VipShow  |  ČasProŽeny  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátosm:
   


Odebírat

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (Ja_a_muj_pes23) (18.7.2022 22:08) reagovat
Jako držitel ULL a PLL licence s náletem (né moc velkým, to uznávám) 400h se tohodle děsím... Já sám si teď dělám rekvalifikační kurz na leteckou komunikaci a navigaci, protože jsem zjistil, že "pan instruktor" odvedl svojí práci dokonale.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (BookBurnerRP (17.7.2022 9:00) reagovat
už vidím jak v tom veze člověk nákup a děcka ze školy :D. Zlatý MHD :D.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (Horný uhor (born in ČSSR)) (4.7.2022 16:50) reagovat
Ground efect funguje cca do výšky 1/2 rozpätia krídla. Vtedy je koncový vír narušený blízkosťou zeme, skokom poklesne indukovaný odpor, lietadlo prestane spomaľovať a klesať a "pláva". Dôsledkom je ukrutný pičung štartovej smeny ktorá musí kilometer šlapať po Blaníka na druhý koniec plochy a povinnosť nešikovného kandidáta pilotných vied platiť večer rundu v krčme na kopci.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (.....) (3.7.2022 10:05) reagovat
Prizemni efekt? Pokud vim, ten funguje jenom tak do dvou metru, plus je k tomu treba dost specifickym zpusobem tvarovanej trup nebo kridla. U takovyhle skorepiny na prizemni efekt zapomen. Tohle lita podle vrcholku stromu tak v 6 az 8 metrech. Spis to nechce hnat vys, pac proste nema v baterkach dostatek stavy, navic vejs uz to slusne fouka.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (autokratorRP (30.6.2022 23:14) reagovat
tak dva miliony (pokud korun) je dobrá cena. a pokud by šla ještě dolů... levnější než helikoptéra, dražší než ultra lehké letadlo.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (kucirRP (30.6.2022 11:26) reagovat
abyste to nemuseli hledat - 2 miliony je cena. a prodavaj jich zatim par, takze cena by asi sla hodne dolu kdyby se to zaclo montovat v cine hromadne

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (autokratorRP (29.6.2022 22:18) reagovat
mně se to hodně líbí :-) oproti levnému rogalu i fajn do města. ta manévrovatelnost je tam skvělá. jako doplněk k autu super.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (qty) (29.6.2022 20:51) reagovat
1. Letí tak nízko, aby ho sousedi slyšeli pěkně zblízka 2. Letí tak nízko, aby podletěl radarový deštník 3. Letí tak nízko, aby měl šanci přežít, kdyby se něco podělalo 4. Letí tak nízko, protože nemá piloťák na vyšší letovou hladinu Pro všechny co tím chtějí dojíždět/dolítávat do práce - nezapomeňte včas hlásit letové plány. Podle nich vám pak stát vyměří mýto.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (Argenta) (29.6.2022 18:39) reagovat
Co máš s tím samořízením? Řídit dopravní prostředek je ta nejzábavnější aktivita ever. Pokud se ti to nelíbí, jezdi si mastnou tyčí a neobtěžuj ostatní svými názory

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (MemRP (29.6.2022 13:33) reagovat
"everyone is a pilot" :D Jj, to vidíme u držitelů řidičských oprávnění, s čím bojují na rovné silnici. Dokud tohle nebudou řídit počítače, nemůže to být masovka.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (bohynRP (29.6.2022 12:32) reagovat
Nebo to nechce moc ukazovat sousedum, protoze nema FAA registraci. Podle jejich tvrzeni, to ma dostup 1500 ft nad zem.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (Pit) (29.6.2022 12:19) reagovat
Kde mohol, letel pod úrovňou stromov a kde musel ísť nad ne, tak ich prakticky osekával, tak nízko na nimi bol.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (SamElanius) (29.6.2022 11:54) reagovat
Prizemnimu efektu? Tento efekt je zavisly na pomeru kridla (zde vrtule) a vysky nad zemi. Kdyz vylitne nad vrsky stromu tak uz rozhodne o prizemnim efektu mluvit nemuzeme.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (kucirRP (29.6.2022 11:51) reagovat
moped mezi vrtulnikama. co by ne. doletet si tak 15 km do prace a tam zase do vecera nabijet. za mne dobry a jeste tim muzu posekat zahradu. nemusi to bejt drahy. budu rad kdyz se doziju rozsireni tyhle veci. (navic by se dalo vzit krabici granatu a nahazet je rusum do zakopu.)

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (Pit) (29.6.2022 11:12) reagovat
Vrtule nekryté, vo vzduchu sa drží len prízemným efektom, tj bude lietať veľmi nízko, rúrkový rám. Váhu štrili, kse dalo, ale nemá to dostatočný výkon na bežné použitie.

Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' Video 'Sere lidí ve městě víc osobní mobilita nebo emise?' (klatomRP (29.6.2022 9:32) reagovat
ty nekrytý vrtule jsou děsivý



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...