ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  MyMuži





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátdevět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Eskalator) (25.5.2022 17:38) reagovat
Ne. Ty se ze svejch z 99,9% zbytecnejch a nehodnotejch prispevku tady udelavas? To jsi slusnej dement B-)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 17:31) reagovat
Dekujeme za hodnotny prispevek do diskuse. Udelal ses pri tom?

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Eskalator) (25.5.2022 17:22) reagovat
Možná jsem se překoukl, ale přijde mi, že dneska ještě nikdo nezmínil, že Blm je ubulená nacistická kurva B-)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 17:22) reagovat
Statni prevrat to samozrejme byl. O tom, jak to bylo se strelbou do davu, kdo strilel a kdo k ni dal pokyn, se lide prou do dnes. Nebyla totiz nikdy vysetrena a objasnena, podobne jako masakr v Odese. Potlacovani prav minorit popiraji jen lide, co vychazeji z dusledneho popreni reality. Ty neresim.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 17:09) reagovat
blm to nebyl státní převrat, jen kolaborantský proruský prezident poté co nechal střílet do demonstrantů prostě utekl do Ruska. Parlament atd. dál fungoval a v květnu si demokraticky zvolili jiného prezidenta. To potlačování práv minorit ti tu už přeci někdo omlátil o hlavu, že lžeš, proč to zkoušíš znovu?

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (DirectRP (25.5.2022 17:06) reagovat
Odhady blm doposud nebyly moc úspěšné, ale RF pořád ještě nezmobilizovalo a nevyhlásilo válečný stav, což stále může znamenat podstatný problém. Jak jsou na tom stavy a morálka RF a UK armád můžeme jen hádat, ale tohle okopávání se o malá "bezvýznamná" území jsou nejhorší část války pro každého, kdy vojáci padají v podstatě pro nic a RF může už v klidu hrát na čas.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 17:03) reagovat
Nebul, pico :-* Nahodou jsem tady byl vzornej a vecne jsme si tu pokecali. B-) from: Meh, ignorujes ten statni prevrat a svrzeni demokraticky zvoleneho prezidenta za podpory Zapadu, ktere predchazely potlacovani prav minorit. Akce, reakce; a ty preskakujes tu akci.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (NN/A) (25.5.2022 17:01) reagovat
blm - tak ses tady zase vybrečel a zadělal další vlákno. Jak u izaka, nemá to cenu ani číst.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 16:56) reagovat
Rusko si začalo dělat co chce v 2014 okupací Krymu a části Donbasu. Porušilo tak Budapešťské memorandum o nedotknutelnosti území Ukrajiny, od té doby je libovolná smlouva s Ruskem cár papíru a získávání času, který letos jen došel.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 16:50) reagovat
Ja byl proti konfliktu od zacatku a vzdy jsem chtel, aby se mu Ukrajina vyhla. Treba tim, ze zustane neutralni a naplnenim Minskych dohod, ktere mely vest k ukonceni i vlekleho konfliktu na Donbase. Ale ne, picusove delali ramena, ze si muzou delat co chtej, az si Rusko taky zacalo delat co chce. :-/

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 16:40) reagovat
Jasně, označuješ tu Ukrajinu za nacistickou a taháš na ní další putlerovo sračky, ale te%d se o ně bojíš.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 16:36) reagovat
Spis se bojim, ze dostanou vyprask a nakonec Elensky pristoupi na vic, nez po nem Rusko chtelo na zacatku. Jen to bude s "bonusem" statisicu mrtvych, zdevastovane zeme a se ztracenym pobrezim. Ale zapad, ten si na tom panecku namasti kapsu. No aspon par vyvolenych urcite.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 16:12) reagovat
Neboj se o Ukrajinu. Ukrajinci se nikdy nevzdají, mobilizují, Rusa vyženou a zase bude dobře.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 16:02) reagovat
Ale zase jsme u toho, ze musim mit koho skolit a ze to trva. Takze Ukrajina stahuje sve vojaky a posila je na tydny a mesice na skoleni na zapad, a jakmile jsou tito vojaci vyrazeni z boje tak o tuto investici Ukrajina okamzite prichazi. Branci do prednich linii nepatri, s minimalnim vycvikem nejsou moc platni (jejich role je spis v zazemi a podpore), a pocty zkusenych vojaku se kazdym dnem tenci. Jinak to s tim srovnanim velikosti ekonomik je popularni cope, ale stale jen cope.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 15:57) reagovat
Human prosím neurážet Itálii, ruská ekonomika je slabší než brazilská [odkaz] ;)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Human.) (25.5.2022 15:50) reagovat
Je dobře že se tu zmiňuje trénink a předávání zkušeností. Zatímco ukrajinci se mohou spolehnout na desítky států s bojovými zkušenostmi, které je mohou kvalitně školit v moderní technice, rusko může škemrat leda tak do zrcadla. Navíc školit osádky či piloty bez přístupu k špičkové avionice a obecně výzbroji je poněkud zbytečné protože ti ani na radaru neuvidí to letadlo/vozidlo, které je lepší raketou sundá. S kleptokraty řízenou ekonomikou velikosti Itálie založené na vývozu surovin se svět dobývat nedá.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 15:49) reagovat
Ty desitky tisic se ale neodecitaji ze 40 M, jakoze z 200 tisic.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 15:42) reagovat
podle nejhorších odhadů jsou ukrajinské ztráty desítky tisíc vojáků, 40 milionová země se s tím vyrovná, neměl o ně takový strach a předstíraný zájem. Jak jsem psal z m777 se naučili střílet asi za měsíc.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 15:38) reagovat
Jeste jsem nevidel, ze by dolary vzkrisily mrtve, nebo dokazaly nekomu nalit do hlavy znalosti a zkusenosti, ktere trva predat mesice a roky. Ty dolary jsou navic utraceny na zapade u zbrojnich firem, kde jeden dolar koupi min, nez dolar vynalozeny v Rusku nebo Cine, kde je jina kupni sila. Vy se na to porad koukate pres dolary a techniku, zato ja na to nahlizim spis pres lidi. Lidi, o ktere Ukrajina nenavratne prichazi a ktere nedokaze nahradit tak snadno, jako munici, dela a drony.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Human.) (25.5.2022 15:30) reagovat
Taky si nejsem jistý jak moc je pro rusy výhodná dlouhá opotřebovávací ekonomická válka kdy si navíc berou jako rukojmí spoustu států ve světě. Ruské možnosti výroby pokročilých zbraní jsou teď minimálně silně omezeny takže čím dál víc věcí neudělají a budou víc a víc závislí nejspíš na Číně, která si svoji kvalitu nechá americky zaplatit. A co se financí týká, jen USA už ukrajincům poskytly materiál v hodnotě prakticky celého ruského obranného rozpočtu.Čili když populace Západu dá po 10 $ nemá rusko šanci.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 14:59) reagovat
Popasná je průser, to víme, Wagnerovci jsou charakterem i ideologií pro Putlera tím, čím byly SS pro Hitlera. Dočkám času. Mimochodem, já jsem asi měsíc smířen s tím, že území na východ od Barvinkove Ukrajina v téhle ruské ofenzivě ztratí, ale nermoutím se, vím jaké a kolik zbraní jim tam proudí, Ukrajina sílí, Rusko slábne.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 14:54) reagovat
Ja teda na Donbase nejakou pahorkatinu vidim a treba takova Popasna je az o nejakych 100 m vyvysena nad okolim, proto jeji dobyti znamena prulom v regionu. Az skonci bitva o Donbas tak ty ridce osidlene niziny nikdo neubrani. Dockej casu.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 14:34) reagovat
Ale ne, celý ten terén v Donbasu je velmi špatné bránit, jde o nížiny. [odkaz] , Proto Němec po průšvihu u Kurska radši východní Ukrajinu po Dněpr vyklidil. I teď se perou v terénu, není tam souvislé osídlení, o které by se opřela obrana.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 14:13) reagovat
No ze uzemi se nebrani samo, ale brani ho lide resp. vojaci. A zatimco je snadne se opevnit ve meste a branit ho dlouhe mesice a roky, tak otevrenou krajinu se zanedbatelnym osidlenim budou branit velmi tezce. Takze hloubka uzemi moc neznamena, kdyz obrance ztrati vybudovane opevnene pozice a mesta a stahne se do poli, kde si ho poda artilerie. I proto jsou poznamky o tom, ze Rus postupuje pomalu a ziskal malo uzemi, mimo, protoze to uzemi je to nejtezsi a zbytek postrada obranu a opevneni.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 14:01) reagovat
Zkurvilo to první odkaz takže zkráceno [odkaz] , pozor radši zapni VPN, ať neodhalím tvoji úžasnou adresu, kdyby to byla past :)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 14:00) reagovat
blm a co je na týž mapě tak zvláštního? [odkaz] src="/images/smiles/tongue.gif" alt=":P" border="0"/>opulation_density_in_Ukraine.png ? Jestli tě rajcuje ta tmavá plocha na východě, to je Donětsk & Luhansk, to už Rus okupuje 8 let. Tady máš mapu největších měst [odkaz] , i kdyby to ztratili po Kramatorsk, přijdou asi o plochu s milionem předválečných obyvatel. Jak že to porazí 40 milionový stát?

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (tiezsabavim) (25.5.2022 14:00) reagovat
jasne pojdu ako vietor, (prefuknu aj Kiev aj Charkov..) uplne vyfukaju. Ani po troch mesiacoch "vetra" tu niekori nechcu vidiet co sa deje.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (bublaaaRP (25.5.2022 13:53) reagovat
Konecne jim otevrely weby, snad daji putlerovy filcky pokoj chvili =)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 13:52) reagovat
from: Znovu opakuju, podivej se na mapu hustoty osidleni. Pro predstavu, ten zlomek je velky jako 1.5 CR a obsahuje vetsinu nejhusteji osidleneho uzemi (s vyjimkou velkych mest jako Charkov, Kijev, Lvov a Odesa). Jakmile Rusko znici odpor na Dobase, tak se pres ty neosidlene lany poli stredni Ukrajiny prezene jak vitr.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (tiezsabavim) (25.5.2022 13:30) reagovat
Vzdy ma bavi ked si ludia pletu USA NATO EU a krizom krazom si doplnuju co sa im hodi do kramu. Este lepsie ze v niektorych z menovanych ani jedno z vyssie nebolo angazovane 8-) Odpovedat na sucasne kremelske vyplody to mozem rovno srat do ventilatora. Neviem co sa Rusku deje/stalo ale tento fail budeme vsetci mat na stole este riadne dlho.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 13:27) reagovat
I kdyby ztratili všechno na východ od Barvinkove, je to stále jen zlomek Ukrajiny, dej tomu čas, oni si pro to přijdou, zbraně proudí, okupanti umírají...

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 13:24) reagovat
A pres ty znicene mosty se ze Severodonecku budou dostavat jak? Navic tou zbyvajici mezerou se ustupujici Ukrajinci dostanou akorat do Lymanu, ktery Rusove obsadili v poslednich dvou dnech. Zadna vyhra, rekl bych. Malujes si to prilis na ruzovo.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 13:15) reagovat
Ta města nejsou obklíčená, jen vlhké divoké sny putlerovců, pořád je tam 30 km okno mezi řekou a tím, co získali wagnerovci u Popasné. S houfnicí m777 se Ukrajinci naučili asi za měsíc, možná ty by ses s tím učil rok, stejně kdyby ti dali dvě houfnice, tak jednu rozbiješ a druhou ztratíš.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 13:12) reagovat
from: Za 12-18 mesicu se nauci tak ovladat samopal, ale ne protiletecke systemy, houfnice, tanky, atd. Javeliny jsou uplne jinde, tam jsem vzdy uznal, ze na vycvik staci jedno odpoledne, ty ale valku nevyhraji. Ukrajinci ustupuji z pozic, kde byli zakopani a kde meli taktickou vyhodu. Rus pres Severni Donec nepotrebuje, protoze kapsu uzavira od jihu smerem k rece. Severodoneck a Lisicansk jsou uz ted v obkliceni bez moznosti ustupu nebo ziskani zasob a posil. Ja na les koukam z vysky, ty v nem bloudis.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 12:53) reagovat
Na Ukrajině je povinná vojenská služba. Západní zbraňové systémy jsou nejen stále lepší, ale také snadněji ovladatelné, viz úspěch s Javeliny. Ukrajinci v Donbasu ustupují, ale není to žádný úprk, mají dostatečnou hloubku území a je lepší vést místy pohyblivou válku, nechat Rusa vypráskat lepší munici do prázdných pozic. Rus už obkličuje asi měsíc a nějak nic. To by se mu muselo povést přelézt řeku Severní Donětc, víme jak jim to už několikrát šlo. Pro stromy nevidíš les.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 12:53) reagovat
To samé platí i na ruskou armádu, ta nemít čečence v zádech kdoví kam by se rozprchla. Z většiny ruských profíků už jsou slunečnice, stejně tak i letectvo nejlepší piloty už nemá. Bude záležet kdy a v kolika exemplářích dostanou ukrajinci americké systémy Himars, to je na 80 km stejně přesné jako Excalibur a při salvě horší než Franta čistič. Na ruské na 1 místo koncentrované dělostřelectvo to bude mor, nevidím tu pouze neodvratnou porážku ukrajiny a rusko na ní zcela jistě vykrvácí i kdyby uspělo.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 12:44) reagovat
Mobilizovany civil nenahradi vojaka co prosel lety vycviku, tady proste 1 = 1 neplati. Vysoka moralka leta vycviku v taktice, schopnosti ovladat zbranove systemy atd nenahradi. Navic i s tou moralkou to nebude tak zhave, viz 115. brigada, kterou zatkli za "dezerci" pote, co odmitli vykonat rozkaz k utoku s odkazem na nedostatecnou vybavenost zbranemi a celkovou sebevrazednost mise. Rusko drti ukrajinske pozice artilerii a Ukrajinci ustupuji, aby se vyhli obkliceni. Tohle ani M777 nezvrati.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 12:33) reagovat
Tohle je typické, jak Rusáky deptají. Trefí tank na 20 kilometrů, protože dostávají současné zbraně, tohle zřejmě houfnice M777 se střelou Excalibur. Na tohle Rus nemá a nemůže mít adekvátní odpověď. [odkaz]

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 12:30) reagovat
Klíč k úspěchu podle mě je morálka a zejména informační pokrytí bojiště a tam má nepochybně výrazně navrch Ukrajina. Díky tomu dovede i s objemově mnohem slabšími silami doslova mazat z povrchu země ruské jednotky všude kde na ně narazí, protože své síly mnohem efektivněji využije. Zejména až bude mít ve větších počtech dostupné samohybné houfnice s velkým dostřelem mimo přímý ruský dosah dělostřelectva kdy co rána to zničený tank. To si rusové teprve budou zoufat. Pro rusko je to celé už teď velká porážka.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 12:23) reagovat
Myslím že západ má díky satelitům velmi dobrou představu o ruských ztrátách. Ukrajinci už za těch 90 dnů ztratili mým odhadem cca 35 tisíc vojáků. Zase ale mobilizovali a mají významnou materiální podporu ze zahraničí, takže vybavení se jim nezhoršuje a 3 měsíce už trénují nové vojáky. Rusko má velké zásoby tupé munice i hlavní, tak je využívá. Ale jede na dluh, nic sofistikovaného teď nevyrobí. Bude záležet co nastane dřív - zda dojde dech Ukrajině nebo ruské armádě? Nebo Putin sám zmizí, možností je víc.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (fromRP (25.5.2022 11:54) reagovat
To, co postupuje na východě jsou Putlerovy SS - Wágnerovci. Rusko má tradiční převahu v dělostřelectvu plus hází na Ukrajinu z Ruska srabácky rakety, analogicky k Palestincům útočícím tak na léta na Izrael. Ukrajina nemusí získat takovou početní převahu, postupně získává vědeckotechnickou. Rusa to přestane bavit, když mu nad hlavou budou bzučet tisíce dronů a jeho technika už je teď zničena na vzdálenosti, kam on svými houfnicemi nedohodí.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 11:51) reagovat
Jenomze Ukrajina na Donbase soustredila vetsinu sve vojenske sily. V okamziku, kdy bude znicena/vzata do zajeti nebude mit rozsahla uzemi zbytku Ukrajiny kdo branit. Navic se podivej na mapu hustoty osidleni - vychod a stred Ukrajiny je temer prazdny. A ty obrovske ztraty Ruska jsou zapadnimi medii zvelicovany, zatimco ztraty Ukrajiny jsou zamlcovany. Ukrajina denne prichazi o stovky svych nejlepsich muzu (vycvikem a vybavenim), ktere branci nenahradi. Cim dele boje potrvaji, tim hur na tom UA bude.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (achjo) (25.5.2022 11:49) reagovat
"human: ako hovoris, niekedy je lepsie uznat porazku predtym ako niekto pride k urazu. A teraz si predstav ze v ringu je 5x nejakych Tysonov a ty s tvojimi synmi a manzelkou. A kamarat ti poda noziky ze daj synom aj manzelke a bojujte. A ty by si sa dal bokom a tocil videjko na youtbe ako tvoja rodina polozi zivoty za tvoju slobodu. Potom by si vyplakaval na youtube ako ti maju poslat dalsich ludi a viac nozikov.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 11:44) reagovat
Těžko říct, do rovnice vstupuje mnoho proměnných. Putin evidentně na to jde tzv. na sílu bez ohledu na ztráty. Větší ruská armáda pomalu postupuje ovšem za cenu obrovských ztrát, které nemá jak doplnit. Postupně přijdou o celé "dědictví" zásob techniky SSSR. Pro ukrajince je asi nejvýhodnější nechat rusy vykrvácet na Dombasu při "osvobození" malého kusu země a zabránit jim pak pomýšlet na zbytek Ukrajiny protože na to už nebudou mít žádné síly. Je to i válka nervů, čas je aktuálně imho na straně Ukrajiny.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 11:16) reagovat
Jeste dodam, ze na realistickem hodnoceni neni nic spatneho nebo zradneho. Ja si treba take myslim, ze cesky fotbalovy tym nedokaze porazit ten italsky. Ne ze bych jim to nepral a ne ze bych fandil Italum, ale proste realisticky na to nasi nemaji. Nebo napr. ja nedokazu v ringu porazit Mika Tysona. Tim nerikam, ze bych si nepral vyhrat nebo ze bych fandil jemu, ale realne na to nemam schopnosti. S Ukrajinou je to stejne. Ne ze bych jim nepral vitezstvi, ale proste na nej nemaji. Od zacatku na nej nemeli.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (25.5.2022 11:12) reagovat
Hele vy fakt nekdo verite tomu, ze Ukrajina je schopna dat dohromady 2-3x presilu pro uspesnou protiofenzivu na celem ztracenem uzemi? To je naprosta fantasmagorie. V poslednich par dnech Rusko postupuje pres uzemi, kde Ukrajina osm let stavela zakopy a opevneni. Ukrajincum se obrana rozpada a vse pro ne jde opacnym smerem, nez o kterem tu mluvite. To fakt nikdo z vas nedokaze provest realisticke zhodnoceni situace a priznat, jak se veci skutecne maji?

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Quík) (25.5.2022 10:24) reagovat
Já nevím přesně co chtějí, ale nevím proč viní USA z nějaké snahy o mír. USA, a já se s tím zcela ztotožňuji, nepožadují nějaké to "dejte šanci míru", naopak, teď je nad slunce jasnější, že nějaké mírové snahy ať jdou do hajzlu, ukrajinci musí vypráskat ty zvrácené asiaty mimo své území, jinak se té bolševické rakoviny nezbaví. Jakýkoliv mír znamená, že za deset let přijdou russáci zas a zas budou chtít další kus. Tak dejme šanci válce!

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 10:09) reagovat
xeon: Tím jsem kryple chtěl říct, že je zavraždili právě Srbové co rádi mávají transparenty a ještě je v odkazu popsáno jakým způsobem. Navíc tam byly tehdy bezzubé jednotky OSN, kterým taky vyhrožovali zabitím. To až americké nálety jim přimáčkly kyslík tak, že tam začal být jakž takž klid.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Jauvajs) (25.5.2022 9:57) reagovat
Nejvíc pobavila Korea a Irák :D (co na to Jižní Korea a Kuvajt? ;) )

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (xeon) (25.5.2022 9:11) reagovat
Human: Dle oficiálních údajů bylo zabito přes 8 tisíc muslimských mužů. Co tím chtěls kryple říct...

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (the quitterRP (25.5.2022 9:05) reagovat
no kedze ide o whataboutizmus ohl Ruska tak ti maju ten zoznam o dost dlhsi a hlavne si nan mozu pripisat aj WWII 8-)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (HumanRP (25.5.2022 8:29) reagovat
Jo Srbové, ti dávali míru šanci celé devadesátky. Srebrenica, dobyvačné války vůči ostatním etnikům bývalé Jugoslávie (které ovšem netřeba si nějak idealizovat), rozpínavost v ruském stylu. Genocidu do Evropy přivedli po Hitlerovi první právě Srbové. Jen jich je příliš málo na dělání takových potíží jako aktuálně Chudobinec. [odkaz]

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Human. (ten pravý)) (25.5.2022 8:19) reagovat
Pff už zase se odněkud vyrojili ti míroví štváči! pozavírejte tu bandu amorálních hajzlů na pár měsíců do chládku a bude klid B-)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (cyklista) (25.5.2022 7:22) reagovat
To jsou srbští ultrafans, obrovští obdivovatelé severní Asie.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (Shadoeu) (25.5.2022 7:15) reagovat
A to jsou Srbové bo Rusáci?

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (hlas_bludu) (25.5.2022 2:08) reagovat
buba: Ja som kludny a v dobrej nalade. Vdaka Tebe a Tvojim spolupropagandistom ;) Ten Tvoj slavny "whataboutizmus" v Tvojom ponimani je, ked niekto vyjadri iny nazor nez Ty. Ale inak je to presne to co predvadzas. NATO zautocilo na 20+ krajin? Ale jmeli! Zbohom a do nevidenia ;)

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (buba) (25.5.2022 1:59) reagovat
hlas_bludu: rupne ti žilka, uklidni se. To psal bosenský Srb a jeho sdělení pochopí snad každý. Tvoje tvrzení, že je to srbská vlajka je špatný vtip, to jako má bít bílý orel a ještě vzhůru nohama?! Fakt si zajdi k očnímu :-D Předevšim zjevně nemáš na to pochopit, co to ten whataboutismus je, ale pořád se s ním oháníš. Sbohem.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (hlas_bludu) (25.5.2022 1:47) reagovat
buba: Ja to viem precitat. Ale pride mi to ako nejaky whataboutizmus z Tvojej strany. Niekto protestuje proti vojnam NATO? But what about this Croatian claiming they do it for Putin? Series si do huby. A spat posielaj svoje deti, dakujem pekne :D

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (buba) (25.5.2022 1:42) reagovat
hlas_bludu: nauč se používat gůgl translátor. Potom zauvažuj, jestli zrovna takový ultras jako Delije, by drželi srbskou vlajku vzhůru nohama. Pak koukni sem https://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_the_President_of_Russia.svg a pak už jdi spát.

Obrázek 'mezitim v nepepikove' Obrázek 'mezitim v nepepikove' (hlas_bludu) (25.5.2022 1:30) reagovat
buba: Len mi prosim vysvetli co je to za cintat, ta chorvatstina ci co si to sem copy-pastol.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...