NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  ČasProŽeny





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátdva:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (:.) (24.11.2021 11:24) reagovat
Ijacek: Ano, každý má právo na ochranu zdraví. Každý se může očkovat. Každý má právo na bydlení - každý si může koupit byt/dům nebo si sjednat nájem. Ale když nejsou zdroje, tak prostě nejsou zdroje. Je hezký mít právo, ale v momentě kdy zájemců o to právo je víc než těch, co to právo mohou poskytnout, tak se může rozkrájet na kolik kousků chce, ale na někoho se prostě nedostane. Zdroje jsou omezené, proto o ně soupeříme, a proto existují věci jako trh. Ve zdravotnictví předstíráme, že není. To je výsledek.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Guruntu) (24.11.2021 10:58) reagovat
(Prudič) (23.11.2021 17:32) - aha. takže takhle, jo? hádat se s mámou se bojíš / nechceš / whatever, tak jsi přišel prudit na rouming? hezký.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Guruntu) (24.11.2021 10:56) reagovat
Avenger, dej si facku za faul. Tímhle mává spousta lidí, ale je to blbost. Antiparazitika a monoklonální protilátky a kdesi cosi nebude žřát automaticky každej neočkovanej, dokonce ani většina z nich, dokonce ani půlka z nich, alespoň podle dosavadních statistik. Ne každej se automaticky nakazí a ne každej nakaženej bude mít automaticky těžkej průběh, aby do něj lili infuze. Počet smajlíků v tom nehraje roli.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (LPtmpRP (23.11.2021 21:21) reagovat
takovehle lidi by nemeli brat ani do nemocnic. Kdyz je nekdo takhle blbej, tak at si umre doma.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Avenger96) (23.11.2021 20:54) reagovat
Nejsou ovce a tak se nenechají očkovat. Ale antiparazitika pro ovce žrát budou po hrstech... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (radiator) (23.11.2021 20:40) reagovat
chtel bych vsechny pritomne diskutujicu ujistit, ze az prevezmeme moc, nebudeme delat rozdily mezi ockovanymi a neockovanymi. do gulagu pujdete vsichni.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (nornikRP (23.11.2021 20:13) reagovat
Taky když si pro pobavení chodíte číst příspěvky o ivemektinu tak vám pak chodi reklamy na další léky na nemocného koně?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 19:43) reagovat
@:.: kamo uz to tu nebudu opakovat, muzes si srolovat. Jen k tvemu blablolu: Na jakem zakonnem principu by nemocnice mely odmitat neockovane? Ustava rika toto: "Každý má právo na ochranu zdraví. Občané mají na základě veřejného pojištění právo na bezplatnou zdravotní péči a na zdravotní pomůcky za podmínek, které stanoví zákon." Jestli se ten doom, ktery predvidas stane, tak nikdo nema pravo selektovat ockovane od neockovanych. Ale vytirani si prdele ustavou je oblibena kratochvile ockovacich fanatiku.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (:.) (23.11.2021 19:11) reagovat
To je v diskusi zas nablito. Inteligentní člověk zhodnotí situaci a neřeší, co po něm chce vláda, ale udělá to nejlepší pro sebe. Blbec buď tupě poslechne vládu, nebo prostě chcípne. Ono to tak bohužel dopadne, bez ohledu na přání všech těch pitomců. Plné nemocnice, začnou se filtrovat pacienti, protože prostě nebudou zdravotníci, technika, prostory. To bude (někde už je) reálná situace. Za pár dní začnou nemocnice odmítat první neočkované. Už nebude kam je ve střední Evropě dát. Gratuluji k vaší svobodě.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (izakRP (23.11.2021 19:03) reagovat
ivermectin ale nestaci ... k tomu D3+zinek+k2+C ... a misto D3 muze ISOPRINOSIN ... vlastne musi .. pokud nema D3 v krvi ;-))

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 18:40) reagovat
@prudic: to by taky bylo, aby se dva kokoti nakonec nejak nedohodli! ???? Peace ;-)

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 18:35) reagovat
Ija: Stalo se neslýchané, rozcházíme se v dobrém. Aspoň doufám. Tak gute nacht!

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:43) reagovat
@prudic: To te slechti. Aby jsme si to ujasnili, kdyz uz jsme prestali hazet nadavkama. Ja nejsem proti ockovani. Sam na nej mozna dobrovolne zajdu. Ale stavajici ockovani me proste svymy vysledky nepresvedcilo. Obzvlast se mi nelibi sazka na jednu kartu v podobe ockovani cele populace necim, o cem proste nevime, co to udela za 10 let. Momentalne vyhlizim jak dopadne nova, lec naprosto tradicnim zpusobem vyvinuta vakcina Valneva VLA2001. Kdyz to bude dobry, tak jdu. Vic pro tebe udelat nemuzu. ;-)

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Li-borg) (23.11.2021 17:39) reagovat
Tvl. lidi neblaznete. Jo, sem nasrany, že zase budeme sedět s děckem u on-line výuky. Jo sere mě to všechno. Taky vím jak blbě mi bylo na jaře, když sem to chytnul (ne nejsem v žádné rizikové skupině). Tak blbě mi nebylo nikdy v životě. Mladší brácha (rozhodčí v rugby, takže fyzická taky OK) volal záchranku. Jasné je to jen můj pohled. Většina mých známých není očkovaná, ale nezabijime se pro to. Ano nechal sem se očkoval a bylo mi pak blbě, ale 100x to bylo lepší než sama nemoc.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 17:32) reagovat
Jo, a protože tihle chytráci musej bejt ošetřený, tak se nemocnice naplněj a umřou jiný. Třeba můj soused táta od dětí s rakovinou, třeba moje máma bláznivá neočkovačka, třeba někdo, kdo má bouračku a už na něj nezbude místo. Bylo to vždycky, ale kromě války se asi nikdy nestalo, že nemocnice by byly na hraně kapacity. Takže sorry za výpady, jestli si to odležíš doma, proč ne. Ale znovu říkám, že reálně je to teď fakt průser, tak proč neudělat všecko, co můžu.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:26) reagovat
@prudic: Ano, je, ale to tak bylo vzdycky, ne? Nemocnice vzdy byly plne chytraku, kteri si mysleli, ze tu zatacku ve stovce vyberou, ze nosit helmu na kole je zbytecny, ze neni treba kontrolovat, jestli ten jistic nekdo vypnul, ze BOZP je akorat byrokraticka pruda. Lidi, kteri by v nemocnici vubec nemuseli skoncit, z jakychkoliv duvodu, je kolik? Tak 60-70%? Nadavas typkovi, co si myslel, ze helma na lyze je blbost, ze kvuli nemu mozna umre neci babicka, na kterou nezbyde postel?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 17:22) reagovat
Tak to i odpovím: žádný. Samozřejmě za přepokladu, že ses od začátku příznaků vůbec s nikým neviděl. Ale znovu k tomu říkám: takovejch chytráků, který si tohle myslej, je v nemocnici víc než dost.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (hzuhv) (23.11.2021 17:22) reagovat
Výborně, o jednoho lumpa méně. Sám to tak chtěl.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:22) reagovat
@Li-borg: To vidis asi spravne, to je tak trochu symptomem dnesni doby. Na svou obranu v teto diskuzi bych rekl jen to, ze nikdo snad nemuze cekat empatii a porozumeni od nekoho, kdo te od prvniho postu v diskusi prejmenuje z ijacka na curacka a od zacatku diskuze rve, ze jsi kokot, fasista a Hitlercik. Jak vidis, treba ty se tu se mnou bavis jako clovek, tak ti jako cloveku odpovidam a nemam problem uznat tve argumenty.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:18) reagovat
@prudic: no dobre, tak aby to bylo fer, tak mi ted odpovez na otazku ty: Jaky vliv ma neockovana osoba, ktera covid s minimalnimi priznaky prodelala doma v izolaci, na kapacitu nemocnicnich luzek pro pacienty s tezkym covidem? Predem dekuji.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Li-borg) (23.11.2021 17:18) reagovat
Ijacek: možná se pletu, možné to je, narozdíl od jiných nemám patent na rozum. To co vidím je to, že je řvoucí skupina z obou stran barikád, která nehodlá uznat cokoliv z druhé strany. A nejde jen o očkování...

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 17:14) reagovat
Ija: V tom připadě v poho a můžeme jít všichni klidně spát.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:13) reagovat
@prudic: Takovou otazku povazuji za demagogickou a utocici na emoce. Zahlceni nemocnic resi napric svetem i v zemich s proockovanosti 90%+, coz vypovida o vakcine jakozto o "jedinem moznem reseni". Opravdu by me zajimalo, jak stat a nemocnice mezirocne navysily kapacity specializovanych oddeleni. Obavam se, ze navyseni se limitne blizi nule, protoze nase spicky si myslely, ze kdyz se bude ockovat, nebude to treba. A pokud v nemocnici nelezi muj zadek, tak nikomu postel neberu a svedomi mam ciste.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 17:07) reagovat
Li-borg: To se trochu mylis. Jsem presvedceny, ze drtiva vetsina neockovanych se ockovane nesnazi obratit na svou stranu. My jenom chceme, aby nam uz dali pokoj a respektovali nasi volbu, stejne jako my respektujeme tu jejich.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Li-borg) (23.11.2021 17:02) reagovat
Ijacek: mě spíš fascinuje ta zcela zřejmá snaha "obrátit" na svou stranu ty druhé. Tolik energie vyhozené z okna. Všichni zakopání na svých pozicích, zpátky ní krok.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 17:00) reagovat
Na tu tvoji dceru. Až se zahltěj nemocnice, budeš argumentovat tím, že to za tu svobodu neočkovaných stojí? Jinak co se týče nadávek do fašistů, nemáme si co vyčítat. Ale pravda, těma kokotama házím šíleně, sere mě to., https://www.youtube.com/watch?v=O2Gq6ROvBkU https://9gag.com/gag/aZrNjjW

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 16:55) reagovat
@prudic: Neodpovedel na co? Ja uz se v tech tvych curaccic, hitlerech, fasistech, kokotech a podobnych laskavych oznacenich trochu ztracim a jestli mezi nima byla skryta nejaka otazka, tak jsem ji asi minul.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 16:52) reagovat
@Li-borg: Tak to necti kamo. Me to prijde jako fajn a vcelku bezbolestnej zpusob, jak si trochu vybit frustrace z cele tehle picoviny kolem cinske chripky. Nech nas frustraty se trochu pojebat a klikni o obrazek dal ;)

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 16:52) reagovat
Ija: Já ti jenom říkám, že seš kokot, a ty se hned vydáváš za utlačovanýho žida. Jen aby bylo jasno: nejsem pro povinný očkování, jen si myslím, že tvoje argumenty jsou kokotský. A pořád jsi mi neodpověděl.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (O.o) (23.11.2021 16:51) reagovat
Udělal zásadní chybu, že si ten ivermectin neaplikoval rektálně. Doufám, že se zdejší roumenisté poučí a nebudou tuto chybu opakovat...

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Li-borg) (23.11.2021 16:49) reagovat
Hostina pro vrány je proti tomuto slabikář.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 16:49) reagovat
@prudic: Plus tva demagogicka myslenka, ze kdyz jsem se nenechal dobrovolne ockovat, tak tim zabijim nekoho jineho, kulha na vsechny nohy. Plus jsem stejnym platcem zdravotniho pojisteni jako ostatni a za svych 40 let jsem ze systemu temer necerpal, takze mu fakt nic nedluzim. A kdyz jsi opet u toho Hitlera, tak to co tu predvadis nese jasne znaky kolektivizmu, kdy "obecne blaho" je nadrazeno individualnim zajmum a svobodam. Typicky znak nacismu a fasizmu. Tak se zamysli, za jakej team kopes. ;-)

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 16:46) reagovat
Ija: Kdyby to takhle bylo, tak je to v pohodě. Ale reálně se děje to, že systém nezvládá, protože se lidi neočkujou. Zeptám se znova, co budeš dělat, až se stane něco tvý dceři a nebude pro ni místo v nemocnici?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Li-borg) (23.11.2021 16:45) reagovat
Sem si říkal, že přečíst zvládnu vše, Mein Kamp, Kapitál... Bohové, jsem na kolenou. Tuto debatu nedám.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Provider) (23.11.2021 16:44) reagovat
Prudic: tak to je škoda, že jsi tak moc hloupej :)

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 16:43) reagovat
Prudic: Delam vse pro to, abych nenakazil ostatni. Ockovani me nepresvedcilo o sve efektivite, za coz zajiste muze muj mrzky intelekt kombinovany s mnohokrat prokazanou prolhanosti nasich vudcu na toto tema, s faktem, ze znacna cast "dezinformaci a hoaxu" kolem covidu se stala do roka a do dne pravdou, s tim, ze kazde druhe reseni vlady je zpetne uznano soudy jako protizakonne a s vrozenym odporem k tomu, kdyz se mi agresivni fanatici jako ty snazi neco vnutit. Sorry jako, nepresvedcil jsi me.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 16:33) reagovat
Jestli někdo tvrdí, že jeho svoboda je důležitější než život jinýho, tak to je eugenika, neboli Hitler. A je jedno, jestli to řekne nahlas, to se reálně děje. Kdyby dělali všichni jako čůráček, že si kovid odsedí doma, nebyl by problém. Bohužel se v případě potíží serou do nemocnice, kde plněj místa, takže jiný umřou. Kdyby se očkovali ti, co můžou, nebyla by nesvoboda v podobě omezení. To, že udělám všechno proto, abych nenakazil ostatní (mj. očko), nepovažuju za omezení svobody, to je otázka svědomí.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 14:57) reagovat
@frampucino: Bohuzel takovych, jako jsi ty, kteri se mnou nemusi ve vsem souhlasit, coz je jejich prirozene pravo, ale zaroven dokazou muj nazor respektovat a nenadavat mi hned do curaku, nebo vtipneji do Hitleru a fasistu, je fakt malo. Ja se fakt nesnazim nikoho preavedcit, co je pro nej dobre. Jen nepotrebuju, aby me nekdo ridil muj zivot pro me dobro. Obzvlast, kdyz ten nekdo jsou diletanti typu babis, vojtech, prymula a podobne.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (jdsulinRP (23.11.2021 14:27) reagovat
Bez pitvy to je zjistit, zda to bylo dostatecne. Zalezi, co mu nasli ve strevech, pokud tam byli paraziti, tak byla davka mala.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Japanato2) (23.11.2021 14:07) reagovat
@T: Co přesně jsi nepochopil na omezování svobody? Nebavíme se ani o prolobovanosti farmaceutického průmyslu a už vůbec ne o Sorošovi či Rusku, bavíme se o tom, že vláda pod rouškou "dobra pro lidi" totálně likviduje svobody. Moc hezký článek o Portugalsku dnes na Novinkách. Jak mají 99,99% proočkovanosti v 65+, jak mají jen 2 tisíce nakažených denně, jak si žijí úplně svobodně. A končilo to tím, že pokud ještě trochu narostou počty nakažených, tak už se chystají restrikce.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (T.RP (23.11.2021 13:58) reagovat
njn to se nám tu vymnožilo agentů ruskýho dezinfa :) jen tak dál hoši, hltejte to! a taky nezapomeňte, že váš názor je stejně validní jako odbornost někoho jiného. Jo a taky nezapomeňte, že farmaceutická lobby a soroš to tlací! A nezapomeňte přehlédnout, že globální farmaceutický průmysl je finančně menší než jedna jiná firma, Apple. Takže určitě zšikanuje a prolobuje všechno.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (frampucino) (23.11.2021 13:40) reagovat
Tak jsem to skoro celý přečetl (proč, proboha? ptám se zpětně) a i když s ijáčkem nemusím souhlasit úplně ve všem, dávám mu bod. Na druhou stranu mám špatnou zprávu pro prudiče: nepřesvědčil jsi mě o ničem jiném, než že jsi pravděpodobně *** (doplň si kteroukoliv ze svých vulgarit, kterých jsi použil hodně, takže máš na výběr).

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (tomas1) (23.11.2021 13:23) reagovat
BINGO! velmi dobře pánové, také si již nějakou dobu myslím (jde to odvodit z toho lhaní, manipulací a protiřečících si informací, před rokem HOAX dnes realita apod.), že jde o mechanismus jak přeformátovat společnost k totalitní kontrole založené na "dobré věci", aby lidi nedržkovali a ti jednodušší popř. oportunisté jim to ještě sami budou rádi propagovat, aby se mohli morálně povýšit na jiné. Asi to bude ten jejich velký reset nebo co.Smutné dění v této zemi, která si totalitou prošla před pouhými 30 lety

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Japanato2) (23.11.2021 13:08) reagovat
Mimochodem, nejsem očkovaný a momentálně jsem doma s covidem. Žiju podobně jako Ijáček, poměrně izolovaně, jediné, kam chodím, je práce, kde jsou očkovaní kolegové, a jsem poměrně silně přesvědčen, že právě tam jsem musel covid chytit. Takže za mě je tato vlna způsobena hlavně netestovanými očkovanými. :-) Ale jak už to chodí, nedá se u covidu dokázat, od koho jej člověk reálně má. A to je samozřejmě dobře, vznikl by z toho hon na čarodějnice a bylo by to ještě horší, než teď.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 13:01) reagovat
@Japanato2: "Dekuju predsedo, ze ses me zastal!" :D Mas naprostou pravdu. I pro me je to z prevazne casti o svobodach. Bohuzel se casto necham strhnout do diskuze o viru/vakcine jako takovych a duraz na totalitni praktiky statu z mych prispevku pak mizi. :-(

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Japanato2) (23.11.2021 12:55) reagovat
A je tu ještě jedna zásadní věc, které bychom se měli bát všichni včetně očkovaných - ztráta svobody. Je mi jasné, že ve svém svatém boji si to neuvědomujete, ale tady vůbec nejde o očkování / neočkování, ale o tvrdou kontrolu a ztrátu svobod. Hezky postupně to graduje. Jestli si očkovaní myslí, že včelka jednou za půl roku je zachrání a budou svobodní, tak ne. Budou v aplikaci, budou kontrolovaní, kdykoliv stačí změnit pravidla a ze svobodných jsou najednou otroci, dokud "něco" nesplní. Toho se bojte.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Japanato2) (23.11.2021 12:51) reagovat
Rád bych se přidal k Ijáčkovi, už jen kvůli tomu vtipu s Medvídkem Pů o kousek vedle. :-) Hele, ta vakcína nezpůsobuje kolektivní imunitu (soudě podle počtu nakažených vakcinovaných), takže postrádá smysl, aby byli očkovaní všichni. Naopak by se vláda měla zaměřit na to, aby očkovaní byli ti rizikoví (věk, přidružené choroby, obezita atd). A mimochodem, vakcíny pro děti už jsou připravené, ne že ne. Ijáček se bojí oprávněně.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:42) reagovat
a po prejmenovani by to v poradku take nebylo, ale alespon by se prestal pouzivat osli mustek ktery rika: "Mamo, dyk preci vakciny proti jinym nemocem funguji. Takze tahle vakcina musi taky, uz jen proto, ze to je vakcina, ze jo"

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:39) reagovat
@Pyca_Zla: Jsme ale opet u te proporcionality. Smrtnost spalnicek byla cca 10%. Smrtnost covidu je zatim velmi spekulativni, protoze znacne mnozstvi pripadu bylo bezprizankovych a nezachycenych. Co jsem ja vycetl, tak se pohybuje kolem 0,6%. Takze ucinnost 94% na nemoc se smrtnosti 10% je pro me obhajitelnejsi, nez ucinnost 60-80% (stale se meni) proti nemoci se smrtnosti 0,6%.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Pyca_ZlaRP (23.11.2021 12:34) reagovat
.. a i kdyby tak je prokazatelé, že ten preparát nazývaný "vakcína proti Covidu" snižuje pravděpodobnost jak nákazy, tak těžšího průběhu, tak úmrtí. Takže když se najde nějaké jiné slovo, a nebude se tomu říkat "vakcína", protože údajně vakcína chrání úplně před nákazou (což teda není pravda, ale whatever), tak to po přejmeování bude v pořádku?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Pyca_ZlaRP (23.11.2021 12:31) reagovat
"(tj. zcela ochrání organismus před vznikem nemoci)" -- no to právě není tj. Například na [odkaz] se u očkování proti spalničkám udává protektivní účinnost 94%. Takže to podle tebe není taky vakcína, pokud to nechrání zcela? A pokud to není vakcína, co to tedy je?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:27) reagovat
A vubec, ze nekdo, kdo tu ostrakizuje a vinu za veskere problemy s covidem svaluje na jednu, nyni jiz docela minoritni skupinu Zidu... eee pardon, neockovanych, nadava tomu, kdo snim nesouhlasi do "Hitlerciku", to je fakt komicka vsuvka dne. :-D :-D :-D

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:24) reagovat
Zajimavy je, jak se v dnesni dobe lidem, kteri prosazuji indiviualni odpovednost a svobodu nadava do fasistu a "hitlerciku", zatim co sasci, co vsechno resi totalitnim plosnym omezovanim svobod jsou ti spravni zastanci demokracie a svobody. Ja fakt nikomu nerikam, at se neockuje. Delejte, co uznate za vhodne. Ja budu delat to same. Tak funguje svobodna spolecnost, i kdyz se vam to nelibi.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 12:21) reagovat
- Sorry očkovaní se mají nechat testovat. - Já žádnou babičku nemám, aby bylo jasno, tak nevím, co to meleš. Tvůj strach je "validní" (haha, ty seš teda štydýrovanej) asi stejně, jako když se člověk bojí, že upadne po banánový šlupce. Já na rozdíl od tebe strach nemám, já mám jenom vztek na čůráčky. Zopakuju tvoje řešení: kvůli svojí svobodě nechat vychcípat ostatní. Takže, Hitlerčíku, tím končím, jsi kokot a nemá cenu se s tebou bavit.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:21) reagovat
@Pyca_Zla: "Dobře konstruovaná vakcína musí splňovat dva základní atributy: musí být účinná a neškodná. Primárním předpokladem je výběr vhodného antigenu, který navodí účinnou – protektivní imunitu (tj. zcela ochrání organismus před vznikem nemoci)." Prijde ti, ze zejmena informaci v zavorce tato "vakcina" splnuje?

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 12:18) reagovat
Já s tebou souhlasím v tom, že očkovaní se mají taky kurva nechat očkovat. Že je vláda na hovnoa udělalastrašně moc chyb. Ale tvoje představa, že z googlení bez vzdělání pochopíš, jak funguje mRNA vakcína, je prostě bizár. Ty prostě jenom extrahuješ data a nedokážeš je dát do souvislosti. Jestli se fakt zahltěj nemocnice, tak jsme kurva sakra v průseru, a to se děje převážně kvůli neočkovaným. A jestli se ti bude blbě dejchat, prosím zhebni doma. Jinak nikomu nic nenařizuju, jen říkám, že jsi zmrd.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Ijacek) (23.11.2021 12:14) reagovat
@prudic: Ve skutesnosti jsi sobeckej zmrd ty. Nemas zadny problem narizovat lidem, co maji delat, aby jsi se ty a skupina, kterou ty "chranis" citila bezpecneji. Nemas problem ostrakizovat skupinu lidi, ktera ma uplne stejne pravo se bat o zdravi svych deti po aplikaci experimentalni vakciny, jako ty mas pravo se bat o zdravi sve babicky. Strach obou skupin je uplne stejne validni a jen sobeckej moralni mrzak jako ty si uzurpuje pravo na svoji svatou pravdu.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Prudič) (23.11.2021 12:14) reagovat
Čuráček: A kdes ten kovid chytil? Ti ho podsunuli vládní agenti? Jestli sedíš doma, tak seď doma, v tom ti fandím, víc takovejch, ale tvoje dcera někam chodí, ne? A co až tvoje dcera upadne, praští se do šišky a nikdo ji neošetří, protože nemocnice budou plný čuráčků? Co až chytí třeba zánět ledvin? To se tu totiž bude s tímhle přístupem dít. A co kurva chudáci zdravotníci, který se hroutěj a prosej lidi, ať se očkujou? Neboli já seru na ostatní, protože mám podezření, že vakcína může za pět let uškodit.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Pyca_ZlaRP (23.11.2021 12:13) reagovat
Jinak k obrázku: pokud bylo kolegovým cílem, aby se na cintorínu neválel začervený, tak 5-6 tabletek Ivermektinu posloužilo dobře. Důležité je, že do nedostal žádnou šmakuládu, ale poctivý koňský odčervovadlo.

Obrázek 'mala davka asi' Obrázek 'mala davka asi' (Pyca_ZlaRP (23.11.2021 12:10) reagovat
Čůráček: (copyright @Prudič): A jak ohrozíš zdraví svojí dcery tím, že se necháš očkovat? Nebo se snažíš podsunout, že někdo navrhuje očkování proti C19 u malých dětí? To bys asi nedělal, to by byla manipulace, že? Jinak - jaká je Tvoje definice vakcíny? Co jsem četl, tak vancía má za úkol vzbudit imunitní reakci organismu, aniž by z vakcíny organismus proti nemoci neonemocněl. A aby si připravil protilátky. Nikde ani slovo, že po protilátkách, co si organismus vakcíně vytvoří, už nikdo nikdy neonemocní

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...