Domény  |  Webhosting  |  Dárek od Slona  |  Tesla se slevou  |  VPS  |  Portrétní focení


Nalezeno 171 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Sedmdesátpět:
   

Strana 1/3. 1 2 3 následující

Odebírat

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 18:58) reagovat
Jako co je píčovina? Že jsi za revoluci byl ještě děcko nebo na houbách? :-D :-D :-D :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (19.7.2025 18:54) reagovat
mimo miko, tak jak, už máš šajna, proč se té hospodě nedaří? "treba jsem se vcera zrovna bavil v jedny hospode (ktere se moc nedari) "

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (19.7.2025 18:53) reagovat
karlicku, tolik picovin a nesmylsu, co jsi zde (a nejenom zde) nakvakal, to neda ani dezo, co pro svou inteligenci dokazal skoncit zs uz v 6. tride :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 18:40) reagovat
:. Ano, v tvých představách se jistě děje spousta divných a nesmyslných věci.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (19.7.2025 16:55) reagovat
Úplně si to představuju, jak karlíček ty poslední věty řve do zrcadla a mlátí pěstičkami.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 11:14) reagovat
miko - Kolik ti je neřekneš a budeš tu mistrovat někoho o věcech, co se staly v době, když jsi ani nebyl naživu. - Vidíš to. Napíšeš sem, jak jsem nebyl dál než ve vedlejší vesnici a říkáš tomu vyvracející argument. Z nás dvou vím já kde jsem byl a ty o tom nevíš vůbec nic. Víme to oba, ať to přiznáš nebo ne. - Řekneš jednu takovouhle blbost a nemůžu ti dál věřit ani slovo. - To by člověk s trochou vzdělání neřekl. Děláš jen propagandu a na pravdu sereš. Jsi jen lhář.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (19.7.2025 10:44) reagovat
"Ten kdo zná dějiny, můžeš dávat přáklady z dějin, tomu kdo měl logiku ... " no prave. meles picoviny a vydavas se za "vzdelance". odkazujes se na svoji pamet, ale evidentne si hovno pamatujes. na nesmysly,co meles, ti davam okamzite vyvracejici argument, al za chvili uz zas meles to same. ... s edbilem neni mozna zadna diskuse. asi tak bych to uzavrel. a je jedno kolik nesmyslneho textu sem nasmolis. jsi byl nejdal v sousedni vesnici a i tam jsi dostal na budku. proste jsi debil.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 10:38) reagovat
miko - Když se s někým o něčem dohaduješ a znáš jeho vzdělání, tak se tomu můžeš přizpůsobit. Ten kdo zná dějiny, můžeš dávat přáklady z dějin, tomu kdo měl logiku můžeš připomenout, že právě použil argument ad hominem, věřícím podobenství z Bible. Když musíš ajťákovi udělat přednášku z dějepisu či logiky, ve které se hned ztratí a všechno je pro něj nesrozumitelná vata, tak nemá cenu to vůbec zmiňovat.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 10:29) reagovat
miko - Ty jsi s dvojtečkou jedna osoba? Co máš teda za vzdělání? - Hádání politické příslušnosti z letu ptáků? :-D :-D :-D :-D Babiš je komunista. Ne tak blbej jako Pavel, pracovitost se respektuje, ale pořád je to komunista. Nevěděl jsem ani, že Babiš platí někoho za diskuse. Máš na to nějakej odkaz, ty požadovateli odkazů? Tak se vytas s faktama. - Se mnou nemůžeš diskutovat, protože neumíš argumentovat a já vidím všechny tvé chyby. Dohadovat se s tebou, je jako zápasit s mrzáčkem.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (19.7.2025 10:00) reagovat
nejlepsi je, jak nevzdelany buresuv tajtrlik vytyka lidem, ze nicemu nerozumi a nemaji vzdelani. na rozdil od tebe mne neplati za zdejsi vysedavani a placani buresovy agitky, ale obcas sem nakouknu, pak jdu spat, pres den se venuji necemu jinemu (treba vylet, nebo kolem domu, zahrady, konickum) - to neni "Už ti došly argumenty" debile. s tebou neni mozne diskutovat, protoze nediskutujes, jenom placas picoviny. fakta te nezajimaji, ty si je vymyslis (nebo kopirujes od sveho "chlebodarce" z penamu)

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 9:31) reagovat
:. - Kecáš a nic nechápeš. Co máš za vzdělání? IT učňák?

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (19.7.2025 8:37) reagovat
No jo, brečíš hezky, no reálně do té Ukrajiny žádnou závratnou sumu neposíláme a Ukrajinci generují státu v konečném součtu příjem. Tvoje definice vlády a voleb je pak totální kravina, vláda není management v soukromým sektoru, protože nemá dobrovolně platící zákazníky, a volby nejsou trh, ale volby; trh je ekonomika státu, má svoje zákonitosti a přechcat je nejde. Ten zbytek tvých výlevů nemá smysl komentovat, prostě sem sereš hovna jak typickej volič bureše.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 4:58) reagovat
:. - Už tě vidím, jak nastupuješ před kamery a říkáš to do televize."Vaše děti nebudou mít obědy, to je váš problém.Není na kuchařky.Nač je zachraňovat.Aby vaše děti měly co jíst je tak komunistické. A posíláme další prachy na Ukrajinu a nabrali jsme další úředníky,kterým jsme zvedli platy i když si jen vyráběj zbytečnou práci navzájem.Jo a za 3 měsíce jsou volby, tak nás zas volte.-Trojtečko prober se do reality.Vláda je ekvivalent top managementu v soukromým sektoru a volby jsou ekvivalent trhi.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 4:45) reagovat
:. - Proto jsem dával ten příklad s kuchařkama ve školních jídelnách. Protože kromě tebe všichni chápou, že je to společensky potřebná práce, protože děti ve školách prostě jíst musej a někdo jim to jídlo dělat musí. Co na tom ty vidíš za komunistickej přístup je mi záhadou. O jejich platech nerozhoduje trh, ale nějakej úředník na ministerstvu. To úředníků je moc, přibývá jich bezdůvodně,, jsou zcela mimo trh, jsou drahý a fungují jak za komunistů i jak v USA, kde je teď za řevu vyhazuje Trump.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (19.7.2025 2:06) reagovat
To zní jako bys chtěl platit práce bez ohledu na to, jak jsou žádané a užitečné. Když bude jeden vyhrabávat díry a druhý je zasypávat, budeš je platit, protože přece dělají práci. Sice úplně k ničemu, ale dělají. Tož hodně štěstí s tímhle komunistickým přístupem. Pokud se nějaká profese neuživí, fajn, tak ji tolik lidí dělat nebude. Nač to zachraňovat? Stát nebude mít pracovníky? A co jako? Jeho problém.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Dežobijec) (19.7.2025 0:11) reagovat
Děti, děti....

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (19.7.2025 0:05) reagovat
miko - Už ti došly argumenty, tak začneš plácat tyhle blbiny. Já si myslím, že za komoušů bylo hnusně a zemi zdevastovali. - Samozřejmě, že komunisti ekonomiku taky jebali fest a proto se jim to zhroutilo. Lidi prostě přestávali pracovat, protože za ty peníze jim to nestálo za to. - To nejsou komoušský kecy. To je přesnej opak. Práce se musí vyplatit tomu, kdo ji dělá. Před tím se nedá utéct. To bys koukal jak personál tam tu práci fláká, protože co by se snažil za ten pidiplat. Ta komoušů to bylo stejně.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:58) reagovat
jo jo, to je ta tvá paměť :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:58) reagovat
miko - To jsem právě říkal hned na začátku. Na sociální odbor choděj už i nový zaměstnanci pracáku, protože ani nedosáhnou na minimum a tak maj nárok na doplatek.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (18.7.2025 23:57) reagovat
Protože hospody byly v prdeli vždycky, co se pamatuju.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:56) reagovat
Ale proč se má blbě ta hospoda se nedozvíme, protože mimo miko, jakožto rusák, umí krásně trolit.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (18.7.2025 23:52) reagovat
Holt jede propagandu pro rusáky. Mě jen utvrdil v tom, že bureš je rusák a že rusáci skrze trolly investují do bureše a jeho partaje maximum. Jsou vážně zoufalí.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:50) reagovat
"Jestli někdo sotva vyžije" picovina - takovy jde na socialni odbor - fakt si uz nevymyslej jeste cim vetsi kraviny! jako vime, ze jsi nevzdelany dement, co sio hovno pamatuje, akorat, ze za komousu bylo super a donasel jsi na kolegy a sousedy, nebo na kohokoliv, koho jsi potkal, ale fakt se v tom nemusime tolik utvrzovat.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:48) reagovat
takze pomer cena/vykon odpovida te zatezi a narocnosti te "prace". ty zname kucharky mi taky rikaji, zeby nemenily - maji to kousek domu, nepredrou se, nemusi do obchodu. ... takze asi tolik k tem "chudym, co delaji potrebnou praci"

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:47) reagovat
miko - Počkej, inflace klesla jen za ten poslední rok. Těch 30 až 100% zdražení před pár lety je kumulovaná inflace a ta nikam nemizí. To by ceny zase musely klesat a to se neděje. - Jedna profese je jedna profese, jenže je potřebná. Jinak mzdy dělají vždy pyramidu. Jestli někdo sotva vyžije a dřív to nebylo, tak všichni přišli o peníze, jen každej z jinýho základu. S tím se nedá hnout. O tom mluvím.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:47) reagovat
a ano - odchod ze spatne placene pozice na lepe placenou ma smysl a vyznam! ten clovek si polepsi. a kdyz to misto nebude obsazeno, tak se zisti proc - a bude treba zvysit ten plat. treba. ale mozna problem je jinde, ze? ze takova kucharka je tam 4-6 hodin (je na pracovisti, ale nemaka naplno celou tu dobu!), domu si dotahne hromadu "zbytku", takze vlastno ani nakopovat nemusi - se schalne podivej na ty nadite kabele, co nosi po smene kucharky z "prace". ...

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:42) reagovat
" ale ti chudí taky dělají potřebnou práci a měli by si prací vydělat na bydlení, oblečení, jídlo, hygienu, zdravotní náklady atd. " bez uz do prdele s tema komouskyma kecama ... ty jsi fakt neskutecny curak! kdo neco umi, tak to dela! vem, ze takovy dlazdic, podlahar, bere casto vic, nez doktor! zednik bere vic, nez IT pracovnik! ... prace se nevyplati jenom dementum bez schopnosti a znalosti. (nerikam, ze neni par profesi podcenovano - ale to neni celospolocensky jev!)

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:38) reagovat
miko - Jsou to tabulkové platy. Je hezký, že doktoři mají daleko víc, takže všem vylepší průměr, ale ti chudí taky dělají potřebnou práci a měli by si prací vydělat na bydlení, oblečení, jídlo, hygienu, zdravotní náklady atd. Prostě živobytí a nemůžeš nadávat jim, když stát jim víc prostě nedá a když vypadnou, tak novýho člověka taky nezaplatí. Proto ty kecy, že je tu plno volnejch míst a nikdo tam nechce. Prostě se ta práce nevyplatí.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:35) reagovat
a zadluzi ... ale otom pomlci, protoze ma specialistku: pavici. ta by (samozrejme) nezadluzovala, ta by jsi vypujcila :-D u nas se hospodarstvi docela vzpamatovava (akorat zas do toho haze vidle trumpeta). a ted by to chtelo zase burese, co to cele rozesral? a nemysli si karlicku, ani vystoupeni z EU by tomu nenapomohlo - naopak! to by bylo jeste horsi ... ale blbeckum bez vzdelani je to nevysvetlitelne. ti maji svoje modly: svaty bures, posveceny putler ...

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:31) reagovat
rikam, ze vytrhujes veci z kontextu: zacal jsi nekde (18.7.2025 21:49), ze vsechno se zdrazilo - to ano. ALE! vsude se zdrazilo, protoze krize, valka, inflace. mezitim vsak sly i platy nahoru, inlface klesla ... ceny se ustalily. to je celkova situace. ale ty, jakozto spravny anokokot, vytahnes jednu profesi. a zasazujes ji do celkoveho kontextu - akorat, ze to proste nesedi. chces tady resit zmenou vlady neco, co je na svetove urovni, nebo aspon evropske. picovina. bures akorat zas vsechno rozda

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (:.) (18.7.2025 23:29) reagovat
Jáj, tu je nakydáno... jsem pročetl dvě strany komentářů... a musím říct, že rusák carl se snaží, seč může. A přidal klasický motiv s revolucí, kterou prý lidi nechtěli. K tomu samozřejmě brečí, že mu zdraží benzín... umí ta kurva vůbec něco jiného než brečet, že bude mít nějaký nepohodlí? Je to vůbec chlap?

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:22) reagovat
miko - Jednotlivý případ je jedna osoba, co vydělává tolik a tolik. Všichni číšníci, všechny kuchařky nejsou jednotlivci a prostě tam někdo bejt musí. To je na úrovni národního hospodářství. Jednotlivec může odejít, ale pozice bude potřebovat někoho dalšího. To se odchodem nevyřeší.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:21) reagovat
ale snazis se, to se musi uznat. akorat meles stejne picoviny jako bures, ci pitomio. to je vse - vytrhujes veci z kontextu, vytahnes průměrné pripady (nerikam, ze nejsou takove), ale snazis se to zgeneralizovat na celou spolecnost. sorry 0 fakt neskutecna kokotska demagogie - toto delali akorat komousi, a ted bures

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:19) reagovat
ale snazis se, to se musi uznat. akorat meles stejne picoviny jako bures, ci pitomio. to je vse - vytrhujes veci z kontextu, vytahnes nejhorsi pripady (nerikam, ze nejsou takove), ale snazis se to zgeneralizovat na celou spolecnost. sorry 0 fakt neskutecna kokotska demagogie - toto delali akorat komousi, a ted bures

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:17) reagovat
prumerna mzda je pres 40kk - tak mi nerikej, ze je tady chudoba, demente. kdo jsou to "ty ony"? ty vytahnes nejhure placena mista. ale pracuje treba ta kucharka za 24 kk aspon tech 8 hodin? pochybuju. to by uz brala kolem 30 (mam zname kucharky).

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:17) reagovat
miko - Nedělej idiota. Školní pracovníci mají tabulkové platy a to je kompetence státu. Navíc, když se jim zvednou platy, tak se musí vzít někde jinde. Nula od nuly pojde.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:16) reagovat
mimo miko a proč se tedy té hospodě moc nedaří?

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:15) reagovat
kokote, to ty pretacis na jednotlivy pripad - kucharky a ted cisnici (kterou jsem ti rekl ja - ale ktera je se svym platem spokojena, v ramci moznosti)

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:14) reagovat
miko - Já neříkám, že jsou jenom kuchařky, ale takovejhle povolání je hodně a stát je potřebuje a hovno platí. Tak neříkej, jak se máme dobře. Ty a já se máme dobře, ale ony ne.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:14) reagovat
[odkaz] [odkaz] [odkaz] :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:12) reagovat
miko - No a kdo ti bude nosit v hospodě žrádlo, když všechny číšnice půjdou na něco lepšího? Dochází ti, že ti to žrádlo pak zdraží? Pořád se vyhejbáš odpovědi na tuhle otázku. Pořád to přetáčíš na jednotlivý případy a ne na celou ekonomiku.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:11) reagovat
ano, na svete jsou jenom kucharky s 24kk brutto - rikam, ze jsi naprosty kokot. se podivej na platy u burese, debile. ale to neni veci vlady - do toho moc kecat nemuze. od techto veci jsou odbory - ale ty si masti akorat svoji kapsu, delaji bordel ...

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:11) reagovat
prostě mimo miko, píše o hospodě "ktere se moc nedari" a když dojde na to proč, odpoví "chodi jim tam lidi" :-D trol

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 23:08) reagovat
miko - Jo a kde se s ní stýkáš a z jaký pozice, když nadáváš do desolátů i mě? Hrubej plat kuchařky je 24171 Kč a čistej je 20 306 Kč. To je pro tebe tolik, že se netře bída s nouzí? - Já si taky vařím, co si myslíš, ale já na to mám čas a to oni nemaj.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:07) reagovat
Jak by pravil vždy aktuální politik, ještě se nenastavili na ty německé platy (ti lidé). Ale bude stačit si na chvilku utáhnout opasky.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:07) reagovat
ne, otevreli ji na mitince, a chodi jim tam lidi - debile :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (kakamսra) (18.7.2025 23:05) reagovat
a hospodě se nedaří, protože lidi nechtěj makat, viď

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:05) reagovat
presne takovym, jako je karlicek, ci anokrysa - proste si vzali do hlavy, ze je vsechno na hovno a ze tomu odpomuze jenom pambu! (a je jedno, jestli si pod tim predstavuji burese, pitomia, ci putlera)

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 23:01) reagovat
ti sice umi makat (teoreticky), ale se jim nechce, furt budou se vymlouvat na kdesi-cosi, proc to nejde, budou nadavat, ze bohati maji hodne a oni nemaji nic ... treba jsem se vcera zrovna bavil v jedny hospode (ktere se moc nedari) s cisnici, co bydli uz 20 let s pritelem v garzonce. ano - bere malo, on je na volny noze - ale, jak rikala, nestezuje si. vedi, na co maji. makaji, pak chodi na festaky, jsou spokojeni. uzivaji si zivota. ale nkdo si klade za cil zivota si neustale stezovat. tem neni pomoci.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (anonykrysaRP (18.7.2025 22:59) reagovat
miko bezna populace nejsou libtardi co potkavas v kavarne.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 22:57) reagovat
miko - Tak se se mnou hádáš, jak to bylo za socialismu, když jsi nejspíš ani nebyl na světě. Co mi budeš vykládat - ani nevíš, že nemůžeš někomu popírat věci, které oni zažili a ty ne. Kam to patří podle tebe? Kde jsi se to nenaučil?

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 22:57) reagovat
s "beznou populaci" se docela stykam, takze orpavdu je mi jasne, v jake jsou situaci. ale nikdo, opakuji, opravdu nikdo netre bidu, jak to tady (asi na zaklade tvrzeni pitomia a burese) prezentujes! ano - furt plati stare rceni, ze si mas vyskakovat jenom do vysky sveho platu. ale kazdy rozumny clovek si dokaze z platu (nebo z vice platu v rodine) odlozit na nejakou rezervu, i na dovolenou. kupodivu, lidi si umi i uvarit, to je co? bohuzel je tady furt takova to kategorie "lumen-proletariat"

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 22:53) reagovat
miko - Přeci nemluvíme o mě. Já do hospod můžu, alespoň co se financí týče. Já konzervy nežeru, mám podváhu. Bavíme se o běžné populaci, co už to nemůže utáhnout. Populaci, kde oba dělají, mají vlastní byt, odrostlé děti a stejně teď sotva vyjdou. To je problém. Národohospodářský problém. Každej z nich si může najít jinou práci, ale kdo teda bude dělat na jejich pozicích a za kolik?

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 22:51) reagovat
uz jenom to tvrzeni "Cestování zabírá čas a stojí peníze. Znám toho daleko víc než ty" mluvi samo za sebe! :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 22:47) reagovat
Dežobijec - Ty jsi přeci vůl. Komunisti jsou králové špatné ekonomiky. Tím nikdo nic nevyřeší.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 22:45) reagovat
Dežobijec - Čemu říkáš pořádná práce? Ono nejde přeci o mě, jde o průměrnou populaci. Jak vyřešíš nízké platy třeba kuchařek ve školách? Jedna si najde lepší práci a druhá přijde a bude zase makat za to samý hovno. Nula od nuly pojde. Musíš zvednou platy všem, aby se jim žilo líp a kde na to vezneš? Zvedneš daně? To jen sebereš platy lidem a budou chybět zase jim. Nebo zrušíš kuchařky a dětem se bude vařit doma? To jen přeneseš práci na rodiče a ty ji budou dělat méně efektivně, protože v malým.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Dežobijec) (18.7.2025 22:33) reagovat
Carl: jsi luzr, nema to cenu, dej se ke komunistum...

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 22:24) reagovat
kralicku, uz ti bylo receno: najdi si poradnou praci a mzus do hospod, kde vari kvalitne. a kdyz nemas praci, tak zas mas cas, tak si zas muzes uvarit. ty suroviny opravdu nejsou nijak extra drahe. ale kdyz nemas praci, nemas cas, zeres konzervy, tak si nestezuj, jsi obycejny neschopny kokot.

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (mikoRP (18.7.2025 22:22) reagovat
a jeste ke kralickovi - sice (na prvni pohled) mame "vyssi" ceny (treba potravin), ale na rozdil od sociku si je muzeme koupit. a je vyber 30 druhu sunky, dalsich 30 druhu samlamu, 30 druhu syru, atd ... a tech 30 je minimalne - spis vic. ovoce a zeleniny dle libosti a kdykoliv, nejenom, kdyz dovezou a zustane neci i plebsu. masa taky od vymyslu sveta, o rybach ani nemluve. ale jemu se evidentne cni a touzi po svete, kde by ho herci "nehuckali" :-D

Obrázek 'RF vs CH' Obrázek 'RF vs CH' (Carl C.,..4) (18.7.2025 22:19) reagovat
miko - Pohádky. Jídlo musíš koupit, když nemáš prachy ve slevách, to znamená čas, vaření ti zabere čas. Do restaurace přijdeš a do pár minut máš hotovku na stole. Už ti nezbývá čas na další věci. Jo, můžeš cvičit doma, ale ono je to ve fitku víc motivující, proto ty fitka vůbec existujou, jinak by cvičili doma všichni. Cestování zabírá čas a stojí peníze. Znám toho daleko víc než ty. Ty by jsi měl vypadnout z roumingu a něco se učit. Nic neznáš. Omíláš tu ty největší blbiny o věcech, co jdou mimo tebe.

Strana 1/3. 1 2 3 následující