ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  TechSvět  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  HobbyDeník


Nalezeno 60 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
čtyřicet:
   


Odebírat

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (RoumenR (1.7.2022 13:15) reagovat
-> koš

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (1.7.2022 9:31) reagovat
kalda: protoze to tvrdi sami Ukrajinci (ztraty) a protoze v poslednich dnech se jich skutecne tisice vzdaly v prumyslove zone v Severodonecku, v obkliceni v Hirske-Zolote a nyni je prakticky dokonceno obkliceni Lisicansku s nekolika tisici vojaky uvnitr (nemluve o Azovstalu se dvema tisici vojaku). Jinak raneni jsou taky vyrazeni z boje.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (|) (R) (1.7.2022 7:12) reagovat
Když nebude Ukrajina nic se nezmění, když nebude Taiwan nebude Intel 13900!!! Ani rtx4080!!! A nebudou ani Apple iPhone !!!! Zachraňte Taiwan!!!

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (KaldaRP (1.7.2022 7:07) reagovat
blm: hele proc jednou tvrdis ze ukrajinci ztraceji nekolik tisic (cituji te: Misto toho ale prichazi o tisicovku muzu denne, vojaci se dostavaji do zajeti po tisicich...) lidi denne. A pak se odvolavas na ukrajinsky data s hodnotama cituji: 200-500 mrtvych? Kde me jednou vychazi na specialni operaci ukrajinsky ztraty 125k mrtvych a podle druhych hodnot to je 25k-62k a to tam nepocitam ty tvoje tisice lidi utikajicich do zajeti rusaku

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 23:28) reagovat
A ještě jeden hřebík přidám: Na podzim už nebude ukrajinská armáda vázána u Podněstří, naopak přes Moldávii se otevřou další koridory pro zásobování Ukrajiny. Podněstří bude zrušeno. Vojensky, diplomaticky, diskrétně... nejspíš všemi způsoby; každopádně těch pár věcí, které tam rusáci mají, nebude mít problém Ukrajina na žádost Moldávie zničit, a nejspíš proto i byla nedávno moldavská prezidentka na návštěvě v Kyjevě.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 23:09) reagovat
Cherson v létě 2022 osvobozen od ruských nacistů bude. Chceš se vsadit? A přidám další předpověď: Na podzim bude kerčský most chujný.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 23:06) reagovat
Tak zrovna Tokmak bych za bezvýznamný nepovažoval, stačí se podívat do mapy. Jeho osvobození v podstatě oddělí ruské zásobování z Krymu od zásobování z Donbasu, případné osvobození Chersonu pak bude brnkačka. Jinak pád Donbasu si představuješ jako Hurvínek válku. ruské muničáky tam dostávají slušnou nakládačku; s čím chce rusák z toho Donbasu pokračovat? Ta fronta se zastaví u dalšího města, na kterém bude rusák krvácet dál, natož aby pokračoval na nějakou Oděsu, která je kurva daleko.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 23:04) reagovat
Spoiler alert: nedobudou. Nemaji na to lidi a nemaji na to techniku. Tvuj problem (a mnoha dalsich) je, ze nedokazes oddelit sva prani od realistickeho hodnoceni situace.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bohynRP (30.6.2022 22:53) reagovat
Jestli dobudou zpatky Cherson, tak pozenou Nuzaky az do Melitopole. Tam je rovinka a Nuzaci tam nemaj kde zakempit. Z Melitopole je to pak to same do Mariupole. At to bude armada, nebo ne, pro Nuzaky to bude trn v pate. Cherson, Zaporozi, Melitopole i Mariupole maji silnej partizanskej odboj a zadnej Nuzak si tam nezapali ani cigaro, protoze by dal prst ze spouste. 2 seminka slunecnice pro nuzaky. B-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 22:41) reagovat
lmao to, co zminujes na jihu, jsou nevyznamne vesnicky. Tak ted ja. Seversk, Bachmut, Slavjansk, Kramatorsk a zbytek Donbaske oblasti, do konce srpna. Pak preskupeni a tah na Zaporozi a Nikolajev. Charkov v obkliceni, ale nacci ho stale drzi. Nakonec Odesa a propojeni s Podnestrim. Protoze po padu Donbasu nebude mit uz za Ukrajinu kdo co branit.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (temperRP (30.6.2022 22:24) reagovat
"Jinak zabráním Taiwanu čína nic nezíská, kromě nějakého malého území pro základnu." ============ Čína nepotřebuje nic získávat. Čínu akorát sere, že někde Čínani mají svůj stát bez komunistů, což by se mohlo stát inspirací. Je to velmi podobný důvod, jako má Putin pro invazi na Ukrajinu.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 22:19) reagovat
Skřeti pálí nepřesnou artilerií, zatímco Ukrajinci ničí skřetům muničáky ve velkém. Hele, můžeš si klidně držet svůj proruský cope, nestranný nejseš ani omylem. Další měsíce ukážou. Moje předpovědi na léto: Ukrajinci přeruší zásobování přes Vovčansk, dobydou Izjum. Na východní frontě zkolabuje zásobování, takže rusové budou krvácet; postup se ale čekat nedá ani jedním směrem. Na jižní frontě budou osvobozeny Tokmak, Polohy, možná i Volnovacha. U moře bude osvobozen Cherson a území na severovýchod od něj.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 22:03) reagovat
"60 az 100" mrtvych priznal kokainista, takze realne je to tak 5x tolik, tzn 300-500, jak tvrdi clanek na zaklade vypovedi Arakhamia. Jinak to, ze "popadalo daleko více skřetů" je jen propaganda a cope. Kdyz "skreti" drti ukrajince artilerii, tak u toho maji ztraty zcela minimalni. Uz se prober z tech svych fantazii.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 21:52) reagovat
Běžný počet je 60 až 100 denně, což se uvádí i v článku. Výrazně více to bylo akorát několik dní v tuhých bojích o Severodoněck, kde ale pořád popadalo daleko více skřetů.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 21:42) reagovat
Cerpam z toho, co tvrdi Ukrajinci. Ty jim neveris? https://www.axios.com/2022/06/15/ukraine-1000-casualties-day-donbas-arakhamia 200-500 mrtvych a k tomu odpovidajici mnozstvi ranenych. Kde raneny ale neznamena odrene koleno nebo zlomeny nehet, ale vyrazeny z boje. A kde by se tam vzali? No Elensky je nechal odvest a poslal je do masomlejnku.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 21:38) reagovat
Ty jseš vážně pohádkář :) Tisícovka mužů denně jsou takové ty klasické ruské počty, asi jako když 6krát zničili nějaký raketový systém ze Slovenska. Jak je u ruských čísel zvykem, je třeba ruskem reportované výhry dělit deseti a ruskem reportované ztráty násobit deseti. Tisíc Ukrajinců denně, kde by se tam vzali :D

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 21:34) reagovat
Jasne, to posloucham uz mesic, ze Ukrajina uz uz kazdou chvili nasadi nove zbrane a Rusko pozene az na Sachalin. Jenze ctyri HIMARSy nic nevytrhnou, M777 se sypou a UA nema na udrzbu (lidi, dily, zazemi) atd. Misto toho ale prichazi o tisicovku muzu denne, vojaci se dostavaji do zajeti po tisicich a sem tam nejaky ojedinely uspesny utok fakt nema sanci zvratit probeh valky. Jedes cistou cope a ukrajinskou propagandu.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Gag) (30.6.2022 21:31) reagovat
Ó kéžby se v Rusku měly někdy menšiny alespoň z poloviny tak, jako ti utlačovaní Rusové na Ukrajině! Kéž by Rusko dodržovalo alespoň nějaké dohody a bralo vážně záruky dané sousedním státům! Takhle se mu musí pořád skvěle dařit v nějakých speciálních operacích, kde ztrácí tisíce kusů techniky, desetitisíce mužů. A nadto přichází o miliony obyvatel (samotřejmě těch, co na to mají a mají i perspektivu uplatnění v kvalifikovaných oborech)....

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bohynRP (30.6.2022 21:31) reagovat
@:. Tak @blb neni konzistentni ani sam se sebou. :-D Proste jen opakuje scenar co mu zrovna poslali z ambasady, nebo od kud.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 21:27) reagovat
Do Oděsy nemá rusák kudy pokračovat. Kdyby chtěl severně od Enerhodaru, musel by přes Záporožskou oblast, ale v té naopak Ukrajinci postupují pomalu a trpělivě na jih. Jižní stranou podél moře taky nemůžou - v Chersonské oblasti Ukrajinci pomalu a trpělivě uždibují vesnice a rusákům v Chersonu dost zatápějí. Dostat se do Mykolajiva je pro rusáka scifi, natož pokračovat dál na Oděsu. A vylodění? Jo, dneska šla na chuj další loď, i když malá a spíše náhodou, najela na minu v Mariupolu, tak hodně štěstí.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 21:22) reagovat
Jo, tobě uniká spousta věcí. rusko by rádo narovnalo frontu, ale krvácí hodně. Za poslední týden přišlo o docela hodně muničních skladů. Takže i když bude rádo, že frontu narovná, dál nebude mít čím hrát, zatímco Ukrajině chodí nové hračky a z výcviku během června přicházejí jednotky vyškolené na ty nové hračky. Nejde o cope, ale o to, co sleduju. rusko bude další dva měsíce dobývat nějaké další město, ale ztratí zásobování z Vovčansku a přijde o Izjum. To bude pro rusko na Donbasu dost rána.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 21:13) reagovat
lmao pekne cope. Rusko se stahlo jen z hadiho ostrova, cimz ale urcite nevzdava plany pokracovat do Odesy. Na Donbase postupuje jiste kupredu a po vycisteni Lisicansku se narovna fronta a uvolni dost jednotek. Seversk, Slavjansk, Bachmut dalsi na rade. Jinak jako vzdy resis jen jednu vec (cipy) a ignorujes mocenske zajmy, historickou konsolidaci uzemi, vyznam toho nemit americke vojaky u hranic atd.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 21:03) reagovat
O Donbasu si povíme za dva měsíce, o Chersonu za pár týdnů. Záporoží nemá rusko ani omylem, tam se zmůže akorát na teroristické útoky, Charkov taky nemá, a Oděsu dnes oficiálně vzdalo, prý že dobrá vůle. čína dobytím Taiwanu nadvládu nad světovou výrobou čipů nezíská, protože příslušné fabriky jsou jednak zaminované, jednak se technologie přesouvá/zálohuje do bezpečí (tuším že do Estonska, ale nechci teď kecat). Ta tím fakt získá jenom to území, nic víc.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 20:59) reagovat
Stačilo nebýt kokot. Stačilo rozvíjet svoji ekonomiku a nebýt primárně exportér surovin. Ale ne, rusko se cítilo smrtelně ohroženo nálezem ložisek plynu na Donbase a na Krymu v roce 2013, s čímž souvisí podpis těžebních smluv s Schellem a příslib podpisu asociační dohody s EU, který ale Janukovyč na nátlak ruska odvolal, čímž zradil lid a byl po právu svržen. Viníkem toho všeho je rusko. To, co vyjmenoval blmblmblm jsou jen bajky, které nejsou logicky konzistentní s tím, co rusko na UA tamním Rusům dělá.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 20:52) reagovat
Stacilo zustat neutralni. Stacilo respektovat prava mensin. Stacilo implementovat Minske dohody. Ted uz tohle stacit nebude a cena pro Ukrajinu roste kazdym dnem. Zatim jen Donbas a Cherson, casem ale dost mozna i Zaporozi, Charkov a Odesa. Cina ziska vladu nad svetovou vyrobou cipu, odstrani americke vojaky ze sveho dvorku, zbavi se "spatneho prikladu" organizace spolecnosti v sousedstvi a upevni pozici v jihocinskem mori. Podle mne je to jen otazkou "kdy", ne "zda" k utoku dojde.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 20:34) reagovat
Jinak zabráním Taiwanu čína nic nezíská, kromě nějakého malého území pro základnu. Co se týče továren (např. na čipy), ty už se potichu přesouvají / zálohují do bezpečí, kdyby náhodou. Je však možné, že předáním části ruska číně by se dal koupit čas a nabrat síly na konflikt s čínou. Ta však má aktuálně docela dost vnitřních problémů, bude se řešit nástupnictví/pokračování medvídka Pú, a je to tam dost divoké.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 20:31) reagovat
Nemyslím si, že Hadí ostrov bude Ukrajina během války obsazovat. Nedá se rozumně ubránit, ani Ukrajinci, ani skřety. Jinak trvalé řešení konfliktu beru, ale tím skutečně není podstoupení území rusku - druhé světové válce se podstoupením Sudet a nakonec i zbytku ČSSR taky nepředešlo. Pod trvalým řešením konfliktu si představuju ukončení existence putina (a dalších příslušníků ruské věrchušky) a přesun ruska do správy mezinárodním společenstvím, i za cenu jeho rozpadu a přenechání části území číně.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Kos) (30.6.2022 20:06) reagovat
Takhle to dopadá, když se začne věřit vlastní propagandě :)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 19:40) reagovat
Nestranný nejsem. Pravidelně lížu Putinovi koule a dostávám přitom instrukce co mám psát

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Human.) (30.6.2022 19:17) reagovat
Ukrajina na začátku války měla ze Západu jen protitankové střely. Zbytek byl sovětského původu. Rusko mělo technickou i početní převahu ale přesto dodnes nebylo schopné zničit ukrajinské letectvo ani PVO, natož vyhrát. Taiwan má páteř letectva v F-16 a svých vlastních letadlech, čína má většinu letectva licence/kopie sovětských strojů Su-27, jen menší část se tváří moderně. A zatímco F-16 je bohatě v bojích osvědčený stroj, ty čínské nikde nebojovaly. Určitě by i výhra v takové válce Čínu hodně bolela.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 19:08) reagovat
Ukrajina taky mela zbrane a vycvik NATO. Biden sva slova rychle mirnil, ze vojaky na Taiwan neposle, a jakmile zacne Cina vojenskou operaci tak s nejakymi dodavkami cehokoliv na Taiwan bude slus. Dnesni situace jako s UA, kdy tam jezdi politici a zbrane sem a tam, se na Taiwanu nebude opakovat. Takze realne na sebe zapad akorat uvali dalsi sankce, coz Cinu stejne neodradi, stejne jako zadne sankce v historii nedosahly sveho cile. Jen si preju, pokud se to fakt ma stat, aby to bylo jeste za Bidena. :-D

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Human.) (30.6.2022 18:48) reagovat
Taiwan na tom tak jako UA není, protože kromě té odhodlanosti má k dispozici spoustu moderních amerických zbraní a cvičí a připravuje se jen na ten jediný v úvahu připadající čínský útok ve formě obojživelné operace, nemůže útočit masami. A Ukrajině neslíbil americký prezident že za ní bude vojensky stát (byť se to musí brát trochu rétoricky). Čína určitě dobře vidí jak "úspěšně" si vedou zbraně ruské provenience, které sama má ve velkých počtech také a čínská armáda nemá zkušenosti z války už 50 let.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (fapmasterRP (30.6.2022 18:32) reagovat
Hlavne Taiwan je na tom podobne ako UA, nevzdaju sa ani za nic, takze cina by ziskala jedine spalenu zem plnu mrtvol.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (miklos-abdulRP (30.6.2022 18:19) reagovat
Že Čína vletí na Taiwan? To by vyžadovalo *obojživelnou útočnou* operaci proti několikasettisícové armádě. Pokud se Taiwanci dostatečně zásobili minami a protilodními raketami, tak to bude hodně drahá záležitost.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 18:10) reagovat
Modus: me je celkem jedno, jak to dopadne. Jedine, co mne zajima, je, aby se naslo trvale reseni misto toho, ze se konflikt umele prerusi jen aby pozdeji propuknul znovu. Coz naivni prani, aby se proste Rusko stahlo a hodiny se vratily pred unor 2022, nesplnuji.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Human.) (30.6.2022 18:03) reagovat
Zatím to Ukrajina rozhodně nezapíchla, naopak ruští bohatýři jí svinským krokem "laskavě přenechali" Hadí ostrov protože ho přece nepotřebují. Jen tím ztratili šanci na Podněstří, Oděssu a hodně oslabili západní bok Krymu. Až ostrov Ukrajinci obsadí a dají na něj západní PVO tak budou mít po hehe úplně. Už teď má ukrajina protilodní střely s dosahem 300 km a ruské zázračné zbraně se s trochou štěstí do toho ostrova trefí když jich vystřelí dost a ukrajinci se nebudou bránit. B-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bida na zemi) (30.6.2022 17:58) reagovat
donbas,cherson a kdovi co je rozjebana hromada suti a nevybuchly munice... predstava ze je daji dohromady rusaci kdyz ted maj svejch problemu dost, je naivni... myslet si ze zapad bude mit bolehlav z toho ze s nima nebude rusko obchodovat je usmevne vzhledem k tomu jak draze to evropu nakonec vyslo... vsechny ropovody a plynovody vedou do evropy a postavit nove do indie (pres himalaje?!?) nebo cinu je drahej spas ktery si ted rusko nemuze dovolit a cina o nej moc nestoji a ani nebude platit tolik jako evrop

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Karlsighnat neprihlaseny) (30.6.2022 17:41) reagovat
No vzhledem k tomu, ze i kdyby to Ukrajina zapichla, hned tu bude problem s Taiwanem, kdy Amerika nebude mit ani ropu, aby mu pomohla.. je to tak nejak jedno, co se s tou Ukrajinou stane vpodstate.. :-D

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Wutt) (30.6.2022 17:34) reagovat
Blm je russkej vymrdanec, sice hlásí, že je nestranný, ale z každého postu číší jeho láska k russku :D

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (ModusRP (30.6.2022 17:25) reagovat
blmblmblm: z tvých komentů to vypadá, že si snad i přeješ, aby Ukrajina padla a ruSSko si ji rozebralo...nebo se pletu, pane NEstranný? 8-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (KarlsighnatRP (30.6.2022 17:20) reagovat
Fapmaster: nikdy nerikej nikdy.. staci, aby se vymenilo par politiku a je to.. B-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (|) (R) (30.6.2022 16:56) reagovat
Tvůj názor je stejně bez eny jako můj názor. Je to prostě jedno. Nebýt rakety spadlé na obchodní středisko tak už nikoho Ukrajina nezajímá.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 16:52) reagovat
fapmaster: Na jejich uznani nic nezavisi. Donbas, Cherson a kdo vi co jeste se nejspis pripoji k Rusku tak jako drive Krym. Rusko jen preorientuje sve ekonomicke vazby z EU a USA na Cinu a Indii, z cehoz teprve bude mit zapad bolehlav, az Cina vleti na Taiwan a blizka spoluprace s Ruskem mu zaruci suroviny i odolnost proti meme sankcim, co si zapad vymysli.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bida na zemi) (30.6.2022 16:45) reagovat
ale jedno se jim musi nechat - exceluji v propagande - dokazali nejak dat dohromady furu slaboduchejch lidi kteri chtej verit vsemu co jim putka nakuka...

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bida na zemi) (30.6.2022 16:42) reagovat
Vyhra je ze rusove ztratili minimalne 3x ale spise 4x az 5x tolik vojaku, techniky a zejmena lidi... jestli myslis ze potopeni moskvy bude nekdo interpretovat jako vyhru tak ti hrabe... nove zbrane testuje a moc se nechytaj a napriklad nejvetsi zakaznik indie se uz ohlizi jinde... a v mirovem stavu je protoze dobre vi ze kdyby zaclo mobilizovat tak se lidi zbouri... a to je jen zacatek dlouheho stradani co maji pred sebou

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (fapmasterRP (30.6.2022 16:40) reagovat
@blbblbblb: neviem ci si len trol, alebo mas fakt v hlave nasrane, ale "zapadny" svet nikdy neuzna ani DNR ani LNR ani nejake priclenenie casti UA k Rusku, takze Rusko nemoze vyhrat. Jedine co docielilo je opatovne rozdelenie sveta na dva poly a nova studena vojna a s ohladom na sucasne technologie nemozu dopadnut inak, ako Severna Korea. Sice nebudu az tak izolovany, ale uz aj Cina musela prerusit kontrakty na technologie, ktore patentovo patria "zapadu", cize sa rusko posiela proste do minulosti.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (prdelka) (30.6.2022 16:35) reagovat
co je to "cope"?

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 16:29) reagovat
Jestli ztrata uzemi, milionu uprchlych obyvatel, bojeschopne armady a vysokych desetitisicu muzu je vyhra, tak radsi ani nechci vedet, jak by to vypadalo, kdyby Ukrajina prohrala. Jinak to o ztrate vojenske povesti je zase cope jak prase. Rusko bojuje v omezene kapacite bez mobilizace (vlastne v mirovem stavu armady), testuje nove zbrane, systemy PVO funguji adekvatne ocekavanim a je o ne ve svete masivni zajem (treba Turecko, Indie, Cina, Iran, Egypt, atd), takze to vubec neni tak, jak pises.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Wutt) (30.6.2022 16:28) reagovat
Blm je ubrečená nacistická píča B-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (bida na zemi) (30.6.2022 16:16) reagovat
ukraina uz vyhrala - ukazala ze je narod ktery se musi respektovat - kdezto rusko ztratilo jak ekonomickou povest tak povest vojenskou a hlavne pohrbilo budoucnost jak pro sve vedeni tak hlavne pro sve mlade lidi kteri budou bohuzel zrat dalsich padesat let hlinu... je to smutny

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 16:11) reagovat
Ano, Rusko ma v poslednich tydnech minimalni ztraty. Uz jsi nejakou tu T-62 videl v boji nebo znicenou? Ja ne. Na kontrolu uzemi a na checkpointy uplne staci, netreba na takovy ucel plytvat modernejsi technikou. Nez uvidim, ze s T-62 skutecne bojuji na frontove linii, tak je to vysmivani jen nepodlozene cope. B-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (fapmasterRP (30.6.2022 16:08) reagovat
@blbblbblb: lol ten matros by som chcel skusit, ze minimalne straty.. asi preto tam uz vo velkom posielaju T-62 (ktore pozname aj od nas z 1968), lebo tie "minimalne straty"

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (švabachRP (30.6.2022 16:05) reagovat
adams další myslitel tvle :-) tady je těžké určit, kdo je naivní asociál a kdo je jen málo chytrý

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (adamsRP (30.6.2022 15:33) reagovat
Tady je rozdíl v tom, že nakonec můžou použít i ty jaderné zbraně, protože nikoho ani nehne jim to vracet kvůli Ukrajině. :D

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (afrineizra) (30.6.2022 15:28) reagovat
V Afganistánu jim ta demoralizace trvala 10 let. Sice se pak zhroutili, ale vydrželi. Rusko toho nechá až bude samo chtít, jelikož díky jaderným zbraním má kryté zázemí - nikdo je nenapadne, takže si tam můžou válčit dokud na to budou mít.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (Ijacek 2) (30.6.2022 15:18) reagovat
Akorat tem demoralizovanym rusum se utika blbe, protoze Rusko ma dlouhou a osvedcenou tradici rudych komisaru, kteri jaksi pohyb zpet od bojove linie omezuji.... ;-)

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (blmblmblm jiz prisel o 3 nicky zaregistrovane lumenklavirnikem) (30.6.2022 15:16) reagovat
Nemuze. Ukrajina nikdy nemela na to tuhle valku vyhrat. Rusove postupuji s minimalnimi ztratami, zasobovani jim zrejme funguje, nejsou bez zbrani, streliva, paliva, jidla, komunikaci atd., takze o demoralizaci nemuze byt rec. A ve vysledku to Putin politicky ustoji, protoze proc by nemel. Tecka si plete zbozna prani s realnymi moznostmi.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (:.) (30.6.2022 15:12) reagovat
Nevyšla předpověď ohledně délky konfliktu. Zbytek pořád může nastat.

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' (wheresTheCatchRP (30.6.2022 15:10) reagovat
Stale lepsia predpoved ako ze bude za 3 dni Ukrajina obsadena

Obrázek 'Time flies' Obrázek 'Time flies' ( Musíte zadat přezdívku!) (30.6.2022 15:08) reagovat
Nevysla predpoved. A?



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...