TechSvět  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (tsLRP (13.1.2022 16:14) reagovat
War never changes. War has changed.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 23:19) reagovat
Asi proto, ze ty ani ostatni mistni levicacke jebky nedisponujete zadnymi rozumnymi informacemi. Jeden popira, ze lide vydechuji aerosol, dalsi proti vedeckym studiim sermuje clankem ze seznamzpravy, treti vyvraci duveryhodnost webu tim, ze je na nem moc barvicek, ctvrty si vymysli, ze svedecke vypovedi jsou JPP a ze je lide podepisovali pres Internet atd. No tak to se pak nediv. Az budes pripraven vubec pripustit, ze nemusis mit pravdu, tak se muzeme bavit dal. Do te doby to nema vubec smysl.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 22:39) reagovat
Za poslední rok jsi žádnou změnu názoru nepředvedl. Nejspíš protože tvé zdroje informací zahrnují pouze tvou sociální bublinu a fanklub tvého oblíbeného komedianta. Ne každý je ale politicky vyhraněný a ne každý je členem nějakého fanklubu nějakého politického komedianta. Celých 14 měsíců od prezidentských voleb meleš to samý a realita ti denně nakopává zadek, jak se nic neděje tak, jak jsi doufal, že se stane. No, míč je na tvé straně. Až pošleš konkrétní informace k tomu, co říkáš, můžeme se bavit dál.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 21:33) reagovat
Jo a abych nezapomnel. Co si o me mysli smecka levicackych zmrdu je mi totalne ukradene. :-*

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 21:26) reagovat
Na rozdil od tupcu tveho kalibru jsem otevreny novym informacim a pripraven ve svetle dukazu zmenit nazor. Jenze to by dementi jako ty a demokraticka strana nesmeli byt proti jakemukoliv prezkumu vysledku voleb a apriori odmitat veskera narceni a podezreni bez jakehokoliv prosetreni. To je ten rozdil mezi nami. Ty jsi prisel s hotovym nazorem ktery neni mozne zmenit. Ja ne a nazory menim dle dostupnych informaci.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 21:08) reagovat
No fajn, tak se ani nenamáhej šířit kecy o tom, že kolem Trumpa je spiknutí a že kolem vakcín je světový spiknutí. Protože ty prostě nemáš nic konkrétního v ruce. A je jedno, jestli nemáš, protože nic není, nebo nemáš, protože nechceš. A proto si tady z tebe dělaj všichni prdel.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 21:04) reagovat
No tak kdyz od zacatku lzes a fabulujes, svedecke vypovedi nazyvas JPP, vymyslis si veci, ktere se nikdy nestaly, jsi od zacatku odhodlany nepripustit zadne video, tak proc bych se namahal?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 20:57) reagovat
Hele! Já jsem sem poslal odkaz na konkrétní dokument, na nálezy konkrétního auditu, dokonce auditu, o který se TY opíráš (to, že ho nedokážeš interpretovat, nebo sis ho nejspíš ani pořádně nepřečetl, to je druhá věc). Ty jsi sem poslal akorát hromady těch JPP bez konkrétního uvedení jedinýho konkrétního případu. Vykládej mi tady něco o tom, kdo tady lže! Měl jsi možnost sem něco konkrétního hodit. Ale místo toho tady akorát meleš ty svoje stokrát omletý a nejspíš i vyvrácený kraviny.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 16:09) reagovat
A muzes mi rict, proc bych se mel vubec jeste namahat? Ty mas dopredu jasno, misto pro pochyby nedavas, video, ve kterem neni plny kontext nepripoustis (jak by vubec takove video melo vypadat?), tak k cemu by to bylo? Svedectvi mylne vydavas za JPP, lzes o podepisovani pres Internet a za odmenu, pred jasnymi dukazy strkas hlavu do pisku a zapiras i nos mezi ocima. Tak proc?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 15:59) reagovat
A můžeš poslat konkrétní případ, konkrétní prezentaci a konkrétní citace, nebo furt jedeš ze smíchanin různých JPP, xkrát překroucených?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 15:22) reagovat
No ano, predchozi prezentace toho konkretniho videa neexistovaly, protoze bylo prezentovano poprve. A uz pri tom dementi tvrdili, ze to bylo vyvraceno. Nekdy lidem jako ty zavidim ten jednoduchy zivot, ktery si nekomplikujete zadnymi informacemi a jen opakujete porad dokola to same, at to dava smysl nebo ne.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 13:34) reagovat
Jako by žádné předchozí prezentace videí neexistovaly. :D A ano, kontext je důležitý. Z videí, co jsem viděl, jsem nepoznal nic. Co nebo kdo byli ti několikapixeloví rozmazaní lidé, kdy se video odehrává ani co se tam přesně děje. A to je přesně ono - není to důkaz, který by říkal: tohle a tohle se takhle stalo. Protože to video jde interpretovat mnoha způsoby. Pokud vím, dělo se ledacos, otázkou je, zda máš originální informace, nebo jejich xtou interpretaci. Já spíš potkávám vyvrácené/nepochopené věci.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 13:23) reagovat
Lol, ty bys byl fakt skvelej obhajce. Nepripustit zadne video, ve kterem neni plny kontext, vypoved zucastnenych primo do kamery, to je fakt masakr. V tom videu je zrejme, ze poslali dohled jedne ze stran domu s tim, ze pro dnesek padla, aby se pak vratili zpet a nekolik hodin pokracovali ve scitani za pouziti hlasu z beden, ktere do te doby byly skryty pod stoly a ubrusy. Jako tresnicka na dortu to video levicacke mrdky oznacovali za "vyvrace" pri jeho zcela prvni verejne prezentaci.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 13:11) reagovat
Anotace: K nim jsem psal několikrát. Na těch videích je přesně co? Jde to poznat, aniž by mi k tomu musel někdo dodávat jakýkoliv kontext? Když vidím video, kde chlápek zastřelí člověka, tak to může být video z vraždy, sebeobrany, přestřelky... už tady mám hodně možností a netroufl bych si svědčit. A když vidím video z nějaké kanceláře, kde lidé přehrabují papíry v krabicích, tak z toho poznám jako co? Já jsem totiž taková videa viděl, a dokonce s různými doprovodnými komentáři, ale k čemu to jako je?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 12:58) reagovat
src: tak jakou chybu udelal? Zadnou. Ma konkretni pozitivni vysledky, at jde o tlak na cleny NATO do plneni zavazku, mirove smlouvy Izraele s arabskymi staty nebo boj proti kriminalizaci homosexuality. Musim znovu poznamenat, ze smajlici konkretni argumenty nenahrazuji.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 12:45) reagovat
Tak se prece poznaji nejbezpecnejsi a nejferovejsi volby v historii. Ze vyzenes pozorovatele jedne strany pryc, vytahnes bedny, ktere do te doby byly skryte pod stoly, a hodiny pocitas hlasy, ktere z nich vytahnes. A dementi tomu jeste tleskaji a vymysleji konspiracni teorie.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (Src) (12.1.2022 12:45) reagovat
"Trump neudelal v zahranicni politice zadnou zasadni chybu" :-D :-D :-D :-D :-D Prosimvas uz toho trolla nekrmte

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (Anotace) (12.1.2022 12:35) reagovat
Rofl a co ty videa, kde si po odchodu lidi vytahnou bedny s hlasama? To jsi jako slepec nebo co? Ulhana mrdka jsi..

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 12:14) reagovat
Protoze nebyli nijak napojeni na Trumpa. Byli to lide vsech moznych veku, povolani, z ruznych statu, nijak nenapojeni na Trumpa, jeho kampan nebo organizace. Proste si vymyslis totalni picoviny jako podpisy pres Internet (lez), odmeny (taky lez), ze slo o JPP a ne o osobni svedectvi atd. Musis sledovat i jine zdroje nez CNN a MSNPC.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 12:08) reagovat
Proč si myslím, že bez napojení na Trumpa? Naopak, sworn affidavits byly nejspíš často od Trumpových příznivců a voličů, a často i za odměnu (slibovaly se). Často od lidí, kteří neznají procesy, nevědí, jak probíhá sčítání a hlásí jako podvody i zcela standardní průběhy. Většina těch affidavits bohužel byla JPP, byla toho typu "někdo říkal" apod. Dá se dohledat, kolik affidavits bylo zamítnuto kvůli nezúčastněnosti a hearsay, a ty si to můžeš dohledat taky, jen to chce číst i jiné zdroje než Daily Trumpet.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 11:52) reagovat
Sworn affidavits nejsou nejake JPP, navic nikdo nic nepodepisoval pres Internet, vse sepsali a podepsali osobne za pritomnosti pravniku, po pouceni o riziku, pokud by lhali. Proste lzes jak kdyz tiskne a vymyslis divoke konspiracni teorie, ze stovky lidi bez jakehokoliv napojeni na Trumpa nebo prospechu z jeho vitezstvi se hrdinne nabidli pod pohruzkou odneti svobody ze budou krive vypovidat. Hlavne, ze jsi zminoval occamovu britvu, demente.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 11:35) reagovat
A máš někde důkaz o podvodech s korespondenčními hlasy, nebo máš jen hromady JPP? Znova, sworn affidavit není pravdivý důkaz, ale něčí svědectví. Pořád řešíš věrohodnost svědka, věrohodnost svědectví. Vysoký obsah konspiračních blábolů, věcí, co se prostě stát nemohly, nesouhlasí s realitou, s výsledky apod. vede akorát k zamítnutí žaloby; a je to i služba těm svědkům, protože jinak by fakt platili ty těžké pálky za křivá svědectví. Jo a neposílej to video, jehož vyznění záleží na připojeném komentáři.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 11:30) reagovat
Jo, stovky "svědků" napříč mnoha státy, co podepsali často přes internet nějaké JPP nápady, nikoliv vlastní svědectví. Soudy ty žaloby často zamítaly právě z důvodu obsahu různých "bratranec sousedova psa říkal" apod. Jinak přezkumy probíhaly, to, že je nepovažuješ za seriózní, je tvůj problém. Mnozí zase nepovažují za seriozní tu šaškárnu od Cyber Ninjas, a nakonec ani ti nenašli nic průkazného. Chyby ano, otázka je čí (zda spíše jejich, nebo spíše úředníků), a jak moc to mohlo něco ovlivnit. Už na to ser.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 11:24) reagovat
Jinak samozrejme znovu lzes o tom, ze chyb bylo mene, nez rozdil vysledku voleb. Je to dano organizaci voleb v USA, kde se nekonaji jedny federalni volby, ale 50 voleb na urovni statu. Vysledek tak dokaze ovlivnit par desitek tisic hlasu, pokud jsou spravne umisteny do nekolika malo volebnich okrsku battleground states, bohuzel do okrsku v mestskych aglomeracich pod dlouhodobou kontrolou demokratu. Tam doslo k preruseni scitani, vyhaneni pozorovatelu a podvodu s korespondencnimi hlasy. To nic z toho nevis?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (MikeMinRP (12.1.2022 11:23) reagovat
@lbtmlbtmlbtm: Paciente, ja mluvím o celém tvém působení tady na Roumingu. Že si tradicně účelově vytáhneš pár příkladů, kdy někdo neargumentuje, neznamená, že tě už někdo milionkrát neprofackal fakty. A že to je snadné při těch hovnách, co plodíš. Ale ty jsi takové urputné hovado, že ti je to jedno. Jsi přesně ten holub. Rozházet a posrat figurky a tvářit se, jak jsi vyhrál, zatímco ostatním je z tebe na blití. Já s tebou tuhle hru hrát nehodlám. Zdravím do Bohnic. A naneshledanou. B-)

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 11:22) reagovat
Ale ony zadne seriozni prezkumy neprobehly. Prepocet tech samych hlasu, resp. par vybranych davek, neni audit. Co nazyvas JPP jsou ve skutecnosti stovky svedku napric mnoha staty, kteri poskytli vypoved pod pohruzkou sankci, pokud by lhali. Bud tedy stale manipulujes, vymyslis skutecne konspiracni teorie (ze stovky lidi riskovali vezeni, aby pomohli Trumpovi, se kterym nebyli nijak spojeni) nebo vubec netusis, ktera bije. Podvod se stal, proto demokrati branili jakekoliv kontrole.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 11:14) reagovat
Očividně ty břitvy neznáš. Já bych se přezkumům bránil, pokud už přezkumy proběhly a pokud pro další přezkum nejsou závažné důvody. Jedna paní povídala není závažný důvod. Nějak v tom to, že premisa je mylná, nevidím. Ano, shodneme se na tom, že organizace voleb v USA je neskutečný bordel a ti lidé dělají chyby. Ale sám se podívej do těch výsledků auditu od Cyber Ninjas. Chyby jsou rozložené napříč všemi voliči. Chyb není tolik, aby v součtu ovlivnily výsledek voleb. Chyby mají i jiné vysvětlení než podvod.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (JMRP (12.1.2022 11:08) reagovat
Dokonalé.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 10:50) reagovat
tecka: Obe britvy znam. Tak je aplikuj na chovani demokratu, kteri zurive a za kazdou cenu snazili zabranit jakemukoliv pokusu o prezkum volebnich vysledku. Pokud se podvod nestal, nelze o nem najit usvedcujici dukazy, a jakekoliv braneni kontrole je proto nejen zbytecne, ale i kontraproduktivni. Oni to ale delali. Vynakladali znacne prostredky na pravniky a dalsi aktivity, jak zabranit prezkumu. Proc, kdyz z principu nebylo udajne mozne dukazy nalezt? Protoze puvodni premisa je mylna. Podvod se stal.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 10:47) reagovat
MikeMin: Nic vyvraceno nebylo a uz vubec ne nejakymi faktickymi argumenty. Vzdyt se podivej, cim levicacka luza argumentuje. "Kdyby to tak bylo, tak by se na to prislo", "dementni brambora je nejpopularnejsi prezident v historii", "zpravu jsem necetl, ale urcite to, co tvrdi, neni pravda" atd. Jakykoliv fakticky argument vam chybi, vse svadite na nahodu, puvodni dokumenty jste necetli, videa jste nevideli, a pred fakty strkate hlavu do pisku. Pritom presvedcit mne je tak snadne, kdyz ma clovek fakta a data.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (GarryRRP (12.1.2022 10:43) reagovat
brmbrmbrm - už jedete?

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (MikeMinRP (12.1.2022 10:42) reagovat
@brmbrmbrm: Paciente, všechno, cos napsal, jsi už psal tisíckrát a milionkrát ti to bylo vyvráceno faktickými argumenty. Ale vzhledem k tomu, že jsi postižený, tak to meleš pořád dokola a budeš, dokud nechcípneš nebo ti neodeberou přístup k internetu. Jakákoliv diskuse s tebou jsou šachy s holubem. Zomri. ;-)

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 10:39) reagovat
blmblmblm: "Placat takhle bez argumentu umi na Internetu kazdej dement." Všimli jsme si. Být už víc jak rok tak těžce mimo, to je silná zabedněnost. Aspoň že už opadly takové ty za vlasy přitažené nápady, co by se ještě mohlo pro Trumpa udělat (volitelé volící jinak, neproběhnutí nějakého standardního volebního procesu, alternativní volitelé v záloze, vojenská prokurátorka...). Sbírání konspiračních blábolů sice neustalo, Ockhamova i Hanlonova břitva jsou pro tebe stále neznámé pojmy, ale už jsme si zvykli.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 9:51) reagovat
MikeMin: A nejaky konkretni argument bys tam nemel? Placat takhle bez argumentu umi na Internetu kazdej dement.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 9:49) reagovat
tecka: TDS je realna nemoc. Fakt nevim, v jakem svete zijes. Do zadneho protestu nedupal, naopak se drzel zpatky a neudelal, co se od nej cekalo (ostry zasah federalnich slozek proti rabujici luze). Ohledne retoriky jen opakujes srance lidi s TDS a beres jeho slova doslova. Kout, kde dostal vice hlasu, nez jakykoliv jiny prezident pred nim, vcetne Kenana, by mu mohl kdekdo zavidet, a stale se tesi mimoradne siroke popularite. Vsak to poznas ve 2024, kdy s prehledem vyhraje znovu.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 9:43) reagovat
franta: Tos mi to zase jednou nandal, ubozaku. Vse, co jsem napsal, je pravda, zato z tebe nevypadl jediny argument nebo cokoliv konkretniho. Tak napis, co presne rozporujes, at se pobavime.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (MikeMinRP (12.1.2022 9:32) reagovat
@brmbrmbrm: Prošel jsem si, cos tady vyplodil a musím říct, že taková dávka primitivně vylhaných píčovin a slaměných panákú z tebe už dávno nevypadla. :-D Každý den přesvědčuješ, že jsi větší retard než včera. Patříš do Bohnic. A ne, nemyslím to jako běžnou internetovou urážku ale jako úplně seriózní návrh.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (nichalRP (12.1.2022 8:32) reagovat
franta: 95% hmmmm, rikaji ti neco cisla 188 vs 4? z toho se pocitaly ta procenta a ma to zkratku RRR :-D

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (StB prezident Babiš) (12.1.2022 5:09) reagovat
jo ono to "science je settled" je nějaká další ustálená fráze, kterou my tady v ČR nepoužíváme, aha. Člověk se nemůže orientovat pokud neumí opravdu výborně anglicky a nestále nečte članky v světových médiích. Takže zase to sem někdo přitáhl, aby se mohl na druhý vytahovat.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 1:47) reagovat
Pokud považuješ IQ vyšší než 90 za TDS, tak už si fakt mysli, co chceš. Kdo situaci v USA sleduje, tak ví, že Trump rok 2020, na jehož začátku v průzkumech jasně vedl, prosral na mnoha úrovních. Nepomohla mu silácká vyjádření, nepomohlo mu okázalé popírání covidu, nepomohlo mu okázalé dupání do celkem legitmního protestu vůči policejní brutalitě (ano, souhlasím, že rabující davy taky nejsou ok). Sám se v politickém spektru odstěhoval do kouta. Ano, Biden je slabý, čekalo se to. Trumpa porazil Trump.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (frantaRP (12.1.2022 1:40) reagovat
blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem: k tomu covidu a science... ty ses fakt picus :o). Skoro vsechno co jsi rekl je uplne mimo :o). Skoro, tu kritiku WHO bych uznal.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 1:40) reagovat
Poslouchej, tebe je na roumingu skoda. Ty bys mohl z fleku delat prvotridniho obhajce. "Ty stovky svedku, co shodne vypovidaji proti obzalovanemu, to je spiknuti". "Ten kamerovy zaznam je nahoda, asi shoda podoby nebo zle dvojce". "Mobil obzalovaneho se pohyboval v dane dobe na miste cinu? To nic nedokazuje. A u te platby kartou obzalovaneho v blizke vecerce ta castka taky nesouhlasi." Proste vse omluvis jako nahodu, ale na muj vkus je tech nahod nejak moc. Jednu, dve, jsem schopen pochopit. Ale ne deset.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 1:39) reagovat
Faktem je, že pokud bude Republikánům dominovat Trump nebo jeho rétorika a neustále řvaní, že se podvádělo, tak budou mít těžké i prezidentské volby v roce 2024. I když pokud se Biden rozhodne obhajovat, pak by Trump _možná_ šanci mít mohl, ale otázkou je demografický vývoj voličů obou stran. Je to dost nejisté, ale možné. Ovšem pokud proti Trumpovi postaví někoho mladého a více středového, Trump nebude mít šanci. Co je dost možné, je, že Republikáni vyhrají letošní midterm volby. Pokud to Trump nepřežene.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 1:34) reagovat
V jakem svete zijes? Trump neudelal v zahranicni politice zadnou zasadni chybu a naopak mel radu historickych uspechu. To jen hystericti demokrati mu zadny nepriznali, protoze TDS je realna nemoc. No kdyz planujes volby ukrast pres korespondencni hlasovani, tak kandidovat nemusis, to je fakt. Je zajimave, ze pri masovem rozesilani volebnich listku bez vyzadani byla chybovost desetinova oproti normalni dobe, kdy si musi clovek listek pro hlasovani postou vyzadat a hlasuji tak jen zajemci. Neslychane. Nemozne

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 1:32) reagovat
Ano, myslím si, že proti Trumpovi měli postavit někoho jiného, aby vyhrál přesvědčivěji. Bohužel Demokraté jsou personálně dost vyprázdnění. Stejně tak Republikání měli postavit někoho jiného než Trumpa, pokud měli zaujmout i voliče s IQ vyšším než 90, jenže i oni jsou personálně dost vyprázdnění. Šlo tedy o souboj toho, kdo je víc nepopulární a kdo si proti sobě naštve víc voličů. A ten vyhrál Trump; dokonce svou povolební rétorikou posral svým soukmenovcům doplňovací volby do Senátu.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 1:29) reagovat
Proti Trumpovi bylo těch ukazatelů daleko víc. Přešlapy v zahraniční i v domácí politice, klesající popularita, příšerné chování v posledním roce v mnoha tématech i lidsky. Co se týče toho, jakým způsobem kandidáti dělali kampaň, Trump byl v takovém stavu, že proti němu nebylo potřeba silnou kampaň dělat, dělal si ji sám a stačilo prostě jen ukazovat; navíc Demokraté tak nějak ve svém chování neignorovali covid a jeho hrozby, proto nedělali žádná velká shromáždění, na rozdíl od Republikánů.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 1:09) reagovat
Naopak. Pro Trumpa bylo mnoho ukazatelu. Slapajici ekonomika, nizka nezamestnanost, bellweather counties temer vsechny pro Trumpa (i ve vysledku voleb), vetsi podpora u minorit nez ve 2016 atd. Bidenovo "vitezstvi" naopak stoji navzdory veskerym indikatorum a zvyklostem. Kandidat, co nedokazal naplnit priznivci ani telefonni budku, mel mit najednou vic hlasu, nez oblibenec Kenan nebo jakykoliv jiny kandidat v historii? To urcite. A ten zurivy odpor jakemukoliv prezkumu vysledku to jen podtrhnul.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 1:01) reagovat
Ano, mluvim o vice statech, protoze v USA se nekonaji jedny federalni volby, ale 50 voleb na urovni statu. A v rade z nich provedli zmeny v rozporu s ustavou, napr. guverner, secretary of state nebo mistni soud (byt supreme court) provedli zmenu, napr. rozsireni terminu pro prijem korespondencnich hlasu, ackoliv takovou zmenu mohli provest jen a pouze zakonodarci daneho statu. Ucelove to zjevne bylo, Biden proto ani nevedl kampan. Proc taky, kdyz demokrati volby ukradnou tak jak tak.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 1:01) reagovat
To, že Trump prohraje, bylo jasné z mnoha průzkumů a trendů, bylo hodně indicií, nebylo potřeba podvádět. Na dokázání podvodu musíš prokázat nejen nesrovnalosti (ty se v tom bordelu a ručním přepisování všech možných dat, špatném párování voličů atd. dít budou, i byrokrati jsou lidé a dělají chyby), ale nezvratně doložit, že jsou způsobené podvodem. A to ani ty audity nedělají. Protože prostě žádný důkaz nemají. A znova zopakuji - nesrovnalosti se ukazují napříč hlasy pro všechny kandidáty.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 0:57) reagovat
blmblmblm: Zase s těmi obviněními ohledně změn mixuješ hromadu věcí dohromady, události v různých státech atd. Všude postupovali podle nějaké tamní legislativy; konkrétní realizace voleb jsou věcí každého jednotlivého státu, a zákonodárci v nich ty úpravy dělali správně. Sporná byla jen Pennsylvánie, ale i tam to nakonec schválil soud jako v pořádku. Tvrdit, že šlo o účelový podvod a ne o protiepidemické opatření, je z tvé strany hodně hloupé; ta epidemie a rizika viru jsou reálné.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 0:51) reagovat
Tedy ne guverner, ne secretary of state, ani soudy svym rozhodnutim. Jen a pouze zakonodarci, kteri ale byli v rade statu obejiti. To tve poukazani na par desitek tisic hlasu je bud dobra manipulace, nebo dukaz tve totalni neznalosti US voleb. Kvuli systemu voleb v jednotlivych statech nezalezi na celkovem rozdilu hlasu ve vsech statech dohromady. Ten vysledek voleb se daji preklopit par desitkama tisic hlasu na spravnem miste, resp. ve spravnych okrscich. Kdyz presunes 40 tisic hlasu zmenis vysledek.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 0:51) reagovat
blmblmblm: Jasně, a pak je i audit tvého IQ, poslal jsi vyplněné tři testy místo jednoho, na prvním byla zpřeházená písmenka, na druhém byl recept na vdolky a na třetím jsi urazil vedoucího přezkušovací komise větou: Tvoje máma je tlustá. Nakonec se objevil ještě nezávislý audit, který zjistil, že máš IQ 160, ale podle všeho jde o metastudii, která jen sečetla výsledky těch tvých tří testů. Ale teď vážně: Po internetu lítá mraký dezinformací, z nichž je zrnko (!) pravdy asi tak v 10 %.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (Src) (12.1.2022 0:48) reagovat
truth: No tak jeste jednou te poslu na Google. Prvni vysledek uz neco napovi: "No science is ever “settled”; science deals in probabilities, not certainties. When the probability of something approaches 100%, then we can regard the science, colloquially, as “settled”." Takze zadnej oxymoron, jenom nepochopeni z tve strany.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 0:47) reagovat
Levicacke mrdky obvinuji Trumpa z jakehosi pripravovani pudy pro vyprask, ten ale jen upozornoval na to, co demokrati delali po cely rok 2020. Oni totiz vyuzili kovid jako zaminku pro zmenu pravidel voleb v rade statu. V rozporu s ustavou zmenili pravidla tak, aby umoznili ten jejich svindl. Rozsirili korespondencni hlasovani a uvolnili jeho pravidla, napr. dovolili prijimat hlasy i nekolik dnu po terminu voleb, a to v rozporu s ustavou, ktera pravi, ze takove zmeny mohou delat jen a pouze zakonodarci.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 0:47) reagovat
A je otázka, zda jsou špatné lístky nebo nějaké podkladové databáze. Zda někde docházelo k aktualizačním anomáliím a systém někdy mohl vydat stejné číslo stejným lidem. Ajťáci tyhle věci znají, vědí, že když je systém špatné napsán, stát se to velmi zřídka může. Úředníci můžou do papírů a při přeťukávání excelů plést čísla, jména, údaje, zaměňovat otce, syna, jmenovce ze sousední ulice apod. Ty vidíš podvod, já vidím zmatky. A i kdybys podle tabulek desítky tisíc hlasů skrečoval, pořád vyhrál Biden.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (Src) (12.1.2022 0:46) reagovat
Tak kdy Trumpa teda zase zpatky dosadi? :-D

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 0:44) reagovat
Aha, takze tecka vi hovno, ale s jistotou vi, ze to neni pravda. Paralelne k auditu cyberninjas probehl audit bezpecnostnich obalek postovnich hlasu. Z tohoto auditu je patrne, ze byly prijaty desitky tisic hlasu duplicitnich, z nichz vice jak 90 % bylo prijato po terminu voleb, dale hlasu s chybejicim podpisem a podobnymi nedostatky, a ze byly nektere hlasy umele vytvoreny, protoze nesedi vrstvy a vysledna podoba nemohla vzniknout skenovanim realne obalky.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 0:43) reagovat
Taky se doplňuje naprostá debilita lidí, co zaměňují normální chování byrokratické mašinérie plné občas chybujících lidí se záměrem falšovat volby, a debilita nejspíš téže skupiny lidí považujících prohlášení o tom, že volby budou zfalšovány, za jasné doložené obvinění a ne za plácnutí zmrda, co si chystá půdu pro případné vysvětlení výprasku, který už v té době očekával. Kdyby sis ten audit prošel, tak ty diskrepance jsou napříč hlasy pro všechny kandidáty, tedy i pro Trumpa.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenkavarnikem) (12.1.2022 0:38) reagovat
Vis, co se taky doplnuje? Desitky tisic duplicitnich hlasu prijatych po terminu voleb, panicka snaha demokratu zabranit jakemukoliv prezkumu vysledku, uporna snaha demokratu nevydat listky ani pristroje k auditu, mazani logu ze zarizeni v dobe, kdy je povinosti zachovat zaznamy z prubehu voleb, vyhazovani republikanskych pozorovatelu ze scitacich mistnosti a braneni v jejich vykonu funkce, vice prijatych listku nez bylo rozeslano, financni podpora Cukrborga okrskum s vysokou populaci volicu demokratu atd.

Obrázek 'the settled science changed' Obrázek 'the settled science changed' (:.) (12.1.2022 0:27) reagovat
O lístcích editovaných v grafickém programu a vrstvách atd. se tam nikde nepíše. Takže blmblmblm nejspíš zase lítá na drogách jako vždycky. O té teorii s dosíláním hlasů po nějakém termínu tam taky nějak nečtu, ale třeba jsem to přehlédl, možná mi pečlivý čtenář blmblmblm napíše, který bod nebo která strana té zprávy to je. Ale co čekat od naivního trumpoida, který si myslí, že když něco dopadne jinak než čekal, že je to podvod.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...