ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny  |  VipShow  |  Pravda24  |  TechSvět  |  MotorGuru





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Osmdesátpět:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (KaldaRP (30.4.2024 8:31) reagovat
Direct: prej nebylo ockovani povinne? Opravdu? A co takovi zdravotnici, vojaci, policajti? [odkaz] Kolega se musel nechat ockovat kdyz chtel hrat druholigovej fotbal, nikam se bez toho nemohlo a ve vysledku zjistime ze se s tim vyporadala nase imunita [odkaz]

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (29.4.2024 21:13) reagovat
Ne chlapče - za ty tvoje absurdní halucinace o chcankách a dalších tvých bludech já opravdu nemůžu. Nenatíral jsi něco nitrobarvou v uzavřeném prostoru nebo tak něco?

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikoRP (28.4.2024 21:02) reagovat
dezochcate, nikdo nemuze za tvuj pochcany zivot, jenom ty sam. a jake chces davat cestny slovo, kdyz si byl i v pionyru a tamjsi taky skladal slib [odkaz] ... a pak zdravil: „K budování a obraně vlasti buď připraven!” a odpověď pionýra „Vždy připraven!”

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 20:28) reagovat
"Chcanky", "senilita" a "putlerův fašoun" jsou málo. Musíš ještě přidat ten tvůj "posranej život", "izaka", "pracák" a "prcání hlav mrtvých zvířátek". Pak už se doopravdy rozkňučím. Slibuju. Čestný Pirátský. Totiž Pionýrský.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (28.4.2024 20:05) reagovat
tomu dezochcátovi už totálně hráblo, senilita postupuje rychle, kvičí jak kočka v mikrovlnce, ale né on se náma baví. putlerův zechcanej fašoun

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (NN/A) (28.4.2024 19:58) reagovat
kníkalovo alterego - ty už ses totálně marnej :) dobře ti tak....

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 19:43) reagovat
"NN/A": Normálního člověka by napadlo, že jde o do očí bijící parodii oblíbeného lhaní "všichni jste izak". Ale na tebe je to holt moc složité. Takže ještě napiš pár těch tvých kolovrátkových debilit o "posraném životě" a "chcankách" atd. máme to za sebou.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (NN/A) (28.4.2024 19:11) reagovat
kníkalovo alterego - takže tě to nenapadlo. Jsi čím dál víc labilnější troska

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 18:19) reagovat
no lool dezolat je taky buh, je vsude a porad

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (28.4.2024 18:01) reagovat
no lool kmikalinky je buh, je vsude a porad

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 17:56) reagovat
"NN/A" - A napadlo tě ty dementále, že když chceš psát pod zapřenými nicky, tak nesmíš psát identické absurdity jako pod svými přiznanými nicky? Asi ne, že. Kdyby ses držel těch debilit o "posraném životě" vyhrazených pro nick "NN/A", nemuselo to prasknout.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (NN/A) (28.4.2024 17:43) reagovat
kníkalovo - napadlo tě ty mentále, že nejsem knikal ? ne :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 17:14) reagovat
Žádnou takovou "výmluvu" nepotřebuju, protože lžeš jako Rudé právo, kníkale. Ale klidně omílej ty tvoje kolovrátkové debility o tom, že s fejkováním jsi začal až před měsícem...

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (NN/A) (28.4.2024 17:06) reagovat
kníkalovo - a pro dobu kdy za tebe nikdo nepsal máš jakou výmluvu ty tragéde ? :)

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo alterego lže jak Rudé právo) (28.4.2024 16:35) reagovat
No jasně, kníkale. Psát jsi za mě začal až minulý měsíc, že. Předtím jsi to jenom "zkoušel". A teď ještě tu o Budulínkovi ty komiku.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (NN/A) (28.4.2024 16:31) reagovat
kníkalovo kníkán - měnil jsi nicky i v době kdy za tebe nikdo nepsal. Všem je jasné, že musíš měnit identitu aby se s tebou ještě vubec někdo bavil. Jen jsi zase ukázal co jsi za ulhaného zmrda

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikovo přiznání) (27.4.2024 19:22) reagovat
Přesně tak. Ale nebuď na sebe tak přísný.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikoRP (27.4.2024 19:20) reagovat
argumentacni level: materska skola :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikovo přiznání) (27.4.2024 19:18) reagovat
Zas na sebe nebuď tak přísný. Ty za to ve skutečnosti nemůžeš...

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikoRP (27.4.2024 19:14) reagovat
schizofrenicky psychopat (vulgo debil) obvinuje jine, ze jsou psychopaticti schyzofrenizci :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo kníkání) (27.4.2024 19:04) reagovat
Ve skutečnosti je to tak, že už mě přestalo bavit to, jak kníkal a další libtardovaní multiúčťáci neustále píšou debility pod mým nickem. Tak jsem jim to zkomplikoval a kníkal se s tím nedokáže vyrovnat. Tak na to reaguje alespoň omíláním téhle "pravěké" lži typu "všichni jste izak". Ale rozhodně se dá souhlasit s tím, že je to psina.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (27.4.2024 18:58) reagovat
wd43: měním ve smyslu, že když vymyslím lepší název, tak začnu používat nový. registrovaný. dezolát jich má asi sto a přes měsíc to tu na nás hraje ještě pod nickem brožík, což má být jako někdo jiný. je to psina.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo kníkání) (27.4.2024 18:31) reagovat
Blá blá blá. kníkal ani další libtardovaní multiúčťáci přezdívky nestřídají a za dezoláty se nevydávají. Všichni dezoláti jsou "izak". Chcanky, prcání hlav mrtvých zvířátek, šíření ruSSkého antivax šílenství atd. atd. Zkrátka pořád ty samé lži a debility dokolečka dokola. :-D :-D :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (wd43) (27.4.2024 18:29) reagovat
takze se priznavas ze menis prezdivky zatimco simultalne obvinujes ostatni prezdivky ze se schovavaji za ruzne prezdivky? Nerika se takovemu uvazovani "projekce"?

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (27.4.2024 18:20) reagovat
nestřídá. from už roky neexistuje. pak jsem tu byl jako kmikal, pak se mi zalíbilo klitorys ostrovid, pak se mi zalíbilo nejneobhospodařovávatelnějšími, ale dqdlmátko si tu reglo nejneobhospodařovávateInějšími (s velkým i místo malého L), tak jsem zpátky u klitoryse. Nikdy jsem je nepoužíval paralelně, jedna mě přestane bavit, tak založim jinou. Pod zbylými, co píšeš, jsem tu nikdy nebyl.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (kníkalovo kníkání) (27.4.2024 18:10) reagovat
Výron o "debiliodních přezdívkách" je fakt vtipný od multiúčťáka, který střídá skutečně degeniální přezdívky jako nejneobhospodařovávatelnějšími/kmikal/klitorys/ovcoun/from/pedofil/urinofil/zoofil/nekrofil/fake blm/fake Dezolát/atd. atd. :-D A to, že "rozporuju" debility fejkované kníkalem a dalšími libtardovanými multiúčťáky, je fakt veliké překvapení. To se mám jako k těm vašim debiliodním fejkům hlásit? :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (27.4.2024 17:57) reagovat
Dezolát tu používá asi sto přezdívek, ale pozná se, každá ta přezdívka je debiliodní a vše, co píše je debilní. Taky tu paralelně vystopuje jako "Brožík", ale ta přezdívka už je taky profláklá a trollí tu pod ní kde kdo B-) . Asi polovinu letošních komentářů na roumingu napsal Dezolát. Část ruské sračky, část o zlých vakcínách, část o zlých libtardech, část věci, kde si ze sebe dělá debila, část těch, kterými rozporuje, že tamty nepsal on...

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (anonykrysaRP (27.4.2024 17:49) reagovat
Hezkej pokus. Kdyby ten antivaxer nebyl blbej, tak bude velmi spravne oponovat, at si OP necha striknout rozmixovany jablko do svalu. Protoze "all of them" je fakticky i formalne spravne.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (cobolotobolo) (27.4.2024 17:25) reagovat
kterej dezolat? vzdyt jako dezolat uz psala snad polovina roumenistu :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (cobololko) (27.4.2024 17:13) reagovat
dezolat sa premenoval ? :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 15:37) reagovat
:-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 15:16) reagovat
Já tu nevěnoval sáhodlouhé příspěvky o Savu, ploché zemi, nesprávných názorech atd. xD Takže ano, kvič dál, Já jdu zase položit květiny na hrob Bandery a píchnout si další dáfku Pfizeru :D Howgh :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (mikoRP (27.4.2024 15:15) reagovat
Ddirecte, argumentace je opravdu zalozena nadatech, na faktech. ale nemuzes argumentovat (diskutovat) s nekym, kteremu jeho fakta jeden den vyvratis, ale druhy den zase snasi stejnou snusku emotivnich nesmyslu. a tak to jde nekolik mesicu. takovy "clovek" je u mne pak uz opravdu zarazen do skatulky "debil"

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 15:08) reagovat
Ty svoje schopnosti rád přeceňuješ, viď. Ale mám pro tebe špatnou zprávu: tím tvým dětinským fantazírováním o svojí domnělé schopnosti mě "rozbečet" bys mě mohl "rozbečet" maximálně tak smíchy. Ovšem jedině v případě, že by tahle "liberálně demokratická" zoufalost nebyla už tak příšerně obehraná. Takhle už je to jenom obyčejná nudná zoufalost.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 15:03) reagovat
Navíc, musím tě opravit... Savo (bělidlo) doporučovat spíš Trump... Tady na Roumingu spíš bodoval Ivermectin (odčervovač pro koně). Na Slovensku byl taky populární jsem sylšel :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 14:49) reagovat
Jinak tady to kvičení, že někdo někoho škatulkuje a podsouvání přívlastků atd... jste k smíchu... Libtard, antivax, sluníčkář, putlerovec.... není to kurva jedno? Chováte se pomalu víc ublíženě, než kdejaká levičácká mrdka na twitteru :-D. Mě označit za libtarda, fašistu, cokoli... tak je mi to úplně putna. Raději přednesu argumenty proč nejsem, než kvičet, že mě někdo škatulkuje. I Mrdlin to pochopil... Data jsou víc jak emoce, Takže beč dál tečko, ale to nejsou argumenty.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 14:41) reagovat
"Experimentální šmakuláda" je pouhé rýpavé vyjádření známých faktů, že experimentální vaxíny neprošly standardním schvalovacím procesem léčiv a že s doposud běžně používanými vakcínami proti jiným chorobám nemají principiálně společného vůbec nic. Takže jsi pravdu neměl vůbec v ničem a dál plácáš nesmysly na úrovni sava. :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 14:36) reagovat
banderovo opíchanci si panický strach z čínské rýmy projektují do "antivaxerů" ;-)

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 14:36) reagovat
Sám Mrdlin uznal že je to experimentální šmakuláda... takže jsem měl z půlky pravdu :D. Že je to nástroj na ovládání populace, že má do dvou let vyhladit očkovance, 5G a pod, tu taky není úplně cizí názor, když se tu občas začteš do komentářů :-D :-D (setkal jsem se s tím i párkrát v reálu a ano, dnes ti lidé tlačí putlerovský narativ, světe div se :D).

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (klitorys ostrovidRP (27.4.2024 14:06) reagovat
putlerovo antivaxery vyděsí i chlorid sodný ;)

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 14:02) reagovat
Direct: Neboj - nenechám se zmást. To mnou zmíněné savo atd. totiž patří do té samé kategorie debilit, kterou jsi do diskuse zavlekl ty. Cituji: "experimentální šmakuláda vyhladí do dvou let půlku lidstva". A když si projdeš zdejší diskuse, tak zjistíš, že tyhle debility vaxfašisti podsouvají antivaxerům prakticky v každé diskusi o vaxinaci. Takže já to zmiňuju proto, že mám z tohoto vaxerského standardu prču. A to tvoje "jede Putlerovskou notu se ví" spadá do té samé kategorie podsouvání debilit. ;-)

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 13:45) reagovat
Tečka: Nenech se zmást, ale savo, placatou zemi a židoještěry tu zmiňuješ první ty :D To že jsem Mrdlina označil jako antivaxera a následně se mu za to omluvil, nerozporuje tomu, že tu spoustu takových lidí máme (těžko je všechny rozlišovat, takže ještě jednou... moje chyba, uznávám) ;-) Ale to, že Mrdlin jede Putlerovskou notu se ví, o tom se netřeba hádat :D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 13:26) reagovat
Directe, jaké "naopak"? Vždyť píšu, že takováto stupidní pseudodoporučení dáváte pořád a zcela záměrně. Prostě nedokážete oponovat skutečným názorům oponentů, tak jim podsouváte debility o savu, židoještěrech, placaté zemi atd. atd. Zkrátka chováte se jako malé děti. Což je ta nejvtipnější záležitost na celém Roumingu.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 13:16) reagovat
Tečko, naopak... pití sava ti výjimečně můžu jen doporučit :-D :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 13:07) reagovat
Žádná "chyba" to není ty komiku. Ty vaše kolovrátkové debility typu pití sava a spol. podsouváte ZCELA ZÁMĚRNĚ úplně každému, kdo si "dovolí" napsat "nesprávný" názor. Například že vaxinace měla být zcela dobrovolná a zaměřená na rizikové skupiny obyvatel. Protože tohle je přece ta "putlerovská nota" a kdo na ní "jede", tak pije savo.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 13:01) reagovat
Mrdlin: Jo sry, máš pravdu, moje chyba... Už se mi pletou všichni ti Izáci, Blbové, Egál a Mrdlinové. Jak jedete tu putlerovskou notu, tak se mi špatně rozlišujete víš co :D Takže ještě jednou... velká omluva.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Tečka za Tečkou) (27.4.2024 12:52) reagovat
"Vtip" je ovšem v tom, že v očích očkovcí se člověk stane "proruská kurwa" i kvůli "nesprávným" názorům na nátlak na vaxinaci. Přestože to s Ruskem absolutně nesouvisí. Ale když takovou pitomost prohlásí sám ministr vaxinace té nejlepší vlády, tak to očkovce začnou papouškovat jako smyslů zbavené: https://twitter.com/vlvalek/status/1554361356303929346

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (Černý dír) (27.4.2024 12:35) reagovat
Nikdo tu Mrdlina za antivaxera neoznačuje. Všichni víme, že to je vylízaná proruská kurwa.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (MerlinRP (27.4.2024 12:07) reagovat
@Direct: Jo, zastávám opravdu názor, že je to "experimentální šmakuláda", ale nikdy jsem netvrdil, že "vyhladí do dvou let půlku lidstva". Jen říkám, že je naprosto zbytečně do sebe cpát chemický koktejl, který vůbec na nic nefunguje. Možná kdyby mi bylo o dvacet let víc, přemýšlel bych o tom. V mém věku ale ne. Jinak jsem očkovaný na kde co a rozhodně mi to nevadí. Takže ty tvoje snahy označovat mě tu za antivaxera si strč zpátky tam, odkud jsi je vytáhl, prolhanej blbečku.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (MerlinRP (27.4.2024 12:00) reagovat
@Tsantsa: Ne, nedal. Nemám proti covidu nic, jen jsem ho prodělal. Ale vakcínu jsem nechtěl. Ne že bych věřil, že mě to zabije, jen mi to přišlo naprosto zbytečné, když vůbec nefunguje.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (tdkbRP (27.4.2024 11:51) reagovat
zase to nic nemeni na tom ze to co tu vlady stvarali bolo ukazkove zneuzivanie pravomoci a do buducna sa im to nesmie dovolit. a keby sa k tomu zopar zodpovednych obesilo tiez by to mohlo pomoct

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 11:49) reagovat
Bečení o tom jak moc ho utiskují covid nařízení za 3... 2... 1... xD

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 11:48) reagovat
My o špíně a už vylejzá :D Kde se píše, že covid očkování je povinné? :D tak kdo tady lže? :-P :D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (blm v prestrojeni 4) (27.4.2024 11:42) reagovat
Za antivaxery jsou dnes oznacovani mainstreamem i lide, kteri si dovolili utrousit myslenku ve stylu "mozna by to nefunkcni meme "ockovani" proti chripecce, co skoro nikoho neohrozuje, nemuselo byt povinne". Tak co to tu zase zkousite za lzi vy kovidofasisticke kurvy? :-D

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DirectRP (27.4.2024 11:21) reagovat
Mrdlin, ano, někteří lidé odmítají vakcínu, s tím se počítá, ale takoví lidé se na internetu nehádají o tom, že ta "experimentální šmakuláda vyhladí do dvou let půlku lidstva" :D A všichni tady víme, do které skupiny patříš ty ty špíno, a právě to z tebe dělá antivaxera :D Ale chápeme, že v tom rozdíl nevidíš. ;-)

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (TsantsaRP (27.4.2024 10:10) reagovat
vakcina neznamena, ze to ide injekce, argument na obrazku je validny. Antivaxer = chemofobik a povecinou blb, co do 5 nevie narat, co som si empiricky overil. Merlin paradoxne rozumny coment, ale co taky sputnik, ci sinovax, ten by si si nedal?

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (MerlinRP (27.4.2024 9:53) reagovat
Kdyby napsal slozeni vakciny, nebude tomu rozumnět tak 98 procent návštěvníků roumingu, bez ohledu na to, jaký je jejich názor na vakcinaci. Navíc je ta vaše definice antivaxerů směšná a totálně mylná. Pokud někdo nechce vakcínu na covid, nedělá to z něj antivaxera. To jako když někomu nechutnají játra na cibulce, tak to z něj taky nedělá vegana.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (krakatit) (27.4.2024 9:48) reagovat
problem je ze i kdyby napsal slozeni vakciny, tak tomu anitvaxeri nebudou rozumet. Nerozhoduji se na zaklade vedy

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (DenisFazekashiRP (27.4.2024 8:59) reagovat
Fantomas: jenže on řekl, že se jedná o složení vakcíny. Tím navodil pocit, že se všechny komponenty dostanou nezměněné do krve. Což pro přechodu přes střevní bariéru zcela jistě neplatí.

Obrázek 'Scientific-name--poison' Obrázek 'Scientific-name--poison' (colt) (27.4.2024 8:55) reagovat
a v cigaretovém kouři jsou tyto látky karcinogenní

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...