Strana 1/2.
Odebírat
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(cyklista) RP (11.10.2022 21:27)
|
reagovat
|
Obvykle nepíšu do koše, ale tady si z flastenců, dezolátů a ruské páté kolony autor pěkně vystřelil. Pokud vás nezarazí ten zjevný nesmysl zprávy, tak se podívejte aspoň na zdroje zprávy a přeslabikujte si je. [odkaz] |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Roumen) R (10.10.2022 19:04)
|
reagovat
|
-> koš |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(NN/A) (10.10.2022 17:56)
|
reagovat
|
Merlin - odporná duša. Tebe nemá ani cenu trestat. sám sis ten život dosral až až... |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 16:49)
|
reagovat
|
@blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem: Myslím, že zrovna tebe docela chápu. Ty jsi takovej malej přizdisráč, který nemá odvahu vystupovat pod nějakou jednoznačnou identitou, byť anonymní, tak se skrývá ze někoho, kdo je v dané komunitě docela známý. No a pod jeho nickem postuješ falešné zprávy, které se snaží původního majitele zobrazit jako nesvéprávného kteréna. Bohužel se ukazuje, že jsi dokonce i v tomto směru úplně neschopný a jediný, koho dokážeš zmást, jsou tví retardovaní přátelé. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 16:25)
|
reagovat
|
Mrdlin: skoda, ze jsi psychopatickej ubulenej fasoun...jinak bys mozna chapal nase posty, ty fetko jedna zbytecna. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(ajajaj) (10.10.2022 16:21)
|
reagovat
|
Je jasné že po té komedii s Krymským mostem dostal nejeden mužik záchvat Prej dokonale chráněný |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 16:17)
|
reagovat
|
Ale ale kluci ukrajinští. To je dnes ale mrzeníčka, co? Vidět tady vaše ubulený posty, to je balzám na duši, vy náckovský štětky. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(fromik) (10.10.2022 14:48)
|
reagovat
|
když tak pročítám komentáře kolaborantů s ruskem, ještě víc chápu, proč po druhé světové válce jich ČSR za necelé tři roky popravila několik stovek za kolaboraci s Němci. Nechtěli, aby s nimi žili a nechtěli ani, aby žili kdekoli jinde. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Usa usa usa) (10.10.2022 14:13)
|
reagovat
|
Tak pokud ti vadí ze usa bombili ambasadu tak bys mel nadavat desetkrat vic kdyz ted rusaci masakrujou civily jen aby si pohonili ego kvuli svy neschopnosti ochranit most… nebo chces rict ze kdyz to delali usa tak je to v pořádku? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 13:59)
|
reagovat
|
Memu posramocenemu egu rozhodne nepomaha to, ze russove dostavaji na prdel a tak se museji uchylovat k teroristickym utokum. Ale i tak je budu nadale branit, protoze jsem ubulenej fasounek s mikropenisem. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 13:55)
|
reagovat
|
Zkurvený Rus blm-BLB opět bagatelizuje ruské válečné zločiny (bombardování obytných čtvrtí v centrech měst, ničení energetické sítě - válečný zločin jako svině). Rus: co slovo, to lež. Co čin, to zločin. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Sudetak) (10.10.2022 13:36)
|
reagovat
|
Ano. Souhlasilo tenkrát tuším i Rusko |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Blaho) (10.10.2022 12:51)
|
reagovat
|
Aký že je Blaha umlčaný? Má jednu z naj stránok na telegrame t.me/s/LubosBlahaSmer |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 12:37)
|
reagovat
|
To neznamená, že Německo bude reagovat stejně jako Čína, ani to, že jde o stejnou situaci. Ukrajina zde narozdíl od tehdejšího Srbska není agresor, proti kterému se souhlasem OSN zasahuje mezinárodní společenství. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 12:24)
|
reagovat
|
tecka: USA onehda bombardovaly Cinskou ambasadu v Belehrade. Asi taky dulezita vojenska infrastruktura. kvik: Turecko to hraje na obe strany, ale otazka rozsireni NATO mu dava dost silnou pozici a Erdogan neni tak hloupej, aby se ji jen tak dobrovolne vzdal. Uz Finsko vydalo ty teroristy? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Quík) (10.10.2022 12:21)
|
reagovat
|
Blm: jistě že mají, Turecku jde jen o prospěch, proč myslíš, že prodávají (ba i dávají) Ukrajině drony? K temné budoucnosti asijského prasostánu bych ještě dodal, že všechny technické prostředky zabavené russákům při ofenzivě (UAV, PVO atd.) jsou ihned předávána do USA a analyzována. Takže v budoucnu, kdyby se vůbec odvážila ta zbídačelá bolševická prasata jen ceknout, tak si můžou hledat novou planetu, ideálně ve tvaru prdele... |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 12:12)
|
reagovat
|
Ok. rusácký teroristický stát zasáhl vízové oddělení německé ambasády. Tak to jsem hodně zvědavý. Mimochodem, ambasáda je pro místní rusáky zřejmě důležitá ukrajinská vojenská infrastruktura. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 12:02)
|
reagovat
|
Ruský svět - gavariť russkaja elyta: Ještě dál zašel v propagandistickém pořadu Večer s Vladimirem Solovjovem děkan politologické fakulty Moskevské státní univerzity Andrej Sidorov. Uvedl, že se Rusko potřebuje odstřihnout od Evropy a že Rusko potřebuje „hladovou, vymrzlou, špinavou a chudou Evropu“. -- a tyhle svině máme respektovat a bavit se s nima? Jejich jediným cílem je, aby Evropa byla na tom hůř jak Nuzákov, protože russký špína nikdy Evropu v životní úrovni nedožene |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(temper) RP (10.10.2022 12:02)
|
reagovat
|
"Takze s Ruskem za hranicemi koexistovat jde." ------- právě že nejde. Finové uviděli, že Rusko je tak padlé na hlavu, že klidně vede půl roku válku, kterou nelze vyhrát (že Rusko nemá dost sil na obsazení Ukrajiny, bylo patrné týden po invazi), jen pro radost Putina a "obyčejných Rusů", že někomu působí škody. Takže by za pár let, až si vyrobí další postsovětské tanky a zmobilizují dnešní školáky se Zkem na kšiltu, byli schopni je poslat ničit třeba to Finsko. Takže radši vstoupí do NATO. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 11:59)
|
reagovat
|
Pokud "koexistovat lze" znamená být po zuby ozbrojen a občas i za cenu územních ztrát odhánět rusáckou invazi, tak no. Je ale zvláštní, že neutrální Švýcarsko koexistuje také a žádnou invazi odhanět nemusí. Nejspíš protože se státy v civilizované a vyspělé části Evropy nechovají jako rusácko a nemají potřebu posílat vojska na cizí území. Mimochodem, to je hlavní přínos výuky dějepisu, kdy děti učíme, že válka přináší bídu a utrpení, a nakonec těm státům až taky moc nepomohly. Ale rusáci začínají rokem 1941. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Sudetak) (10.10.2022 11:58)
|
reagovat
|
Blm. Nějaký čas ano za určitých podmínek. Ale žádná dlouhodobá jistota to tedy není. Navíc tam musí být instalován diktátor protože kdyby se lidé začli cukat že nechtějí dřít bidu s Ruskem ale chtějí raději na západ a do nato tak už je průser. A i tak o tu zemi můžou přijít jako třeba Bělorusko.
Věc je prostá pro malé země je to prostě o tom kdo nám nabídne víc. A dle zkušeností nám západ nabídne vždy mnohonásobně víc než Rusko. Tak jednoduché to je bez ohledu na politiku
|
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 11:57)
|
reagovat
|
To uz maji vyreseny souhlas Turecka, nebo jsi zase zfetovanej a vymyslis sracky? Protoze jak veci stoji nebude Finsko v NATO ani napresrok. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 11:57)
|
reagovat
|
Ruský svět: V reakci na útok na Kerčský most zazněla o víkendu v ruských televizních pořadech řada výroků, které by se daly označit za genocidní a v civilizovaném světě nemající obdoby. Servítky si nebral například děkan politologické fakulty Moskevské univerzity Andrej Sidorov. „Ukrajina jako národ by neměla existovat,“ uvedl. Vojenský analytik Vladislav Šurygin zase bez uzardění navrhoval způsobení masové humanitární katastrofy v Kyjevě. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Quík) (10.10.2022 11:55)
|
reagovat
|
Blm: russákům asi ne, teď americké rakety na Ukrajině budou, na východním křídle NATO bude hromada po zuby ozbrojených vojáků, russáci budou mít zničenou ekonomiku i armádu a kamarádit se s nimi nebude ani Čína. Tak si měli rozmyslet, jestli měli poroučet 45 milionům lidí, co můžou a co ne. Jo, a to Finsko bude v NATO taky. Mimochodem. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Quík) (10.10.2022 11:51)
|
reagovat
|
Takže článek je vlastně v pořádku, akorát ten střelec z baterie se nejmenoval Mušenko, ale Stokurev. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 11:50)
|
reagovat
|
No vidis. Takze s Ruskem za hranicemi koexistovat jde. Staci byt neutralni, nesnazit se vstoupit do vojenske aliance ktera vznikla a existuje jako hlavni protivnik SSSR a pozdeji Ruska, a neni problem. Jenze Ukrajina si vsugerovala, ze je v nejakem ohrozeni, zacala tlacit na clenstvi v NATO a tim se Rusko zacalo citit v ohrozeni, protoze Americke vojaky a rakety za hranicemi nechce uplne stejne, jako Amerika nechce Ruske rakety pobliz hranic svych. Stalo vubec vsechno tohle mrzeni za to? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Sudetak) (10.10.2022 11:49)
|
reagovat
|
Nehledě na to že se je jako každý sousední stát už jednou Rusko pokusilo dobít. A opět to není nato kdo Finsko láká ale Finsko které chce do nato kvůli Rusku. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(temper) RP (10.10.2022 11:46)
|
reagovat
|
"Treba chudak Finsko bylo za poslednich 30 let Ruskem okupovano nejmin trikrat."
---------------
Nebylo, ale za cenu toho, že si udržuje silnou schopnost bránit se ruskému útoku. Mají stále povinnou vojenskou službu a pravidelná cvičení rezervistů, takže prakticky každý Fin je voják. Každá větší budova má pod sebou povinně kryt. A na armádu dávají dost peněz, např. loni objednali 64 stíhaček F-35. Během pár týdnů jsou schopni postavit armádu o 900 000 vojácích (srovnejte s ČR, která má 2x více obyvatel) |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 11:33)
|
reagovat
|
sudetak: Mas recht. Treba chudak Finsko bylo za poslednich 30 let Ruskem okupovano nejmin trikrat. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(temper) RP (10.10.2022 11:33)
|
reagovat
|
Merlin: "Ukaž mi tu fotku rozstříleného paneláku"
------------------
Tady, ty slepoune
[odkaz]
(čas videa 00:21) |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(vojtech) (10.10.2022 11:30)
|
reagovat
|
Chapem vsak, ze niekedy ta absudnost ich argumentov vyvola v cloveku hnev tak si ulavi |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(vojtech) (10.10.2022 11:27)
|
reagovat
|
Merlin, myslis ze oni povedia: "Ano, to co hovoris dava zmysel"? Nikdy to nepriznaju! A nadavky prenechaj im pretoze kto nadava si uvedomuje ze 2. strana ma pravdu a nema na to dostocny argument. A zatial v nadavani vyhravaju ukrobuzny |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Sudetak) (10.10.2022 11:25)
|
reagovat
|
Vtim Nato je v tom že západ tam vpodstate země jako jsme my Polsko atd ani moc nechtěl ale my jsme se tam všichni tlačili dobrovolně a důvod je všem jasný (nebo spíše zkušenost). Stačí si otevřít atlas světa a podívat se na země co jsou okolo Ruska a nejsou v nato ( a nejsou dost veliké na obranu) a jaký příjemný osud je čekal. Bez ohledu na jakoukoliv politiku každý pragmatik co zná historii nemůže chtít mít s Ruskem cokoliv společného. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 11:25)
|
reagovat
|
@Pyca_Zla: Kdybys nekecal. Přímo Michajlo Podoljak si to dal na soc sítě s tím, že most je jen začátek, že vše ruské na Ukrajině musí být zničeno. Jo, odstranil to hned, jak mu někdo poradil, že by bylo lepší se tím nechlubit, ale screenshoty jsou, internet nezapomíná tak snadno. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 11:13)
|
reagovat
|
"Vždyť hned po úderu se k tomu vládní představitelé Ukrajiny hrdě hlásili." - Další Russká lež. Odpovědnost za útok Ukrajina nepřiznala, jen měli na twitteru sarkasticé poznámky. A za to Rusi ničí civilní infrastukturu - elektrárny a centra měst daleko od fronty. Mstivý RuSSko ukazuje, co je Ruský svět zač. A že nikdo slušný se už s Rusy nikdy zaplétat nebude. Ani člověk, ani stát. Vypráskat všechny podporoatele ruskýho vraždení z EU, včera bylo pozdě |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 11:10)
|
reagovat
|
@prasa: Jestli pod pojmem "sproste terorizovanie civilneho obyvatelstva" máš na mysli věci jako dělostřelecké ostřelování tržnice v Donbasu, pak zajisté souhlasím. Ještě štěstí, že něco podobného nedělají Rusové třeba v Kyjevě. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 11:07)
|
reagovat
|
@Pyca_Zla: Co to meleš, ty pomatený hovado? Vždyť hned po úderu se k tomu vládní představitelé Ukrajiny hrdě hlásili. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 11:04)
|
reagovat
|
@:. Ukaž mi tu fotku rozstříleného paneláku. A tím nemyslím rozbitá okna tlakovou vlnou nebo tak něco. Toho přímo zasaženého. I když nemůžu vyloučit, že se nějaká raketa netrefila tam, kam měla, zatím jsem žádné takové foto neviděl. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 11:02)
|
reagovat
|
"Ne, jde o objekty, které vojenské složky aktivně využívají, tedy stejně jako ten Kerčský most, a proto jsou to legitimní cíle." - Ruský svět, co? Dýchatelný vzduch využívali Ukrajinští vojáci, proto jsme nasadili biologické zbraně, pro větší slávu RuSSka Jinak to jestli Ukraina shodila část mostu je jen tvoje doměnka, a něco co mlela nějaká ruSSká mluvící hlava, žádné důkazy zatím nemáte, vy mstivý svině |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(prasa) (10.10.2022 10:56)
|
reagovat
|
@Merlin: myslis aj tu dieru v kyjevskom parku ty kokot? jedna vec je colaterall damage a druha uplne sproste terorizovanie civilneho obyvatelstva. Tiez je zaujimave sledovat tok tvojich myslienok... |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 10:55)
|
reagovat
|
mrdline, kolik na kerčském mostě bydlí lidí? Jaké vojenské zásoby protékají skrze panelák v ukrajinském městě daleko za frontou? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:52)
|
reagovat
|
Je hezké sledovat tok vašich myšlenek. Když Ukrajinci shodili Kerčský most, byl to brilantní zásah na legitimní cíl. Ale jak jde o ukrajinskou infrastrukturu, tak hned civilní objekty, terorismus ... Ne, jde o objekty, které vojenské složky aktivně využívají, tedy stejně jako ten Kerčský most, a proto jsou to legitimní cíle. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:48)
|
reagovat
|
@fromik: Co slovo, to lež ... že tys byl na školení u Arestoviče, co? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(fromik) (10.10.2022 10:46)
|
reagovat
|
jojo ruské krvelačné rusmingové děvky, ty obytné domy rus ničí omylem. Tragédi. Ale klid, ani plošné bombardování Londýna nic nezměnilo, ani ty rakety na civilisty nezmění, že rusko na Ukrajině prohraje. To je prostá matematika. Vybrali jste si, nebo vám vaším IQ byla vybrána prohrávající strana agresora, který se chová jak němečtí náckové ve ww2, sledujte frontu, do půl roku UA vyhraje, plus ruská fašistická diktatura se může zhroutit ze dne na den. Crimea bridge blm kolaborante. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 10:45)
|
reagovat
|
Ano, tys to řekl. Konkrétně tvrzeníma o expanzi NATO a jak se tomu rusácko brání. Nepřijde ti, že se tomu rusácko brání tím nejdebilnějším možným způsobem, tedy dáváním zcela jasného a velice pádného důvodu ke vstupu do NATO? Ty to stavíš, jako kdyby si NATO budovalo říši a požíralo jeden stát za druhým, aby pak nakonec třeba požralo rusácko. Přitom agresor je tady jasný, a když se mu nedaří vojensky, tak páchá teroristické útoky. Přijde ti tohle normální? Znáš Ženevské konvence? Ty tohle schvaluješ? Zmrde! |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 10:43)
|
reagovat
|
A ja nekde rekl, ze je nekdo nuti, nebo zase reagujes na strawmana vlastni vyroby? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:42)
|
reagovat
|
No, takové státy možná jsou. Ale rozhodně nejsou členskými státy NATO. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 10:40)
|
reagovat
|
Ano, všichni chtějí do NATO, protože je k tomu NATO nutí. Ty jseš fakt debil. Letošní rok si NATO lepší reklamu nemohlo přát, a jsem si jistý, že si ji ani nepřálo. Ne každý stát na světě funguje a uvažuje jako rusácko. Jsou na světě státy, kterým nejsou lidi u prdele, kteří ctí lidská práva i demokracii a pro které to všechno není jenom fasáda na kulisách Potěmkinovy vesnice, jako NĚKDE... |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(temper) RP (10.10.2022 10:40)
|
reagovat
|
"ten hezky skleneny most co byl v Kieve uz neni" ------ ten most pořád stojí, netrefili se. a spíš bych řek, že na ten most ani nemířili, že prostě střílí na Kyjev a je jim celkem jedno, co trefěj. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 10:37)
|
reagovat
|
tecka: Nic nerekne "obranna aliance" lip nez srani se do valky, ktera se netyka zadne clenske zeme. Veskere tohle volani po reakci NATO, ktere nebylo napadeno, jen potvrzuje, ze Rusko melo ohledne NATO, jeho agrese a touhy po expanzi co nejbliz Rusku pravdu. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:35)
|
reagovat
|
@blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem: No aspoň nejsem posránek, co mnusí vystupovat pod cizím nickem. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(:.) (10.10.2022 10:35)
|
reagovat
|
blmblmblm: Nemusí být napadena země NATO. Valné shromáždění OSN bude situaci řešit, když ji není schopná vyřešit RB OSN - a v návaznosti na to se klidně přímo zapojí NATO. Nebo bude stačit nějaká kravina typu "rusácká teroristická raketa zabije velvyslance státu NATO v Kyjevě". A můžou se stát i jiné věci, např. vyhození rusáckého teroristického státu z (RB) OSN - i tato varianta je na stole; totiž nástupnickým státem SSSR jsou Ukrajina a ruský teroristický stát - je zde spor, který stále nebyl vyřešen. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:34)
|
reagovat
|
@3.14: Gerasimov byl snad už sesazen a pod Šojguem se ostře kýve židle ... |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 10:34)
|
reagovat
|
Merlin: diky, ze jsi taky russka ubulena pica, jako ja! |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(3.14) (10.10.2022 10:33)
|
reagovat
|
Otazka je, kdo vyhodil cast toho mostu - Ukrajinci totiz tvrdi, ze to nebyli, podle vseho to byl nejaky morsky dron, takze to spise vypada na USA, ze takto "pomohli" Ukrajincum, aby eskalovali konflikt, v USA se raduji a maji velkou radost, ze se navzajem vyvrazduji slovane a jak znamo, k prosperite se nikdy nikdo neprovalcil, zato banksteri si masti kapsy jak pujcuji prachy, zbrojni prumysl, kde i hajzl prkynko stoji 10.000 USD se teteli blahem jak pharma firmy za falesne plandemie. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Merlin) RP (10.10.2022 10:33)
|
reagovat
|
@Cope hajmars trhá Rusy na kusy a blm se tomu směje: NATO se zapojilo už v roce 2014. A v současné chvíli je na tom tak, že už nemá skoro nic, co by do války mohlo ještě poslat, sklady jsou takřka prázdné. |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Pyca_Zla) RP (10.10.2022 10:32)
|
reagovat
|
@3.14: Už zase vyhrožuješ, ruskej zmrde? Zase sem budeš postovat příspěvky, jak máme mluvit s russkými okupanty a prosit je aby po nás nestříleli? Nejste nic jinýho než teroristi, a tak je třeba se k vam chovat! |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(3.14) (10.10.2022 10:30)
|
reagovat
|
Rusko reklo, ze pokud jim zautoci na most, padne odveta - myslite si ze si delali prdel a ze nemaji zadne rakety, jak rekl ten gyganticky cesky curak Hilsner ze - tak se jej zeptejte, jak to teda je, kdyz rikal, ze RF je v rozpadua nic ani rakety tam nefunguji - ale nebojte se, CR se zadluzi a posle tam 3nasobek CZ HDP, aby tak uvrhlo vsechny ceske obcany do dluhove bidy. Imho v ruske armade ten probehly nejake cistky ve vedeni |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(blmblmblm jiz byl 2.74231x nevakcinovan Roumenem) (10.10.2022 10:29)
|
reagovat
|
from: A ktera ze to clenska zeme NATO byla napadena, ze volas po aktivaci obranne aliance? |
|
|
Obrázek 'info zdroje dezolatov'
(Ten Ruský svět, to je jen bída, všude jen zmar a Ruská špína) (10.10.2022 10:28)
|
reagovat
|
"vyuziva extremne silnych zbrani i na slabe nepritele" - takže prostě normální rusák, co terorizuje civilisty. Ruský svět - to není nic novýho. Proto čím více ruských kurew útočících na zbytek světa zařve, tím dříve bude svět zase v bezpečí |
|
Strana 1/2.