TechSvět  |  ČasProBydlení  |  Pravda24  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  ByznysDeník  |  MyMuži  |  NeposlušnéTlapky  |  MotorGuru  |  VipShow





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátsedm:
   


Odebírat

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (MSGRP (5.12.2022 1:57) reagovat
Nepraktické, ale zábavné: [odkaz]

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Vidím to jinak) (3.12.2022 6:42) reagovat
Ano - při stejné celkové délce lze na trhu nalézt jak pětimístné MPV, tak SUV, kterému někdo do kufru narval dvě - často reálně nepoužitelné - sedačky. Formální počet sedaček ale neurčuje velikost vnitřního prostoru, že ne. Co je sedmička přes celý předek?

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (MSGRP (2.12.2022 23:19) reagovat
A preto máme sedemmiestne SUV a päťmiestne MPV, ja osobne by som radšej autíčko so sedmičkou cez celý predok ;-)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Vidím to jinak) (2.12.2022 3:59) reagovat
I na stejné podvozkové platformě lze postavit auta s různě velkým vnitřním prostorem.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (MSGRP (2.12.2022 1:37) reagovat
Vzhľadom na modulárnosť podvozkov, to môže byť SUV, MPV, kombi, sedan aj kočík :-)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Vidím to jinak) (1.12.2022 12:44) reagovat
MSG: To si nemyslím. Nejde jen o sklon přední části, ale hlavně o délku přední části. Neboli při stejné celkové délce auta má Van/MPV větší vnitřní prostor než SUV. Podle mě je SUV spíš vyšší hatchback nebo kombi.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Heteroptera) (1.12.2022 11:50) reagovat
Všetky autá okrem Tesly sú aj reálne

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (MSGRP (1.12.2022 10:59) reagovat
SUV sú len vany s iným sklonom prednej časti, ale ak si hlupák, tak si priplatíš, to platilo a platiť bude vždy!

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (MartinezZRP (1.12.2022 8:53) reagovat
A autor čeká od auta jako co, Originalitu za cenu krabice na třech kolech? A viděl už autor designy moderních mobilních telefonů? Twe, viděl autor designy třeba bot? Nepřijde mu divný, že mají všechny podrážku dole a ne až v nosní dírce?

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (cansRP (1.12.2022 7:16) reagovat
Jauvajs: +1

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (m*RP (1.12.2022 0:16) reagovat
nevidim skodovku....asi protoze je jedina original B-)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Jauvajs) (30.11.2022 23:13) reagovat
Fyzikální zákony vs design: 1:0! :D

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Hnidopich ORIGINAL!) (30.11.2022 21:33) reagovat
Octagon: Nejlip se nastupuje do autobusu. :-)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (adamsRP (30.11.2022 19:43) reagovat
Tak ona ta Tesla nestojí v každé zemi tříletý čistý plat jak u nás ve východní kolonii, že...

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (ElDannyRP (30.11.2022 19:00) reagovat
ale prdy, jízda s Teslou je hrozná sranda. Za cenu Tesly nekoupíš nic s podobnou dynamikou. A většina lidí stejně jezdí hlavně ve městě, takže jim jde hlavně o jízdu v přímce. :)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (luky_RP (30.11.2022 18:45) reagovat
Prawda: Pokud mas levnou elektrinu, tak by sis to koupil. Znamej bydli ve ve Skotsku na ostrove a ma vlastni vetrnik na 2 elektroauta a ze site musi dobijet jen 2% spotreby.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Prawda . . . ) (30.11.2022 18:35) reagovat
Jsem ale trochu zaujatý, a Teslu považuju za omyl automobilismu a selhání vlád po celém světě. Bez všech dotací, slev na daních a jiných benefitů placených z peněz daňového poplatníka, by si to snad za plnou cenu ani nikdo nekoupil.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Prawda . . . ) (30.11.2022 18:33) reagovat
@fantomas_:Ještě teda takto, a znám to spíš ze svého okruhu lidí. Ti, kteří si kupují nové auto (mají na to peníze), tak nekupují jízdní vlastnosti, ani kvalitu zpracování. Zajímá je hlavně vzhled, cena, a kolik elektronických hraček to má v základu. Jízdní vlastnosti a kvalita zpracování je ale subjektivní pocit, a pokud člověk nezkusí něco jiného než dostupný mainstream, tak bude spokojený i s něčím, do čeho by si člověk, kterého auta baví, ani nesedl. Hodně mi tak připadá třeba Tesla, aspoň ty první kusy

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (paylotRP (30.11.2022 18:21) reagovat
@adams: Auto Homer.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Prawda . . . ) (30.11.2022 18:12) reagovat
@fantomas_: To zrovna ne. Je to dáno tím, že vývoj auta je velice časově a finančně náročná záležitost. Když už si dáš tu práci a čas, tak chceš, aby se tvoje auto prodávalo. Proto to uděláš takové, jako ostatní, ale zkusíš tam dát něco navíc. Třeba nízká cena nebo domnělá kvalita. Důkazem tady toho je Citroën, který si vždy dělal svoje, ale taky na to později dojel a zkrachoval. Dnes pod PSA dělají přebrandované Peugeoty a zase mají dobré hospodářské výsledky.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Abdul_HasanRP (30.11.2022 18:02) reagovat
Octagon: no, mám hůře mobilní tetu, občas dělám taxika starším sousedům, a víceméně všichni se shodují, že se jim lépe nasedá/vysedá z mojí oktávky, než z těch SUV, co mají příbuzní. Jestli chceš něco aby se ti fakt dobře nasedalo, tak spíš Berlingo, Dokker atd.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (OctagonRP (30.11.2022 17:59) reagovat
Unifikované SUV krabice. Ale jo, až budu důchodce, tak si také SUV pořídím, aby se mi lépe nastupovalo a vystupovalo..

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (adamsRP (30.11.2022 17:57) reagovat
Jednou to někdo zkusil udělat jinak... a smějí se jim dodnes. Uhodni vůz.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (YRP (30.11.2022 17:55) reagovat
Toyota a Honda v sobe maji alespon trochu transformer feel

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Kourite_curaky_za_dva_bramboraky) (30.11.2022 17:55) reagovat
Žádný zákony aerodynamiky, tím spíš ne zrovna u SUV. Jsou to pouze zákony trhu a naprostého strachu z kreativity, aby se kvůli neotřelému vzhledu nestalo auto prodejním propadákem.

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (osli_hovno) (30.11.2022 17:53) reagovat
když nekam jedu tak chci jet a ne se kochat, je to umělá subkultura B-)

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Volkswagon) (30.11.2022 17:52) reagovat
Homer Simpson: "SUV neřeš. Blíží se mírná zatáčka.": https://www.youtube.com/watch?v=CTQ-YljDT0I

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (mezikozy) (30.11.2022 17:50) reagovat
ten kdo má rád skutečná auta, tak aerodynamiku a standardy neřeší, pro ostatní jsou tu tahle uniformní vozítka

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (Volkswagon) (30.11.2022 17:49) reagovat
Volkswagon je překlep nebo záměr? :-D

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (ffz) (30.11.2022 17:49) reagovat
Otekle krabice s vysokym tezistem, presto v terenu nemozne, s emisemi vykastrovanou akceleraci, do ceskych mest prilis velke a bez ofiko servisu ani sroubek nevymenis. Svaty gral dementnich ceskych NPC, ktere jsou schopne si na tyhle vehikularni potraty i vzit pujcku :-D

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (zmokRP (30.11.2022 17:39) reagovat
škatule hejbejte se

Obrázek 'design is dead' Obrázek 'design is dead' (fantomas_) (30.11.2022 17:35) reagovat
existuju standardy, aerodynamika a design sa im musi prisposobovat.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...