Nalezeno 89 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetjedna:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (aI5249) (19.9.2024 17:47) reagovat
Na rovinu, proc chce "diskriminovana osoba" cizi automobil je jeji vec, a nam ostatnim je po tom hovno. Nevim, kde se bere predstava, ze mame pravo jeji duvody nejak posuzovat a rozhodovat, zda jsou legitimni, prijde mi to naprosto uchylne.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Hеhе) (19.9.2024 17:46) reagovat
Roumenisti se do tématu položili, jako kdyby mohla ruka otěhotnět. :-D

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 17:41) reagovat
al: Fakt jsi presvedceny, ze je spravne provest potrat na prani zeny, ktera je jiz ve dni planovaneho porodu, uz ji praskla voda, ale jeste neporodila? Nebo jsi jen kokot, co neni schopen dohlednout dusledku svych nazoru a rozhodnuti?

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (al5249RP (19.9.2024 17:22) reagovat
Na rovinu, proc chce "tehotna osoba" potrat je jeji vec, a nam ostatnim je po tom hovno. Nevim, kde se bere predstava, ze mame pravo jeji duvody nejak posuzovat a rozhodovat, zda jsou legitimni, prijde mi to naprosto uchylne.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 17:01) reagovat
Jjjjjj: pokud znasilnis vedkyni, ktera pracovala na leku na rakovinu a diky jejimu odchodu na nemocenskou se prulom v lecbe posune o generaci dal... kdo ses, abys posuzoval, jestli dite napr. ze znasilneni musi nekdo donosit, proroze by stejne nic lepsiho se svym zivotem neudelal.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Pran) (19.9.2024 16:59) reagovat
Ja tu nemluvim o znasilneni, tam chapu argumenty. Nerikam, ze jsem tam uplne pro potraty, ale chapu. Ale ze jsou dva pitomci nezodpovedny neni duvod pro potrat ani nahodou.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:57) reagovat
Ackoliv shkedavam diskusi podnetnou, musim se venovat produktivnejsim vecem a tohle ponekud uz vycerpalo muj casovy budget. Feel free pokracovat, mam pocit ze svych pet centu jsem k tematu odevzdal.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:55) reagovat
Pran: porad dokola, to dite si tam v mnoha pripadech neimplantuje dobrovolne predevsim matka, nevim, proc by mela nest odpovednost ona.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Jjjjjj) (19.9.2024 16:54) reagovat
Dite znici zivot rodicu? Jako cim? Financni naklady? Snizeny pohodli? Opet ti absolutne unika proporcionalita. Ikdyby ten rodic musel jit makat do Kaufladu na kasu. Porad to jeho nezabije narozdil od ditete. Udelas si dite - neses zodpovednost. Nikdo jinej ti za to nemuze.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Pran) (19.9.2024 16:50) reagovat
Mas pravdu, ja zapomnel, ze to dite se tam implantuje samo. Rodice s tim nemaji nic spolecnyho. Dite ma, co chtelo, melo by nest odpovednost. To je samozrejmy.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:50) reagovat
Na ten argument, ze krava nemysli jako clovek, proto ji nemuze bejt stejna skoda si hlavne vzpomente, az se ai posune o par generaci bliz k agi nebo za a bude se uvazovat kolik lidi pokosit aby bylo vic mista na serverovy farmy kognitovne vyvinutejsi formy zivota.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:47) reagovat
Pran: pokud to bude tak, ze se ten postizenej nejdriv implantuje do tvyho tela a zastrelit ho bude metoda vyvinuta pro preruseni jeho vyvinuta z tveho tela, tak ano. Uplne stejna situace, co?

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Pran) (19.9.2024 16:41) reagovat
Chm: A strilet postizeny bychom nemohli? Taky mivaji problem se sebeuvedomenim. Tak vis jak... kdyz uz jsme v tom. ;-)

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:33) reagovat
Snazim se ukazat, jak je to pokrytecky. Berete jako zrudnost potraceni plodu v case T0, protoze by z nej mohl hypoteticky jednou bejt nekdo, koho by byla skoda. I kdyz muzete mit v case T1 od stejnych rodicu dite, ktery bude vychovany v lepsich podminkach a tak, ze to zaroven neznici zivot jeho rodicu. Na druhou stranu je vam uplne sumak zabit jinou rozvinutou formu zivota. Nevim, kdo je tady zruda a NPC.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 16:24) reagovat
Ta argumentace sebeuvedomenim je pro vas nemyslici NPC dost tenkej led. :-D

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Jjjjjj) (19.9.2024 16:23) reagovat
Grehn: Jo, dobre napsano. Chm: Ja bych jeste castecne pochopil, kdybys argumentoval zabitym teletem, ale s kravou ti to srovnani vazne.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Grehn) (19.9.2024 16:20) reagovat
Ne, protoze z ty kravy nevyroste nekdo, kdo bude myslet a vnimat jako clovek. Argumentovat ti, ze v tu chvili to jeste nedela, je alibismus. Protoze jedinej, kdo mu zabrani v tom, aby to delal, jses ty se svym rozhodnutim. Pokud chces argumentovat stylem, ze lidi nejsou vic nez zvirara, muzeme se o tom bavit. V tom pripade zabijej i dospely. Ale argument, ze to dite jeste nevnima, tak ho krouhnem, je kravina. S tou logikou bys moh beztrestne zabijet lidi v bezvedomi nebo ve spanku. Nevi o tom, tak je to ok

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 16:14) reagovat
Jjjjjj: v momente potratu bude plod min sebeuvedomelej, nez dospela krava, ze ktery jsi mel steak. Doufam, ze jjiho zivota litujes stejne.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Jjjjjj) (19.9.2024 15:21) reagovat
Diskuse hezka. Ale vzdycky je vysledek jen jeden. Zabiti ditete. A muzete si mu rikat jak chcete... plod, embryo... V normalni spolecnosti je skoda na pravech druheho mozna jen v pripade, ze by bez jednani, ktere ji zpusobuje vznikla skoda vetsi. Tzn. potrat je ok, pokud je ohrozen zivot matky, pripadne obou. Zbytek jsou jen kecy o pocitech a argumentace skodama, ktery nikdy nedosahnou ekvivalentu neci smrti.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (19.9.2024 13:41) reagovat
Chm: "tehotenstvi pro zenskou znamena riziko nevratnych zmen na tele, ktery muzou mit zivot-menici charakter"; miko: 'tehotenstvi totiz zensketotalne "preprogramuje" mozek. nenavratne. uz nikdy nebude takova, jaka byla. a to nejenom ma fyzicky dopad, ale hlavne psychicky a emocionalni.' To platí v plnej miere aj pre účasť muža v bojoch. Tak sa snáď konečne zhodneme, že branná povinnosť nemá v našej spoločnosti čo hľadať.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (19.9.2024 13:32) reagovat
Chm: "Ja jsem konzistentni v tom nezasahovat do prav jednotlivce." To je skvelá správa. Ako sa v tomto kontexte dívaš trebárs na paragraf 384, ods. 1 trestného zákona (toho vášho, my to máme pod p. 401)? Vieš, taká tá hrozba trestom, keď si ublížiš na zdraví, aby si sa vyhol vojenskej službe. Na rozdiel od potratu, tu poškodzuješ len svoje telo, ani neohrozuješ iných nákazlivou chorobou, takže by do toho každému malo byť guľové, však?

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (19.9.2024 13:31) reagovat
hm: "Ve sparte se postizeny deti zabijeli i po narozeni." To je celkom zaujímavá myšlienka. V dnešnej dobe ovšem liberálni muži nechcú ísť tak ďaleko. Úplne im postačuje možnosť zrieknuť sa práv a povinností voči dieťaťu pred narodením ("paper abortion"). Je zaujímavé, že aj tí najväčší zástancovia "slobody voľby pre ženy" (rozumej: potratov) s tým majú neprekonateľný problém.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (19.9.2024 13:30) reagovat
.: "Všech, kdo si nárokují ženy jako továrny na děti pro společnost, které tuto funkci podle nich nesmí odmítnout, bych se rád zeptal, zda je pro ně žena ještě pořád člověk, tedy osoba s lidskými právy." To isté by som sa spýtal každého, kto si nárokuje mužov ako spotrebný materiál na front (preložené pre nechápavých: každého, kto schvaľuje brannú povinnosť mužov). Ono žena si z krajiny pokojne zdrhne, ale muža čaká pobyt na fronte so všetkými dôsledkami.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 13:00) reagovat
Navic do dusledku vzato, ten pristup ze nenarozene dite nepoziva vubec zadne ochrany by znamenalo, ze vyriznuti plodu z tehotne v devatem mesici je na urovni odstraneni bradavice. Vyspela spolecnost v tom ale vidi rozdil a shledala, ze to nenarozene dite si nejakou ochranu zaslouzi. mikokot: Slaby, musis se vic snazit, kokote.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 12:59) reagovat
Ale vzdyt zena ma pravo tu situaci resit nekolik mesicu (u nas, a v mem pohledu na vec). Na tom, ze ma mit pravo zadat o potrat i na konci devateho mesice uz s prasklou vodou, se proste neshodneme. Neco takoveho muze hajit jen naprosta zruda, kterych je ale bohuzel v USA spousta. V Evrope jsem mimo par zrudicek na Roumingu nezaregistroval nikoho, kdo by to podporoval.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 12:55) reagovat
Kuli tomu, ze za normalnich okolnosti je tam dostatek casu tu svobodu rozhodnuti zachovat. Tzn. nemel bych problem se podridit konsensu vetsiny na tomhle, ale hlasoval bych pro svobodu toho rozhodnuti po celou dobu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 12:53) reagovat
blm: jasny, chapu kde se tady hodnotove rozchazime a oba zminujeme krajni pripady. Pro me ty hodnoty vyplyvaji z toho, ze preferuju klidne sobectejsi spolecnost s vetsima pravama jednotlivce. Kde by proste nemely byt situace, kde zasahne adhoc do tvyho zivota at uz drzitel moci nebo nejakej nasilnik a uvrhne te do zivot degradujici situace, jejiz reseni nebudes mit pravo resit. Dokazal bych se asi smirit s vyjimkou, kdy potrat po znasilneni kdykoliv a potrat po poceti z nedbalosti jen do urcityho momentu

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 12:39) reagovat
a uz zase hysterci ... twl, jsi tehotny, nebo co?

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 12:33) reagovat
mikokot je opet kokot a vidi jakysi "vylev" tam, kde zadny neni. Neni divu, ten kokot totiz nedokaze absolutne chapat zadny text. Chm: pro tebou popsanou situaci prece muze existovat vyjimka bez toho, aby mela rodicka s prasklou vodou zakonem dane pravo pozadat o provedeni potratu (coz je krajni situace, kterou pristup "kdykoliv pred porodem" proste zahrnuje). Navic ja prece pravo na potrat podporuji, jen ne az do posledni vteriny kdy plne vyvinuty plod opusti delohu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 12:15) reagovat
miko: jo mas pravdu, tohle jsem uplne zbytecne podcenil. Nevim, jak je to v pripade, kdy zenska po porodu da dite pryc a nezacne treba vubec kojit, ale ten hormonalni mixer, kterej se ji prozene telem normalne je neco co do toho rozhodne patri.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 12:09) reagovat
"klidne tam muze bejt nejakej emocionalni dopad", jak muze. bude tak ci tak. tehotenstvi totiz zensketotalne "preprogramuje" mozek. nenavratne. uz nikdy nebude takova, jaka byla. a to nejenom ma fyzicky dopad, ale hlavne psychicky a emocionalni.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 12:05) reagovat
Absolutni nezajem k milionu situaci, kdy to zensky narusi nejakej harmonogram udalosti, potencialne ovlivni telo nepredvidatelnym zpusobem, ano klidne tam muze bejt nejakej emocionalni dopad. Muze mit z nesetrnyho znasilneni nejaky poraneni ktery zkomplikuje porod ... . Ad absurdum by bylo, kdybych rekl, ze bys mohl bejt ze sekty uctivani tasemnice lisci a trvat na tom, ze si je nikdo nemuze lecit a nechat si sezrat jatra nez dospejou a samovolne odejdou telem.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 12:01) reagovat
blm: jestli si v tom "pribehu" beres emotivni stranku veci, je to problem tvyho pristupu. Ten "pribeh" je validni modelovy pripad, kde se snazim dokazat, ze tehotenstvi pro zenskou znamena riziko nevratnych zmen na tele, ktery muzou mit zivot-menici charakter, pokud ta zenska je treba profesionalni sportovkyne. Vadi mi todiz, ze hlavne chlapi si casto predstavujou, ze pro zenskou je to proste o tom 9 mesicu snyst nejakej diskomfort a pak pokracovat v byznys as usual.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 11:25) reagovat
a toto opravdu, ale opravdu nebyl emotivny vylev hysterky. diky :-D

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 11:13) reagovat
Ja a emotivni hysterka? Ty uz zase chlastas jeste pred polednem? Vzdyt vy, libtardske kurvy a ukrobuzny, na emoce apelujete neustale. Proti vam jsem naprosty stoik. Bohuzel u tematu potratu neexistuje slovnik, ktery by nesel oznacit za emotivni. Jenze zatimco ty se u mne tocis na jedinem slove, vase strana asocialnich zrud apeluje na emoce celymi pribehy, na jejichz zaklade chcete z naproste vyjimky (pro kterou klidne muze existovat nejaka zakonna opora) delat pravidlo.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 10:54) reagovat
blbe, ze si emotivni hysterka, ktera se snazi manipulovat s lidma, to je fakt a k praveze veci.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 10:51) reagovat
Ze nemluvis k veci jsme vsichni davno zvykli, protoze jsi kokot.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 10:41) reagovat
a vsimni si, ze jsem nekomentoval potraty, ale tvoji prohlaseni, ze jini reaguji emocne, pritom prave ty jsi ten, co tady reaguje emotivne a emoce podsouva prave takovym emotivne ladenym vyrazem.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 10:39) reagovat
podsouvas mi svoji vlastni hysterii, debilku.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 10:35) reagovat
mikokot je opet kokot a zrejme si mysli, ze pri potratu ten plod proste zmizi a je hotovo. Faktem ale je, ze potrat ve tretim trimestru znamena zabit plod a vyvolat porod. Kdyby ve stejnou dobu doslo k predcasnemu porodu, tak to dite v drtive vetsine pripadu prezije, ale to libtardskym kurvam nevadi, ty ho klidne nechaji zabit, protoze tak je to spravne a progresivni. Amoralni zrudy jako vy meli vystarat z vasich matek raminkem.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (mikoRP (19.9.2024 10:16) reagovat
"zabijeni nenarozenych deti na konci tretiho trimestru spravne proste neni, to muze podporovat jen amoralni kurva" ne, toto fakt neni o emocich. uz hned prvni slovo "zabijeni" je ciste neutralni :-D

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 10:14) reagovat
Ja v teto otazce hledam balanc mezi pravy zen a pravy nenarozenych deti. Oba extremy pristupu, tedy jak uplny zakaz tak i volnost provest potrat den pred porodem, povazuji za spatne a naprosto zvrhle. Pristup tolik bezny v Evrope a vetsinou spolecnosti prijimany jako vyvazeny povazuji za spravny, konkretni hranici (u nas 12 tydnu) ponechavam k diskusi, protoze neexistuje jedina spravna hranice. Tve sracky a kecy o Rusech jsou ubohou zasterkou nedostatku argumentu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 10:07) reagovat
Blm: to je dobry :), prosim te na co apelujes jinyho nez na emoce ty? Ja jsem konzistentni v tom nezasahovat do prav jednotlivce. Na tom stoji cela vyspela spolecnost (coz prorusky mrdce samozrejme nic nerika, tam je potreba hlavne novy maso na frontu).

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 9:58) reagovat
Opet se, amoralni kurvo, dopoustis argumentacniho faulu, kdy apelujes na emoce a naprostou vyjimkou (znasilnovana zena pustena ve tretim trimestru) se snazis obhajit zabijeni nenarozenych mimin ve stadiu vyvoje, kdy jiz bez problemu preziji, dle naproste libovule matky.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (19.9.2024 9:48) reagovat
Blm: Ano, zensky telo, zenska volba pro Krista, nikdo jinej do toho co kecat nema. Ve sparte se postizeny deti zabijeli i po narozeni. Pravidla ohledne toho jsou jenom socialni dohoda a ja rikam, ze prave jednotlivce / zeny jsou nadrazeny pravum nenarozenyho ditete. Viz. priklad, kterej jsem psal dole. Pokud bude parta negru znasilovat zenskou ve sklepe a pusti ji po tretim trimestru, nemela by mit ani hovno povinnost takovy dite donosit. Pro spoustu zenskejch ma tehotenstvi dopad na celej zivot.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (19.9.2024 9:08) reagovat
Ne, vypatlana tecko, nepodporuju zadnou "rusakovu politiku". Podporuju to, co je spravne. A zabijeni nenarozenych deti na konci tretiho trimestru spravne proste neni, to muze podporovat jen amoralni kurva. Zaroven je spatne branit interrupcim v rannych stadiich tehotenstvi. Spravny pristup je vyvazeny, jako mame treba v CR. Ten je ale extremistickymi svinemi vydavan za neprijatelne zasahovani do prav zeny, protoze ta ma dle nich mit pravo na potrat treba i den pred planovanym terminem porodu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (:.) (19.9.2024 8:45) reagovat
Koukám, blmblb nezklamal, samozřejmě podporuje každou rusákovu / trumpovu politiku. Některé další ani neznám. Všech, kdo si nárokují ženy jako továrny na děti pro společnost, které tuto funkci podle nich nesmí odmítnout, bych se rád zeptal, zda je pro ně žena ještě pořád člověk, tedy osoba s lidskými právy. Ono chlap zbouchne ženskou, ať už po vůli nebo proti vůli, a může klidně zdrhnout, bez následků (když ho nedohledají), ale ženskou čeká porod a starání se o dítě.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Markéta Adamová PekarováRP (19.9.2024 7:33) reagovat
Nikoho to nezajímá.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Greywolf) (19.9.2024 2:03) reagovat
Pardon, nedočítal som do konca. Prosím ignorovať môj predošlý komentár.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Greywolf) (19.9.2024 2:01) reagovat
No ďakujem pekne, aby žena nemohla ísť na potrat, ak je tehotenstvo spôsobené znásilnením. A niekde jej za to hrozia doživotím, resp. do 99r. trestom. Stredovek.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (al5249RP (18.9.2024 22:57) reagovat
Chvilku jsem se nechal unest, ale ted uz vidim, ze je to cele legrace. Sorry, nepochopil jsem hned prve zjevnou nadsazku.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (18.9.2024 22:48) reagovat
To nemá nič s kozou, ale s tým, že práva by mali byť primerané povinnostiam. Je hlboko nemorálne, aby sa od žien bez brannej povinnosti a dokonca s volebným právom nežiadala aspoň tak prirodzená vec, aby neusmrcovali vlastné nenarodené deti.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (blm v prestrojeni 4) (18.9.2024 22:46) reagovat
Zakaz potratu ve tretim trimestru neni o narizovani schvalnosti zenam ale o ochrane zivota plodu, ktery je jiz ve fazi vyvoje, kdy jej je soucasna medicina schopna zachranit v pripade predcasneho porodu. A bohuzel v ramci debaty o potratech je tento extrem pozadovan progresivci a cokoliv jineho je oznaceno za nepripustne zasahovani do svobod zen.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (al5249RP (18.9.2024 22:40) reagovat
To, ze jsou muzi otroci statu, neznamena, ze maji pravo neco narizovat zenam. vim, ze koncept chcipla mi koza, at sousedovi chcipne tez a idealne dve, je zazity, ale nerozumim, jak jim lze neco obhajovat, zadnou logiku to nema.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (asdfghj) (18.9.2024 22:22) reagovat
al5249: To vieš, pokiaľ sa od muža žiada branná povinnosť a bez registrácie do selective service nedostane ani vodičák, tak je celkom prirodzené požadovať niečo málo aj od žien, aspoň do doby, kým sa ich práva trochu lepšie nezosúladia s povinnosťami.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Xax) (18.9.2024 21:44) reagovat
Vrcholem familiernosti bude, az se za par let roumenisti budou vzajemne hazet do roumenova death listu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (pambu) (18.9.2024 21:30) reagovat
miko začne žrát víc masa místo sójových latéček

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (Chm) (18.9.2024 21:29) reagovat
al5249: je ale skvely, jak tady postupne spolecne zrajeme ve vysoce vyspelou gerontni skupinu :). Kazdej je jen tak starej, jako grafika roumingu.

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (al5249RP (18.9.2024 21:09) reagovat
Mne na tom asi prijde nakonec nejvtipnejsi, ze banda postarsich chlapiku v USA vymysli federalni pravidla a banda postarsich chlapiku v jednotlivych statech podle nich mistni pravidla a banda (asi zase postarsich chlapiku) na Roumingu se zhada jaka pravidla pro zeny by mela platit. Pritom se to tyka zejmena pomladsich zen (tedy spravneji tehotnych lidi).

Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' Obrázek 'dezolat brnonymova tvrdi ze poraty v US jsou ok' (antonymRP (18.9.2024 20:22) reagovat
"pregnant people", lol.

Strana 1/2. 1 2 následující