VipShow  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ByznysDeník


Nalezeno 77 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicetšest:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (zathras) (10.12.2021 10:40) reagovat
A tipka v pravo niekto všade nabáda, aby si kúpil uzi, diskutuje sa v parlamente či kupovanie uzi nebude povinné pre všetkých ľudí a polka memečiek je to tom že je debil, lebo ešte nemá uzi. Ja som za vakcínu, ale tá logika toho obrázku ma fáaakt sere.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (bohynRP (9.12.2021 2:01) reagovat
karel Ale ockovany do tebe budou stejne tlacit, at se deje co se deje. Tahle komedie uz prestava byt vtipna, at se jdou s tim dobrosertvim bodnout. Ja jim taky nekecam do toho co si maj do sebe napichat.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (karel (neprihlaseny)) (9.12.2021 1:28) reagovat
blmblmblm: mrna vakciny jsou principialne genialni, problem je jak takovou vysoce nestabilni molekulu zapouzdrit. Za skoro 20 let se nepodarilo najit pouzdro, ktere by nemelo brutalni vedlejsi ucinky. Momentalne pouzite pouzdro uz jednou neproslo, nebot z dlouhodobeho hlediska iniciovalo autoimunitni onemocneni, leukemii, nebo somovolne potraty u 80% testovanych. Testovalo se na savcich s vyjimkou cloveka.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (8.12.2021 21:27) reagovat
Vojtechu, meles totalni picoviny. mRNA "vakciny" na kovid jsou zcela prvni sveho druhu a na trhu neexistuje zadna jina vakcina zalozena na mRNA. Ja jinak nepopiram, ze probihala prace a vyzkum jinych vakcin, ale zadna nebyla dotazena do konce a uvedena na trh, aby mohla zachranovat zivoty. Proc ne, kdyz je ta technologie tak super a umoznuje rychly vyvoj vakcin? Vysvetli mi ten rozpor a nelzi o zakladnich faktech.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (vojtechRP (8.12.2021 17:53) reagovat
blm laskavo tu netrep picoviny! "Jinak neco, co je zcela prvni sveho druhu, zridka byva dokonale a bez jevu, ktere se zjisti az pozdeji." Ano, akurat to neni 1. sveho druhu, "uvedenie na trh" je kriterium ktore si si vymyslel ty a zaroven poprel vysledky vsetkych predchadzajucich testov a skusok ktore sa dovtedy roky vykonavali!

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (LukeSkywalkerRP (8.12.2021 17:10) reagovat
S timto tvrzenim muzu jen souhlasit.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (8.12.2021 11:02) reagovat
HA: Ja vim, ze mam recht. Ono by vam pridalo na duveryhodnosti a ubralo vitr z plachet "antivaxerum", kdybyste si zjistili zakladni informace, nemluvili nesmysly a mylne neoznacovali lidi jako ja za nekoho, kdo lze a vymysli si. Jeden tvrdil, ze na mRNA byly jiz drive jine vakciny, dalsi tvrdil, ze vakcina proti praseci chripce byla mRNA, atd, pritom odkazuji jen na nejake klinicke studie. Jinak neco, co je zcela prvni sveho druhu, zridka byva dokonale a bez jevu, ktere se zjisti az pozdeji.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (HAHAHAHAHA) (8.12.2021 10:47) reagovat
blmblmblm: nojo, mas recht, prehlidnul jsem to "na trh". Takze se ti omlouvam, na trh byla prvni mRNA ta covidova. Ale to zda je neco uvedene na trh nebo ne prece neni znamka toho zda je neco experimentalni nebo ne. Hrajou tam i jine faktory, jako treba prave finance.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (8.12.2021 10:46) reagovat
Je tu plejada dalsich viru, od ziky po ebolu, ale mRNA vakciny porad nikde. Jinak s tim tvym "mRNA je dobre tolerovaná a nemá žiadne vážne následky" tahni do prdele. Nize jsem psal analogii se syntetizatorem molekul. To, ze je technologie sama o sobe bezpecna, neznamena, ze kazdy jeden protein/moleekula tou technologii vyrobeny je take bezpecny. To si vy sulini fakt neuvedomujete tu absurditu toho vaseho "argumentu" nebo to tlacite pri vedomi, ze je to totalni picovina?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (vojtechRP (8.12.2021 10:34) reagovat
bohyn blmblm: pokiaľ ste si vy dvaja borci nevšimli, z vtáčej chrípky sa nerozvinula globálna pandémia takže "uvedenie na trh" nebolo potrebné, každopádne bola riadne testovaná na ľudoch v rokoch 2015-2017, výsledky boli publikované v 2019 ešte pred covidom s tým záverom, že mRNA je dobre tolerovaná a nemá žiadne vážne následky! ak by sa tým ľudom čokoľvek stalo, tak to chytráci ako vy už dávno vyňuchajú! takže vám neostáva nič iné ako slovíčkarčiť v zmysle "nebola uvedená na trh" / "schválená" a pod :-/

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (omnomnom) (8.12.2021 7:54) reagovat
Karol nema problem opichat cernosky, aziatky, ani indianky, ale vadia mu romske zeny. Karol je rasista.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (8.12.2021 2:02) reagovat
nejhezčí část: Jednotky pripadu, ktere jsou statisticky nevyznamne; clanek navic za paywallem. Sleduj tu hruzu https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr v kategorii do 14 let. Z grafu bys absolutne nepoznal, ze tu byl nejaky kovid. Tak strasliva a tak pro deti nebezpecna nemoc to je. I ta chripka je postihuje vic nez tahle chripecka.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (8.12.2021 1:34) reagovat
blm: sleduj ten random jo: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/covid-deti-brno-nemocnice-plicni-ventilace-ockovani-pediatri.A211207_174732_brno-zpravy_krut?zdroj=otvirak

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (Snowflake) (7.12.2021 23:00) reagovat
John je antisemita. Proto si nekoupil UZI.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 21:47) reagovat
Nevim, asi proto, ze v roce 1800 i 1900 nebyla veda a technika na urovni roku 1990 - 2020. Ale jo, rozumim, co rikas a vlastne souhlasim. Novy vynalez vetsinou nelze okamzite uplatnit v praxi. I proto rikam mRNA vakcinam proti kovidu experimentalni. Jsou zcela prvni sveho druhu, jine vakciny na teto technologii nebyly nikdy uvedeny na trh, a jejich dlouhodobe ucinky jsou nezname a nejiste. Proto me bavi, kdyz slysim se nekoho vztekat, ze nejsou experimentalni.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (boschRP (7.12.2021 21:46) reagovat
a este k tej vakcine. ze preco ju nepouzili. Lebo sa im to neoplatilo. vakciny na existujuce choroby su povacsinou vyvinute. Vakciny na choroby , ktore trapia chudobne krajiny by nikto nezaplatil. Takze prisiel Covid a aj zapadne krajiny, alebo rozvinute krajiny musia kupovat vakciny vo velkom. Takze sa to uz oplati.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (boschRP (7.12.2021 21:39) reagovat
blmbimbim: v roku 1800 vyrobili prvy galvanicky clanok (by Luigi Galvani) a ako to, ze v roku 1830 neboli uz prenosne baterky a zariadenia na baterky? Uz Ciolkovski v 1903 navrhoval pouzit 3 stupnove rakety na let do vesmiru a az v 1942 V2 dosiahla vysku 82km. 1942 V2 a prvy let Saturnu? 1967. Nedokazes nieco co vynajdes hned pouzit tak ako si zelas a vies, zeby sa to tak dalo. Napriklad inzulin sa pre cukrovkarov vytvara pomocou mrna technologie uz dobrych neviem 25 rokov od cca 1997 ?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (dědečekvypráví) (7.12.2021 21:28) reagovat
víš, co mi k tomu řekla jedna ORL lékařka? že na ty mRNA vakcíny celý ty léta (ona říkala plus minus 15 let) pharma firmy nedostaly schválení k testům na pacientech. v odborných kruzích prý bylo hodně pochyb a odpor proti takové technologii, no a to se k tomu ještě přihlíželo. pak se "cosi" náhle změnilo. prej. povídám, jak jsem slyšel, nijak podrobně jsem to nestudoval ani neověřoval.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 21:17) reagovat
egal wer: Tak to vis blbe, protoze ta vakcina je z inaktivovaneho virua a ne mRNA, viz https://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_pandemic_vaccine . Hele ja si to fakt nevymyslim, ani si to netaham z prdele. Na svete neexistuje vakcina zalozena na mRNA uvedena na trh pred rokem 2020. A to i presto, ze mRNA ma byt nekolik desitek let stara technologie umoznujici rychly vyvoj a aktualizaci vakcin. Takze se znovu ptam proc? Proc pharma firmy tricet let tu technologii nevyuzily v jejim plnem potencialu?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (dědečekvypráví) (7.12.2021 20:46) reagovat
tondaa: ne, není to stejná logika. your argument is... slepej, hluchej a na vozejčku k tomu.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ifiiiifiifiifff) (7.12.2021 20:40) reagovat
https://www.mediciproockovani.cz/jak-se-schvaluji-vakciny/ ... asi tak. a ted nekdo reknete, ze testovani tehle vakcin nebylo mnohonasobne uspiseno.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (tondaaRP (7.12.2021 20:37) reagovat
Stejnou logikou: Bob nikoho celý život nezastřelil a teď jednou jedinkrát vystřílel celou mateřskou školku... bob je vrah! No ale no přece není, když celý život až do teď nikoho nezastřelil...

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (egal wer) (7.12.2021 20:18) reagovat
2009 swine flu pandemic: pozri Obvinenia z konfliktu záujmov♦Vedľajšie účinky♦Spochybnená účinnosť antivirotík u zdravých dospelých

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (egal wer) (7.12.2021 20:14) reagovat
blmblmblm 7.12.2021 15:36 nemáš pravdu, vakcína proti swine flu je vyrobená rovnakou technológiou, dokonca tuším Pfizerom.A tu je priestor na konšpiráciu. WHO vyhlásila 2009 pandémiu prasačej chrípky, vlády sa predháňali s nákupom vakcín a pandémia, okrem malých ohnísk sa nekonala...a po dvanástich rokoch tu máme konečne pandémiu poriadnu, nákupy vakcín za miliardy, každoročne 2+1. No nepredaj to! ♦ https://en.wikipedia.org/wiki/2009_swine_flu_pandemic

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (brnonymousRP (7.12.2021 19:55) reagovat
Ruzovych zbrani a jejich casti se vyrabi docela dost, hlavne v USA a v zemich, kde je popularni strelba od nizkeho veku, holcickam se ruzova libi. Hodne Americkych rodin ma zbrane pro deti (vetsinou malorazky, ale neni pravidlem) v ruzove.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (dědečekvypráví) (7.12.2021 19:54) reagovat
co ty o tom člověku víš, vole? mě třeba přijde, že ta instalace za ním vypadá spíš na nějakej obchod se zbraněma, než soukromá sbírka. ergo ta růžová nemusí být jeho, ale třeba pro zákaznici nebo buznozákazníka...

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (dodoš) (7.12.2021 19:36) reagovat
jinak někdo kdo sbírá zbraně a ještě i v růžové, je prostě idiot ...holt malý péro a sebedůvěra....

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (dodoš) (7.12.2021 19:33) reagovat
to je zas blbost. Vysoká proočkovanost má teprve význam a potlačí všechny ty nemoci....když ti troubové nepíchnou a bude to tu mít 60% lidu, tak se s Covidem bude furt srát....ale o to v dezinfu jde žejo...njn.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (major Zeman) (7.12.2021 19:08) reagovat
proč nechce uzi? je antisemita? má aspoň vz. 58 a vz. 61 a.k.a škorpika? B-)

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 18:57) reagovat
"dělej jak myslíš" je presne muj pristup a doporuceni kazdemu cloveku. Kez by stat i ostatni zaujali podobne liberalni postoj misto snahy zachranit zdravi a zivot ostatnich, bez ohledu na to, co si oni sami o tom mysli, na kvalitu jejich zivota atd.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 18:20) reagovat
Ale jo, ještě dodám citaci "Přes velké množství studií však lékaři zatím nejsou schopni určit, proč covid-19 u některých pacientů zanechá trvalé následky a u jiných nikoliv. „Pořád je potřeba, aby se lidi chránili, protože nevíme, jaké následky se u nemocných můžou projevit později. Po odeznění pandemie můžeme mít významnou část populace, jež bude chronickými pacienty." Takže oni vědí, že se to někdy posere, ale neví proč, ti veterináři aspoň tuší.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 18:13) reagovat
blm: dělej jak myslíš, víc už dodat nemůžu. brnonymous: třeba tohle: https://www.em.muni.cz/veda-a-vyzkum/14545-jiri-mayer-o-ockovani-mrna-vakcina-je-genialni-bodyguard

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 18:07) reagovat
Ja samozrejme vim, ze koronaviry obecne mohou predstavovat znacne riziko, ale za posledni dva roky jsme ziskali urcite znalosti a zkusenosti s tim jednim konkretnim virem sars-cov-2. Dnes jiz vime, ze pro vetsinu lidi nepredstavuje vazne riziko. Konec koncu loni nam bylo tvrzeno, ze az polovina lidi ho ma asymptomaticky a proto musi byt lockdowny a musime nosit hadry na hube. Netreba byt zesrany a povazovat ho za nebezpecnejsi, nez je.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 17:51) reagovat
blm: ale já nemluvím o smrti, ale o vedlejších následcích, plus o smrti při kontraindikacích s jiným možným patogenem v těle o kterém vůbec nemusíš mít tušení. Věnovals tu za rok stovky hodin šíření informací o spásném ivermektinu. Já ti tu nabízím video na 37 minut, na které jsem koukal 3x a dva dny přemýšlel (jo brnonymousi, jsem retard) než jsem pochopil jak moc to může být v hajzlu a co bez vakcíny skutečně riskuješ, což jsem se dozvěděl právě až v tom videu.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 17:45) reagovat
Ale ja nespoleham na slovo nejakeho vybraneho doktora ci jine autority. Ridim se daty. Napr. konkretne pro CR je zde https://www.czso.cz/csu/czso/obypz_cr . Kdyz omezis data na mene nez 40 let, kde se nachazim, tak z grafu bys nepoznal, ze tu je nejaka pandemie. Kovid pro lidi do 40 let, kteri nejsou obezni a nemaji zavazne chronicke choroby, nepredstavuje statisticky vyznamne riziko. To jsou tvrda data. Nebudu proto delat nic, co jsem nedelal proti chripce a dalsim pro mou kategorii banalnim nemocem.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (bohynRP (7.12.2021 17:34) reagovat
@vojtech Mas na mysli tu neschvalenou vakcinu? :-/

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 17:27) reagovat
Jo sorry, bylo už SARS, ale tohle je první koronavir, co ti běhá mezi lidma tady.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 17:24) reagovat
blm: vzhledem k tomu, že se už doktoři ohledně kovidu a vakcíny párkrát mýlili (jak by řekli antivax "lhali"), nelze na základě ničeho očekávat, že nejsi riziková skupina. Pokud se nemýlím, tohle je první koronavir přenosný mezi lidmi, novinka. Proto doporučuji mrknout se na přednášku veterinářů, kteří na rozdíl od doktorů koronaviry a jejich projevy dobře znají. A není to nic hezkého, je to spíš loterie a očkovaní vědí aspoň nějaká čísla. https://www.youtube.com/watch?v=lhTURBeGMvo

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 17:17) reagovat
Kovid nepostihuje vsechny skupiny lidi stejne. Jak jsem jiz uvedl, v me skupine (vek, bez obezity, bez chronickych chorob) nepredstavuje statisticky vyznamne riziko. Proc bych z mel byt zesranej? Kdo je rizikovka, tak at se ockuje, u nej to ma prinos. U mne nejspis nikoliv. Navic jsem presvedcen o ucinnosti IVM, ktery je mimo kruhy popiracu vedy znam svymi antiviralnimi ucinky a ktery se proti kovidu s uspechem pouziva na mnoha mistech sveta. IVM jsem proto obstaral a nasadim ho pri prvnich priznacich.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (Dr.Str.RP (7.12.2021 17:15) reagovat
(_) Řekl bych, že tohle shrnuje spíš antivax logiku.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 17:13) reagovat
heh, proč tě považuji za zesraného z vakcíny, už dva roky nám tu lítá koronavirus mezi lidma! Koronaviry znají veterináři, obvyklý projev u zvířat je 40 % neplodnost po prodělání a to je jen jedna z mnoha soustav, které to může zkurvit, na nervovou soustavu to může mít vliv jako vzteklina, o smrti nemluvě. Už skoro rok tu máme vakcíny a ty do toho jdeš naostro. Chápeš? Jestli umíš vdechnout kapénky, tak JSI riziková skupina. Nemáš myslím tušení, s čím si zbytečně hraješ, nevidím jiný možný důvod než strach

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 17:05) reagovat
Nevim, proc mne povazujes za "zesraneho". Projekce? Kdyz bych si mel vybrat, tak bych zvolil vakcinu s inaktivovanym virem jako je Valneva. Ale stale plati, ze nejsem rizikova skupina a kovid pro mne proto nepredstavuje temer zadne nebezpeci. Nevim, proc bych se proti nemu mel nechat ockovat, stejne jako jsem se nikdy ve svem zivote neockoval proti chripce. Kdybych byl rizikova skupina (vekem, zdrav. stavem) tak bych kalkuloval jinak. Statisticky pro mne ale kovid neni riziko, stejne jako ta chripka.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (_) (7.12.2021 17:04) reagovat
Výborně, konečně někdo vystihnul tu provaxerskou "logiku".

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 17:00) reagovat
blm: uznavam, ze tohle si musim nastudovat. Ale existuji proti kovidu vakciny bez mrna, ne? S temi mas jake problemy, kdyz teda nejsi zesranej, cemuz neverim?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (kosdfdkonmRP (7.12.2021 16:59) reagovat
Mě by zajímalo, kolik procent neočkovaných se opravdu bojí vakcíny. A kolik se nechce očkovat (jako třeba já), natruc Babišovi, fašizujícím tendencím systému a aby ušetřili vakcíny pro lidi potřebnější. (Třeba v Indii, Africe apod.)

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 16:47) reagovat
Stran bezpecnosti slychavam argument, ze mRNA je desitky let stara technologie a "recept" na vyrobu proteinu misto viru samotneho (byt neaktivovaneho) a je proto bezpecna. To je jako tvrdit, ze syntetizator molekul je zcela bezpecny a proto kazda jedna jim syntetizovana molekula je proto take bezpecna. To je naprosty nesmysl. Snad preci zalezi na tom, co mRNA vyrobi za protein. A spike protein viru sars-cov-2 je nebezpecna sracka sama o sobe, kterou v tele nechci.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 16:44) reagovat
nejhezčí část: Nejsem z ni vubec "zesranej", ta technologie jako takova se mi libi. Jsem ale podezrivavej, kdyz mi nekdo tvrdi, ze ta technologie je super, je inherentne bezpecna, umoznuje rychly vyvoj i aktualizaci vakcin, ale pharma firmy na ni desitky let sedi a ty produkty na jejim zaklade nebyly za tricet let schopny uvest do praxe. Ptam se pak "proc" a do ted mi nikdo nedal zadnou konzistentni odpoved. Navic v otazce bezpecnosti vidim rozpor, ktery vysvetlim v nasledujicim komentari.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (psi chlup) (7.12.2021 16:36) reagovat
jyfjyfjytf: to neni vubec pravda, oslabena/mrtva vakcina ma nevyhodu v tom, ze to muze primo vyvolat nemoc, proti ktere se ockuje. Casto s tragickymi nasledky (napr. obrna), proto se taky prestavaji pouzivat. Oproti tomu moderni vakciny, timhle problemem netrpi. Jejich problem je naopak to, ze se nepodari vyvolat dostatecne silnou reakci a diky tomu tak nechrani.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (brnonymousRP (7.12.2021 16:36) reagovat
hrabac - Ano, jiste, na lekarskych fakultach se mluvi o zazracich... Nepopletl sis to? Treba jsi nebyl v prednaskovem sale na lekarske fakulte, ale probudil ses v deliriu pod kandelabrem s rukou v teple kaluzi a o zazracich ti prednasel vedle lezici bezdomovec.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (jyfjyfjytf) (7.12.2021 16:29) reagovat
Jednou ze slozek tradicni vakciny jsou oslabene organizmy ktere samotne telu neskodi. Imunitni system neni blbej, kdyz vidi cizorodou latku ktera neskodi, tak neutoci. Proto se do vakciny pridavaji jeste soli hliniku, jejichz ukol je poskodit tkan, imunitni system detekuje bunecne poskozeni, zacne zjistovat co se deje a najde tam oslabene patogeny na ktere pak vytvori protilatky. Vi se, ze do nekolika hodin se cast teto slozky vakciny vylouci z tela, ale nevi se co se deje s tim zbytkem a co stihne poskodit

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 16:24) reagovat
Blm a proc ses tak zesranej z mrna vakciny? Na lekarskych fakultach se o tom prednasi jako o zazraku, prosim konkretni odpoved.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (7.12.2021 16:20) reagovat
vojtech, HA: Jste oba bud lhari, nebo negramotni. Odkazujete na nejake klinicke studie a popirate mnou zmineny fakt, ze na mRNA nebyla nikdy pred rokem 2020 na trh uvedena zadna vakcina. Nedokazete jmenovat zadnou jinou vakcinu, nez proti kovidu, ktera by byla na mRNA zalozena a byla uvedena na trh. Zadna takova totiz neexistuje vy lhari.

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (Cockott) (7.12.2021 16:13) reagovat
Bob and John are Buzi...

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (HAHAHAHAHA) (7.12.2021 16:01) reagovat
blmblm: nelzi smejde, prvni mRNA vakcina byla 2008: "Clinical trial results of an mRNA vaccine directly injected into the body against cancer cells were reported in 2008.[21][22]" https://en.wikipedia.org/wiki/MRNA_vaccine#Development

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (666666) (7.12.2021 16:00) reagovat
Locdowny nezavádí odpůrci povinné vakcinace, ti to myslím mají hozené naopak. To si jdi stěžovat Kubkovi. Dvacetiletej sportovec fakt jipky nezahltí a proč má riskovat NÚ? A s vakcínou se v nemocnicích neleží a neumírá? A proč vlastně 1000 lidí zahltí celé zdravotnictví? Neposral někdo personální stavy ve špitálech?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (ta nejhezčí část hrabáče kapského) (7.12.2021 15:57) reagovat
Pfizer byl schvalen tudim v prosinci 2020 k pravidelnemu pouzivani po testech na desitkach tisic lidech. Jak dlouho hodlaji antivaxeri cekat na vedlejsi ucinky a zatim vsechny srat pololockdownama a nadbytecnym umiranim v nemocnicich na nemoc ke ktere mame vakcinu?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (666666) (7.12.2021 15:55) reagovat
Dokud se nebylo čím očkovat, byl jsem jako zdravotník v ambulanci společnosti dobrej - léčit lidi s rizikem, že mě nakazí např.čínskou chřipkou. I bez manifestního onemocnění mám vysoké titry protilátek a necítím potřebu se účastnit experimentu s rna vakcínou. Ale tlustej kuřák co sere na svůj vysokej tlak a počínající cukrovku si nechá píchnout včeličku a už jsem pro něj půvl a debil, co odmítá vědu. To nevymyslíš

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (karel (neprihlaseny)) (7.12.2021 15:50) reagovat
_mj: tady ale nejde o to kolik lidi se ovockuje, podivej kolik lidi proslo (i poslo) komunismem - a fungoval ten experiment snad?

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (Pyca_ZlaRP (7.12.2021 15:50) reagovat
@Nepochopený: Protože látka stimulující imunitní systém k tvorbě protilátek se nazývá vakcína? A je jaksi jedno, jakým způsobem to dosáhne? A jinak dobré ráno, ano, obecně všechny vakcíny mohou jako vedlejší účinej způsobit smrt, např. díky anafylaktickému šoku (ano, i ty "tradiční" a "prověřené")

Obrázek 'antivax logic' Obrázek 'antivax logic' (Tommy Angelo) (7.12.2021 15:48) reagovat
kovid ma jako vedlejsi ucinek smrt

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...