ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  MyMuži  |  Pravda24  |  MotorGuru


Nalezeno 43 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátdva:
   


Odebírat

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 16:23) reagovat
Provládní směnárny se dají nahradit právě technologiemi jako atomické swapy. Atomické swapy tě nemůžou podvést, protože je to decentralizovaná aplikace, která má podporu přímo v samotném blockchainu. Výsledek atomického swapu je buď vrácení peněz nebo úspěšně provedená směna. Momentálně je to implementované například pro pár BTC > XMR. Jedna z dalších výhod kryptoměn: člověk když oželí trošku pohodlí, nemusí pro každou směnu používat centralizovanou směnárnu.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 16:18) reagovat
Kalda: ad zamražení máš pravdu. Firma Chainanalysis uvedla, že podíl ilegálních transakcí za rok 2021 klesnul na 0.15 %. Ale je to jen odhad. Tomu, že ti směnárna kolaborující s vládou nevydá slíbený fiat nebo stablecoin za tvůj bitcoin se dá vyhnout jen tím, že si člověk dobře vybere směnárnu, nebo ideálně nepoužije směnárnu vůbec. Osobně bych doporučoval přes atomic swaps vyměnit Bitcoin za Monero a prodat Monero, u kterého se původ coinu nedá deterministicky dokázat. Ale spousta směnáren ho neobchoduje.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (švabachRP (20.5.2022 13:53) reagovat
Kdo tyhle sračky tvoří a kdo tyhle sračky postuje, toť otázka. Nemám v kryptu ani korunku, ale BTC reálně řeší nějaký problém, a pracuje na něm dlouhodobě. Srovnávat to s tulipány, to musíš být fakt retard.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (al5249RP (20.5.2022 13:27) reagovat
Ted jsem na HN zahledl clanek, ktery naznacuje, ze letosni +- 15% inflace muze byt jen predkrm pred tim, co nas ceka v pristich letech vpodstate celosvetove, takze mozna brzo uvidime, zda je BTC uchovatelem hodnoty proti bankrotujicicm fiatum.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (Pyčus) (20.5.2022 13:22) reagovat
zbytek 20% (utilitární hodnota) je to vaše "zlato se aspoň dá k něčemu použít". Paráda, dál se chlámejte věcem, kterým nerozumíte a dělejte ze sebe dementy. Každej si nakoupí bitcoin na ceně, kterou si zaslouží.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (Pyčus) (20.5.2022 13:19) reagovat
Jinak samozřejmě kdo se tomu prvoplánově směje je dement a neví, že neví. Ty diskuse jsou ubíjející a nemusí jít ani o btc, stačí se zeptat, proč má zlato hodnotu - primárně proto, že má fyzikální (vysoká hustota, na Zemi vzácnost) a chemické (relativní stálost v čase) vlastnosti, které empiricky lidi uznali jako vhodné, aby zlato použili jako proxynu pro hodnotu = peníze. Tomuhle se chlapci říká monetární premium, momentálně tvoří cca 80% hodnoty zlata...

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (Pyčus) (20.5.2022 13:15) reagovat
Ad "konec elektriky a kompů", přesně jak někdo psal - když by nefungovala elektřina a kompy, btc je hodně nízko na seznamu problémů. Zároveň ale aby šlo opravdu všechno do háje, to už chce celkem dost úsilí (např. teď na UA je zajímavý, jak aspoň v základu i mobilní sítě fungují). Plus teda btc je dost u prdele, jestli ho posíláte internetem nebo telegrafem, prostě potřebuje cokoli, co je schopný vysílat a přijímat informace (testovalo se i posílání transakcí rádiem, sms, atp.)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (*_*) (20.5.2022 11:02) reagovat
3n+1

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (KaldaRP (20.5.2022 10:26) reagovat
bilanula: tvoje vysvetleni je celkem smysluplny akorat bych upresnil ze i bitcoin lze zamrazit. Respektive burzy, ktery ti jsou ochotny vymenit krypto za FIAT si plati pristup do databaze blacklistu penezenek a v pripade, ze jsi obchodoval s nekym rizikovym (napr. penezenka z deepwebu nalinkovana na hackery, prodejce zbrani, drog apod.) tak tvoje transakce nebudou akceptovat a ty mas smolika. Ale prej je podil takovych transakci na cernym trhu adekvatni napr podilu v dolarech a to v ramci nizkych procent

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (KaldaRP (20.5.2022 10:18) reagovat
USD: Jasny, sice to bez internetu, elektriny a milionu dalsich podminek prakticky neexistuje, ale "mas to u sebe". ;-) Jasne a bez internetu, elektriny ti napr. ta zminovana CSOB taky da kulovy, takze ve vysledku jsi na tom stejne. Dalsi paralelu vidim v tom ze pro funkci bankovnich systemu (at uz servery bank, kompy zamestnancu, kompy/founy uzivatelu internetovyho bankovnictvi, bankomaty atp.) je potrebujes udrzovat online a to taky zere elektriku stejne jako tezba/zpracovani transakci bitcoinu

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (BundášikRP (20.5.2022 8:51) reagovat
cpt klokan: Říká se, že účelem spoření do bitcoinu není zbohatnout, ale nezchudnout. Pro seznámení s tématem doporučuju tohle: [odkaz]

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (cpt klokan) (20.5.2022 6:20) reagovat
bilanula: Lidi na zapade nedokazou Bitcoin ocenit protoze desetileti zili s nizkou/nulovou inflaci a s pristupem k bankovnictvi, kreditkam a PayPalum. Neznaji hyperinflaci v praxi. Malokto zazil "menovou reformu" z roku 1953. Ale inflace se vraci, statni bankroty se vraci (Sri Lanka je prvni, ale Egypt, Turecko, Argentina a dalsi zbankrotujou) a "menove reformy" prijdou take... Jenomze lidi uz maji moznost nakoupit neco co stat nenatiskne a nemuze vzit. Pak bude zrejme v cem je hodnota BTC.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 0:45) reagovat
A protože do příchodu Bitcoinu nikdy nic takového neexistovalo, těžko se to přirovnává k čemukoli jinému z historie. Proto se ani nezlobím když někdo nevěří, že Bitcoin opravdu vlastní, nebo že je rozdíl poslat peníze paypalem nebo poslat Bitcoin. Jsou to hrozně abstraktní principy. Kdo ví, třeba v tom já (a spousta dalších lidí) vidí něco, co tam neví. V budoucnosti historie ukáže, kdo měl pravdu :-)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 0:42) reagovat
Je mi líto, že jsem to nedokázal vysvětlit líp. Učitel ze mě asi nikdy nebude :-D Bitcoin není dokonalý ani to není náhrada třeba za zlato. Na druhou stranu na internetu do té doby nic takového neexistovalo. U normální ebanky důvěřujeme tomu, že nás bankéři (lidi) nepodvedou a u Bitcoinu důvěřujeme tomu, že jeho algoritmus nemá chyby. A že budeš mít přístup k většímu počtu Bitcoin uzlů.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (al5249RP (20.5.2022 0:33) reagovat
Kdyz prestane existovat elektrina a Internet, tak je to, ze nefunguje BTC az nekde hodne hluboko v tabulce priorit.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 0:33) reagovat
Tak s tímhle souhlasím. Jak jsem řekl, je to "digitální" vlastnictví. Internet, elektřina a nějakej komp je bohužel podmínka aby to fungovalo. To je zásadní rozdíl Bitcoinu například oproti fyzickému zlatu. Taky musím uznat, že zatímco zlato je zabezpečeno fyzikálními zákony, Bitcoin je zabezpečen pouze tím, že se řeklo, že ten algoritmus bude fungovat takhle a pokud něco funguje jinak, není to Bitcoin ale něco jiného. Je to vytvořeno člověkem, takže to není tak dokonalé jako třeba zlato.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (USD) (20.5.2022 0:24) reagovat
Jasny, sice to bez internetu, elektriny a milionu dalsich podminek prakticky neexistuje, ale "mas to u sebe". ;-)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 0:16) reagovat
Respektive s tvým Bitcoinem bez tvého seedu nikdo nemůže nikdo nic dělat. Může manipulovat jen svým bitcoinem. Tímhle máš "Bitcoin u sebe", zatímco v bance můžou s tvými penězi manipulovat i bez tebe. Můžou totiž přepsat ty účetní knihy, protože jsou jediní, kdo do nich má přístup a navíc je jejich přístup absolutní. V Bitcoinu můžeš manipulovat jen svým Bitcoinem = ten Bitcoin je tvůj.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (20.5.2022 0:14) reagovat
Stáhneš si full Bitcoin node a pokud máš seed, máš vlastně svůj Bitcoin u sebe doma. On je samozřejmě distribuovaný i na jiných serverech, ale o to právě jde. "Účetní kniha" Bitcoinu je distribuovaná všude po světě. Účetní kniha řekněme ČSOB je u ČSOB. Pokud posíláš peníze třeba do Wells Fargo, použije se pravděpodobně SWIFT systém, který má zase vlastní účetní knihy. U Bitcoinu je účetní kniha jedna. A tu můžeš mít i u sebe. A nikdo ji bez tvého seedu nezmění. A když změní, síť tuto změnu odmítne.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (USD) (20.5.2022 0:05) reagovat
Tak to mi fakt musis vysvetlit, jak muzes mit bitcoin u sebe?

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:57) reagovat
Ano, je to rozdíl. U Bitcoinu není to "I owe you". Bitcoin přímo vlastníš. Účet u PayPalu nebo třeba ČSOB je jen dohoda mezi tebou a tou firmou, že za tebe hýbají penězi. Bitcoin přímo vlastníš. Když se firma třeba PayPal rozhodne ti dolar vzít nebo "zmrazit", tak to udělá. U Bitcoinu jsi vlastník a pokud máš Bitcoin u sebe, tak ti ho nezmrazí. To jde s dolarem udělat jen přes cash. Ale cash není digitální.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (USD) (19.5.2022 23:52) reagovat
Jasny, to je uplne neco jinyho jako kdyz si zalozim novou penezenku, nekdo mi na nej posle btc a ja to poslu nekomu tretimu, tak se v kontextu moji penezenky btc "neobjevil" a pak "nezmizel" :-D

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:48) reagovat
USD: v kontextu firmy PayPal se dolar ovšem "objevil" a potom "zmizel" (na jiný účet). A pokud ti jde o dolar jako měnu, tak tam se opravdu nové dolary můžou vytisknout, nebo zničit.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:46) reagovat
Takže pokud to někdo přirovnává k "bezcenným jedničkám a nulám", nebo k nějakejm sazenicím, které se dají rozmnožovat popřípadě dovážet, tak jen dokazuje, že nechápe o co v kryptoměnách vlastně jde a v čem je to revoluční technologie. Sorry za tapetování, možná jsem i řekl něco, co je zde většině jasné. Ale autor obrázku (pokud není troll) si tyto základní souvislosti očividně neuvědomuje.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (USD) (19.5.2022 23:45) reagovat
Jo, protoze kdyz si poslu z my banky dolar na paypal, tak mi z uctu nezmizi ty demente. Vytiskne se v paypalu novy. :-D

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:41) reagovat
Stejně tak když ti prodám bitcoin, ty mi dáš dolar a dolar je můj, bitcoin je tvůj. A to je možné jen díky tomu, že je bitcoin zaměnitelný, vzácný atp. (viz níže). Když si pošleš dolar na PayPal, je to v podstatě jen dohoda mezi tebou a firmou PayPal, že ti PayPal dluží dolar. Ale když si koupíš Bitcoin, VLASTNÍŠ Bitcoin. V tom je ta revoluce. To samozřejmě samo o sobě nezaručuje žádnou cenu Bitcoinu. Ale je to revoluční technologie, která do příchodu Bitcoinu neexistovala.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:38) reagovat
Když si pošleš dolar na paypal, firma paypal je o dolar bohatší. Potom dolar pošleš Frantovi virtuálně dolar, ale paypal má ten tvůj dolar pořád na svém účtu. Veškeré transakce na paypalu jsou virtuální, původní dolar je pořád na bankovním účtu a když si ho Franta nechá poslat na účet, firma paypal je o dolar chudší. U Bitcoinu je to úplně jinak. Tam se nákupem Bitcoinu netiskne nový Bitcoin. Tam je to jako když někdo vytěží zlato a pak ho VYMĚNÍ za dolar. Když Bitcoin prodám, počet Bitcoinů se nezmění.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:34) reagovat
Do příchodu Bitcoinu jsi měl třeba digitální film nebo obrázek. Ten když jsi zkopíroval, byly dva. Nedal se omezit počet kopií, ani se nedalo určit, kdo vlastní originál a kdo kopii, protože defacto při každém převodu (uploadu, downloadu) tohoto digitálního souboru se vytvořila nová kopie a možná (nebo taky ne) smazal originál. Bitcoin jako první přišel s tím, že teď konkrétní coin patří mě a když ti ho pošlu, už jím nedisponuji. A ty můžeš dokázat, že máš fakt echt Bitcoin a ne kopii. V tom je jeho cena.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 23:30) reagovat
Je nutné si uvědomit, že Bitcoin je první digitální věcí, která je zaměnitelná ("fungible"), ale přesto se dá dokázat její pravost, původ, vlastnictví a je jí omezené množství ("scarce"). Do příchodu Bitcoinu nic takového na internetu neexistovalo. Defacto je to digitální obdoba zlata. Služby jako PayPal fungují úplně jinak, to jsou jen digitální prostředníci pro převod fiat peněz, zatímco Bitcoin je první digitální vlastnictví v historii lidstva.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (protřelý burzián) (19.5.2022 23:24) reagovat
nevyznám se v krypto: Každej druhej (nebo každej?) forexovej obchodník nabízí krypto resp. futures na krypto, takže to shortuješ úplně stejně jako standardní měnový páry. Z klasickejch burz třeba na Bitfinexu si půjčit můžeš, takže by to mělo jít taky (nezkoušel jsem, nejedu to aktivně, jsem ten půjčující ;-))

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (cpt klokan) (19.5.2022 22:40) reagovat
U tulipanu muze cena na chilku vyskocit kdyz je poptavka vysoka, ale pak se toho vypestuje vic az se to srovna... Vysoka cena se nemuze udrzet. To u BTC neplati. Kdyz bude poptavka vysoka tak se toho vytezi stejne.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (lubik23) (19.5.2022 22:20) reagovat
Jen bych poznamenal, že v dějinách civilizace není období, kdy by bylo zlato bezcenné.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (převozník Helmut) (19.5.2022 21:49) reagovat
lmao: takže hodnotu maj jenom věci, které uspokojí primární potřeby? Možná jsem se měl nejdřív zeptat, co je to hodnota 8-)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (xaoRP (19.5.2022 21:42) reagovat
Znovu mam rad raoumena B-)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 20:28) reagovat
nevyznám se v krypto: těch strategií je několik. Bitcoin sám o sobě (v té nejčistější podobě) jde pouze vlastnit nebo poslat, ale v posledních letech se vyrojila hrozná spousta služeb, které umožňují s Bitcoinem i dalším kryptem různé spekulace. Jednotlivé směnárny neustále mění podmínky, ale myslím, že FTX nebo Binance Futures by to měli umět. Bacha na podvody, protože jich je spousta.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (JMRP (19.5.2022 20:18) reagovat
Vždy ide len o stanovenie intervalu, ktorý "sledujeme". Jedného dňa o bitcoin určite už nikto záujem mať nebude. Či to bude o mesiac, rok, storočie alebo milión rokov, to teraz nevieme povedať. Ale jedného dňa to nastane, to je zaručené .... vlastne, či to bude jedného dňa nie je isté, pretože už nemusia dni existovať (keď Zemegula skončí v Slnku) :o)

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (lmaoRP (19.5.2022 20:12) reagovat
převozník Helmut: U ceho je hodnota dana? Tak si zkus bejt bez jidla, vody, obydli a moznosti pohybu na dalsi vzdalenosti. Treba na to pak prijdes.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (nevyznám se v krypto) (19.5.2022 20:11) reagovat
@bilanula Jak se dá vydělat na propadu krypta? Ptám se zcela vážně. Není mi známo, že by BTC šlo "půjčit" jako akcie, takže nejde shortovat. Nebo se pletu?

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (tdkbRP (19.5.2022 20:06) reagovat
zase debilne chujady od ludi co vedia o vsetkom hovno. to uz radsej sklibu, sice je hnusna ale aspon neposobi retardovane

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (bilanula) (19.5.2022 20:05) reagovat
Ono je nutné říct, že na tulipánové horečce spousta lidí opravdu zbohatla. Ti, kteří chápali, jak se věci mají. Pokud někdo věří, že dané krypto půjde na nulu, má možnost na tom zbohatnout. Zajímavé je, že většina lidí, kteří na krypto nadávají, na tom "velkém pádu", o kterém jsou přesvědčeni, nechce vydělat.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (převozník Helmut) (19.5.2022 20:02) reagovat
A u čeho je tedy hodnota daná? Kde se můžu odpíchnout? :-D "věříme, že má" bych nahradil "jak velký je o to zájem"

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (lJb1upSSBLRP (19.5.2022 20:00) reagovat
Zlato má hodnotu největší - dá se použít v průmyslu do elektroniky, nebo jako šperk.

Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' Obrázek 'How-The-Nocoiners-See-It' (Sklibu v cr nechceme) (19.5.2022 19:57) reagovat
Bitkojn ma stejnou hodnotu jako papirky s obrazkem kterejm rikame penize a nebo zlutej kov kterymu rikame zlato - to znamena ze presne takovou jakou verime ze ma



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...