu urazek druhe strany, nadavani do hlupaku, xenofobu, rasistu, malovani katastrofickych predpovedi pomalu o konci sveta, kdyz zeme z EU vystoupi atd. A nakonec se nic z toho nestalo. Takze asi tak. 8-)

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (nx2kRP (4.4.2021 9:50) reagovat
Pokud chcete pryč z EU, tak se z ní odstěhujte, ne? V Rusku je přece ráj na zemi.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (4.4.2021 9:48) reagovat
Hmm... To je zvláštní, že při vstupu do EU jsme byli všichni dostatečně chytří aby nás pustili k referendu. Pak se změní podmínky. A najednou už nejsme dostatečně chytří na to rozhodovat o setrvání v EU v referendu. A zvláštní, že veškerá obrana EU končí nadavkama do hloupých lidí, když dojdou argumenty pro EU, přitom když ještě argumenty proti EU nebyly vyčerpány.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Karelvarel) (4.4.2021 9:33) reagovat
Zajímavý, že tohle říkají vždycky lidi co ani nedochodili střední školu, ale mají pocit, že vidí do týhle problematiky. To je tak obsáhlý téma, že málokdo si může dovolit to komentovat ... ale čím hloupější človek, tím hlasitější názor :)

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (4.4.2021 9:14) reagovat
Merlin: pak teda nechapu, proc lidi v 89 opustili svaz se zememi smerem na vychod, ktere nam jsou fyzicky blizke a kam jsme meli pristup na volny trh atd. Stejna logika, ne? Nebo ze by veci jako svoboda, suverenita a nezavislost mely nakonec nejakou hodnotu a vlastne vyssi nez par procentnich bodu ekonomicke prosperity?

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (sad but true) (4.4.2021 8:54) reagovat
Merlin: fyzická blízkost Německa by byla celkem k ničemu kdyby jsme ztratili volný přístup na společný trh a zavedli cla. To se prodraží pro každého a spoustu firem se přesune do Polska, Slovenska a podobně, aby zabránili ztrátám. Dovážené zboží samozřejmě taky podraží. Dělám managera v dopravě pro jednu mezinárodní společnost, věř mi, vím o čem mluvím.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (blmblmblm) (4.4.2021 8:45) reagovat
Krutojeb: tu dobrou legislativu muze kdokoliv jednostranne prebirat od EU. Akorat ze clenove EU maji povinnost transponovat veskerou legislativu, tedy nejen tu dobrou ale tu zbylou spatnou vetsinu. Neni treba byt clenem Evrosajuzu a mit vsechno narizeno befelem pod hrozbou soudnich procesu u "nezavisleho" soudu co kope za EU.

Obrázek 'Czexit-bude-lip' Obrázek 'Czexit-bude-lip' (Krutojeb) (4.4.2021 8:41) reagovat
@Merlin: Akej "vasej" vyroby? Myslis tie nemecke spolocnosti, ktore po skupeni ceskych spolocnosti produkuju vacsinu exportu do Nemecka a v CR su len kvoli vyhodnym podmienkam, ktore im v kazdej oblasti zabezpecuje legislativa EU?

Strana 1/2. 1 2 následující