Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  ČasProŽeny  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  TechSvět


Nalezeno 73 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Devadesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (WoytaRP (22.6.2022 0:52) reagovat
Ono je sice hezké, že mají zásoby lithia pod zemí ale z toho nic nevyrobíš. Nakupuješ od toho kdo těží. A to je v současnosti kdo? Tleskač. Motor při nehodě nepředstavuje problém. Při nehodě se sune pod podlahu. Tlumiče nárazu tam máš. Říká se jim deformační zony a podelníky jsou jejich součástí. U EV musí být ještě tužší protože váží tak o 500kg víc. Větší sranda je boční náraz protože je třeba chránit baterky. Konstrukce není snažší. Jen řešíš jiné problémy. A dost jich představuje velkou výzvu.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Autoauto) (14.6.2022 10:20) reagovat
Až se začně dělat (pokud vůbec začne) stavět kompletní infrastruktura pro nabíjení elektroaut na sídlištích, u obchodů apod. a neuvěřitelně stoupne poptávka elektrické energie, co myslíte, že se stane s cenou elektřiny? Porovnávat cenu, za kolik jezdím elektromobilem teď vs cena za benzín je mimo. Sám elektromobil mám, ale nedovedu si představit situaci, kdy ho má každý a všude.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (KaldaRP (14.6.2022 7:02) reagovat
jen k tem vyslouzilejm baterkam z aut -> jdou krasne vyuzit jako zalozni zdroj do baraku pripadne to vyresit jako audi v nemecku na dobijeci stanici [odkaz]

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (13.6.2022 22:09) reagovat
Tehdy nebyly lithiove baterie… natlak dela hlavne lobbing ropnych statu v cele s ruskym chudobincem… v cine kde tohle vubec neni jdou elektroauta na dracku… priklad s vybitou sanitkou je nesmysl-uz proto ze rychlonabijeni nabije i za patnact minut… navic elektrosanitka by byla daleko rychlejsi,bezpecnejsi a obratnejsi… ale vsadim se ze nekdo vedl stejnou diskuzi o konskem povoze - budes vdecnej za kone az ti v aute dojde benzin :-D nikomu to necpu-nemusim evoluci nezastavis

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (gdfgdhhhRP (13.6.2022 21:28) reagovat
mimochodem, prvni auto, ktere prekonalo 100km/h bylo elektricke,v roce 1899... pak ovsem tu "novou, moderni" technologii s prehledem prevalcovaly spalovaky, protoze tehdy holt nebyly dotace a natlak ekoteroristu :D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (gdfg) (13.6.2022 21:21) reagovat
ne, tleskaci, fanatik jsi ty, kdo elektrodebilitu cpe vsem, za kazdou cenu jako jedine mozne reseni, navzdory ekonomicke i fyzikalni realite; tobe bych fakt pral, abys musel vecer do nemocnice, ale sanitka byla zrovna vybita a ve spitale ti nakonec rekli, ze si musis pockat do rana, az jim zacne svitit na solary, takze vydrz pionyre

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Hosana) (13.6.2022 19:28) reagovat
Načo atomky...veď elektrinu vyrábajú nabíjačky samotné :-)

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (bilanula) (13.6.2022 16:24) reagovat
A ta Teslafan kalkulačka tady je zaujatá. Nemůže nastavit spotřebu tý Tesly S a vnutí ti spotřebu, která je mimochodem menší, než za kolik v průměru jezdí lidi třeba na spritmonitor.de. Takže u osobáku dej spotřebu reálnou, ale u Tesly pokud jezdíš za víc, tvůj problém, máš mít lehčí nohu. To vůbec není zaujatý :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (bilanula) (13.6.2022 16:15) reagovat
Nebo ještě jinak. Když si založím firmu a budu prodávat pravý tisícovky za pětikilo, tak budu mít spoustu zákazníků. Ale pokud nezvednu ceny, zkrachuju. Tohle čeká úplně všechny elektromobilisty. Když má elektromobil pár lidí (u Lidlu stojí třeba padesát spalovacích aut, dva elektromobily), tak se to ztratí. Kdyby se poměr otočil, vyplatila by se spíš Lidl benzinka zdarma a platili by elektromobilisti. To není žádný argument pro danou technologii, to je jen dočasný a sobecký benefit.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (bilanula) (13.6.2022 16:06) reagovat
Mimochodem podle aktuálního ceníku ČEZ pro rok 2022 stojí nízkej tarif v sazbě "Elektromobilia" 8.4 Kč kWh. A vy tady operujete se zafixovanejma cenama na 3.20 Kč :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (bilanula) (13.6.2022 16:00) reagovat
Počítat dobíjení "zdarma" do nákladů na danou technologii je zhovadilost největšího kalibru. Každej ekonom ti řekne, že nic není zdarma. Co ionity, pořád zdarma? Co spousta dalších sítí, pořád zdarma nebo už tam kWh stojí víc než doma? Když jsem třeba traktorista a z traktoru si na poli ukradnu kanystr nafty, tak můžu jezdi i nafťákem "zdarma". Akorát že vůbec, ale tuhle logiku nám pořád cpou elektromobilisti.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (klatomRP (13.6.2022 15:34) reagovat
Ad drahá tesla a dobíjení zdarma - ano, koukněte se, co běžně stojí u Lidlu. Mám plug-in hybrida měsíc a v půlce případů, kdy jsem se nemohl přes nákup připojit, to bylo kvůli tomu, že už tam stála tesla. Takže i vlastník tesly si rád natankuje zadarmo, když si jde nakoupit. Já do lidlu jezdil už předtím, protože ho mám nejblíž (kromě Žabky, kam nelezu z principu), ale nedivil bych se, kdyby do něj začal jezdit i někdo s teslou, byť to bude o kilák dál, než kam jezdil předtím - to nabití přes nákup je milé.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (13.6.2022 12:22) reagovat
fanatici jsou lidi co porad verej ze maj fosilni paliva (nebo kone) nejakou budoucnost v bezny doprave.... pripomina mi to lidi co tvredivali ze mobil je k nicemu nebo pc.... historie se opakuje

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (jhty87u7) (13.6.2022 11:49) reagovat
ten tleskac je neskutecnej fanatik...

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Hovno) (13.6.2022 11:46) reagovat
Kdyz jsi pohadkar co jezdi Teslou a dobiji u obchodu zadarmo, tak te to moc netankuje ne? B-)

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (13.6.2022 9:27) reagovat
jestli mas benzin zadara tak si to uzivej... diesel na cerpace dnes 49 kc...

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (jebjelej) (13.6.2022 0:36) reagovat
anonykrysa: Nevolnik neumrzne, dobre spacaky umime. Jenom bude picovat, ze ma na vanoce doma jeden stupen nad nulou a to se vyresi vanocni akci na vodku.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (13.6.2022 0:01) reagovat
Elektrina v praci je zadarmo? Ta fotovoltaika mi pristane na strese taky zadarmo? Ja mam tankovani benzinu v praci, takze vsechny benzinovy auta jezdi 10x levnejs nez elektricky z kopce. Badum tss. :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Ja123456) (12.6.2022 23:46) reagovat
A když porovnám velkoobchodní ceny bez daní ap. Nafta 1281USD/tuna https://www.kurzy.cz/komodity/nafta-s-nizkym-obsahem-siry-graf-vyvoje-ceny/ tj. 25,2/l a spotřeba při úsporné jízdě 3,8l, tak jsme na 0,96Kč, elektřina off-peak průměr za poslední 4 týdny 184EUR/kWh https://www.ote-cr.cz/cs/statistika/rocni-zprava?date=2022-01-01 při spotřebě 16kWh jsme na 0,73Kč/km, takže nikoli 10x levnější, ale pouze 1,32x levnější. Víc levnější ele je daná zdaněním paliv a dobíhajícícmi levnými fixacemi cen ele.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Ja123456) (12.6.2022 23:21) reagovat
Jakým způsobem pomáhá tepelné čerpadlo v levnějším nabíjení elektromobilu?

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 23:09) reagovat
Cena benzinu je 47 a pokud mas nocni proud za 3,20 tak si na 9400 ku 1400 - coz je min,ano, ale kdyz k tomu mas treba tepelny cerpadlo nebo fotovoltajku nebo to nabijeni v praci nebo pred obchodakem a budez se srovnavat s trochu nadprumernym autem nebo s nadprumernou spotrebou kuli stani ve meste tak se na desetinasobek dostanes… nemluve o tom co bude delat benzin

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 22:24) reagovat
Jeste by me zajimalo co tam jako mam naklikat, aby ta elektrina vysla 10x levnejsi nez benzin.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 22:21) reagovat
"Pokud jezdis dlouhodobě s průměrnou spotřebou 16 kWh/100 km, tak při domácím nabíjení te kilometr přijde na nějakých 50 haléřů. " Zajimavy, maji v ty kalkulacce nejakou drahou elektrinu. Nebo jsi debil a neumis pocitat. :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 22:16) reagovat
Hele tady mas kalkulacku a hraj si https://www.teslafan.cz/kalkulacka-uspor

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 22:01) reagovat
Jako ze nabijis zadarmo u obchodaku protoze chodis nakupovat

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Hovno) (12.6.2022 21:30) reagovat
Jako ze mas Teslu za mega a pul a nabijis zadarmo u obchodnaku, abys usetril proti benzinovymu autu? Cool story bro.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 21:11) reagovat
Navic na spouste mist muzes nabijet zadara… jestli je nekde benzin zadatra tak mi dej vedet

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 21:08) reagovat
Tesla y se nevyrabi z benzinovym motorem :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 19:39) reagovat
Ano, pokud ta nabijecka vykouzli aspon dvojnasobek elektriny do baterky proti tomu, co sezere ze zasuvky tak urcite. :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 19:37) reagovat
Super a ted prosim srovnani o kolik je horsi Tesla Y s benzinovym motorem.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 19:37) reagovat
Pokud jezdis dlouhodobě s průměrnou spotřebou 16 kWh/100 km, tak při domácím nabíjení te kilometr přijde na nějakých 50 haléřů.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 19:30) reagovat
https://electrek.co/2021/12/21/tesla-model-y-achieves-highest-possible-iihs-safety-rating/

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 19:25) reagovat
Uz jsi nasel to elektroauto, ktery jezdi za 0,4 koruny na kilak a crashtesty ze kterych vychazi, ze mam mnohem vetsi sanci prezit bouracku v nem? Tu cenu za kilak da mozna kolobezka od Xiaomi, ale s tim bouranim si nejsem jistej. B-)

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 19:16) reagovat
a musk to pocital se soucasnejma cenama benzinu v evrope?

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 19:00) reagovat
No vysvetlovat musis hlavne ty, tvoje pojmy jako "mnohem vetsi" a "desetkrat levneji", ktery jsou vetsnou znamka toho, ze si autor cuca nesmysly z palce a nevi nic.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 18:55) reagovat
v elektroaute nemas motor vepredu takze tam muzes dat ruzny tlumice narazu... nejcastejsim duvodem umrti v aute je prevrzeni, eletroauta maji teziste dole takze je tezsi je prevrhnout... potrebujes jeste neco vysvetlit nebo si to uz pochopil?

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 18:55) reagovat
Desetkrat levneji, to nevyslo ani Mlaskovi kdyz pred peti lety srovnaval jeden nakladak se trema Tesla truckama, tady bude potreba trochu ubrat trollingu

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 18:49) reagovat
Tak to je super, uz se tesim na tu “daleko vetsi” sanci prezit bouracku :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 18:49) reagovat
zdravotni duvody jsou urcite dulezity ale me stejne nejvic stve ta cena benzinu - to bude podle me nejvetsi duvod prejit na elektroauta - proste jezdis desetkrat levneji...

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (fromRP (12.6.2022 18:34) reagovat
Ani bychom to tu nemuseli řešit, mít jako USA naprostou většinu dopravy postavenou na benzínu. Ale při ropné krizi v 70. letech reagovali Němci dáváním traktorových motorů do osobáků, to jsou mikročástice, co projdou dál plícemi a usadí se všude, no u onkologa jak když najdete [odkaz] , zlatá elektroauta proti tomu, co tu dýcháme.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 18:32) reagovat
drahy sou protoze se doted vyrabely v mensim objemu a i pres velkou cenu je o ne obrovsky zajem takze neni tlak na to cenu snizovat.... a bezpecnejsi sou protoze kdyz nabouras mas daleko vetsi sanci to prezit

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (BoomerRP (12.6.2022 18:25) reagovat
před tak stoletím podobně jako fosiloautíčkáří brečeli kočí :D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Maly soft) (12.6.2022 18:23) reagovat
Jsou snazsi na vyrobu, proto jsou drazsi. A jsou bezpecnejsi jako ze se v nich min boura? :-D

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Horný uhor (born in ČSSR)) (12.6.2022 18:13) reagovat
Ako napísal Frank Herbert v knihe Božský imperátor Duny už v roku 1981 "lidi co chodí pěšky se ovládají snadněji". Ešte treba poriešiť tých zmrznutých nevoľníkov, ale to sa poddá.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 18:12) reagovat
elektroauta sou daleko snazsi na vyrobu nez klasicke auta a maj levnejsi provoz,vykonejsi motor,sou bezpecnejsi, nesmrdej a nemusime kvuli nim posilat penize lidem co pak prijdou vrazdit ukraince... rozmahaj se i v cine kde zadny dotace nejsou...

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (fromRP (12.6.2022 18:03) reagovat
Tak tady máš ještě další zásoby, ať víš kolik se z toho udělá baterek. PS: skvěle se to recykluje, spíš bych si na doomsaying vybral něco jiného ;) [odkaz]

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Roumen_IIRP (12.6.2022 18:02) reagovat
Kdyby radši nechali geneticky modifikované sinice vyrábět biobenzín a tyhle baterkový píčoviny nechali jen v učebnicích, hned jako následující kapitolu za flogistonem.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (anonykrysaRP (12.6.2022 17:38) reagovat
@ Z jakého množství lithia jsi počítal 9 miliard baterek a jak? z onech nejvetsich zasob v Chile jak tu kdosi psal, a z toho, že u běžných autobaterek je spotřeba cca 0.16kg/kWh (narychlo vygoogleno)

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskac) (12.6.2022 17:27) reagovat
@pan baterka - to je jen mozny vedlejsi benefit - jak se ti muze hodit baterie az doslouzi v aute - tahle varianta bude nejlepe fungovat v soucinost se slunickem kde musis stejne energii uskladnovat... nebo kdyz neni prisun energie stabilni

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Syndikát Mrdek NeregistrovanýchRP (12.6.2022 17:13) reagovat
Tleskač získává zlatého bludišťáka!

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Pan baterka) (12.6.2022 16:28) reagovat
Kolikrat bys musel pustit pracku za levny proud, aby se zaplatil stridac a vsechny naklady okolo?

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 16:25) reagovat
Co se tezby lithia tyce, to naleziste co vlastni tesla,které by dokázalo napájet vsechny auta v usa, je písek na povrchu,kterej se da prefiltrovat a vratit, bez nejakejch vetsich problemu… ale az pocet elektroaut stoupne,bude se hlavne hodne recyklovat

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (Tleskač) (12.6.2022 16:22) reagovat
Litium je celkem bezny - on ho nikdo moc doted nehledal… kdyz doslouzi v elektromobilu,da se jeste pouzit v baraku,aby si clonek nabil v noci za levno a pak z toho jel pres den treba tu pracku…a kdyz i tam doslouzi tak se da recyklovat asi z 90%

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (anonykrysaRP (12.6.2022 16:20) reagovat
Nemusej, ale nevolník, kterej v zimě umrzne už na robotu nepřijde.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (seps66) (12.6.2022 16:17) reagovat
Nevolníci nikam jezdit nepotřebujou.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (fromRP (12.6.2022 16:16) reagovat
"la poslední rána do krajiného rázu, ze kterého se planeta bude vzpamatovávat desítky let." - to mi nějak uniklo, co se stalo s tím krajinným rázem? Z jakého množství lithia jsi počítal 9 miliard baterek a jak?

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (anonykrysaRP (12.6.2022 16:10) reagovat
Mimochodem, jaká je ekologická a uhlíková stopa vytěžení 10megatun Lithia na globální klima? To onehdy tu podobní ekoaktivisté blouznili na téma biopaliv, zjevně netuše že když to pro pár nadšencců funguje, tak to není dobrý nápad dělat masivně, a výsledkem byla poslední rána do krajiného rázu, ze kterého se planeta bude vzpamatovávat desítky let.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (anonykrysaRP (12.6.2022 16:07) reagovat
takže když vytěžíme všechno, z toho vyrobíme maximálně cca 9 miliard baterek s kapacitou cca 6kWh jedna. Což tak nějak odpovídá per capíto, 6kWh na osobu celkem na všechno. Dům, vytápění, pračka, elektromobil, za předpokladu že tu není žádný průmysl. Tohle opravdu není budoucnost.

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (fromRP (12.6.2022 15:57) reagovat
to bylo k lithiu

Obrázek 'EU gasoline cars ban' Obrázek 'EU gasoline cars ban' (fromRP (12.6.2022 15:57) reagovat
Woyta: Zdaleka největší zásoby má podle odhadů Chile (9,2 milionů tun), a Austrálie nejvyšší roční produkci (40 000 tun). O čem ještě rád lžeš? Napiš něco o tom kobaltu a mědi (má nejvíc Rusko, že jo) ať se zasmějeme.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...