Odebírat
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (27.5.2025 11:52)
|
reagovat
|
|
NN/A - Argumenty žádný nemáš a ještě mi vykládáš, že jsem někdo jinej. Jsi totální blázen. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (27.5.2025 11:32)
|
reagovat
|
Carl C.3 / Těžko - ty seš fakt hlava vypatlaná máš to všechno napsané pár řádků pod sebou, ale stejně to nechápeš. Nemáš na to dědku. A to nemluvím o tom, že už je to tak po 5té co si tady hraješ na někoho jiného. Ty ulhanej zmrde. Vrchol lidského dna |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (27.5.2025 10:32)
|
reagovat
|
|
NN/A - Když jsem napsal, že Biden je stejně kontroverzí jako Trump, tak jsi to začal popírat. Tak si trhni. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 23:05)
|
reagovat
|
|
Carl C.3 - ne někdy nic takového netvrdím. dohledej mi to teda. Po tomhle co tady předvádíš chceš ještě někomu říkat, že nejsi dementní ? Tohle není urážka, ty jsi prostě už úplně mimo |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 22:45)
|
reagovat
|
|
NN/A - Popíráš, že to znamená sporný. Jakej význam jsi tomu přiřadil v tvý hlavě už je podružné. Můžeš to napsat pro zajímavost, ať mám čím bavit známý. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 22:11)
|
reagovat
|
Carl C.3 - co pane logiku? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 19:10)
|
reagovat
|
|
Carl C.3 - dobře, tak jaký jiný význam jsem tomu slovu přiřadil? To dětinské odvádění pozornosti si můžeš příště odpustit. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 19:05)
|
reagovat
|
|
NN/A - Když někdo dává slovům jiný význam, jen aby dokázal, že hovno voní po fialkách, tak přeci nemá cenu diskutovat. To je jako kdybych se s tebou měl dohadovat, jestli je dům ta velká věc, ve který se bydlí nebo ta kulatá věc, na kterou si lidi dávaj jídlo. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 18:07)
|
reagovat
|
Carl C.3 - jak chceš o něčem diskutovat, když máš problém chápat význam slov které sám používáš? Ani do ted nejsi schopný chápat svojí chybu. Ty už se moc novému nejsi schopný naučit, že dědku? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 17:42)
|
reagovat
|
|
NN/A - Já se nemám, co doučovat. Já jsem ti řekl, co to je a ty s tím zápolíš. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 17:26)
|
reagovat
|
Carl C.3 - už jses doučil význam slova kontroverzní? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 15:52)
|
reagovat
|
|
Filipes - Proto jsou ty jeho hry tak dobrý. Kde jsou tvoje hry? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Filipes) RP (26.5.2025 14:00)
|
reagovat
|
|
Vávra je dokáže vést vývoj hry a umí si prosadit svou vizi. Je těžké s ním vyjít, protože je dost narcistický a sebestředný. Největší jeho problém je, že mu chybí kritické myšlení a tak často šíří a propaguje naprosté hlouposti. Zatím ho celkem respektuji, protože nešel do politiky - ale jinak je to takový Český Musk, který místo USA mrví SOSP (bohužel). |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 11:57)
|
reagovat
|
NN/A - A v čem je podle tebe ten rozdíl uvědomělej svazáku? To se tedy podle tebe shodnou v názoru na Bidena jeho fandové s jeho odpůrcema? Povídej mi, co jsem nepochopil za covidu. Rozepiš to hodně ze široka, protože jsem tehdy tenhle web neznal a rád se nechám od tebe detajlně poučit jaký jsem měl tehdy názory a proč byly tak špatný. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 11:06)
|
reagovat
|
|
Carl C.3 - být ve sporu a být jako osoba kontroverzní (sporný) jsou dvě rozdílné věci. Ty nemáš kapacitu to pochopit, ostatně jako spostu jiných témat. At už to byl covid nebo valka. Už jsem ti to říkal. Tvoje debila je urážkou intelektu. už na to nemáš dědku |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 10:57)
|
reagovat
|
|
NN/A - Tak si to vygoogluj, když mi nevěříš. Opakovat pořád dokola, že to není pravda a že nemáš sílu to vysvětlovat není žádná argumentace. - Taky nadávání do dementů není žádnej argument, jen útok ad hominem. - To jsou právě ti chytří, co argumentují a hlupáci, co nadávají a mají plno jistot, aniž by byli schopni vysvětlit, jak k nim došli. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (26.5.2025 10:39)
|
reagovat
|
|
Carl C.3 - ty prostě nejsi schopný pobrat význam slova kontroverzní. A já na tohle nemám sílu. Jseš upřímně tupej dement, tohle není fakt normální. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(cobololko) (26.5.2025 4:19)
|
reagovat
|
|
na roumingu hladatvseberovnych... to je tiez na diagnozu ... |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (26.5.2025 1:26)
|
reagovat
|
|
NN/A - No tak jestli jsou díky nim oběma obě skupiny ve sporu, tak jsou oba stejně sporní. To z definice. Snad si nemyslíš, že Bidena mohli Trumpovi voliči vystát, jen proto, že ho vychvalovala TV? To by pak nevolili Trumpa. Jak říkám, nauč se logiku. - Nesnaž se si hrát na někoho s nadhledem, nemáš na to. Tady nikomu škodit ani nemůžu, to se jen snažíš plivnout jedovatou slinu. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 23:52)
|
reagovat
|
Carl C.3 - Takže oba jsou ve skutečnosti stejně sporní protože oba měli kolem poloviny voličů... je to kravina nebo to stále nejsi schopný pobrat ? už běž spát at tady zase zítra můžeš smrdět celej den. je fakt, že tvoje existence už je jen škodit...Těžko |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 23:14)
|
reagovat
|
|
NN/A - Vidíš ho, debila? Pak člověk nemá mít sebevědomí, když tu potkává takový paka. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Dcera Dezoláta Brožíka Těžka) (25.5.2025 23:12)
|
reagovat
|
|
Carl C je můj otec , ignorujte ho, je mentálně dávno pryč, jen schválně škodí |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 23:08)
|
reagovat
|
|
NN/A - Já si na chytrého hrát nepotřebuju. Nauč se logiku a přijď znovu. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 23:06)
|
reagovat
|
|
NN/A - Kontroverzní je sporný. Dohledej si to ty. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 22:37)
|
reagovat
|
Carl C.3 - Podívej se na Trumpa s Bidenem. Oba jsou ve skutečnosti stejně kontroverzní, protože oba měli kolem poloviny voličů......Tak tohle je střašná kravina. Pokud by v tvojem světě existovala jasná definice slov a logika tak nikdy neřekneš něco takového. Možná by bylo lepší si tu definici slova nejdřív dohledat než si začneš hrát na chytrého |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 21:42)
|
reagovat
|
|
NN/A - Můj svět je svět, kde slova mají přesné definice a všichni se jich stále drží. Někdy mají slova více významů, tak se věc rozebírá pro každý význam. Funguje tam logika a argumentuje se k věci. Nedělají se argumentační fauly, nepopírají se evidence, neargumentuje se ad hominem, nekradou se nicky atd. atd. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 21:35)
|
reagovat
|
|
NN/A - Nic jsem nepřekroutil, podívej se na definici. Vždycky to tak je. Podívej se na Trumpa s Bidenem. Oba jsou ve skutečnosti stejně kontroverzní, protože oba měli kolem poloviny voličů, ale říkalo se to v médiích jen o Trumpovi a Bidena kritizovali jen desoláti. - Pořád vše musíte překrucovat. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Brnonymova reinkarnace 8) (25.5.2025 21:16)
|
reagovat
|
|
Naprosto chapu, mas plny papir krasnych prikladu, ale ani jeden z nich nezverejnich, dokonce ani nezminis a najednou nemas zajem se o tom vyjadrovat. Abych se priznal, moc me to neprekvapuje, nejsi prvni, ani posledni. Clovece, z toho tveho prispevku ta duveryhodnost primo kape.Uplne me to presvedcuje, abych Vavru tak jako spravne ideologicky nenavidel. Sice porad vubec nevim proc, ale uz vim, ze je to urcite ztroskotanec a samozva... tedy dezolat a dezinformator. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 20:45)
|
reagovat
|
|
Brnonymova - našel jsem toho na A4. Každý ten bod je i třeba rozepsat aby dávalo smysl v čem to byla kravina. Máš net tak ho použí. Tady to není uzpůsobené na velké texty a za další už nemám zajem se k tomu všemu vyjadřovat. Já osobně v konečném důsledku budu spíš s Vávrou souhlasit na většině toho co řekl |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Brnonymova reinkarnace 8) (25.5.2025 20:35)
|
reagovat
|
|
Pouzit google, nebo AI (tedy nechat si prezvykat od algoritmu to, co o nem nekdo napsal na X, nebo reddit) sice muzu, ale to mi nic konkretniho do oci bijiciho nedava. Rika relativne obecne veci, ktere smysl davaji a nejspis mu zalezi na zakladnich lidskych pravech. Aspon to tak vypada. Z toho mu nemuzu nic vytykat. Ja te zadal o konkretni vec, tedy nejakou, jak pises, kravinu, nebo dezinformaci. Pokud je jich hodne, jiste nebude jeden priklad pro tebe zadny problem. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 20:27)
|
reagovat
|
|
ibtardskakurva - s tím souhlasím. Ostatně Vavra není dezolát jak si ho místní trosky občas přivlastňují jako svojeho |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(libtardskakurva) (25.5.2025 20:24)
|
reagovat
|
|
uprimne, slovo dezinformace mi asi k vavrovi nesedi. spis casto impulzivne sdili veci ktere zapadaji do jeho videni sveta, nez ze by se cilene snazil zavadet nebo umyslne lhat. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 20:14)
|
reagovat
|
Carl C.3 - ne. Ted jsi jen překroutil slovo kontroverzní. Jasně tobě to v hlavě bude sedět do tvojeho světa, to je ale tak všechno |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 20:11)
|
reagovat
|
Brnonymova - Je toho vcelku dost. To jsi jako čekal, že všechno co řekl nikdy nebyla kravina nebo dezinformace? Chtěl jsem to tu vypsat ale je toho opravdu hodně. Ostatně stačí použít google a AI a nasledně si ověřit. 5 min práce ale ty na fakta nejspíš stejně sereš |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Brnonymova reinkarnace 8) (25.5.2025 20:03)
|
reagovat
|
|
A co konkretne mel uznat, ze byla chyba? Rekl neco, co je prokazatelne nesmysl, lez, nebo omyl? A pokud ano, muzes tu konkretni vec zminit? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(libtardskakurva) (25.5.2025 19:41)
|
reagovat
|
|
uprimne, nejvic me na nem sere prehnane konfrontativni zpusob vystupovani a prave neschopnost uznat ze placl blbost. videt ho priznat chybu jsem jeste nevidel, max zpetnemaskovat nejakou zjevnou ptakovinu co placl a celkem evidentne myslel vazne za vtip ktery nikdo nepochopil. ze by nekde v diskuzi relevantne reagoval na fakta ktera dokazuji opak toho co tvrdi jsem taky jeste nezaznamenal.. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 18:39)
|
reagovat
|
|
NN/A - Kontroverzní je každej, když se o něm maj dohodnout dvě skupiny s protichůdnými názory. Není moci, aby to bylo jinak. Ten obrat používají manipulativní média, když chtějí o někom říct něco špatného a nemají co. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Carl C.3) (25.5.2025 18:37)
|
reagovat
|
|
Dežobijec - Lidi ti tu svý názory vysvětlují pořád dokola, ale ty nic nedokážeš pochopit a jen vykřikuješ nesmysly. Ono to je vidět, jestli je někdo schopen nějak argumentovat a nebo jen nadávat do kurev. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Brnonymova reinkarnace 8) (25.5.2025 18:35)
|
reagovat
|
|
No jo, Vavru nemuze mistni piratenjugend ani vystat, on zastava protikomunisticke postoje. To takova postavicka od Ondreje Sekory, to je neco jineho. Ten byl spravne smyslejici komunisticky propagandista, zaslouzily clen strany, co az do sve smrti tlacil detem ho hlavy rude hodnoty v casopisech ohnicek, pionyr, dikobraz... |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(NN/A) (25.5.2025 17:45)
|
reagovat
|
|
Vávra je občas kontroverzní osoba. A jako brouk pytlík občas může působit. Ale na druhou stranu je to taky borec ve svojem řemeslu . Já tady nevidím hejt na Vavru, ale je tady v diskusi prskání do libtardských kurev. Jsou tu především jedinci co si musí kompenzovat svůj posranej život, ted aktualně na nějakých libtardech. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Pffffffff ) (25.5.2025 17:09)
|
reagovat
|
|
Vavra je svojim sposobom egoisticky narcis, co sa rad pocuva. Ale aspon nieco dokazal a nejebe sa silou mocou do politiky. A kolko nimandov, co nedokazali ani to hovno je v politike a chce riadit? Radsej 100 Vavrov, ako napriklad 1 Zdechovskeho, Jakaba, Fialu, Nerudovu, etc. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(blub) (25.5.2025 16:32)
|
reagovat
|
|
Nedos: nejsem jeho kronikar a nejsem tu, abych nekoho presvedcoval, zajimal me nazor jeho hateru. Takze chapu to spravne, ze ho nesnasis, protoze podle tebe neumi uznat chybu a zaroven podle tebe chybuje, jo? Klidne me oprav, fakt chci vedet, proc ho nesnasis |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Libtardobijec) (25.5.2025 16:23)
|
reagovat
|
|
Libtardske kurvy z Roumingu vubec netusi, ze po nich mimo Rouming nestekne pes. Myslet si, ze o nich nekde neco nekomu rika na Sputniku nebo kdekoli jinde, muze jedine zdejsi libtard... |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Nedos) RP (25.5.2025 16:22)
|
reagovat
|
blub ej mi příklad kdy vávra změnil názor nebo uznal chybu! |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Dežobijec) (25.5.2025 16:14)
|
reagovat
|
|
Dežonské kurvy vubec netusi, proc nekoho nenavidi. Proste jim to rekla hlava na Sputniku, na mysli se jim vyronila nenavistna emoce a uz jedou. Snad nikdo neceka, ze ty emocemi zmitane kurvy dokazi svou nenavist nejak racionalne podlozit. Každému normálnímu člověku je celý Vávra u prdele. Tohle samozvané vytváření si disidentského a mučednického statusu každého jen otravuje... |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(:.) (25.5.2025 15:43)
|
reagovat
|
|
No, občas se tu nějaký výžblebt vávry objeví. Bez dalšího komentáře, za to mi to nestojí. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(blm v prestrojeni 4) (25.5.2025 15:37)
|
reagovat
|
|
Libtardske kurvy vubec netusi, proc nekoho nenavidi. Proste jim to rekla hlava v televizi, na mysli se jim vyronila nenavistna emoce a uz jedou. Snad nikdo neceka, ze ty emocemi zmitane kurvy dokazi svou nenavist nejak racionalne podlozit. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Očitý svědek) (25.5.2025 15:31)
|
reagovat
|
|
Taky mě serou ptáci, co mi serou na auto. Stromů máme plný vnitroblok. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(quido.speedy) RP (25.5.2025 15:21)
|
reagovat
|
|
Já s ním nesouhlasím ohledně stromů v centru, aby ptáci nesrali na auta (imho autem do centra patří jen zásobování a rezidenti pečující o dítě do 9/12/15 let… Jinak mi to přijde dost zdravej pohled na věc… A přesně jak zde padlo, umí uznat chybu a dá se s ním domluvit. To se nenosí u naší sni eu reprezentace bez ohledu na stranu… |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(DQDLM) R (25.5.2025 15:15)
|
reagovat
|
|
Progresivní úderka Vávru nesnáší z důvodu, že jim kazí jejich představu dezoláta, který má být nevzdělaný, neúspěšný, bez zubů, na dávkách a s braníkem v ruce. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(blub) (25.5.2025 15:02)
|
reagovat
|
|
hele a ctete vy, co vlastne Vavra pise, nebo jen vite od nekoho jinyho, co udajne napsal? Ja jsem fascinovanej tim hejtem, protoze on je jeden z mala lidi s dosahem, co je schopnej zmenit nazor a pripadne i uznat chybu. Ale lidi se ho porad snazi nachytavat na random postech, kde proste jenom sumarizuje svuj pohled, ale vlastne ani nikoho nepresvedcuje. Proc ho tak nesnasite? |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Nerrg) (25.5.2025 14:41)
|
reagovat
|
|
Gugh: Pleteš se, to byl brouk hrdobec. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(T.) RP (25.5.2025 14:32)
|
reagovat
|
|
já měl Dana Vávru dřív docela rád, ale teď, jak sežral Šalamounovo hovno, už se to nedá. Ale to se stane každýmu, když mu dost velkej dav tleská dost dlouhou dobu. Nabyde pocit neomylnosti. |
|
|
Obrázek 'cheap copy V'
(Gugh) (25.5.2025 14:21)
|
reagovat
|
|
No, abychom byli fér i brouk pytlík stál za hovno. |
|