TechSvět  |  MotorGuru  |  ČasProBydlení  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  MyMuži  |  ByznysDeník  |  VipShow  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátšest:
   


Odebírat

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (wget) (3.2.2023 10:31) reagovat
Vtipne je, jak se kazdy po svem vyrovnava s realitou. Ale mame jen to, co si zaslouzime. Bohuzel Babis a ostatni propojeni byznysu s politikou jsou jen obrazem toho, jak se meni prolinani byznysu a politiky v celem svete. A klicova je neschopnost spolecnosti reagovat na zmenu.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (spatscolombo) (30.1.2023 8:54) reagovat
Má pravdu předsedo. A kdyby se vůbec neplatily daně, nebylo by ve státním rozpočtu co ukrást.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (brnonymova reinkarnace 7) (29.1.2023 18:04) reagovat
tdkb - zkus zvazit tuhle silenou, primo extremistickou myslenku (neni to myslenka marxisticka, takze s tim muzes mit trochu problem) - kazdy clovek si sam individualne rozhodne, co si bude financovat a co ne. Stejne, jako to delame, kdyz se rozhodujeme, co si koupime, jesli novej telefon, nebo dvacet moncicaku.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (tdkbRP (29.1.2023 17:52) reagovat
a kto by to mal vediet? nevzdelana luza z chanova?

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Motyle) (29.1.2023 16:51) reagovat
To ted mluvis o Babisovi?

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 16:30) reagovat
mne se libi, jak rozmazleni chlapeckove bohatych rodicu z prahe (a podobnych velkomest) vedi uplne presne, jak ma stat fungovat, co ma financovat, co kde a kdo ma delat, jake sluzby, ci moznosti vyziti ma mit k dispozici.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.1.2023 16:26) reagovat
gofry2: Marne to vysvetlujes v zemi, kde stat vlastni pivovar (!). Asi strategicka surovina nebo co.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (gofry2) (29.1.2023 16:16) reagovat
filozof: Štát nemá čo investovať do ničoho. Má vybrať dane, zaplatiť z nich nejaké najzákladnejšie veci a držať sa od akéhokoľvek financovania alebo zlepšovania čohokoľvek iného tak ďaleko, ako sa musí pedofil držať od 5-ročnej holčičky.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Zmrd v politice) (29.1.2023 15:50) reagovat
godwinCXX: Nám nejde o nějaké trapné platy a náhrady, ale o "odklánění" při přihrávání státních zakázek atd. A samozřejmě o moc nad lůzou.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (godwinCXX) (29.1.2023 15:44) reagovat
Jestli chcte zrusit zmrdy v politice, prestante jim platit plat a nahrady, at maji 1.5 nasobek prumerne mzdy v CR - a to vse.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (filozof) (29.1.2023 15:42) reagovat
Samozřejmě že jednorázové náklady budou něco stát, ovšem automat si na sebe časem vydělá (zatímco dotovaná večerka je ztrátová), není třeba mu platit zdravotní pojištění a pracuje nonstop. Stát by měl investovat do budoucnosti.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Hnidopich ORIGINAL!) (29.1.2023 15:38) reagovat
Mrkev: Leda hovno. Filozof: Nesmysl. Naklady na dostatecne velkej a rozumne zasobovanej automat budou daleko vyssi.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (filozof) (29.1.2023 15:34) reagovat
miko: tvůj třídní boj proti "velkopodnikatelům" skutečně nesdílím. Není důvod na vesnicích neustále držet dotované večerky, když by stejnou funkci mohl zastat automat na potraviny, klidně třeba ve vlastnictví AHOLDu. Technologicky možné to je a investice by v budoucnu několikanásobně vrátila. Je utopie myslet si, že nějaké dotační přerozdělování peněz může zastavit společenské a technologické změny.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.1.2023 15:34) reagovat
Ano. S Evrosajuzem na vecne casy a nikdy jinak.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mrkevRP (29.1.2023 15:28) reagovat
@septik Vystoupení z EU by pro ČR byla naprostá ekonomická sebevražda. V porovnání s tím nejsou dotace vůbec žádný problém.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (skeptic1) (29.1.2023 15:16) reagovat
Jako první krok ke zrušení dotací je ovšem vystoupení z EU. Bez toho to nepůjde.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (brnonymova reinkarnace 7) (29.1.2023 15:15) reagovat
miko - to je takova ta oblibena komunisticka mantra, ze vznikne monopol... Nevznikne, protoze se to nikomu nevyplati, stoji to neskutecne penize likvidovat konkurenci dumpingovyma cenama. A ve chvili, kdy by ten monopol vznikl a zvedl ceny, tak okamzite zase zanikne. Jedine monopoly a kartely, co existuji jsou ty, ktere udrzuje svoji politikou a restrikcemi vlada. Na volnem trhu neexistuji a nedokazala si ho vybojovat ani mafie.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Roumen_IIRP (29.1.2023 15:10) reagovat
Vážení, není dotace jako dotace! Tak například dotace do mé kapsy je v pořádku. Dotace do kapes ostatních, to už je jiná >-O

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 15:02) reagovat
JM: pletes se, tedy castecne. pokud nastoupi nejaky retezec, nebo koncern s dumpingovymi cenami, to jde veskere (mensi a male) podnikatelstvi do kopru. a pak se z toho stava bud monopol,. nebo aspon kartel.tomu muzes pomoct, podporit male a mistni podnikani, anebo dotovat sluzby o ktere ze strany velkopodnikatelu zajem neni, ale obcanum to zlepsi zivot v tech lokalitach. ale podporovat velkopodnikatele, primo, nebo neprimo (ucelove zalozene dcerine spolecnosti), to je fakt svinstvo a zlodejina

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Efeliky) (29.1.2023 14:59) reagovat
Tohle je samozřejmě úplný nesmysl. Nejde o dotace, jde taky o nastavení zákoníku práce, veřejné zakázky, plánování nové výstavby, limity znečištění, definice zakázaných látek a postupů, kontrolu nad policií, atd.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (JMRP (29.1.2023 14:55) reagovat
Dotácie krivia trh a korumpujú tých, ktorí majú rozhodovacie právomoci. Takže úplný súhlas.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Efeliky) (29.1.2023 14:50) reagovat
Když: On do té politiky nešel jen tak, byla to reakce na to, že lidi vypráskali ty jeho koně.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Když dva dělají totéž není to totéž.) (29.1.2023 14:30) reagovat
Vtipné je, že mezi ANOfertem a ostatními oligarchickými skupinami je jen jeden jediný rozdíl: ostatní to dělají tradičně tak, že si přes různé "lobbisty" apod. pasou svoje politiky. Bureš byl první, kdo tuto tradici porušil a začal v podstatě pást sám sebe. A příznivci tradičně pasených politiků a stran se z toho můžou posrat. :-D

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (brnonymova reinkarnace 7) (29.1.2023 14:17) reagovat
Jo, miko, ty naivko, urcite se to vyresi, stejne, jako se resilo jak socani likvidovali podnikani. Ty budes jeste hodne mladej, co? Rath byl odsouzenej za vsecko mozny, ale rozhodne ne za soustavnou sikanu majitelu lekaren, vcetne pokusu o retroaktivitu evidencnich predpisu a podobne. Bures neni blbec, tohle si ohlidal a toho nedostanou. A rozhodne nebyl prvni, ani posledni. Zejmena proto, ze system, ktery mu jeho cinnost umoznovat, tady ty a tobe podobni zuby nehty branite a hajite.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Andrej Babiš) (29.1.2023 14:16) reagovat
Hubu držte.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 13:56) reagovat
nj, jak nekdo sahne na buresovo imperium: zavidi. ze on temi cilenymi kontrolami z ministerstev a uradu (ktere mel pod palce) zlikvidoval mnozstvi firem? to dalsi mnozstvi konkurecnich firem, kde doslo k "pratelskemu prevzeti"? ... to az ted (snad) se zacnou odkryvat ta svinstva. ale nedelam si iluze, on je jenom spickou ledovce. podobne "uspesnych" je vice.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Prawda . . . ) (29.1.2023 13:53) reagovat
@miko: Současně teda, pokud máš pocit, že byl spáchán dotační podvod, tak můžeš klidně podat trestní oznámení na konkrétního pachatele.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Prawda . . . ) (29.1.2023 13:47) reagovat
@miko: Tak si musíme položit základní otázku, co dělají vlastně kontrolní úřady v této zemi. Finanční úřady, NKÚ... to všichni mají kontrolní pravomoc v čerpání dotací. Máme snad nějaký právní stát, a je-li někde zneužita dotace, má přijít zákonný postih. Nelze pořád žít v tom bludu, že když se někomu daří (Babiš), tak musel hrabat na dotacích a krást. Každý, kdo splnil podmínky, jako Babišovy firmy, tak hrabal dotace.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 13:42) reagovat
ja jsem nic nerikal proti dotacim. NAOPAK! doprava, cesty a silnice, sobestacne (male) zemedelstvi rikam, podnikani v odlehlych oblastech, to vsechno by zaniko bez dotaci. rikam, ze se jejich pouziti ma lepe kontrolovat.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (KL;DR) (29.1.2023 13:42) reagovat
+1. Komu vadí Babiš, měl by se snažit odstranit příčinu tzn. socialismus, nikoli řešit jeden konkrétní následek.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (tdkbRP (29.1.2023 13:42) reagovat
jednoducha alternativa. zeravym zelezom odrezat vsetkych parazitov, najma polnohospodarstvo. samozrejme to nepojde rychlo ale dlhodobo je to takto neudrzatelne

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Prawda . . . ) (29.1.2023 13:39) reagovat
@miko: Systém není dokonalý. Tak je vražda trestná, přesto se u nás vraždí. Ale jakou máš alternativu? Už od konce války vláda ČR/ČSSR/ČSFR... dotačními programy podporuje méně rozvinuté regiony, veřejné služby, zemědělství (dnes EU)... aby se tady vůbec něco ještě vyplatilo dělat a pěstovat. Těžko teď naběhnout rychle na systém, ve kterém se každý má starat sám o sebe.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 13:38) reagovat
ifififiiiffifi: jj, vystoupit, to by se buresovi ted hodilo. ma nahrabano doslova miliardy, takze konkurenci ma velice malou. kdyz se odstrihneme od eu, ktera ho este drzi na uzde, tak se stane vlastne nejmocnejsim ... a to pak bude tanec.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (Prawda . . . ) (29.1.2023 13:37) reagovat
Zrušit dotace do podnikání? Uvědomuje si OP, jaký ekonomický systém v ČR/EU je? Zrušíš dotace, tak ten systém zkolabuje. Z počátku by tomu možná lidi tleskali, ale jak by pak v obchodě byl květák za 500,- Kč, chleba za 300,- Kč... tak by je nadšení přešlo. V zemědělské a živočišné výrobě každý rok není stejně hojný, a ty doby, kdy by se nedařilo by buď vedly k nárůstu cen v obchodech nebo by se na to ten farmář vykašlal. Další kapitola sama pro sebe je veřejná doprava, antidumpingová cla apod.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 13:36) reagovat
takze vznikaly cyklostezky odnikud nikam, rozhledny v lese, z kterych nebylo videt nikam (obycejne realizaci dostala nejaka spratelena firmanavazana na politiky), pak to slo na obnovu vyrobni linky na obnovu linky na toustovy chleba, na vystavbu "rekreacniho zarizeni a skoliciho strediska", na odkup ovocnych sadu, kde se pak pestovala repka na biopalivo, atd ... takze z pohledu uzitecnosti efektivity nula-nula-nic. ale z pohledu kapsy prislusnych "subjektu" velice zzdarila akce.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (ifififiiiffifi) (29.1.2023 13:34) reagovat
tak vystoupit z EU a na nejaky dotace se vysrat :D

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (mikoRP (29.1.2023 13:32) reagovat
"system dotaci" nahradit necim rozumnejsim. treba systemem kontroly dotaci. druha vec je, ze nam uz dotace pomalu ale jiste konci. to bures vedel moc dobre. dotace maji smysl tam, kde ekonomika nestiha dotovat "nezajimave" oblasti: kultura, infrastruktura, pomoc malemu a lokanemu podnikatelovi, ... bohuzel vetsina dotaci skoncila v kapsal velkopodnikatelu navazanych na politiky.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (no-XRP (29.1.2023 13:29) reagovat
Skvělý komentář odborníka, který evidentně nemá tušení, že dotace jsou jedinou cestou, jak z EU zpět získat prostředky, které do ní odvádíme. A dále, že jiné evropské země dotují zemědělskou výrobu daleko víc než my, v důsledku čehož je jejich zboží levnější, konkurenceschopnější a vytlačuje z evropského, ale i českého trhu tuzemské produkty, což má negativní dopad na stav naší ekonomiky.

Obrázek 'simple true' Obrázek 'simple true' (brnonymova reinkarnace 7) (29.1.2023 13:26) reagovat
Jim nevadi system prerozdelovani kde se daji nakrast prachy na dotacich, ten oni miluji, jim vadi, ze si nakradl bures a na ne se nedostalo.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...