TechSvět  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  MotorGuru  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  Pravda24


Nalezeno 16 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátjedna:
   


Odebírat

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (flokRP (3.6.2023 16:32) reagovat
moment... koukal jsem se na p-T fázový diagram vody na wikině a něco mi na vašem výkladu nesedí. Při letu se dá uvažovat konstatní teplota. Protože vzduch okolo letadla je čirý, voda je tam ve stavu páry. Takže píchnu prst do oblasti III pod křivkou c. Pokud by ve víru byl nižší tlak, musím jít s prstem v diagramu dolů, ale tam je jen samá pára, což je v rozporu s pozorováním vzniku kondenzátu. Není možné, že v tom víru je tlak ve skutečnosti vyšší?

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (sedivak) (1.6.2023 21:01) reagovat
Toto je panove a ostatni opravdove a nefalsovane PORNO!

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (prostě ten ) (1.6.2023 6:28) reagovat
Nediv se, ten narcistickej ultrakokot cyklista je úplně mimo realitu, mám dokonce podezření, že to je nějaké alterego mrkve :-)

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (mikoRP (31.5.2023 21:55) reagovat
"letadlo letí díky Newtonovým pohybovým zákonům a ne nějakému podtlaku", tak to je perla na demenci mesice, nebo revoluce v konstukci letadel inspirujici na nobelovku ve fyzice ... jen se obavam, ze to druha moznost je prakticky vyloucena :-D

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (M.Sterious) (31.5.2023 21:51) reagovat
cyklista: jasne, jasne :D Vysvetli mi to jeste jednou.. treba se neco priucim k tomu, co jsem roky delal jako letecky inzenyr a vypoctar aerodynamiky a proudeni :) Vztlak = sila na kridlo diky rozdilnym tlakum nad a pod nim. Rozdil vznika odlisnym obtekanim diky tvaru profilu. No a kdyz letis vzhuru nohama, tak holt letis s vetsim uhlem nabehu (a vetsim odporem = min efektivne), ale letis. A samozrejme taky silny motory.. s dopravakem to nedas :)

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (cansRP (31.5.2023 21:37) reagovat
já bych ty RC modely zakázala

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (cyklistaRP (31.5.2023 16:53) reagovat
zz69 - vžitá blbost, letadlo letí díky Newtonovým pohybovým zákonům a ne nějakému podtlaku, to by nemohlo letět vzhůru nohama.

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (pambu) (31.5.2023 16:00) reagovat
mám to vysvětlit ještě popáté, nebo už stačilo?

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (Dr.Str.RP (31.5.2023 14:49) reagovat
[odkaz]

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (zz69) (31.5.2023 14:48) reagovat
Vzduch obihajici kridlo je diky jeho tvaru roztazen na vetsi objem a diky tomu vznika podtlak, proto letadlo leti. Pokles tlaku a zmena teplot zpusobi vznik vodnich par z vhkosti ve vzduchu.

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (M.Sterious) (31.5.2023 14:46) reagovat
flok: oblacky = kondenzace diky zmene tlakovych pomeru kiwi: dlouhe ohnisko nedela zkresleni, naopak.

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (wonn) (31.5.2023 14:45) reagovat
flok: je to kvuli podtlaku, ktery nad kridlem vznika. No a cim vic se o vzduch pri manevrovani "opres", tim vetsi je rozdil tlaku nad kridlem a pod kridlem. No a nizsi tlak ma podobny ucinek na vzdusnou vlhkost jako nizsi teplota -> vytvari se kondenzovana vlhkost (mrak). Dost to ovlivnuji lokalni minima tlaku a ruzne viry, proto se to nad kridlem vytvari nekde vice a jinde mene.

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (Dommy73RP (31.5.2023 14:44) reagovat
Kondenzace vlhkýho vzduchu.

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (flokRP (31.5.2023 14:35) reagovat
Captain? Jaké je fyzikální vysvětlení těch bílých obláčků ve vortexech mezi trupem a křídlem?

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (ModusRP (31.5.2023 14:28) reagovat
pjěkný..ale řekl bych, že to bude asi trochu zpomalený ;-)

GIF 'close enough' GIF 'close enough' (KiweeRP (31.5.2023 14:02) reagovat
Bude to zkreslene dlouhym ohniskem a asi to bude uplne v klidu. V kazdem pripade nadherny zaber a ta forsaz je tam brutalni. :-)



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...