MyMuži  |  MotorGuru  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  TechSvět


Nalezeno 63 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ffffffffff) (26.10.2021 13:33) reagovat
rozdel a panuj v praxi, vsechny nesrovnalosti, levarny a korupci budeme prehlizet, protoze za vsechno muzou ti osklivi neockovani... porad nekde ctu filipiky proti antivaxxerum, ale jeste jsem zadneho nepotkal - zato s uvedomelymi pro-vaxx soudruhy se roztrhl pytel :D

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (cern0usekRP (26.10.2021 9:20) reagovat
BigPjotr: A na tetanus se taky chodi kazdejch par mesicu a pripadny nasledky si resis sam?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Jenda_) (23.10.2021 8:46) reagovat
ifiiiifiifiifff: b) To, že není většina promořená, poznáš tak, že 1) se to teď znovu rozjíždí, 2) je velký rozdíl mezi očkovanými a neočkovanými (pro promořené je očkování no-op). a) Furt nechápu. Máš tady nemoc s rizikem vážných následků 0.1% (pro mladého zdravého člověka), očkování, které riziko nemoci sníží na 0.01% a samo má riziko 0.001%. Mně přijde, že jsem si tím jednoznačně 9x polepšil a ne že bych měl po někom chtít odškodné. A nebo bych měl odškodné chtít po tom, kdo mě nakazil covidem.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (23.10.2021 1:46) reagovat
pjotr: to cislo 1/3 uz vysvetlil jenda v tom odkazu. je to zkresleno rozlozenim vekovych skupin a vyssi proockovanosti u starych lidi. puvodni statistika (kde se bere v potaz i vek a proockovanost) vychazi pro ockovani mnohem lepe.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (BigPjotrRP (22.10.2021 23:15) reagovat
ifiiiifiifiifff: To jako nic proti tobě s tím teletextem, jen jsem nevěděl že ještě existuje :o) 1/3 není zas tak velký číslo. Někomu prostě vakcína nevytvoří dostatečný protilátky. Já když si vezmu paralen na bolest hlavy, tak mi to nepomůže a tobě třeba jo a taky je účinnej lék. Ale pořád jsou tu 2/3 kterým vakcína pomohla a to je pokrok.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (22.10.2021 20:22) reagovat
jenda: a) to s tim tlacenim vakcin vs covidu, byla odpoved na tvoji otazku "A proč chceš odškodné za komplikace po vakcíně, ale ne odškodné za komplikace při covidu?". b) na tohle bych rad videl nejakou statistiku, jenze to by se museli otestovat na protilatky/prodelani covidu vsichni (alespon neockovani) obyvatele. hodne lidi je promoreno, aniz by o tom vubec vedelo... d) diky za odkaz. pekne to vysvetlil a sem zase o neco chytrejsi ;-)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Jenda_) (22.10.2021 19:28) reagovat
ifiiiifiifiifff: a) Nevím jak víc to vysvětlit, píšeš, že covid netlačí nikdo, ale pokud nejsou opatření a ještě není očkování (tj. loni), tak ti ho efektivně tlačí celá společnost tím, že tě nakazí. b) Promoření znamená 100-150k mrtvých. d) Protože je více naočkovaných starých, kteří ale také mají mnohem větší šanci, že skončí v nemocnici. Simpsonův paradox. https://www.covid-datascience.com/post/israeli-data-how-can-efficacy-vs-severe-disease-be-strong-when-60-of-hospitalized-are-vaccinated

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (22.10.2021 18:39) reagovat
pjotr: teletext beru jako dalsi zdroj informaci. napr. tuhle informaci o 1/3 ve vaznym stavu sem jinde nevidel. btw jak bys tohle cislo vysvetlil ty?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (BigPjotrRP (22.10.2021 17:43) reagovat
Nevím kdo v dnešní době kouká na teletext ale to sem nepatří. Tyhle statistiky se vydávaj podle toho jak se to hodí. Na každýho zabírá vakcína jinak, někdo onemocní, někdo ne ale rozhodně není víc nakažených po očkování. A přesně jak píše Jende, díko očkování se z toho stane jen rýmička.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (22.10.2021 16:30) reagovat
jendo: a) tvoje prvni veta mi nedava vubec smysl. b) to, ze covid bude casem "rymicka" bude i zasluha promoreni. c) kazdej chapeme pojem "tecka" asi trochu jinak. pro me je tecka = konec (ne ze se riziko stane prijatelny/zanedbatelny). d) zorvna vcera sem na teletextu ČT cetl, ze 1/3 hospitalizovanych ve vaznem stavu jsou plne ockovani proti covidu (proc? bud ockovani nefunguje jak by melo, nebo je nakazenych ockovanych mnohem vice nez neockovanych, nebo statistika hospitalizovanych s covidem je spatna).

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Jenda_) (22.10.2021 14:26) reagovat
Covid se tlačí tím zda se (ne)budou dělat opatření pro omezení jeho šíření (dokud nebylo dostupné očkování - teď už jsou vládní opatření nesmysl a to co teď zavádějí je blbě). Covid tu bude, ale díky očkování se z něj stane právě ta chřipka/rýmička, která má přijatelné riziko. A tečka se koná právě díky vakcínám, s čímž souvisí i to zaplnění nemocnic, protože očkovaní mají násobně nižší šanci že nemocnice zaplní.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (22.10.2021 12:15) reagovat
jendo staci se zamyslet a prijdes na to odskodny. vakciny tlaci vlada (rikaji, ze jsou bezpecne), covid netlaci nikdo... jinak ja posloucham ruzny odborniky a hodne se shodlo, ze vakciny by doporucili jen ohrozenym, rizikovym skupinam a tem co se obavaji, ze by jim covid zpusobil vazny problemy. taky se shodli na tom, ze covid tu proste bude, stejne jako je chripka a zadna "tecka" se konat nebude. proto furt rikam, ze jediny na cem zalezi je zaplnenost nemocnic (ktery maji za covid pacienty stedry bonusy).

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Jenda_) (21.10.2021 21:29) reagovat
temna-hmota: Kde tahle čísla rostou (skutečná otázka) a jak vypadá srovnání po jednotlivých věkových kategoriích? (roumenisti určitě dobře vědí, že covid kosí primárně staré a nemocné, kde je ale taky největší podíl očkovaných, takže z celkového 50/50 se nedá nic vyvozovat) A proč chceš odškodné za komplikace po vakcíně, ale ne odškodné za komplikace při covidu?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Jenda_) (21.10.2021 21:21) reagovat
ilfirin: Jak jsi přišel na to, že někdo tvrdí, že po očkování nebude ani jediný člověk na JIP? To fakt někdo tvrdí, že očkování má 100% účinnost?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (BigPjotrRP (21.10.2021 19:01) reagovat
Ale to tlačí vláda, její poradci a epidemiologové. Je jasný že někde budou šetřit nebo někde si z toho budou dělat byznys. Proto je lepší poslechnout si nějakýho zkušenýho virologa nebo odborníka z oboru. Já to nikomu nevnucuji, jsme ve svobodné zemi. Jen reaguji na komentáře typu "vláda to chce tak na protest to neudělám". Pak jsou lidi (naštěstí ne tady), kteří věří "čipům" a ty je třeba zbavit svéprávnosti.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (21.10.2021 12:57) reagovat
BigPjotr: tak asi nikdo tu nezpochybnuje obecnou uzitecnost vakcin. lidi tu zpochybnujou ucinost a nedostatecnou otestovanost covid vakcin. a naprosto souhlasim s carnotem, ze je neco podezrelyho na tom, ze se vakciny tlaci hlavne z ekonomickych duvodu.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Kromanonec) (21.10.2021 8:41) reagovat
Za mě je duležitá jen jedna věc: přestat ničit děti sociální izolací a narušovat jejich vzdělání. Nárust psychických problémů u školáků je enormní. Zajímá mě budoucnost, ne že lidstvo zjistilo, že existují nemoci. Taky nechci umřít, ale doufám že kvůli tomu po mě nezůstane poušť a utrpení

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (BigPjotrRP (21.10.2021 8:23) reagovat
Po 1. dávce jednodenní slabost bez teplot. Pracuji jako hasič a druhej den jsem normálně fungoval, 2. dávku jsem ani nepocejtil. Všichni jste očkovaný proti tetanu a jinejm nemocem a díky tomu se tyto nemoci takřka neobjevují, takže očkování má smysl. A ze své zkušenosti vím, že v nemocnicích končí převážně pacienti s covidem. Nemá smysl koukat na čísla v televizi a poslouchat žvásty př. spařenýho prasete Volnýho ale zažít na vlastní kůži realitu.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Dežon-nereg) (21.10.2021 7:47) reagovat
Jsem očkovanej, protože vakcinace funguje už pár set let. Měl jsem to a bylo to jeden den fakt blbý. Po první dávce to bylo den srovnatelný jak nemoc + 14 dní bez sportu. Po druhý d´vace to bylo skoro stejně blbý + 14 dní bez sportu. V mým okolí většině očkovanejch bylo po tom blbě ačkoli neprodělali nebo prodělali + - bezpříznakově. Takže: má to smysl? Za mě pro mladý se zdravou životosprávou absolutně ne, starý a s problémama jo.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (pesimus) (21.10.2021 7:38) reagovat
Pravičák by hlavně nikdy netlačil do lidí nějaké "vyšší dobro", to je doména čistě levice a taky z toho pak bývá dost mrtvol. Lidi co si myslí, že dělají čisté dobro jsou velmi nebezpeční (kdysi se říkávalo fanatici), protože téměř nepoužívají žádný korekční mechanismus sebereflexi nic a dostanou se pak časem k pěkným zvěrstvům, aby to své dobro protlačili. Lidská historie je toho plná, dávejte na to pozor.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (carnot) (21.10.2021 6:17) reagovat
Prasohyjeník: Já furt uvažuji jestli nejít. Už mi taky není 20. Ale prostě, pokud je hlavní argument budeš moct do hospody a nebudeme zavírat obchody, tak to ve mě vzbuzuje nedůvěru. Z práce vím, že bezpečnost je na prvním místě, dokud to nestojí moc peněz. Pak je člověk lejno u silnice, do kterého se šlápne jen aby akcionáři nepřišli o své zisky. Netvrdím, že covid je tento případ. Ale prostě pokud zdraví není hlavní argument, tak se z prominutím trochu bojím o své zdraví.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Zehlici_prknoRP (20.10.2021 22:14) reagovat
mike(logout) :tak se napichej a necpi to ostatnim. Pak se podivej na staty kolik umrelo mladych. Zase se napichej a dej si facku. Tohle tu proste bude s nami tak dlouho nez to nezmutuje a "nezmizi" jako chripka po I. svetovy

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Prasohyjeník) (20.10.2021 22:10) reagovat
Carnot: možná si všiml (volby do PS), že je u nás cca 1/2 debilů. Pozoruhodně to koreluje s lidmi co se nedají očkovat. Zdraví je nezajímá, tak se je snaží nalákat na hospody. Komu šlo o zdraví, už je očkován.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (carnot) (20.10.2021 21:54) reagovat
Tak hlavně pokud je argument, že si mám něco píchnout do těla prachy, tak to smrdí. Sorry ale se budu očkovat JEN kvůli zdraví. Lockdown a peníze mě nezajímají. Tak prostě do té hospody nepůjdu a co? Jo štve mě, že omezují i sport, ale tak si půjdu zaběhat do parku. No a co? Došly mrtvé babičky tak zase strašíme hospodou. No to ve mě hned vzbuzuje důvěru. Proto ještě nejsem naočkován. Místo aby mi řekli, že jde JEN O ZDRAVÍ, mluví se tu o tom že mě nepustí do hospody. Jako fakt?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (lmaoRP (20.10.2021 21:33) reagovat
asi mam nejakou vrozenou antivadu anebo je to mozna jenom tim, ze nic v lihu neprovozuju, ale za celou tu dobu jsem to nechytl, a to chodim na kontaktni sport se skupinou lidi a prepravuju se na a z treninku mhd

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (mike(logout)) (20.10.2021 21:30) reagovat
exit1: Otočím, neočkovaní hujeři nechte se naočkovat, potom bude vir nebezpečný asi takovému množství lidí jako chřipka. Ti mladí chytráci co si myšlí, že mají super imunitu a jim to nic nezrobí jsou nej. A pak když je to krutě smahne se strašně diví. Stačí mít nějakou prozatím skytou vrozenou vadu, nebo dočasné oslabení imunity (např. víkend v lihu) a je to. (Nejsem fanda tohoto očkování ale volím z mého pohledu menší zlo/riziko).

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (extit1) (20.10.2021 20:59) reagovat
Asi takhle, jedna očkovaná se nakazila od očkovaného muže, jeden z nich nakazil jejich neočkované dítě, to se kvůli sportu muselo nechat testovat a ejhle pozitivní, a 25 dětí ze třídy muselo do karantény a přišlo jak o školu, tak o kroužky, tak o sport. Dotyčná se musela nechat testovat až po důrazné výzvě zaměstnavatele .... Takže vy vočkované vovce, nechte se testovat a nešiřte tu nákazu! A s tou tečkou jděte do prdele a pochopte, že žádná nebude "smetelný" vir chřipky s nejlepším PR tu už bude furt!

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Prasohyjeník) (20.10.2021 20:55) reagovat
Kdo je pravičák, udělá něco pro svou vlast. Levičák onanuje nad dezinformačními blbostmi. S tím se smiřte, bolševická chamradi!

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Dež0n - nereg) (20.10.2021 20:33) reagovat
Proč nám číslíška stoupají? Protože jsou lidišky nachcípaný a maj imunitu v hajzlíšku. A lidišky u doktora jsou testovaný - více testíšků - více pozitivnćh hobitků. Zavedeme milášky respirátorky a fčelišky. Fčelišky jsou sice drahý a nechrání před šířením, ale my ten zlý koronáš vymydlíme do posledního basilešku a namastíme si svoje kapsišky...

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ilfirinRP (20.10.2021 19:43) reagovat
Jaký starý? Naděje je jen v očkování šestiletých dětí, to ví přece každej, kdo není antivaxer.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (kcd) (20.10.2021 18:46) reagovat
Zehlici_prkno: mas naprostou pravdu, ovsem o zdravi evidentne nejde. Jde o prodej maximalniho poctu nefunkcnich vakcin.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Zehlici_prknoRP (20.10.2021 18:25) reagovat
Mam lepsi reseni. Napichejte to do starych, kteri plni jipky a umiraji. Mlady nechte zit. Ekonomika bude makat, na jipce bude minimum, temer nikdo nebude umirat a vsem bude dobre B-)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (jdsulinRP (20.10.2021 17:25) reagovat
Obecne nam ockovanym/po prodelanem COVIDu muzete docela podekovat, ze to brzdime a ta cisla nejsou stejna minuly rok. Ale jak rikam, ze se bojite, je mi docela jedno, statisticky ten covid neockovany drive, ci pozdeji nejspis chytne a prida se do skupiny s imunitou. Mimochodem jeste to neni ani 14 dni, co byly volby, takze ocekavam dalsi rust, ucast byla vysoka a lidi se promichali. Nejvetsi problem vidim v tom, ze nejvetsi odmitaci ockovani jsou ti sami, co na opatreni kaslou :)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (jdsulinRP (20.10.2021 17:22) reagovat
Ockovani neockovani, osobne mi je to docela fuk, ale pak si nestezujte, az vam zase zavrou vasi oblibenou hospodu. Sice se zase bude chlastat doma, ale prenos mezi lidmi to snizi. Neni to moc ucinne opatreni, ale verte, ze az se zaplni JIPky, tak nas nejake to omezeni ceka.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Ijacek) (20.10.2021 17:00) reagovat
@asdasd: a jak vis, ze nejsem ockovany? Ono se totiz nevylucuje, ze te socialni a ekonomicka situace donuti si to skoroplacebo pichnout, ale zaroven s tim nemusis souhlasit a byt proti vynucovacim praktikam, ktere do toho lidi tlaci takhle svinskym zpusobem. Ale jak tak ctu tvuj hodbotny prispevek, tak vlastne chapu, ze jakakoliv trochu slozitejsi myslenka je nad tve sily... :-P

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Tano) (20.10.2021 16:46) reagovat
"vlna infarktů a mladí nebudou moci počít dítě" - to jako následek covidu ani očkování nelze úplně vyloučit, ale u očkování je ta pravděpodobnost výrazně nižší

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (asdasd) (20.10.2021 16:12) reagovat
ijacek: ah ty kus kokota. Už dávno si mal byť očkovaný a ak si sa ešte očkovať nedal, tak máś sedieť doma na piči a držať hubu.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITRP (20.10.2021 16:10) reagovat
za 5 7 let, vlna infarktů a mladí nebudou moci počít dítě, spočítej mi to. >-O

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Rejpa) (20.10.2021 16:04) reagovat
presne jak pise hempic - neockovani a antivaxeri sou idioti kuli kterejm bude lockdown...

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (20.10.2021 15:56) reagovat
presne jak pise adams: takovej vezpriznakovej ockovanej si zajde za mamkou do duchodaku a da tam pusu vsem jejim kamaradkam... a tupci tu nadavaj na neockovany, ze budou lockdowny...

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (adamsRP (20.10.2021 15:53) reagovat
Fakticky jsou o menšími přenašeči jako ti neočkovaní, protože to u nich má lehčí průběh a tolik se to nenamnoží. Problém je s tím, že se k nim nepřistupuje jako k menším přenašečům, ale jako k lidem, co to nepřenášejí. :D

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ijacek) (20.10.2021 15:29) reagovat
@hempič: Nekteri lide by potrebovali proplesknout, aby konecne zacali premyslet. Nehodlam tu resit hypoteticke vedlejsi ucinky. Ale zkus se na moment zamyslet. Je uz prokazano a potvrzeno, ze ockovani snizuje sanci na tezky prubeh. Ale taky to, ze te naprosto minimalne chrani pred nakazou a onemocnenim. Takze ti ockovani pitomci, kteri se nijak netestuji, jsou uplne stejnymi prenaseci jako ti neockovani pitomci. Jenze ockovane nikdo netestuje a misto toho se hazi vina na neockovane jako to delas ty. >-O

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (hempič) (20.10.2021 15:19) reagovat
co to blábolíš vole, SUKL, že je relativní zdroj? A ty seš pravej nebo relativní dement? Kvůli neočkovaným pitomcům zas zařve víc lidí, a víc lidí přijde o prachy. Jsou tu miliony očkovaných a kde máš ty potíže? Je to asi jak s uprchlíkama....jste normální idioti a ještě se za to nestydíte! :-D

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ZaboRP (20.10.2021 15:19) reagovat
Co je s Vávrou špatně? Vždyť se nechal očkovat mezi prvníma, ne?

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Štrůdel) (20.10.2021 15:07) reagovat
Přečetl sis to celé? Když už sdílíš odkaz na SÚKL, což je fajn, protože je to relativní zdroj, doporučuji přečíst to celé. Dozvěděl by ses tam, jak to s těmi podezřeními je.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (cant ban tha truth) (20.10.2021 14:29) reagovat
Tady to máš od suklu voe. https://www.sukl.cz/tydenni-zpravy-o-prijatych-hlasenich-podezreni-na-nezadouci Už si chystej želmovku a trilobity, na psychiatrii je prý o ně nouze. B-)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (MikeMinRP (20.10.2021 14:16) reagovat
salkdjaslkdjasdas: "K dnešnímu dni je počet PODEZŘENÍ na úmrtí způsobené vakcínou celkem 116." ... Já mám PODEZŘENÍ, že autor článku je blázen. To musí stačit k tomu, aby ho vzali do Bohnic! :-D

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (salkdjaslkdjasdas) (20.10.2021 14:02) reagovat
https://rozalio.cz/nahlaseno-116-umrti-po-vakcine-proti-covid-19-stat-neodskodni-nikoho/ "116 občanů už udělalo za životem tečku. Odškodnění od státu nula"

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Rejpa) (20.10.2021 14:01) reagovat
Vavra je dement a kuli lidiem jako on budem mit dalsi lockdown... at zije svoboda jednotlivce

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (20.10.2021 13:48) reagovat
:. lonsky podzim ve spicce 12x horsi nez ted a jarni spicka 20x horsi nez ted. takze ted je to jeste v pohode... samozrejme ze to muze vysplhat vysoko, ale ted je to v naprostym poradku... (a znova pripomenu, ze u vsech tehle statistik nezalezi na pricine hospitalizace/umrti, mas zlomenou nohu a covid? sup do statistik).

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (:.) (20.10.2021 13:15) reagovat
ifiiiifiifiifff: Lehce rostou? Loni za téhle situace jsme tu už měli normálně vlnu. Vidím to na dalších 5000 mrtvých do prosince, a pokud se něco nezmění, tak 20 tisíc mrtvých v prvních měsících dalšího roku.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Hlídací Fena) (20.10.2021 13:06) reagovat
Piráti nejsou pravičáci, ti jsou tak rudí, že mají jejich rudé knížky sériové číslo počínající trojkou. Jedničku má Marx a dvojku Lenin :)... Tak snad s tím antivax postojem dopadnou stejně jako ten Lenin se syflem :)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ifiiiifiifiifff) (20.10.2021 13:04) reagovat
tak cisla lehce rostou, vsichni sou zas priposrany a zvedavi co naridi vlada. imho 600 hospitalizovanejch a 100 v tezkym stavu je v pohode, kdyz si predstavim, ze sou v tom zapocitany i ti, co nejsou hospitalizovani kvuli covidu ikdyz ho maji, ockovani a promoreni funguje.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (kaspikk) (20.10.2021 13:04) reagovat
@Rejpa Vavra chape moc dobre. Kdyz si prosel nemoci, nechce ockovani - a proc taky. Kdyz on evidentne na JIP neskonci/neskoncil. Sirit nemoc muze i ockovany. A Vavra je konzervativni pravicak - tedy preferuje svobodu jednotlivce.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (brnonymousRP (20.10.2021 13:01) reagovat
Takhle si levicaci predstavuji pravici - nejsi naockovany? Tak lockdown! Jina moznost neni. Ockovani te zachrani, pak uz zadny lockdown a nikdo nebude nemocny.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (anonykrysaRP (20.10.2021 12:55) reagovat
Jak tu bejvalo krásně, když se tu řešilo jen hradní divadlo a pro i antivaxeři dali konečně chvíli pokoj...

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (ModusRP (20.10.2021 12:41) reagovat
autor komentáře porovnává A vs. B možnost... zapomněl na 3. možost: A+B .... bacha, ať mu z toho neprdne hlavaB-)

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (temna-hmotaRP (20.10.2021 12:36) reagovat
(ilfirin) Taky to beru. Ale + 100 mil. odškodné při jakékoli komplikaci po vakcíne. :-D BTW: Za září je počet mrtvol na JIPkách 38 neočkovaní / 16 očkovaní. V říjnu se už číslo srovnává k poměru 50/50

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Dr.Str.RP (20.10.2021 12:32) reagovat
(alt) Jop, tomu se potom říká genocida.

Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' Obrázek 'jsi-pravicak-vol-pravicove' (Rejpa) (20.10.2021 12:32) reagovat
At delas co delas ale lidi jako Vavra to stejne nepochopi

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...