Odebírat
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Filipes) RP (16.6.2025 20:29)
|
reagovat
|
Línej trouba (Wolfajs): Stačí umět hledat a zjistíš, že po světě na komerčních linkách létá cca 10k Boeingů a cca 12k Airbusů. Myslel jsem si, že je to víc vyrovnané, ale máš pravdu Boeing je ještě nebezpečnější letadlo, než jak to vypadá dle tohoto grafu. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Woyta) RP (15.6.2025 17:59)
|
reagovat
|
Jednou z hlavních příčin průserů jsou manažeři z McDonnell Douglas, přesun vedení do Chicaga a vývoj SW v Indii. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(blm v prestrojeni 4) (15.6.2025 16:41)
|
reagovat
|
Vypadam snad jako grok, ze se ptas na roumingu a ne tam, kde muzes dostat relevantni odpoved? Pico co mate vy dementi v hlave, to je treba podrobit blizsimu zkoumani. Hadam, ze to bude neco na styl cerne diry z antihmoty, bo to jinak neni mozny, co z vas pada za sracky. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Wolfajs) RP (15.6.2025 15:11)
|
reagovat
|
Poslyšte vy čuráci. Kde je graf, kolik je v provozu letadel od každého výrobců? Podle této logiky jsou na cestě nejbezpečnější Moskviče, protože za loňský rok se v nich zabili nula osob. Škodovka jasně úplně nebezpečné auto. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(kyyosike) (15.6.2025 14:11)
|
reagovat
|
if it is boeing i am not going, ta letadla jsou objektivne horsi |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(pepicek-je-fajn) (15.6.2025 9:07)
|
reagovat
|
amici su proste lepci |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(pohoňkávám) (14.6.2025 21:02)
|
reagovat
|
cokoli se dá uděat tak, aby to vypadalo, jak my potřebujeme |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Anonymous1) (14.6.2025 19:50)
|
reagovat
|
Schválně jsem si nechal zjistit statistiku. Airbus i Boeing mají v provozu přilibžně stejný počet letadel, nalétají přibližně stejně a převezou taky přibližně stejně lidí. Akorát Boeing provozují společnosti s horší úrovní servisu, takže incidentů je pak víc. A taky ne všechny incidenty se hlásí stejně. Počet ztracených letadel mají obě společnosti +- stejné. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(cyklista) RP (14.6.2025 18:47)
|
reagovat
|
Jeden problém je v tom, že po převzetí zkrachovalého McDonell Douglasu Boeingem v podstatě začali šéfovat Boeingu bývalí šéfové McDonell a druhý problém je v tom, že si Boeing vymohl vlastní hodnocení procesů kvality nezávisle na oficiálních institucích. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Sobik) (14.6.2025 18:45)
|
reagovat
|
Boeing . Velky propagator diversity kde HR nesmi bile muze pro jistotu ani zvat na pohovory. A kde klicove SW komponenty vyviji Pajeet v Indii a v USA to testuje jeho bratranec H1B Ranjeet. Velika skoda ze jim vlada USA nikdy nedopusti bankrot . |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Marketka) (14.6.2025 18:26)
|
reagovat
|
Ty russacky nehody ledatel kvůli nulový údržbě a nebo neuzavřené sestřelen civilních letadel je tam taky? |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(inkluzie) (14.6.2025 18:25)
|
reagovat
|
at koukam jak koukam, zda se mi ze ta osa Y lita tak nejak zvlastne. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(OcasniPloutev) RP (14.6.2025 18:12)
|
reagovat
|
spíše DIY kultu co... |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Peter .) RP (14.6.2025 17:43)
|
reagovat
|
lokudj) Hádam by si nechcel zakryť že ich v amerike zostrelila zablúdená kaťuša vyrobená zo splachovacieho záchoda Hrdinských Ukrajincov? |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(Djfkekrk) (14.6.2025 17:29)
|
reagovat
|
To je dusledek DIE kultu. Ja jenom doufam ze se doziju toho jak za to budou jeho propagatori souzeni. |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(gofry) RP (14.6.2025 17:09)
|
reagovat
|
lokudi: Veď to tam máš napísané. Mali +- 50% obaja a v poslednej dobe Boeing klesol na 42%. (Či je to pravda vôbec netuším). |
|
|
Obrázek 'inkluzie v praxi'
(lokudj) (14.6.2025 16:28)
|
reagovat
|
a teď v poměru k provozovaným letadlům ať je to fér (+ započítat ještě kdo je jak udržuje tzv. i na airolinky..) |
|