Odebírat
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Asharak) RP (24.4.2023 12:04)
|
reagovat
|
Kdyby bylo dost peněz, postavíš tu trať na mostech |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(al5249) RP (24.4.2023 0:37)
|
reagovat
|
Vzdycky se jako spolehlivy indikator, zda se vyplati stavet vysokorochlostni trat uvadelo, ze se mezi mesty uzivi letecka linka, takovych mest v cr moc neni. Ono je otazkou, zda ma v zemi s jednim mestem, ktere stoji za rec VRT nejaky vyznam. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Joker) (23.4.2023 22:57)
|
reagovat
|
Seňor Loco: To se dá spousta věcí, kdyby bylo peněz dost |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Seňor Loco) (23.4.2023 22:42)
|
reagovat
|
Přejezdy snad nejsou otázka trasování, ale spíš peněz. Kdyby bylo peněz dost, dají se místo úrovňových přejezdů postavit nadjezdy, ne? |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Joker) (23.4.2023 21:41)
|
reagovat
|
To mi vysvětlete, k čemu je vysokorychlostní trať v měřítku ČR. Možná tak úplně nová trať Praha-Brno, zároveň kratší než ta současná, ta by mohla ušetřit víc jak hodinu. Akorát ekonomicky to nejspíš pořád bude nesmysl. Možná by efektivnější bylo u některých úseků zvednout max. rychlost na 200 km/h. To by možná šlo prostě administrativním rozhodnutím, hlavní argument jsou úrovňové přejezdy, ale tvrdit, že v rychlosti 160 místo 200 se úrovňový přejezd stane nějak zásadně bezpečnější je podle mě mimo. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Grrr) (23.4.2023 21:15)
|
reagovat
|
páni, tady je zas expertů na VRT.. Vás je tady škoda, běžte rozdávat rozumy na vládě. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Boring) (23.4.2023 20:35)
|
reagovat
|
Jo, boring company by udelala padesatimetrovej tunel a v nem by byla dopravni zacpa elektrickych aut. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(cyklistа) (23.4.2023 20:24)
|
reagovat
|
No a mohli by mistři kritici navrhnout tu vysokorychlostní trať? ČR má takovou hustotu osad, stávajících tratí a silnic, že to není kam dát. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Asharak) RP (23.4.2023 19:30)
|
reagovat
|
U nás by to neprošlo, krtek > musk |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Markéta Adamová Pekarová) RP (23.4.2023 17:27)
|
reagovat
|
Boring compeny by už razila tunel. Nikomu by to v podzemí nevadilo. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Merlin) RP (23.4.2023 16:45)
|
reagovat
|
@Georgethebest: Hodně by ses divil, jak by vypadaly silnice, kdyby v republice nebyly dálnice. Jo, celkem jistě se v tom utápí víc peněz, než by bylo nutné, ale rád bych tě viděl na tvé cestě z Prahy do Brna bez D1. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Hnidopich ORIGINAL!) (23.4.2023 15:29)
|
reagovat
|
Problem s VRT je v zasade ten, ze ve stavajicim trasovani ji neudelate, protoze to mimo jine znamena ZADNE zeleznicni prejezdy. A problem noveho trasovani je, ze to - stejne jako dalnici - na svem uzemi zadna obec nechce. Ze je v CR k nicemu a mnohem k vetsimu uzitku by bylo zkapacitneni koridoru (ta predstava, ze po VRT budou jezdit i normalni vlaky a naklady je absolutne nesmyslna) na 3 a u Prahy na 4 koleje, je vec jina. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Georgethebest) RP (23.4.2023 14:47)
|
reagovat
|
(Asharak) RP nemyslím si že je to levicový smýšlení, v podstatě jsem pravicový, jen že ta neustálá snaha o modernizaci všeho možného stojí nehorázné prostředky které pak chybí jinde...a stejně ve výsledku se ta modernizace nikdy nepovede, a jsou s ní spíš spojené problémy kvůli kvalitě, taky dost velká korupce co se zakázek týče atd......po D1 už jezdím pravidelně 28 let, ta dálnice se neustále opravuje a modernizuje ale nemám pocit že bych se po ní dostal do Prahy rychleji a pohodlněji. A co už to stálo.. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Sedmdesátsedm) (23.4.2023 14:29)
|
reagovat
|
Fake and gay. Máme VRT okruh u Poděbrad. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Asharak) RP (23.4.2023 14:26)
|
reagovat
|
@Geo: no to je to levicový smýšlení, co si tu ukázal. Spíš jde o to, že nemáš pocit, že někde nejsi pomaleji :> |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(bohyn) RP (23.4.2023 14:19)
|
reagovat
|
@osli_hovno Petrohrad-Moskva-Nižnij Novgorod, Takže něco přes 1000 km. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Georgethebest) RP (23.4.2023 12:51)
|
reagovat
|
Stejně...k čemu vlastně potřebujeme hustou dálniční síť a vysokorychlostní tratě ? Nemám pocit že bych byl někde díky tomu rychleji, a vlastně ani nechci. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(S) (23.4.2023 12:35)
|
reagovat
|
To už je ten nový plán do roku 2050 po započítání dotací z EU? |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(nornik) RP (23.4.2023 12:33)
|
reagovat
|
Jj, v zemi kde máme 10.8 mio lidí, 6 mio řidičů a 6.5 mio aut hrozně potřebujeme lokálky se stanicí někde v polích a tratovkou 40kmh.
To, že nejsou lokálky je chyba SŽ... RSD dálnice aspoň konečně staví, SŽ tak maximálně nějakou tu studii. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Markéta Adamová Pekarová) RP (23.4.2023 12:21)
|
reagovat
|
V Rusku je transibirska magistrála a čuměl bys co všechno se tam musí řešit. To je jinej level než v placaté přímořské Francii postavíš koleje na rovině a jedeš.. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(miklos-abdul) RP (23.4.2023 11:46)
|
reagovat
|
osli_hovno: V Rusku vysokorychlostní tratě jsou, i když se soupravami od Siemensu. Jenže to je mnohem větší země. Ale to je vedlejší, průkopníky vysokorychlostních vlaků jsou Francie a Japonsko, obojí kapitalistické země. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Seňor Loco) (23.4.2023 11:30)
|
reagovat
|
V našem kraji jde pokrok kupředu! Mívali jsme spěšný vlak z okresního do krajského města, jel asi hodinu a čtvrt. Pak to vylepšovali, postupně byla jediná možnost dva osobáky s přestupem. Pak to vylepšili na tři hodně couravý osobáky s dvěma přestupy. Pak tohle spojení zrušili úplně a vylepšili ho novou (a jedinou) možností jet s přestupem přes sousední okresní město, když to dobře vyjde, tak za dvě a půl hodiny tam... pokrok holt nezastavíš. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(poikl) (23.4.2023 11:29)
|
reagovat
|
Máme, co jsme chtěli. Nic. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(osli_hovno) (23.4.2023 11:01)
|
reagovat
|
jj, být v socialismu, sice bysme možná kousek té trati měli. A kolik že to VR tratí mají v russku? |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(MIlda_XX) (23.4.2023 11:01)
|
reagovat
|
ve třetí minutě vysokorychlostní želva ... |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(Asharak) RP (23.4.2023 10:47)
|
reagovat
|
No né zrovna rozpadlo, spíš by se zase odvařila mašina jako se děje častěji a častěji poslední roky |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(:.) (23.4.2023 10:34)
|
reagovat
|
Nekecej, ve 200 už by se dávno rozpadl. |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(petapé) (23.4.2023 10:22)
|
reagovat
|
jel jsem nedávno z Budějovic do Krumlova starým šukafonem a náhodou v tom vlaku to házelo jako bysme letěli 200 |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(jenis) RP (23.4.2023 10:06)
|
reagovat
|
Navzdory absenci mezinárodně uznávaných norem se za vysokorychlostní považuje taková trať, kde je traťová rychlost 250 km/h nebo vyšší (u nových tratí), nebo alespoň nad 200 km/h (u modernizovaných starších tratí) |
|
|
Obrázek '34 let kapitalismu'
(cans) RP (23.4.2023 10:03)
|
reagovat
|
od jaké rychlosti už je třať vysokorychlostní? |
|