ByznysDeník  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  VipShow  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24  |  TechSvět  |  ČasProŽeny  |  MyMuži


Nalezeno 122 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesáttři:
   

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:55) reagovat
Tak hlavně že ukrajinec co střilí z valníku rpg co mu dali němci z plesnivých zásob z druhý světový je adekvátně chránen :-D :-D :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (skepticRP (29.3.2023 18:55) reagovat
Dneska už i ukro-náckové přiznávají, že jsou v hajzlu. To jsem zvědav, kdy to docvakne i roumenistům :)

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:54) reagovat
Ty vole gedi, ty jsi fakt komik. Ukrajina žádné loďstvo nemá a už i Rumunsko má silnější námořnictvo než rusáci, o Turecku nemluvě. Když rusáci odmítli garantovat obilnou dohodu, Turecko prohlásilo, že mu to nevadí. Není to pro severní Asii trochu trapné?

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:50) reagovat
Jinak, tady je poslední novinka na bojišti, tank z roku 1950 [odkaz] s přídavným pancéřováním, to původní je ovšem tak slabé, že když krabička při nárazu střely exploduje, zničí současně střelu i pancíř a tedy i posádku. Rusákům roste HDP a klesá počet obyvatel. Win-win-win.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:48) reagovat
No proti ukrajině mají doslova nekonečně větší loďstvo :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:46) reagovat
Hele, troubo, a už teda mají rusáci nějakou novou loď mimo osobní jachty?

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:46) reagovat
Aha, zejména toho co nevede k územním ziskům. Je mi to jasnýýý jak ukrajina “vyhrává”.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 18:45) reagovat
Vuhledar vole. Co tam Moskalove ztratili tanku. Uspechy muzou byt ruznyho druhu.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 18:45) reagovat
Tvl rika si joker a nepochopil naprosto pruhlednej vtip. :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (Joker) (29.3.2023 18:42) reagovat
Před půl rokem tu jistý blm mlel o tom, že Ukrajinci Izjum nikdy neobsadí a dneska je všechno jinak.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:40) reagovat
A co nějaký ukrajinský úspěch za poslední čtvrtrok, co tam máš, hlásná troubo Kyjeva :-D :-D :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:38) reagovat
A když jsou ti rusáci tak dobří, jakou teď vlastně mají vlajkovou loď místo Moskvy? Připomínám, že naposledy předtím přišlo Rusko o vlajkovou loď u Cušimy v roce 1905.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 18:38) reagovat
Draha tecko, jelikoz to porad nechapes, tak ja ti to rad znovu vysvetlim. Armada dokaze branit uzemi, ale uzemi nedokaze branit armadu. Ten, kdo ztrati armadu, ztrati i uzemi, protoze ho pak nema kdo branit. Rusko mele Ukrajinskou armadu v masomlyncich Bachmut, Avdejivka a dalsi. Ukrajina priznava jen asi 1/10 ztrat a prichazi o armadu rychleji, nez Rusove, kteri naopak projevili schopnost opustit uzemi a zachranit si armadu misto boje do posledniho muze. Zkus hadat, kam tohle cele speje. To zvladnes i ty.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:36) reagovat
Však, to opíjení se charkivem je zejména největší copium, tím budou argumentovat i až když bude cumlat zelenský putinovy dicka. Uvidíte na PornHubu v midget kategorii do konce roku.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:35) reagovat
Milý ruští kolaboranti, přestaňte tady plácat ty svoje kraviny a běžte Putinovi zvyšovat spotřebu. Jinak ty sankce opravdu zafungují. Kdo umí rusky [odkaz] , kdo neumí, ať si to nechá přeložit imperialistickým googlem.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 18:35) reagovat
Jen se zeptám, blmblbe, už se rusáci prohnali Záporožím přes Mykolajiv až do Oděsy? Samozřejmě chápu, vám rusákům o tyhle místa vůbec nejde, jde už prý jen o Sevastopol, ostatní místa sice ostřelujete, dále plánujete převrat v Moldavsku, ale vůbec vám o tyhle místa nejde.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 18:30) reagovat
Ukrobuzny se proste porad odmitaji smirit se situaci, ze zatimco pred pul rokem melo Rusko ve fronte obrovske diry, nedostatecne pocty lidi a neexistujici obranne linie, dnes je vsechno jinak. Kdo neni kokot se podival na to video, co jsem tu na nej dal link, a tam by videl, jak se ma situace dnes. Ukrajina bezpochyby bude zapadem donucena k memeofenzive, prijde o par desitek tisic nebohych chlapu, nasledne se ji zhrouti fronta a bude zacatek konce valky.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 18:28) reagovat
Ne, ty nejsi můj problém, ty jsi jen a pouze svůj problém.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:26) reagovat
Trojtečko neztrapňuj se, mě tvoje ubrečené ego nezajímá, stejně jako mě nezajímá jak mě hodnotíš. Jen tím ukazuješ že nemáš problém kecat dvakrát za sebou. Tvůj problém :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:18) reagovat
Filipes: jim jde hlavně o Sevastopol a územní přístup k němu, o tom to celé je. Ostatní je jen omáčka kolem. No a to území co si zabrali jim stačí, jasně že pro tu omáčku musí lhát že potřebují osvobodit celý Donbas (když už ho “zachraňují”), ale pro ně je fakticky mise splněna a stačí jim stabilizovat nějakou příjemnou hranici. Jih je ted naprosto ideál, ještě ten východ chvíli oťukávat a je vymalováno.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 18:18) reagovat
Ale prdlajs astrální zkušenost. Prostě jsi tu propagandu posral, chtěl ses tvářit jako fanda Ukrajiny, ale meleš stejný sračky jako tvůj kolega blmblb. Neumíte to. Neumíte válčit, neumíte budovat fungující ekonomiku a neumíte ani propagandu. Myslíš, že ta aktuálně dodávaná technika a lidé, kteří na ni byli vycvičení, mizí do černé díry? Protiofenzíva bude. A tak jako vždycky ukrajinští generálové postupují velice trpělivě, nejprve oslabují nepřítele, a pak útočí. Můžete se tomu smát, ale to je tak vsjo.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:17) reagovat
Milý gedi, jsem zmaten. Takže Putin zase lhal?

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (FilipesRP (29.3.2023 18:15) reagovat
Gedi: Jak, že Rusku stačí namalovat stávající hranice? A jak by ovládli celou Ukrajinu? A jak by ovládly zbývající země východního bloku? Rus buď dostane na prdel na Ukrajině, nebo ho za chvíli máme i u nás. :-/

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:15) reagovat
Heleho, teď se to krásně ukázalo. Cyklista si přečetl titulek na iDnesu a hned rozdává rozumy. Tohle ne úroveň vašich znalostí.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm je curak ) (29.3.2023 18:14) reagovat
Blm bud vzdy lhal a nebo se mylil, takze ve vysledku russaci dostanou zase na prdel :-D. Blm je russka filcka a porad dokola jede noty z amabasady, jak tupa moskevska ovce :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:13) reagovat
Tvoje zkušenost nikoho nezajímá blbečku, to jsi se odkopal jako největší dylina. Tady máme rok reportování o armádních zásobách a týpek místo toho věští z kávový sedliny jak jolanda, protože má astrálni zkušenost :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 18:11) reagovat
Gedi jak jsi mimo poznas, kdyz ti to schvali mistni vrchni ruska filcka blblb.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 18:10) reagovat
gedi, nechápeš, nekomentuj. Moje zkušenost s ukrajinskými protiofenzívami je taková, že je rusáci nečekají nikdy, obrovsky je podceňují před, a hubou je obrovsky podceňují po, aby to vypadalo, že Ukrajina ničeho nedosáhla a rusák se vždycky stáhnul nějak sám od sebe. Čímž zdravím tebe i tvé kolegy do Petrohradu. Předstírat, že jsi fanda Ukrajiny, ti zcela vážně nejde, rusáku, váš rukopis je až příliš čitelný.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (cyklistaRP (29.3.2023 18:09) reagovat
Rád bych upozornil ruské filcky, že proběhla změna not. Už i Putin potvrdil, že nevyhrávají, že jim sankce působí potíže.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 18:08) reagovat
Asi tak, gedi ma pravdu. Situace z lonska jako na Charkovsku se letos opakovat nebude, protoze se stav fronty dramaticky zmenil, Rusko doplnilo stavy tou mobilizaci (neslouzila k nahrazeni padle 200-tisicove armady, ale k doplneni poctu podel cele fronty) a ma vybudovane obranne linie, ktere tehdy vubec neexistovaly. Viz tohle video https://www.youtube.com/watch?v=EROPAtm0WXc . Takze Ukrajina ma jeden pokus na memeofenzivu jak ji dava i Sanktus Generalissimus Pavek a je pomalu konec valky.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 18:08) reagovat
Cherson bylo ziskani velkeho mesta zpet, Kupjansk byl klicovy zeleznicni uzel, Izjum a Lyman dulezite predsunute pozice... Same poradne vitezstvi. Nezvlada to... Nemci chilovali v severni Francii za ww1 ctyri roky a prohrali, dockej casu

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 18:02) reagovat
ukrajina nema žádná pořadná vítězství. cherson byl pro rusko příšernou pozicí a surovikin naléhal od začátku na putina aby se odtamtud stáhli. charkiv jednak nečekal nikdo a hlídaly to separatistický lopaty s jednou obrannou frontou, což už se opakovat nebude, zákopy vedou na jihu třeba až na Krym. Ukrajina v boji za vyrovnaných podmínek nedokázala vůbec nic osvobodit. Rusko nic zabírat nemusí, je to pro ně optional - jim krásně stačí nakreslit současné hranice. To ukrajina se musí snažit a nezvládá to.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 17:56) reagovat
Gedi vidis jen nejakou cast reality. Rusko melo sanci na vitezstvi na jare loni. Od te doby se vybavebi ua armady diky zahranicni pomoci stale lepsi, ruske se horsi. Rusaky prakticky zastavili v lete. Pak ua ziskala vychodni charkovsko a pak Cherson. Cekal jsi to? Rus jede plizeni ve stylu ww1 uz pul roku ofenzivu v Donbasu a ziskal z vetsich mest jen Soledar. Ua muze ted udelat podobny skok jako loni na podzim a rusaci doma se muzou zacit ptat wtf a jit po putlerovi.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 17:46) reagovat
jhgjgh: Jeste ne, proc? Ptam se na vas nazor na vyroky Pavla shrnute v tomto clanku https://echo24.cz/a/H4bcb/zpravy-svet-ukrajina-bude-mit-jen-jeden-pokus-na-ofenzivu-pavel . Mne se to zda docela dezolatsky, takhle zpochybnovat schopnost Ukrajiny dobyt sva uzemi na prvni dobrou a taky ochotu zapadu ji tu valku dal financovat. Ale teba mi v tom pomuzete najit tu pravdu a lasku.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 17:40) reagovat
wtf co má dostatek zbraní společného se zkušeností? to se řídí produkcí, dodávkami, stavem zásob ve světě a míře spotřeby, co si to vymýšlíš? Hlavně neinvestuj do cenných papírů prosím tě, aby ti zkušenost taky neříkala jak to krásně dva roky roste a potom budeš bulet až “z ničeho nic proti tvým zkušenostem” přijde propad. Přemýšej.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (jhgjgh) (29.3.2023 17:39) reagovat
Blm: ty jsi ozralej nebo mas nejakej psychickej problem?

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (blmblmblm jiz byl 2.74234161x nevakcinovan Roumenem) (29.3.2023 17:37) reagovat
Muzu se zdejsich volicu generala Pavka zeptat, co rikaji na jeho nedavne vyroky? Na muj vkus jsou naprosto dezolatsky, treba nebude uplne marnej. Tuhle tvrdil, ze ma Ukrajina na ofenzivu a osvobozeni jeden pokus. Pak uz zapad nebude ochotny ani schopny si ji dale pro valku s Ruskem vydrzovat. Dobrej Ruskej svab, co? Rict to ja, tak na mne uz volate Rakusana. :-D

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 17:37) reagovat
To není copium, to je zkušenost. Prostě vždycky před protiofenzivou se Ukrajina navenek tvářila, že jí došly síly. Vždycky. A to, že fandíš Ukrajině, ti nežeru ani omylem, tenhle vtip si vykládej svým kolegům na Něvském prospektu; odkopal ses návrhy na vzdávání se území a zcela vážným tvrzením, že tak bude zajištěn mír.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 17:24) reagovat
sorry, to je dost trapný copium. já ukrajině fandim, ale to neznamená že musím byt odtržený od reality.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 17:21) reagovat
Ukrajině zdaleka nic nedošlo, to je ten největší fór. Na Ukrajinu se pořád technika vozí a je pořád odkud brát. Určitě neplatí, že nemá JAK. Pamatuješ si okamžiky před Charkovskou protiofenzivou? Zdálo se, že Ukrajina nemá nic. Před Chersonskou protiofenzívou? Zdálo se, že Ukrajina nemá nic. Jestli mě něco tenhle konflikt naučil, tak to, že rusák je v prdeli a Ukrajina má zatraceně dobré stratégy.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 17:17) reagovat
nedivas se na to z obou stran. ukrajine dochazeji zbrane a prostredky jeste rychleji a narozdil od ruska je (ani s pomoci zapadu) nevyrabi. to rozsireni produkce co si odkleplo USA a EU vyrobi za mesic munici na par dni, a to jen na urcite typy zbrani/techniky. nemuzes tohle ignorovat a tvrdit ze ukrajina ruSSaky vyzene kdyz nema JAK. Meles o tom hubou dobre, ale ukrajina nema zadny plan na ziskani uzemi zpatky. bude z toho zamrzly konflikt jako s krymem, coz promrusko znamena trvale ziskane uzemi.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 17:10) reagovat
gedi, právě že mně realita problém nedělá. Vidím reálné schopnosti rusáků na Ukrajině, a nemají šanci se tam udržet. rusák prohrál už loni, když kvůli značným ztrátám vzdal dobývání Kyjeva. Od té doby jen postupně dostává po tlamě a "couvá". Netvrdím, že vytlačit rusáka bude bezpracné, ale tvrdím, že se to podaří, protože rusák na vedení války zkrátka nemá, docházejí mu zbraně a sahá ke stále starším kouskům. Větší fuška bude zařídit, aby po vytlačení už dal pokoj, ale to už snad putina sundají sami.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 17:05) reagovat
nejsem vestec, mam oci a nehltham zapadni media, ktera maji stejny bias jako ta ruSSka. neexistuje zadna hodnoverna prognoza ze by se rusko melo hroutit.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 17:00) reagovat
Gedi a ty jsi vestec? Budoucnost je otevrena. Rusko se muze hroutnout jako pri prohravane valce v 1917, dokonce se muze hroutnout k demokracii, jako po 1991. Rusaci prisli od 2022 o stovky tisic az miliony lidi, nenyslim jen na fronte, ale i skrze exodus z ruska...

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 16:52) reagovat
ale piču trojtečko, nestane se vůbec nic. bude to tragédie pro ukrajinu, rusku zůstanou na dlouhou dobu sankce a budou se orientovat na asii a afriku (evropa stejně přestává být zajímavá). kvůli krymu taky skoro deset let každý prskal že patří ukrajině, ale reálný výsledek nula. Sžijeme se s tím, tak už začni když ti realita dělá takový problém už teď.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (eh) (29.3.2023 16:51) reagovat
CHCEME MIR... RUSKY MIR :o)

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (mezinarodni klokan ) (29.3.2023 16:39) reagovat
pokud by se stalo ze by bylo v poradku tyhle veci delat tak by v nejvetsim ohrozeni byla putinova prdel protoze evropa je silnejsi a proste by si plyn a ropu vzala...

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 16:34) reagovat
gedi: Pokud se to nepovede, tak celý svět, celý systém mezinárodního práva a institucí selhal. Najednou bude správné dobývat území, terorizovat lidi, provozovat nechutnou propagandu a blbnout lidem hlavy. V takovém světě ani nechci žít, a budu v takovém případě zcela vážně dělat všechno pro to, aby to zde kompletně převzala umělá inteligence.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 16:28) reagovat
akorat ze to se nikomu nepovede, takze tyhle fanatzie si schovej na poluci

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 16:28) reagovat
Ostatně rusákovi se už pár let předtím tiše nechal Krym a ještě tišeji teroristické bojůvky okupující východ Ukrajiny. A zabránilo to něčemu? Když k zajištění míru nefungoval Mnichov originál ani Mnichov Krym, vážně si myslíš, že bude fungovat Mnichov jihovýchod Ukrajiny? Jseš tak naivní, blbej, nebo placenej? Jediná historicky ověřená metoda je nakopat agresora. A čím víc Mnichovů předtím bylo, tím to bylo vždycky dražší. Historie se nestuduje pro srandu králíkům.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (:.) (29.3.2023 16:22) reagovat
gedi: To, co navrhuješ, je naopak způsob, jak umožnit rusákovi válčit dál. Ani Hitlera obětování Sudet nezastavilo, a podrobil si stejně i ten zbytek. Jediný způsob, jak tuto válku ukončit, je nakopat agresora definitivně do prdele. Vyhnání z míst, kde nemá co dělat, je jen první krok. A že agresor má jaderné zbraně? To jej neopravňuje k tomu, aby porušoval mezinárodní právo. Ostatní státy se dívají na to, co dělá rusák, a jestli mu tohle projde... mezinárodní právo máme na to, aby se tyhle věci neděly.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 16:19) reagovat
Občan Y: kdepak panáčk, já vidím i do budoucnosti kdy neikdo nemá munici a techniku, co by ukrajině poskytl a až vyhrají republikáni prezidentské volby. To bude prča, blbečku. Ukrajina má VELICE omezený čas na to něco marně zkusit.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (Občan YRP (29.3.2023 16:15) reagovat
@gedi: Jo, tvůj příspěvek zapadá do tvé neschopnosti vidět mimo momentální okamžik.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 16:07) reagovat
sfd: nešňupej to copium, ukrajina to už může zabalit, teď přiznali že stejně nemají na ofenzivu i když dostali tunu tanků a IFV

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (Quíkošák) (29.3.2023 15:58) reagovat
sdasdsdsa: Vím, mám státnici z ruštiny. To je možná ten problém, že russáci mají všechno naopak.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (sdasdsdsa) (29.3.2023 15:46) reagovat
Quíkošák: samozřejmě, že Rusové chtějí "мир". Ale než budeš jásat, podívej se raději do slovníku, co "мир" může znamenat..

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (sfd) (29.3.2023 15:45) reagovat
gedi: Není a proč tak moc chceš, aby byla?

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (gedi) (29.3.2023 15:42) reagovat
Ukrajinci jsou naivní, jestli si myslí že se nebudou muset rozloučit z podstatnou částí území. To je JEDINÁ, opakuji, JEDINÁ možnost jak si zajistit mír. Dát Putinovi land bridge na Krym.

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (kmikalRP (29.3.2023 15:36) reagovat
Kolem 2015 kolaboranti s islámem měli dogma, že islám znamená v překladu mír. Ale tak to není, znamená to podrobit se, podřídit se. Ruský mír bude asi podobná haluze. Necháte se podrobit a bude mír. Rajchl na podzim v Kecy a politika [odkaz] byl taky moc pro mír, špatný mír je prý lepší, než válka. Prostě "vzdejte se".

Obrázek 'my chceme mir' Obrázek 'my chceme mir' (Quíkošák) (29.3.2023 15:31) reagovat
Tak tomu, že russáci chtějí mír snad mohl věřit jedině debil. To byla zas jen pastička na místní dezoláty.

Strana 2/3. předchozí 1 2 3 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...