Odebírat
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(789) (5.5.2021 7:20)
|
reagovat
|
m2a: to je teda članek zase. To nejzasadnější autor tam mluví o nějakých komplicech uvnitř haly, kde tohle vzal? Šandor i Randák coby bývalí zaměstnanci BIS nemaji k informacim o připadu přístup. Zbytek je taktéž spekulace na základě asi autorových pohnutek, protože těžko řict z čeho čerpá když to ani nenapíše. Nejvtipnější jsou ty výkřiky a taky to že autor na konci považuje snahu vydávat se za turisty za známku spackané akce. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Vlastenec.) (5.5.2021 6:47)
|
reagovat
|
SPD je typická řízená opozice. Komu za tu dobu nedošlo že dělají úplně něco jiného než tvrdí, tomu není pomoci |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(m2a) (4.5.2021 23:51)
|
reagovat
|
https://vlkovobloguje.wordpress.com/2021/04/25/otazky-kolem-vrbetic-iv/ |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 21:19)
|
reagovat
|
GigaChad: Všude. Jsou to všechny ty "nešlo by to bez účtenky" a jiné formy sousedské výpomoci. Chování lidí samo ukazuje, že stát je vlastně obtížný hmyz, překážka, kterou musí lidé překonávat. Byť se třeba najdou lidi, kteří by chtěli vyšší daně; jakmile mají možnost, hledají způsoby, jak vlastní daňovou zátěž snížit. A nejde jen o obchod a daně, jde o všechny ty práce v šedé i černé zóně, jde o všechny ty způsoby, jak vyřešit problémy způsobované úředníky atd. V anarchii dávno žijeme, ale jenom napůl. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(DougBadman) RP (4.5.2021 18:34)
|
reagovat
|
@Hereticblood: Trikolora je strana, která bude mít ve volbách bratru 2%. Ani s Klausem neměli valnou šanci se dostat do PS, teď to je zabitý úplně. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(GigaChad) (4.5.2021 18:30)
|
reagovat
|
(,,) (4.5.2021 18:20) Kde ve světě funguje ten tvůj pojebaný anarchismus, o kteým tady pořád žvaníš? Jestli jsi to teda ty... |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Hereticblood) (4.5.2021 18:24)
|
reagovat
|
DougBadman: Aha, a trikolóra je jako co? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 18:20)
|
reagovat
|
Co přesně je na něčem tak stádním, jako je národní stát, pravicového? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(DougBadman) RP (4.5.2021 18:12)
|
reagovat
|
Vzhledem k tomu, že tu není pravicová strana, která by přelezla 5% těžko říct. SPD je z těch levičáků nejpřijatelnější, tam je alespoň něco jako snaha o národní stát bez negrů. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(OrganizovanaAnarchie) (4.5.2021 17:34)
|
reagovat
|
DougBadman: ze zvedavosti, koho ty vlastne volis? Ja, ze rozprostiras sve pohrdani vsemi smery. Mas nejaky nazor? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 16:32)
|
reagovat
|
DougBadman: Takových bychom našli spoustu. Tebe štve něco jinýho. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(GarryR) RP (4.5.2021 16:27)
|
reagovat
|
Ono se u těhle konceptů rádo zapomíná, že kromě lidí, kterým jde o to aby jsme jako společnost fungovali, jsou taky lidi, kterým nejde vůbec o nic a taky lidi, kterým jde hlavně o to být proti, ať je to co je to. A taky lidi, pro který je vše, kromě svých základních potřeb, úplná záhada (jsou blbý). |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(DougBadman) RP (4.5.2021 16:24)
|
reagovat
|
Protože to je utopistickej zmrd co prodává knížky podobně postiženým komunistům? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 16:13)
|
reagovat
|
Ano. Proč by neměl být brán vážně? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(OrganizovanaAnarchie) (4.5.2021 15:05)
|
reagovat
|
Jen ze zvedavosti, je tu nekdo kdo Urzu bere vazne a opravdu veri v koncept anarchokapitalismu? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 12:56)
|
reagovat
|
Archi: No vidíš, dík za připomenutí. Snad to zase nezapomenu a vyplním to. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Rurka) (4.5.2021 12:49)
|
reagovat
|
DougBadman: to ano, ale když není ten demokratický názor stejný jako má předseda, tak se za to vyhazuje |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 12:24)
|
reagovat
|
Zahy2; ,,: Mé anarchistické srdce zaplesalo, ale netušil jsem, že obrázek, který je dozajista vtipný, nebo aspoň zábavný má vést k rozpuštění demokratického zřízení i státu samotného. Já myslel, že to je jen levné pokus jak si kopnout do opiček z SPD, což se mi jeví jako smát se pomalejšímu spolužákovi. Ale všechna čest. Už jste to podepsali Urzovi? Já ano ... |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(DougBadman) RP (4.5.2021 12:23)
|
reagovat
|
Ve hnutí SPD funguje D-E-M-O-K-R-A-C-I-E a pluralita názorů, co je tedy na tom divného? Vůbec nic |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 12:13)
|
reagovat
|
Archi: Samozřejmě. A budu jenom rád, když to všichni politici zabalí. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Zahy2) RP (4.5.2021 11:56)
|
reagovat
|
Archi: ANO |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 11:52)
|
reagovat
|
[odkaz]
[odkaz]
"
Vondráček v. r.
Zeman v. r.
Babiš v. r.
"
|
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 11:47)
|
reagovat
|
,,: veškeré návrhy zákonu podepisuje předseda poslanecké sněmovny a předseda vlády. Ti to mají taky zabalit? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 11:43)
|
reagovat
|
Dr.Str., Archi a další: Promiňte, ale to se neslučuje s mým chápáním cti a konzistence vlastních činů. To, že je něco "demokratický proces", ještě neznamená, že se musím podílet na něčem, s čím nesouhlasím. Být na místě jako má Koten a mít názor jako v té spodní polovině obrázku, nepodepíšu takovou věc. Kdybych k tomu byl nucen, odmítnu být na tom místě. Doteď jsem nezaregistroval, že by Koten rezignoval na předsednictví. Jinými slovy je to bezectný pazdrát. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(bartlll) (4.5.2021 11:34)
|
reagovat
|
ALAH:bez uz s tim do pice, nejsi vtipny ani zajimavy a za nejakou dobu po tobe nestekne ani pes. takovzch tady bylo co v komentarich opakovali nejake radoby vtipne hlasky. A kde ted jsou? presne tam kde te ted posilam |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(strana přátel deliria) (4.5.2021 11:19)
|
reagovat
|
Eee: Ne, může se vzdát funkce ... |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Eee) (4.5.2021 10:59)
|
reagovat
|
strana přátel deliria: Opravdu musí? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 10:53)
|
reagovat
|
EeE: že podepisuje všechna usnesení, vlastně když jsi předseda výboru, tak se přijímá jen výhradně to s čím souzní předseda výboru. Demo demokracie... Jako SPD jsou prolhaný mrdky, ale chovat se jak ony je taky na hovno. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(strana přátel deliria) (4.5.2021 10:48)
|
reagovat
|
Eee: "proč by ale podepisoval něco s čim nesouhlasí" - protože jako předseda podepisuje všechno. Proč třeba prodavačka za kasou lidem krom věcí spojenejch s placením nákupu ještě nabízí kdejakou hovadinu? Vsadím se, že spousta s tím taky nesouhlasí, a přesto to dělají ... |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(ofcan) (4.5.2021 10:43)
|
reagovat
|
Tak to je známá věc že politici něco jiného říkají a pro něco jiného hlasují, stačí si projít záznamy z hlasování , podívat se na pozměňovací návrhy a je hned jasno kdo byl skutečno pro kdo proti a kdo projistotu nebyl vůbec. Škoda že se na to lidi nepodívají, aspoň před těma volbama. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Eee) (4.5.2021 10:38)
|
reagovat
|
Usnesení je zde, ale hlasovani je podle všeho tajne, proč by ale podepisoval něco s čim nesouhlasí, těžko řict https://www.psp.cz/sqw/text/text2.sqw?idd=188764 |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(ALAH) (4.5.2021 10:30)
|
reagovat
|
to ze vy osobne nemate rakovinu jeste neznamena ze proti ni nesmite prestat bojovat !!!!
|
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(GarryR) RP (4.5.2021 10:26)
|
reagovat
|
@Prasohyjenik - a nebo řeknou, že se s tím ta strana/člověk neztotožňuje, jenom přijímají něco, co nemohli odmítnout, protože zlí Piráti, EU, Soros nebo kdokoliv kdo je po ruce |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 10:24)
|
reagovat
|
Jak hledám tak hledám ale zápis o tom kdo jak hlasoval, kdo se zdržel, a kdo opustil hlasování jsem nenašel. Oni by se jednohlasně shodli k kdyby koKoten šel na hajzl. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Prasohyjeník ) (4.5.2021 10:13)
|
reagovat
|
Lumpenkavárník: Přesně tak. Ti tupci to zjišťovat nebudou, a když jim to někdo otluče o hlavu, tak řeknou, že je to lež a útok na jejich milované vůdce. Koneckonců i tady stále dokola někdo bojuje s mohamedány, i když tu žádní nejsou. Realita tyhle lidi absolutně míjí, fungují jen na proplánovité podněty... |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Dr.Str.) RP (4.5.2021 10:04)
|
reagovat
|
(,,) Prosimtě, demokracie není o tom, že ji provozují demokraté, ale o tom, že funguje demokratický proces. To, že se někdo s něčím neztotožňuje, je v demokracii normální a vlastně i žádoucí. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Lumpenkavárník) RP (4.5.2021 10:04)
|
reagovat
|
(Zlopez): A třeba možnost, že tihle SPD lidé nejsou zas takové gumy, ale vychcánci. A prostě jenom cílí na své proruské vylízané voliče kampaň. Ale vědí, že to jsou hovadiny a že jejich voliči si nezjistí, že říkají něco jiného než dělají. Mají prostě z politiky a z blbečků byznys. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(strana přátel deliria) (4.5.2021 10:04)
|
reagovat
|
Cajgon: Citation needed ... kde jsi vzal, že se jednohlasně shodli? Ty tam sedíš s nimi a víš, co předcházelo tomuto výstupu? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(ALAH) (4.5.2021 10:02)
|
reagovat
|
jen se smejte za chvili budete nemyte mohemedanske pero drzet v ruce vsichni !!!! |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(DD) (4.5.2021 9:57)
|
reagovat
|
nebo klasické pero v ruce držel, ale nepodepsat |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Zlopez) RP (4.5.2021 9:56)
|
reagovat
|
Jsou dve moznosti, bud necte, co podepisuje nebo uz zapomnel, co podepsal |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(,,) (4.5.2021 9:55)
|
reagovat
|
Já bych nemohl podepisovat něco, s čím nesouhlasím. Kdybych si stál za těmi názory ve spodní polovině, nebyl bych předsedou bezpečnostního výboru. |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Cajgon) RP (4.5.2021 9:53)
|
reagovat
|
Archi: myslíš ten výbor který se na tom jednohlasně shodl a pod jehož usnesením je podepsaný? |
|
|
Obrázek 'SPD doublethink'
(Archi) RP (4.5.2021 9:52)
|
reagovat
|
uploader je kokot, že předsedáš výboru neznamená, že se ztotožňuješ s čímkoli co přijme. |
|