NeposlušnéTlapky  |  VipShow  |  TechSvět  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení


Nalezeno 22 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Třicetdevět:
   


Odebírat

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (odorRP (2.6.2022 1:06) reagovat
@bilanula Ruku na srdce, radší si vyleju a vyhulim mozek z hlavy než jít vystřílet půlku školy při první chvíli kdy se mi zachce.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (fajnsmekeeer) (30.5.2022 8:36) reagovat
je to dobre jak to je. ja se rad koukam na to jak se tam vrazdi a pak pozostali placou, ale porad si jedou svoje o tom jak je dulezite mit moznost kupovat si zbrane a ze to je pro obranu. lepsi nez britskej humor.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 17:15) reagovat
Já si myslím, že to, co jsem napsal, je hrozně důležité na pochopení, proč se USA tak hrozně brání určitým věcem, které nám připadají normální. Jakmile by otevřeli tu Pandořinu skříňku nesvobody a byrokracie, nikdy by ji už nezavřeli. Snažíte se jim tam naroubovat systém, který je nekompatibilní s jejich právním systémem i s jejich mentalitou. Jinými slovy jim dáváte knížecí rady.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 17:04) reagovat
Mimochodem v některých státech USA je nelegální i ptát se lidí na jejich zdravotní stav, takže bylo nelegální i ptát se někoho, jestli je očkovaný proti covidu. U nás to o vás věděl každej pingl v hospodě, tam to nesměl vědět ani zaměstnavatel. Právě aby nedocházelo k diskriminaci na základě očkování, zdravotního stavu nebo držení zbraní. Ono to dává smysl.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 17:00) reagovat
tomasek: v některých státech USA je dokonce nelegální pořizovat záznamy o tom, kdo vlastní jakou zbraň. Takže "registrace", o které mluvíš, by tam byla protizákonná.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (tomasekRP (29.5.2022 15:58) reagovat
to u nás bych povolil jen malorážky, teprv lidi co mají zkušenosti z bezpečnostních složek státu by si mohli koupit vyšší ráži. P:S:: mohl by si koupit samonabíjecí malorážku nebo jen tuto opakovací, podle toho videa to nemusí nikde registrovat?

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (BGRP (29.5.2022 9:25) reagovat
Mozno keby v amerike nebolo tak lahke sa pre zenu rozviest a zobrat muzovi pol majetku, a keby ich k tomu feministky este nenabadali, tak by bolo mozno viac celistvych rodin, kde by synom nechybal muzsky vzor, tak by sa zo synov nemuseli stavat psychopati, a nemuseli by svoju zlost vybijat na detoch. "Among the 25 most-cited school shooters since Columbine, 75 percent were reared in broken homes."

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (AlexRP (29.5.2022 9:07) reagovat
bilanula: amíci jsou zkurvený pokrytci. Pořád vykřikujou, jak jsou jejich děti nade vše, pak se jim ale nevěnujou, klidně je nacpou do 30 let starýho školního autobusu bez pásů a je jim úplně u prdele, kdo to vlastně řídí, zbraně nechaj povalovat po baráku, a pak se strašně divěj, že se něco stane. Kluk natáčí videa o smrti a vraždění, sešity má popsaný nenávistnejma textama a je evidentně v depresi. A jeho máma to všechno vidí a pak mu koupí dvě brokovnice, aby se jako uklidnil (jinej případ).

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 2:25) reagovat
V USA zlí jazykové tvrdí, že tu lobby mají výrobci zbraní. Nevím. Ale nemohlo by to být i tak, že za zbraně lobbuje i spousta politiků, policajtů, vojáků, agentů všech možných federálních služeb, aby si mohli ponechat zbraně i mimo službu, v důchodu atp.? Libtardi tvrdí, že je policajt ochrání, ale jakmile sundá uniformu, už mu chce omezovat práva. A ještě u toho tvrdí, že k němu má respekt.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 2:22) reagovat
haxorr: většina "odpůrců" zbraní používá zbraně zprostředkovaně přes armádu nebo policii. Přitom vojáci a policajti jsou obvykle velcí příznivci držení zbraní civilistama a mimo pracovní dobu mají často zbroják a zbraně i v civilu. Odpůrci říkají, že policajtům zbraně brát nechtějí, ale v podstatě chtějí protože policajt mimo službu nesmí používat služební zbraň a má zbraně podle "civilního" zákona. V ČR mají držitelé zbraní díky tomuhle dost silnou lobby a podmínky se neustále uvolňují, EU navzdory.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (haxorr) (29.5.2022 1:25) reagovat
celkom by ma zaujimalo, ze kolko je na svete ludi ktori sa zbrane nikdy v zivote nedotkli ? inak tiez som toho nazoru, ze by sa s tym mohli deti v kontrolovanom prostredi kludne zoznamit a nerobit z toho tabu ...

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 0:41) reagovat
Ještě bych podotknul, že ať se to libtardům líbí nebo ne, zbraně vždy hráli v historii lidstva důležitou roli. Ať už na obranu, nebo při lovu. I v dětském věku může být zbraň ku prospěchu. Například jako koníček, který navíc rozvíjí motoriku a učí člověka něco, co může později i zpeněžit (jako zbrojíř, voják, lovec...). Chlast, cigarety nebo hazard pro lidstvo nemají příliš pozitivní vliv a pro děti už vůbec ne.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (bilanula) (29.5.2022 0:25) reagovat
Srovnávají nesrovnatelné. Alkohol, cigarety nebo porno jsou vysoce návykové a v tomhle věku navíc můžou ovlivnit psychiku na celý život. Jinými slovy ty zákazy chrání nezletilé děti před sebou samými. Amíci jsou hodně hákliví na ochranu dětí (s čímž souhlasím), ale v ostatních věcech mají rádi svobodu (s čímž taky souhlasím). Spíš mám naopak pocit, že v ČR to děláme přesně naopak a že si tím škodíme víc, než amíci. Zbytečným ničením dětských duší třeba chlastem (ruku na srdce, kdo z vás se opil před 15?).

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (keket_nereg_nereg) (29.5.2022 0:22) reagovat
tak ono ....so stieracim losom sa dost blbo striela B-)

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (D..) (28.5.2022 23:59) reagovat
Jo, to jsi vystihl přesně.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (mahta2) (28.5.2022 23:12) reagovat
Chlast, porno a hazard degeneruje, na to má času dost. Sport (s .22 LR maximálně tak ještě lov veverek) je OK. Problémy jako policie přihlížející střelbě ve škole a inkluze transky mezi normální žáky namísto jejího léčení, se zákazem tohoto sportu nevyřeší.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (pikasso) (28.5.2022 22:38) reagovat
vždyť je to celkem logické, jen měl nakupovat v opačném pořadí. když se pak vrátí do těch obchodů s puškou, dají mu už to pivo, cigarety, časák i tiket loterie ????

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (H2SO5RP (28.5.2022 22:17) reagovat
BG, skoro to vypadá, jako kdyby nechtěli řešit největšího nepřítele Ameriky (a já si ani netroufám odhadovat, co to skutečně je), ale zaobírali se jednou konkrétní problematickou oblastí, . A tou zde může být relativní snadnost získání zbraní pro děti, které chtějí vystřílet školu, kam chodí. Kolik gangů vystřílelo jednu z těch 288 škol, kde se odehrál nějaký masakr? Ale o tom to přeci není, že?Stejně jako Moore ve svém filmu z roku 2002 Bowling for Columbine také neřeší násilí gangů, ale něco úplně jiného.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (autokratorRP (28.5.2022 21:59) reagovat
Ve třinácti je moc mladý a nevyzrálý na to vlastnit střelnou zbraň. To vyžaduje určitou zodpovědnost. Ale na učení se s ní bezpečně manipulovat a používat má věk tak akorát.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (BGRP (28.5.2022 21:53) reagovat
Najvacsi nepriatel ameriky nie su nasilnosti gangov, ale deti, ktore si mozu kupit pusku...

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (wd43) (28.5.2022 21:50) reagovat
Pointa je, ze bez alkoholu, drog, porna a loterie se clovek na divokem zapade obejde, ale bez pusky ne, a je pro dobro vsech deti aby se naucily strilet driv nez budou mit obcanku.

GIF 'Murica' GIF 'Murica' (MemRP (28.5.2022 21:46) reagovat
V příspěvku chyběla pointa – oni tedy chtějí snížit věk pro nákup stíracích losů? Není to nebezpečné, rozvíjet v mladých potenciální závislost?



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...