TechSvět  |  ČasProŽeny  |  Pravda24  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  HobbyDeník


Nalezeno 50 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátosm:
   


Odebírat

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (2.8.2021 7:57) reagovat
Karel: Mimo to, osobni vyjadreni, tyto nazory jsou typicky produktem mozku chlapu kolem kterych za mlada zenske beztrestne soustaly s kym chtely, ale o ne si ani kolo neoprely. To je pak dlouhodobe sere a tak zahorknou a chteji aby ty zenske musely nejak zaplatit ze svoje privilegium. Ja to chapu, sam nejsem kdovijaky idol zenskych srdci, ale soucasti mentalni hygieny je u sebe takoveto tendence sledovat a korigovat, ale to chce jistou introspekci.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (2.8.2021 7:48) reagovat
Karel: Souhlas se sexem je souhlas se sexem, souhlas s tehotenstvim je souhlas s tehotenstvim, ty dva spolu nemaji nic spolecneho. Ba co vic, souhlas s tehotenstvim neimplikuje pokracujici souhlas s tehotenstvim, embryo v tele muze byt dokud je vitano a a pokud se rozhodnu ze souhlas vezmu zpet tak takovymu idiotum jako ty do toho vubec nic neni protoze moje telo je muj hrad. Pri jizde s autem clovek musi pocitat s nehodou, proto mame povinne ruceni, tim nedavam souhlas abys to do me napalil.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (cockroachRP (1.8.2021 15:34) reagovat
@karel (neprihlaseny) máš to úplne pomotané. Dieťa je odpadový produkt nesprávne vykonávaného sexu.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (1.8.2021 15:09) reagovat
sex by mel byt zabavny, ale sex neni zabava. vzdy je tam treba pocitat s tim pocetim. proste rozumnej chlap nesuka s holkou, se kterou by mit dite nechtel. rozumna holka se nenecha opichat borcem, se kterym by nechtela vychovat dite. Pokud mas vsech pet pohromade, pokazdy kdyz provozujes sex musis pocitat s tim, ze budes vychovavat. Cokoliv jinyho je pokrytectvi, alibismus, nezodpovednost, nebo hollywoodska propaganda. Koncim s debatou.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (cockroachRP (1.8.2021 10:03) reagovat
@karel (neprihlaseny): čo je na tom pokrytecké, keď to aj všetci čo sex za týmto účelom prevádzkujú, bez okolkov priznávajú? Tápaš v pojmoch....

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (1.8.2021 9:58) reagovat
cockroach: a to je prave to pokrytectvi

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (cockroachRP (31.7.2021 4:46) reagovat
karel (neprihlaseny): 99% percent ľudského sexu je uskutočňovaného za účelom zábavy s jasným a vedomým zámerom neotehotnieť. To je fakt, tak ho neignoruj.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (drvacaRP (31.7.2021 0:20) reagovat
Potrat je vražda. A snímek z ultrazvuku dětská pornografie.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Kapitan_historia) (31.7.2021 0:07) reagovat
Paulus je uplne jedno ci ma povolenie. ked je to clovek jeho smrt je vrazda.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (mrkevRP (30.7.2021 23:40) reagovat
@karel (neprihlaseny) Neimplikuje. Ani náhodou ne. Souhlas se sexem bez jakékoliv antikoncepce, tam by se to dalo tvrdit, obecně to tak ale určitě neplatí. A podle těch sraček, co tu třepeš, moc nepochybuju o tom, že jsi panic.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 22:52) reagovat
cockroach: ale sex je rozmnozovani. samozrejme, ze si to vetsinou neprejem, ale vydavat nase touhy za fakta a fakta ignorovat, protoze se nam nelibi, je presne to co vede civilizaci do prdele

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (cockroachRP (30.7.2021 21:53) reagovat
Súhlas so sexom neimplikuje žiadny súhlas s počatím. Sex v ľudskom druhu dávno nie je iba o rozmnožovaní. A o divení sa otehotneniu po šukaní píšeš iba ty. Nikto sa tomu nediví, stáva sa to a ani sa nikto nediví, že sa to rieši interrupciou. Iba ty a pár podobných.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 21:48) reagovat
Paulus: Proste a jednoduse, souhlas se sexem implikuje souhlas s pocetim. Jestli to je dobre nebo spatne uz sem netaham. Sukat a divit se, ze otehotnim je proste neco v neporadku. Ad Ati: prosim te, jak psal Paulus, radsi se do toho nemotej, kalis fakt vodu nam obema, i kdyz se spolu s Paulusem neshodnem, snazime se 'hadat' v nejakych mantinelech.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 21:41) reagovat
Paulus: Parafraze ma svoje misto, tady to dle me nebylo. Potrat je lekarsky zakrok, ale neni to osetreni - davat tam rovnitko prave za argumentacni faul povazuji. Fasismus vidim z definice uplne v necem jinem, ale to by bylo na delsi debatu. Ad embryo, sorry, ale to uz jsou fakt zvasty proti prirode. Mit potomka je jedina skutecna zodpovednost. Ad dfens - tos asi pochopil presne obracene. To neni o boji proti potratum, to je prave o tom pokrytectvi. O tom co ma spolecnost pravo rozhodovat netvrdim nic.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (mooRP (30.7.2021 17:59) reagovat
dufam, ze ti, co chcu povinne ockovat, su aj proti interrupciam.. tak, aby si do laviciarskych papul nesrali

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Kasuha) (30.7.2021 17:40) reagovat
Typicky drobní hlodavci, pokud udeří sucha a není co žrát, tak sežerou svá mláďata, protože by stejně nepřežily a staří můžou ještě dostat šanci mít další. Čápi i jiní ptáci běžně vyhazují špatně vyvinuté potomky z hnízda aby bylo víc pro ty zdatnější. Přírodě je to jedno, smí se všechno a cokoliv pomůže přežití druhu má šanci přenést se na potomky. To jen někteří lidé mají utkvělou představu jakýchsi absolutních hodnot, třeba že lidský život je nedotknutelný vždy a za všech okolností.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 17:34) reagovat
Ati: Znasilneni do toho vubec nemotam, je to zlomek pripadu a podle me neni relevantni k otazce telesne autonomie, jenom to kali vodu.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (smajl2RP (30.7.2021 17:27) reagovat
Akoze chodte s tymto dpc.. Nielen antivax idioti ale este aj klerofasisti? Vazne?

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (misilRP (30.7.2021 17:26) reagovat
samozrejme ze by matka (a nebo doktori) mela mit moznost to zlikvidovat kdykoliv do rekneme dvou let, kdy uz se projevi vetsina vad a nemoci. Driv vsechny zmetky likvidovali hned po porodu. To jenom tahle degenerovana spolecnost se s tim pipla a snazi se za kazdou cenu udrzet ruzne zkriplence nazivu, aby z nich mohli vyrust studenti humanitnich oboru, zamestnanci neziskovek a volici piratu. Cili naprosto zbytecni paraziti, kteri jen vysavaji zdroje a neprodukuji zadne hodnoty.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (cockroachRP (30.7.2021 15:37) reagovat
Príde mi absolútne v poriadku, aby rodičia mohli kedykoľvek rozhodnúť o eutanázii dieťaťa, kým nedovŕši plnoletosť. Môžeme definovať okolnosti, za ktorých by to bolo možné, aby nedochádzalo k zneužívaniu. Ale interrupcia je úplná samozrejmosť.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Ati) (30.7.2021 14:39) reagovat
Paulus: Mozna Karel zastava i nazor jednoho americkeho republikana, ze pri opravdovem znasilneni nelze pocit, tedy kdyz zena otehotni pri znasilneni, tak to ve skutecnosti chtela.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Skvělej Johnny) (30.7.2021 14:17) reagovat
Kkkk - protože to by si z toho cigani udělali další živnost. :D :D

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Kkkkk) (30.7.2021 13:13) reagovat
Interupce jsou potřeba jako jeden z nástrojů snížení počtů už tak přemnoženého druhu. Divím se, že nejsou v některých zemích a městech podporované např. finančně.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 13:13) reagovat
Ati: Ne, karel to vidí tak že tím že matka měla sex implicitně souhlasila s tím že otěhotní, tedy dala plodu a společnosti jakožto zástupci jeho práv nárok rozhodovat o tom jak bude se svým tělem nakládat. karel: Chápu to správně, ne?

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Ati) (30.7.2021 13:02) reagovat
karel: Matka nemuze rozhodovat o tele plodu, ale plod muze rozhodovat o tele matky? Tehotenstvi ma docela velky vliv na telo matky a pozitivni vliv to rozhodne neni. Takze proc jeden na to pravo ma a druhy ne? :-)

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 11:39) reagovat
ad. dfens: To jsou ale žvásty že by se jeden fakt posral. Pokud má autor pocit že je ok pokud někdo rozhodne co se bude s jeho tělem dít tak předpokládám že mu přijde naprosto ok pokud ho někdo na ulici vykuchá jako makrelu.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 11:36) reagovat
karel: Parafraze neni argumentacni faul, je to nastroj ktery umoznuje zvyraznit problem tveho argumentu. Pokud ti vadi ze tim je videt ten problem tak to je problem tveho argumentu, ne parafraze. Potrat je lekarsky zakrok. Komentar o fasizmu nebyl miren na tebe, nemluvim o argumentaci, mluvim o aktivni snaze lidem zabranit v potratu. Nikomu nikdy zadnym zpusobem nemuze vzniknout pravo rozhodovat o telesne autonomii nekoho jineho, pokud to embryo muze prezim mimo jeji telo, super, pokud ne, jeho problem.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 11:14) reagovat
Vyhybam se tomu byt v teto diskuzi pro nebo proti. Ale casto (i zde) uvadene vyroky pro jsou lzive. Lepe ja dovedu to bylo popsano zde https://dfens-cz.com/jejich-tela-jejich-prava/

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 11:11) reagovat
Pulus: nerozporovani argumentu, pouze jeho parafraze, michani jablek a hrusek - potrat neni osetreni, povazovani rozdilneho nazoru automaticky za fasismus (typicke treba u levicaku), kladeni druhemu vet do ust - netvrdim, ze nepocitam s nasledky, kdyz sednu za volant. Ten problem je ale jinde. Zena sexem ten souhlas sexem a priori vyslovila. A proto ze si to neuvedomila nebo rozmyslela chce najdnou rozhodovat o tele nekoho jineho (toho ditete).

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 11:01) reagovat
Kapitan: Irelevantni, nezavisle na tom jestli to je clovek tak nema narok pouzivat telo jineho cloveka bez jeho souhlasu.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 10:59) reagovat
hmm: Ja nedisputuji to ze to je nasledek ktery nejde vyloucit, ja disputuji to ze to je relevantni.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 10:58) reagovat
Karel: Omlouvam se pokud jsem se dopstil argumentacniho faulu, prisim identifikuj ho pro me.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Kapitan_historia) (30.7.2021 10:54) reagovat
Ja by som na to siel matematicky : je to clovek sekundu/minutu/hodinu pred narodenim ? Ano. je to clovek 2 sekundy/minuty/hodiny pred narodenim. Ano je. A takto by sa dalo pokracovat az k momentu pocatia. A vyjde nam ze je to clovek

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (hmm hmm) (30.7.2021 10:51) reagovat
Karel má pravdu, je to následek, kterej se nedá vyloučit. Nechceš děti, neměj sex. Jinak jsem pro svobodu volby, pokud jde o potrat, i když mi to v některejch případech přijde amorální.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (jano292RP (30.7.2021 10:49) reagovat
co je toto zase za kokotinu totalne mimo :D anticovidista kokotko sa dal konecne na iny smer?

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 10:30) reagovat
Paulus: krasna ukazka argumentacniho faulu. Diky, takhle jsem se uz par dni nezasmal. To mas z nakyho manualu? Pridej, at se pobavi i ostatni.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 10:19) reagovat
karel: Sorry, ale kdyz se rozhodnes jet autem, musi pocitat s nasledky, a temi moznymi nasledky jsou zdravotni potize a mrzactvi. Zadne bezpectnostni prostredky nejsou 100%. Pokud s tim nepocitas, tak nejsi svepravny. A pozor - nepriklanel jsem se nikde na zadnou stranu pro/proti. Jen jsem lehce poukazal na to, ze jezdit autem a nepocitat s nasledky je proste pokrytectvi. A proto by clovek ktery je v autonehode nemel mit narok na osetreni.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 10:14) reagovat
Tyhlety fašistycký manýry mě fakt děsí, kde se pořád berou ti zmrdi kteří mají pocit že můžou komukoliv říkat co si může nebo nemůže dělat se svým vlastním tělem? Tohle není debata, já nemám nárok na tvoji ledvinu, ty nemáš nárok na moji, moje svoboda máchat pěstí končí u kořene tvého nosu.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 10:13) reagovat
Paulus: sorry, ale kdyz se rozhodnes mit sex, musi pocitat s nasledky, a temi moznymi nasledky jsou poceti a pohlavni choroby. Zadna antikoncepce neni 100%. Pokud s tim nepocitas, tak nejsi svepravny. A pozor - nepriklanel jsem se nikde na zadnou stranu pro/proti. Jen jsem lehce poukazal na to, ze mrdat a nepocitat s nasledky je proste pokrytectvi.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 10:09) reagovat
karel: Ne, rozhodla se mit sex, to neznamena ze se rozhodla byt tehotna. Ty kdyz sednes do auta taky nesouhlasis s tim ze budes v autonehode, je to mozny nasledek, ale mas pravo potom byt osetreny a ten nasledek napravit. Dite pred porodem nema narok na telo jineho cloveka stejne jako dite po porodu ho nema.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (karel (neprihlaseny)) (30.7.2021 10:00) reagovat
Paulus: o tom co se deje s jejim telem rozhodla zena uz tim, ze sla mrdat, proste to ma nasledky. Interupce je debata o legalnosti zabiti cloveka v urcitem stadiu vyvoje. Povinna euthanazie pro duchodce je debata uplne stejneho typu

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 9:55) reagovat
vojtech: 600m pod zemi na Zemi, debile... az najdeme neco na Marsu tak bude zivot na Marsu, do te doby jsme, prekvapive, nic nenasli.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (vojtechRP (30.7.2021 9:49) reagovat
HAHAHAHA ty se muzes smat akorat tak na svoji blbosti.. Bacteria found 600m underground hint at alien life on Mars, scientists say

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (HAHAHAHAHA) (30.7.2021 9:33) reagovat
na marsu jeste zivot nenasli. takze ten kokotsky obrazek argumentuje necim neexistujicim? rek bych ze v hlave autora a uploadera taky asi neexistuje mozek.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (lolecRP (30.7.2021 9:23) reagovat
takze k antivaxerom uz sa pridavaju ah prolife ? cas na popcorn

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (GrifitRP (30.7.2021 9:16) reagovat
Teším se na den kdy za hoňku půjdete sedět na doživotí :D

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (TsantsaRP (30.7.2021 9:13) reagovat
och este tento druh kkt nam tu na roumingu chybal, ok tak inac nic z toho neprezije v savu touto logikou je zivot i jedna spermia a teda by sa nemalo ani sulozit pretoze ich umru statisice na jednu suloz, takze autor a uploader by sa rozhodne nemali mnozit

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (PaulusRP (30.7.2021 9:09) reagovat
Až na to že nikdo se s nikým nehádá jestli je embryo život, otázka toho jestli je něco život je otevřená někde u virů. Debata ohledně interupce stojí a padá na tom jestli má žena právo se rozhodovat co se děje s jejím tělem.

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (hrso) (30.7.2021 9:05) reagovat
ak je to uz dieta preco matka nedostava pridavky na dieta od pocatia :-/

Obrázek 'Life science' Obrázek 'Life science' (Skvělej Johnny) (30.7.2021 9:02) reagovat
Až na to, že na tom marsu se díváme na dospělého jedince, kdežto na zemi je v detailu embryo. Pokud vytrhneme ten marťanský organismus z jeho prostředí a pohodíme ho o 500 metrů dál, bude to pořád celkem stejný jedinec. Pokud vytrhneme embryo z jeho prostředí a pohodíme ho o 500 metrů dál, tak nejspíš půjdem do vězení. :-) Nehledě na to, že na něm za chvíli vybují ten marťanský jedinec.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...