Pravda24  |  ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  MyMuži  |  HobbyDeník  |  VipShow


Nalezeno 73 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesáttři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 22:00) reagovat
Pokud napíšeš "podle někoho", odkazuješ se na něčí výrok, chytráku.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (RoumenR (20.3.2023 21:11) reagovat
-> koš

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (touristRP (20.3.2023 20:03) reagovat
asi to z nejakeho dovodu ma 37 minusov, vy kokoti :-D

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 17:45) reagovat
@ Giovanni Giorgio: Podsouváte mi něco, co jsem nenapsal. Já na poznámku, že "ze rusko pacha genocidu (i podle soudu v hagu)" odpověděl : "podle soudu v Haagu Rusko genocidu nepáchá". Tedy ať už někde Rusko genocidu páchá nebo ne, podle soudu v Haagu to rozhodně není. A nepsal jsem nic o tom, že soud v Haagu tvrdí cokoliv. O tom ode mě nepadlo ani slovo.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 16:56) reagovat
Pořád ti nedocvaklo, cos napsal, předpokládám. No, a pak takhle vznikají manipulace. Když se podíváš na ten tweet, tak je to podobné. Někdo něco prohlásí, jiný to překroutí a dál se to šíří. Dezoláti obvykle neumějí negovat implikaci, takže když jim chceš vyvrátit, že podle někoho něco platí, prostě řekneš, že podle dotyčného něco neplatí a jsou spokojení, i když to není korektní negace, a tenhle blud se pak mezi nimi šíří dál a stává se svatou pravdou. Podobně jsou na tom mnohé vaše historky.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 16:51) reagovat
chapes merline ze kdyz napises ze "soud v Haagu tvrdí, že rusák nepáchá genocidu" tak lidi to pochopej jako: soud v Haagu tvrdí, že rusák nepáchá genocidu - nebo ti to prekladac neprelozil? napiste to nekdo azbukou at to pochopej i rusacky zlodeji deti

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 16:49) reagovat
@NN/A: No to by bylo, abys ty nepodpořil své duševně zaostalé kolegy.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (NN/A) (20.3.2023 16:18) reagovat
Merlin - tohle je především o tom jak nikdo nechápe, že jsi zmrd co tady víc jak rok podporuje Rusko. Lidský odpad. A to, že jsi pomalejší kousek, tě neomlouvá.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 16:16) reagovat
Ne, mrdline, tys nepopřel jeho prohlášení. Tys na jeho lež reagoval jinou lží, že soud v Haagu vrdí, že rusák nepáchá genocidu. Negací výroku "soud v Haagu tvrdí, že rusák páchá genocidu" není výrok "soud v Haagu tvrdí, že rusák nepáchá genocidu", ale "soud v Haagu netvrdí, že rusák páchá genocidu".

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 16:09) reagovat
@kmikal: Tohle není o tom, co která země uznává nebo neuznává, nebo jestli se něco děje nebo neděje. Tohle je o tom, že @:. je prostě kretén.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 16:08) reagovat
@:. Ty jsi fakt kretén, nechápající elementární logiku. Psí chlup napsal: ze rusko pacha genocidu (i podle soudu v hagu), načež jsem mu odpověděl: Nelži, podle soudu v Haagu Rusko genocidu nepáchá. Tedy popřel jsem jeho prohlášení, ale netvrdil jsem tím, že soud v Haagu vydal nějaké usnesení o tom, že Rusko nepáchá genocidu.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 15:53) reagovat
Tak vysvetlil to tecka... ale obecne zastavat se zlocincu co kradou deti masakrujou lidi nebo sestrelujou civilni letadla a verit jejich propagande a papouskovat ji tady - to je fakt hrozne najivni... to si fakt tak hloupej? vzdyt ta valka je za barakem - muze se to prelejt sem a nikoho nebude zajimat ze ty si se rusaku zastaval na netu - ukradnou i tvyho myvala

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 15:27) reagovat
Ne, mrdline, ty jsi napsal, cituji tvůj příspěvek z 10:39, "@psi chlup: Nelži, podle soudu v Haagu Rusko genocidu nepáchá. " Takže kecáš ty, když tvrdíš, že jsi na chlupovo tvrzení napsal, že soud v Haagu takové prohlášení nevydal. Od té doby se tu hádáme o elementární logice, tak neškodí připomenout tvůj příspěvek. Pak po mně chceš, abych dokázal, že podle soudu v Haagu rusácko páchá na Ukrajině genocidu, ale to jsem v této diskuzi nikdy netvrdil.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (kmikalRP (20.3.2023 15:23) reagovat
zatim ruske konani na Ukrajine jako genocidu uznavaji tyto zeme [odkaz]

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (psi chlup is blmblb ) (20.3.2023 15:20) reagovat
Merlin: ja jsem to sice napsal, ale myslel jsem tim to, ze mas jit do prdele.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 14:58) reagovat
@Giovanni Giorgio: OK, tak třeba mi budeš schopen vysvětlit ty, jaké srajdy jsem psal. Psi chlup napsal, že "ze rusko pacha genocidu (i podle soudu v hagu)". Já na to napsal, že to není pravda, protože soud v Haagu takové prohlášení nikdy nevydal. Idiot @:. po mě chce "Takže opět poprosím o zdroj tvrzení, že podle Haagu rusácko genocidu nepáchá. ", tedy chce zdroj na to, že někdo něco nevydal. To může napadnout jedině debila. Tak kde v tom jsou, prosím pěkně, ty moje srajdy?

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 14:18) reagovat
Tak paradoxni je ze kdyby merlin nebo blm takhle choval v jejich milovanym rusku tak uz je zabanovanej, sedi nebo ho nekdo sejmul.... :-D ach ta ironie

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 14:14) reagovat
mrdlin: Oni by si rusáci moc přáli rozšířit svůj chudobinec až do Lisabonu a dělat čistky všech lidí nad IQ 70, ale mají smůlu. Pomažou z Moldavska, Gruzie, Pobaltí, Ukrajiny i z Královce. Ř! Ř! Ř!;

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 14:14) reagovat
revoluce poziraj svoje deti takze bys merline zarval... doufej ze revoluce nebude a budes si tu v klidu a bezpeci moct psat svoje srajdy v starem prohnilem demokratickem usporadani :-D

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 13:56) reagovat
@psi chlup: Ne. Já už jen čekám na válku a na nové uspořádání občanské společnosti. Pevně doufám, že v novém systému budou jednorázově eliminováni všichni, jejichž IQ nepřesáhne hodnotu 70. A to vy budete v prdeli všichni tři.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 13:56) reagovat
bio komáry nečtu ani od jednoho z nich. Hloupí jsou, elementární logika jim dělá problémy, negace implikace je holt zapeklitá věc, ale blbí až na nulu taky nejsou. Vědí, že sem až takoví pitomci nechodí, takže úplně očividnými blbostmi nás neoblažují. I tak je to pitomé dost.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Major Pytlik) (20.3.2023 13:42) reagovat
: přesně tak. Škoda že jim tolik slabomyslných skočí na tu primitivní propagandu. Ani se nesnaží pořádně lhát. U hlupáků jako merlin jim projde každá pí...ina. klidně bio komáři a podobné nesmysly.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (psi chlup is blmblb ) (20.3.2023 12:50) reagovat
Merlin: tak uz potahnes konecne do prdele?

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 12:48) reagovat
I ta rusácká propaganda má smysl. Snaží se cílit na početnou, méně inteligentní a více agresivní skupinu lidí, která ještě je schopná zbaštit pohádky, nesmysly i holé lži. Snaží se je odradit od podpory Ukrajiny, a to na mnoha úrovních - rusácká propaganda lže o příčinách konfliktu, snaží se pošpinit napadeného, snaží se navodit dojem marnosti pomoci, straší vysokými náklady, lakuje na růžovo dění v dobyté části Ukrajiny, a když vše selže, kope do našich spojenců a snaží se nás rozhádat mezi sebou.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 12:37) reagovat
Ale ne, já to jen s těmi idioty vzdal. Vždyť to nemá smysl.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Major Pytlik) (20.3.2023 12:07) reagovat
Mozna mu pomuze blm :o)

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 12:04) reagovat
Napis mu to rusky, rusove moc neumej jazyky a vedst valky

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (PepeeRP (20.3.2023 11:56) reagovat
Merline, udelej ze sebe jeste idiota a zkus obhajit prohlaseni typu: "Topte ty deti" nebo "Zabijeme tolik milionu kolik bude potreba"... ja bych to teda nesvedl obhajit, ale ty s tvou dezolatskou logikou urcite neco odporneho vymyslis. Diky!

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (PepeeRP (20.3.2023 11:54) reagovat
Merline, asi to nepochopis, ale napisu znovu. Pravni definice genocidy je hrozne osemetna a velmi tezko se prokazuje umysl. Jenomze rusaci se genocidnimi cily vubec netaji, vzdyt to rikaji obden, o jejich velitelich a lokalnich politicich nemluve. Veta "Zabijeme tolik milionu ukrajincu kolik bude potreba" je genocidni v principu. Transport deti je take z definice genocida. To se ani nemusi dokazovat, tim se rusaci chlubi verejne.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 11:45) reagovat
Se mu rozbil prekladac...

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:42) reagovat
mrdline, buď máš totální nulu v kolonce vyjadřovací schopnosti, nebo totální nulu v kolonce elementární logika. Tak ještě jednou, jako pro blbý, jinak fakt začnu kreslit. Tvůj výrok: Platí tvrzení A, že platí tvrzení B. Negace (správně): Neplatí tvrzení A, že platí tvrzení B. Negace (tvoje): Platí tvrzení A, ze neplatí tvrzení B. Vidíš ten rozdíl, nebo ti to mám fakt nakreslit? Můžeš si to namodelovat třeba pomocí implikace. Ty mi tu tvrdíš, že negace(A implikuje B) = A implikuje negace(B).

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:40) reagovat
@:. Navíc ani Ukrajina, ani Rusko do jurisdikce Haagského soudu nespadají, takže celé je to trochu mimo mísu.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:38) reagovat
@:. Ty jsi neskutečnej, ty se mi musíš zdát. Tak ještě jednou: Psí chlup napsal, že podle soudu v Haagu Rusko páchá genocidu. Já napsal, že to není pravda, že podle soudu v Haagu nepáchá. Žádné takové rozhodnutí nevydal. A to, jestli ho vydá někdy v budoucích dnech, klidně i zítra, nemění nic na tom, že dnes je to tak, jak píšu.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (psi chlup is blmblb ) (20.3.2023 11:37) reagovat
:.: ja to fakt napsal, ze pacha genocidu. Spletl jsem se, jen unasi deti do koncentraku a zbytek jeste neni dosetren. Jako trest si sam sobe udelim cteni tech jeho sracek.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:34) reagovat
Oprava první věty: ... že rusácko

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:32) reagovat
Já ti ale nenapsal, že Ukrajina podle Haagu páchá genocidu, já jen píšu, že to vyšetřuje a vyšetřování neskončilo. Z téhož důvodu není pravda ani tvrzení "podle Haagu rusácko genocidu na Ukrajině nepáchá", ani tvrzení "podle Haagu rusácko genocidu na Ukrajině páchá", z toho prostého a jednoduchého důvodu, že ani jedno Haag netvrdí. Správné tvrzení je, že Haag zatím nerozhodl, zda rusácko páchá na Ukrajině genocidu, protože vyšetřování stále probíhá.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (Giovanni Giorgio) (20.3.2023 11:29) reagovat
Budme realiste - vidite nekdo jinou verzi budoucnosti nez ze putin bude do sedmi let(2030) odsouzenej nebo mrtvej? EU skoncuje s putinem rychlejc nez s autama se spalovacim motorem

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (ToVaRP (20.3.2023 11:27) reagovat
@Merlin Hele, jak moc ti je Rusko u prdele si tady asi obrázek umíme udělat. I kdyby byla Ukrajina to, co píšeš (opět ach ta ironie ve vztahu k Rusku), tak to pořád neospravedlňuje NIKOHO (o to míň Rusáka) zahájit vůči ní útočnou válku. Co se týče toho, co se tam děje, když už tady šermujeme OSN, tak doporučuju tohle: [odkaz] A samozřejmě, nefandíš Rusku, ale jeho propagandu jedeš. Co se nacismu/fašismu týče, aplikuj definice na stávající Rusko...výsledek asi překvapí

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:27) reagovat
@:. Tohle už asi nepředstíráš, že? Ty jsi fakt imbecil. Psí chlup napsal, že podle soudu v Haagu Rusko páchá genocidu. Já napsal, že to není pravda. Jak můžeš takto jednoduchjou záležitost nepochopit? A pokud s tím nesouhlasíš, dokaž ty mně, že podle soudu v Haagu Rusko na Ukrajině genocidu páchá, ty vymaštěnej ubožáku.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:24) reagovat
Pokud napíšeš "podle soudu v Haagu", tak prosím o odkaz na tvrzení soudu v Haagu. Tedy v tomto případě na tvrzení typu "rusácko na Ukrajině genocidu nepáchá". Ale pomůžu ti. Podle soudu v Haagu probíhá vyšetřování mimo jiné i v případu genocidy, a vyšetřování stále neskončilo. Takže ty jsi lhář, a psi chlup se nechal unést vášněmi taky, jenže jsi mu to vmetl do ksichtu podobnou lží, takže jseš za čuráka taky.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (PepeeRP (20.3.2023 11:21) reagovat
rusko nema zadne "peace plans" - tohle zas vymyslel kdo? Vcera to rikala Skabejevova v ruTV znovu, ze zatim zadny mir nechteji. Oni porad veri ze vyhraji. Maximalne ocekavaji kapitulaci UA. To by se merlin postrikal blahem, ale velmi pravdepodobne se tak nestane. B-)

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:21) reagovat
mrdline, tvrdíš tady prorusáckého daleko víc věcí než to, cos napsal. Ohýbáš různá vyjádření, překrucuješ drobky, abys z toho vytřískal něco pro ty tvoje sračky. Jako třeba u tohoto tweetu, kdy nejsi schopen reflektovat, že to není původní vyjádření Bílého domu, ale něčí interpretace, navíc ten někdo je známý podobnými překruty už z minulosti. A co si z toho vezmeš? Samozřejmě další klacek, kterým budeš mlátit za rusáky. Ať si je Ukrajina jaká chce, válka ji změní a za pár desetiletí na tom bude líp jak my.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:19) reagovat
@:. Tak snad je jasné, že kdyby podle soudu v Haagu Rusko páchalo genocidu, asi by za to byl někdo obviněn. Což nebyl, ani nemohl být, skutková podstata se prostě nestala. Muselo se najít jiné obvinění.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (PepeeRP (20.3.2023 11:19) reagovat
a helemese, merlin zase dezolátí nesmysly... už jseš v rusku, nebo pořád ne?

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:17) reagovat
@ToVa: Ano, totálně se pleteš. Mě je Rusko u prdele a rozhodně nikde nechodím s fanglema. Co ze mě ve vašich očích dělá ruského dezoláta, je to, že tvrdím, že Ukrajina je zkorumpovaná oligarchie, která podporuje neonacistické hnutí a že to rozhodně není demokratická země, která patří do EU.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:17) reagovat
Tak znova, ty jsi výslovně napsal, že podle soudu v Haagu rusácko genocidu nepáchá, tak se ptám na zdroj této velice konkrétní informace. Do čuráků si nadávej sobě.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:14) reagovat
@:. Ježíš, ty jsi takový čurák. Tak si přečti post pod tím, soud v Haagu vytáhl psí chlup, já na to jen reagoval. A jestli je podle tebe psí chlup rusácký dezolát, který vytahuje soud v Haagu jen, když se mu to hodí, tak to si vyříkejte mezi sebou, kreténi.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (ToVaRP (20.3.2023 11:12) reagovat
@Merlin: Ne problém se čtením rozhodně nemám. A doporučuju řešit obsah článku, nikoli jít po titulku. Pokud naplníš skutkovou podstatu schvalování trestného činu/popírání, zpochybňování, schvalování a ospravedlňování genocidia/ponděcuješ k nenávisti vůči národu, rase, bla bla bla... poneseš za to následky, ať se bavíme o aktuální situaci na Ukrajině nebo třeba o holocaustu. Ostatně idiotů jako ty, co chodí s Ruskejma fanglema, je imho víc než těch 9 odsouzených...nebo se pletu?

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:11) reagovat
mrdline, tys ale napsal v 10:39 "podle soudu v Haagu".

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' ((M)) (20.3.2023 11:08) reagovat
Slaboduchy Merlin zase skocil na spek “zarucenym zpravam” nebo je to tentokrat i o necem jinem? Kos.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:08) reagovat
@:. A další dement. S pamětí akvarijní rybičky: [odkaz]

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:08) reagovat
@psi chlup: Typický ukrofil ... lžeš, lžeš a lžeš ... o vraždách dětí tam vůbec nic není, prolhaná filcko.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (psi chlup is blmblb ) (20.3.2023 11:06) reagovat
Merlin: tak to sory, mas pravdu. Pise se tam, ze jen pro unosy a vrazdeni deti. V tvem svete je tohle v poradku. Takze technicky ne pro genocidu.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (dfhgfdghdfghfdg) (20.3.2023 11:06) reagovat
Merlin je debil

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 11:04) reagovat
Pro rusáckého dezoláta je Haag argumentem jen když se mu hodí. A když se mu to nehodí, tak překroutí tohleto, tu tamhleto, a pak s tím mlátí všecky okolo. Takže opět poprosím o zdroj tvrzení, že podle Haagu rusácko genocidu nepáchá.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 11:00) reagovat
@psi chlup: Vím, že je naprosto zbytečné na tebe apelovat, abys nebyl imbecil. Ale tak aspoň drž hubu. Soud v Haagu nevydal zatykač na Putina kvůli genocidě, demente.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (psi chlup is blmblb ) (20.3.2023 10:56) reagovat
Merlin: ted zrovna, dva dny zpatky vydal soud v Hagu zatykac na Putina za genocidu. Jestli to podle tveho kriveho vnimani sveta neni ta prava genocida, ale falesna, tak tahni taky do hajzlu.

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (:.) (20.3.2023 10:54) reagovat
Byl by zdroj na původní vyjádření Bílého domu?

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (MerlinRP (20.3.2023 10:51) reagovat
@ToVa: Ty máš problém se čtením? Nebo jako pro tebe není problém tvrdit, že u nás nepronásledujeme podporovatele Ruska do té chvíle, než začnou podporovat Rusko, čímž naplní skutkovou podstatu trestného činu? [odkaz]

Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' Obrázek 'svobodna a nezavisla zeme' (ToVaRP (20.3.2023 10:47) reagovat
@Merlin... ne neděje. Pokud fandíš Rusku, jsi sice morální mrzák, ale je to tvůj problém a nic se ti u nás nestane (narozdíl od Ruska, ach ta ironie). Pokud naplníš skutkovou podstatu nějakého trestného činu, je ovšem jiná věc...A ok, jestli se bavíme o kontextu. Tenhle typan zmiňoval Tušla s tím, že byl odsouzený za obyčejnou podporu Ruska. Což tak trochu není pravda, neb odsouzen byl za podněcování k násilí na Ukrajincích, kteří jsou v ČR.

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...