Domény  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Půjčka s odměnou  |  VipShow  |  MyMuži  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  MotorGuru


Nalezeno 9 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesát:
   


Odebírat

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (WoytaR (20.7.2021 19:41) reagovat
Tokyo ve špičce jsem taky zažil. Dobrej masakr. Naštěstí pro nás evropany to tam nahoře není hlava na hlavě. :D Je fakt, že všechno se odehrává ve městě. Domu se jezdí jen vyspat. Předměstí jsou večer liduprázdná.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (JauvajsMuhaha) (20.7.2021 15:51) reagovat
Jsi blízko práci, zábavě, partnerově práci, škole dětí, nemocnici, doktorům, policii a hasičům .... v blízkosti hodně pracovních příležitostí i zákazníků. A když změníš práci, tak když je to ve stejným městě, tak se nemusíš stěhovat, ale furt můžeš využívat MHD.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Origin lazy2login) (20.7.2021 14:36) reagovat
200km od Tokya, to sa asi bavime o Shinkansene - ktory je drahy jak fras. Ked som raz letel domov par rokov dozadu tak sa mi relane oplatilo si kupit lokalny let z Kansai International smer Tokyo. Vlak z Kyota na KIX a odtial let, presun na Naritu ma vysiel lacnejsie ako ten blby shinkansen takze dochadzat z dialky 200km nie je az tak velmi realne...

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Origin lazy2login) (20.7.2021 14:31) reagovat
No to dochadzanie je dost nocna mora. Nehnutelnosti su predrazene ako svina a kopec ludi dochadza, len ranne spicky su ciste peklo s preplnenymi vlakmi. Zazil som, nikdy viac. Chiba, Saitama, Yokohama a podobne su dost o hubu. Minule akurat na NHK bola show kde jedna mlada baba co studovala veterinu niekde v prdeli na Shinjuku dochadzala denne 4.5h jednym smerom. Ja dochadzam do Osaky a sem tam do Kobe, jedno je 90 minut druhe vyse dvoch hodin a proste zbytocna strata casu.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Origin lazy2login) (20.7.2021 14:27) reagovat
2/2 Za mna osobne, ja Tokyo rad nemam. Preludnene, predrazene. Medziludsky studene. Za mna Kansai 100%, Kyoto, Nara su kulturne bohate a super na spoznanie, Shiga je fajn pre Biwako jazero v lete, Osaka je super lebo ludia su tam viac otvoreni, priamociari, az drzi miestami, co na srdci to na jazyku ale za to sa daju tvorit dost pevne vztahy. Plus na rozdiel od Kyota je v Osake aj nocny zivot a podstatne viac moznosti ako sa zabavit.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Dr.Str.R (20.7.2021 14:25) reagovat
OK, pracujou v Tokyu, ale bydlet můžou 200km daleko, pač to mají půl hodiny vlakem. Proč se hrnou do Tokya?

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Origin lazy2login) (20.7.2021 14:23) reagovat
Dr.Str neviem ci to to bude moc k uzitku ale oni tu maju frazu 上京する co znamena "ist hore do Tokya/hlavneho mesta" a proste ten isty fenomen ako vsade inde. V regionoch menej prace, menej moznosti, menej "glamorous life", menej penazi. Ja som v Kansai a tie rozdiely v prilezitostiach a mzdach su poznat. Kopec absolventov z regionov sa tlaci do Tokya lebo tam su najvacsie firmy a najvacsia sanca na life-long zamestnanie/karieru atd.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Rimsy) (20.7.2021 9:09) reagovat
Mozno efekt snehovej gule. Tu uz je infastruktura vytvorena, vela prace za vela penazi. Vytvarat uz teraz nove male mesto je daleko nakladnejsie a zlozitejsie ako sa strcit sem do uz existujuceho.

Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' Obrázek 'Population of Tokyo 14 million' (Dr.Str.R (20.7.2021 9:02) reagovat
Já vlastně nechápu, proč takovéto aglomerace rostou. Chápu jejich vznik. Bylo to v době, kdy přeprava a komunikace limitovala vzdálenosti, takže se vyplatilo mít byrokracii v blízkém kontaktu. Jenže jaký má důvod vytvářet tak obrovské úly, když optimální velikost městysu pokryje prakticky všechny potřeby místního obyvatelstva a jak osobní, tak hromadná doprava umožňuje od domova vzdálenou práci?



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...