Odebírat
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Metzgermeister) RP (24.3.2023 17:58)
|
reagovat
|
Spolehlivost, pohodlí při používání a šetření energií, takovéhle kapitalistické libtardí výmysly v mocném Sovětském svazu nemáme zapotřebí. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(jeffer) (24.3.2023 17:54)
|
reagovat
|
No, v tomto prípade Škoda Plzeň vyrábala lokomotívy s rýchlo zastarávajúcou odporovou reguláciou výkonu, lebo polovodiče sa u nás ešte poriadne nevedeli. V 80. rokoch potom prišli ES499.1, ale teda, naladiť tú analógovú tyristorovú reguláciu, to musela byť tiež chuťovka. A stále to nevie pri brzdení rekuperovať energiu do siete, to vedia poriadne až moderné 4Q meniče.
Btw: V kabíne je vraj na nevydržanie – aerodynamický hluk a infrazvuk pri vyšších rýchlostiach. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Filipes) RP (24.3.2023 12:49)
|
reagovat
|
MAP: Je piča, protože píše o věcech, kterým zjevně nerozumí. Stejně, jako ty. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Markéta Adamová Pekarová) RP (23.3.2023 19:51)
|
reagovat
|
Proč je uploader piča? Protože adoruje, že jsme si sami vyráběli super lokomotivy které jezdí dodnes? Já jen jestli nebude piča ten kdo to tady píše... |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(meh1234) (23.3.2023 14:14)
|
reagovat
|
Všechny podvozky druhé generace lokomotiv Škoda vyhovují do 200km/h. Viz Cerhenická 124.601 na které jsou nasazeny jako na nejstarším kuse. Všechno je o kolejích. Jízdní doba 8MW ČS200 s provozní rychlostí 200km/h a šestnácti vozy se od ICE2 9.6MW s provozní rychlostí 250km/h by se, řekněme na teoretické trati Berlin-Hamburk lišila nanejvýš v jednotkách minut. Zrychlení mají prakticky stejné... Taky bych chtěl u nás alepoň 200km/h. Ale k čemu to je, když pak jeden stojí 15min v tunelech pod Vítkovem... |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(vocas) (23.3.2023 12:40)
|
reagovat
|
JebatKlišé: byl to nejspíš brejlovec
Velmirád: kyvadlo je pendolo, pendolino je zdrobnělina, tedy kyvadélko |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(JebatKlišé) (23.3.2023 9:29)
|
reagovat
|
Tedy, omlouvám se fajnšmekrům, Sergej to nebyl, něco trochu novějšího. Ale každopádně něco poměrně ze staré školy. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(JebatKlišé) (23.3.2023 9:22)
|
reagovat
|
Jednou jsem jel do Ostravy náhradním spojem, Pendolino bylo rozbitý, tak jel Sergej a stará rychlíková souprava. V pohodě podle jízdního řádu. Limity jsou fakt spíš v tratích. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Modus) RP (23.3.2023 0:18)
|
reagovat
|
je to o trati, Krysa uměla uhánět nad hranicí 200 kmh/h, ale povolenou max. provozní měla dle trati - tedy 160Km/h.... |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Grrrr) (23.3.2023 0:00)
|
reagovat
|
Uploader je piča. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Zářič) (22.3.2023 23:38)
|
reagovat
|
Podle pravidel také při traťové rychlosti nad 160km/h nesmí být na trati úrovňové přejezdy. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(tdkb) RP (22.3.2023 23:07)
|
reagovat
|
nie nahodou 8000000000000 μW? |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(osli_lejno) (22.3.2023 23:01)
|
reagovat
|
uploader nikdy nepotřeboval na 100kmh vyjebany Audiny nebo Hondy, protože mu stačí orezlej 40 roků starej žigul. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(HyperMAX) RP (22.3.2023 22:16)
|
reagovat
|
Škoda, že se neujal asynchron a zůstalo jen u prototypů. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Velmirád) (22.3.2023 22:15)
|
reagovat
|
Miklos: ta naklápěcí skříň dala tomu vlaku i název. Je to totiž kyvadlo, proto Pendolino. |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Nedos) RP (22.3.2023 21:59)
|
reagovat
|
A nešlo u pendolina o to, že to nevypadalo jako sovětská pojízdná maringotka? |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Nerrg) (22.3.2023 21:53)
|
reagovat
|
Jenže půlka Pendolín je mimo provoz a nové se nevyrábí, jsou s nimi v pasti. Teď budou brát „stejné” vagony jako u stávajících rychlíků, ale do 230km/h. https://zdopravy.cz/ceske-drahy-objednaly-az-180-vozu-u-konsorcia-siemens-skoda-za-125-miliardy-zvladnou-rychlost-az-230-km-h-78789/ |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(Jarouš Crhouš) (22.3.2023 21:50)
|
reagovat
|
Mašinkaři jsou téměř všichni do jednoho latetní buzny, ten zbytek není latetní |
|
|
Obrázek 'nikdy jsme nepotrebovali na 200kmh vyjebany pendolina za milairdy'
(miklos-abdul) RP (22.3.2023 21:47)
|
reagovat
|
U pendolin šlo o naklápěcí skříň, díky které můžou jet rychleji, aniž by byly modernizovány tratě. Původní plán byl, že se takový vlak vyvine v ČR, ale pak krachl jeden z hlavních členů dodavatelského konsorcia, tuším ČKD, a z plánu sešlo. Jinak na [odkaz] lze vidět, že naše koleje stejně nejsou na 200 km/h uzpůsobeny ani dnes. |
|