Strana 1/3.
Odebírat
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(ujep) (2.2.2026 22:57)
|
reagovat
|
|
Je to protest za demokracii. Macinkova kauza ukazala neco zavaznejsiho nez jen hulvatstvi. Ukazala, ze te vlade o tuto zemi vubec nejde, jen o to, udrzet se u koryt. Macinkovy smsky ukazaly, ze osobni ohledy jsou pro nej dulezitejsi, nez ty statnicke, a to, ze ho babisova sekta podrzela, zase dokazuje jejich absolutni absenci jakychkoli principu krome oddanosti sefovi. To je hnus, a byl by to hnus i kdyby byl na hrade Zeman a vlada se zaklinala jakymikoli hodnotami. Spis by tim ty hodnoty jeste poslapala. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(9GAG) (2.2.2026 20:13)
|
reagovat
|
|
Libtardovaní zoufalci s tím jejich kňučením vopruzujou i na 9GAGu: https://9gag.com/gag/aLnoVdg |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hugo1) (2.2.2026 19:46)
|
reagovat
|
|
to tam mate tolko dezolatov ? |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(kakamսra) (2.2.2026 19:04)
|
reagovat
|
|
hehe Je to jen úřednická funkce, a prostě se s kolegy bavíš a na ovečky hraješ komedii, a to potřebuje koordinaci. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 18:58)
|
reagovat
|
|
Naopak, bezpáteřním gumákům není nic nepříjemný, zahrajou jakékoliv divadlo. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 15:58)
|
reagovat
|
|
hehe - Pavlovi je to nepříjemný, protože je to loutka, která si tak akorát pamatuje, co má odříkat a přečíst. Kdyby měl někde vysvětlovat svý názory, tak by pohořel, protože ani žádný nemá a všichni by to hned viděli. Proto mu je to nepříjemný. To není jako Zeman nebo Klaus, který by si to vychutnali a předváděli, jak to vědí líp než všichni ostatní. Proto Pavel utekl jak malej kluk. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 15:53)
|
reagovat
|
|
wendy01 - Volíme strany a ty, co utvoří vládu si pak dohodnou, kdo bude jaký ministr. Nikdo jinej do toho nemá co kecat a zvláště ne opozice. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 14:46)
|
reagovat
|
|
Dokonce bych řekl že Pavlovi je bytostně nepříjemný tuhle věc vůbec (Turek ministrem) řešit |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 14:44)
|
reagovat
|
|
S tím teda nesouhlasím, Pavel a Turek rozhodně nejsou "kamarádi" |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(wendy01) (2.2.2026 14:44)
|
reagovat
|
|
Koukám, tady někdo vůbec netuší, že ministry ve volbách nevolíme... |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(kakamսra) (2.2.2026 14:13)
|
reagovat
|
|
hehe pokud by se komici soudili o to, co turek vod vokurek opravdu udělal nebo ne, tedy zda je tak jeho komedie na ovce ohrožením státu, teprve by se vidělo, jak by se s tím soud vypořádal, protože ten přímo nebude zjišťoval validitu a kontexty nějaký postů. Mimo to, jsou to kamoši, takže co celé jen hrají. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 14:08)
|
reagovat
|
|
FYI [odkaz] |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 14:06)
|
reagovat
|
|
Kdo si přečetl to odůvodnění (co poslal hrad) proč prezident nechce Turka ministrem musí vidět že pokud by došlo na soud prezident pravděpodobně vyhraje, proto se rády rozjíždějí vysílačky a další sracky. Fajn pokud je prezident mimo ústavní rámec, tak žalobu děcka, jenže do toho se nikomu nechce že, jenom kecy a kvičení |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(muhehe) (2.2.2026 13:51)
|
reagovat
|
|
Současná demonstrace je za právo soudruha prezidentčíka nebýt nestranný. Za jeho právo být členem opozice, protože volby nedopadly podle představ libtardů. Kdo nevidí rozdíl ho buď vidět nechce a je dement nebo je dement |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 13:34)
|
reagovat
|
|
cyklista - No nemluvíš o vzdělání. Vdyť je vidět, že jsi vzděláním nepolíbený. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(hehe) RP (2.2.2026 13:23)
|
reagovat
|
|
Uploader má červy v mozku -- ta současná demonstrace není proti výsledkům voleb ale za to že vydírat prezidenta se nemá. Kdo nevidí rozdíl ho buď vidět nechce a je dement nebo je dement |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(lmao) RP (2.2.2026 13:00)
|
reagovat
|
|
Tak dopici o co tam teda slo?
Ja podepsal petici za podporu prezidenta. Saskovat na namesti ale nebudu, takze nevim, jestli se to nakonec nezmenilo na neco jineho.
Tak za co se tam teda demonstrovalo? Celou dobu jsem si myslel, ze to je kvuli tomu, ze Macinka ma vychovani reznickyho psa, kdyz se zrovna verejnost nediva, a choval se vuci prezidentovi nevhodne. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(jaktoasije) (2.2.2026 12:28)
|
reagovat
|
|
nejlepší je jak všechny ty rádoby chytré protičeské příspěvky dostávají hromadu negativních hodnocení a spoustu kňučení od trolů. Tady je to jak v pořadu "poznej svého nepřítele", tak nás rusácko nazvalo. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(spatscolombo) (2.2.2026 12:05)
|
reagovat
|
|
Kňůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(afrineizra) (2.2.2026 10:49)
|
reagovat
|
|
@Trupik Premiér ustál plnou letnou i když byla přímo o něm. O to líp ustojí vojnu s Turkem, protože teď vypadá státnicky, jako že řeší spor dvou horkých hlav, nikde se nepíše o střetu zájmů, nikdo ho neřeší a to je jistě pozice ve které je mu dobře. A výsledek mu může být u prdele. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Trupik) RP (2.2.2026 10:37)
|
reagovat
|
Slušné mrzeníčko rudohnědých filcek... |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(afrineizra) (2.2.2026 10:29)
|
reagovat
|
|
@pink ponk A je to jistě první blbec pro ostudu, který se za třicet let objevil ve funkci. V tom ovšem vyšli vstříc. Aby nedělal ostutdu na zamini, tak si vzal jiný resort. Zdůvodňovat nejmenování tím, co si veřejnost myslí o něčím titktoku to skvěle zapadá do země, kde nám rozvědku úkolovala premiérova domina, ministrovala tu družinářka atd. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(pink ponk) (2.2.2026 10:20)
|
reagovat
|
|
Jde o to,ze Turek je blbec jenom pro ostudu Tak jednoduchy to je. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(afrineizra) (2.2.2026 9:16)
|
reagovat
|
|
@cyklista I kdyby veškerý hnůj na Turka byl pravdivý, není to prezidentova ale premiérova starost. Kdyby neměl Turka, tak by řešil Andreje nebo okamuru, prostě jde o pokračování boje po prohraných volbách. A když novináři komentovali pr. volbu s flanelovou košilí, tak je asi jasno jak bude vypadat mediální pokrytí a kdo je zlý a kdo hodný. Když hrozili 2021 Zemanovi, že mu zkrouhnou rozpočet, to v telece neuvidíme. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Pravda zvítězí, zmrdi) (2.2.2026 9:08)
|
reagovat
|
|
Překrucování pravdy podle příručky vašeho kámoše Goebbelse vam jde moc pekne. Ale včera se ukázalo co si lidi mysli. Víte že v realitě jste v prdeli, tak se to snažíte tlačit aspoň na netu, protože jiné karty nemáte. Hahahaha |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(cyklista) R (2.2.2026 8:34)
|
reagovat
|
|
Milý dementní Carle, nemluvím o vzdělání. Ale nepamatuji se, že by Lipavský porušoval dopravní předpisy a chlubil se tím, nebo mlátil ženu, nebo dával někomu ostrý náboj na auto, nebo hajloval, nebo stavěl garáž bez povolení, nebo půjčoval telefon v hospodě. Nezapomněl jsem na něco? |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(kakamսra) (2.2.2026 8:32)
|
reagovat
|
|
Tak proto tam jednomu komoušovi provolávali slávu a druhého hejtili, tak to jo. Banda pokrytců. Komouši zasraní. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(XXX) RP (2.2.2026 8:28)
|
reagovat
|
|
To dole jsou voliči motoristů, kteří přišli vyjádřit nesouhlas s tím, jak se ti kreténi, které volili, chovají. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Knůberal) R (2.2.2026 8:09)
|
reagovat
|
A muzes mi laskave vysvetlit podle ceho soudis silu mandatu? Kdo ma vic volicu ma vetsi pero? Nebo jeden stani urednik znamena vic nez jiny statni urednik? Hierarchie a subordinace sice existuje, ALE KAZDY MANDAT MA SVOJE PRAVA A POVINOSTI, POVINOSTI dvakrat zduraznuji. Kdo koho posloucha definuje zakon a ne, ze prezident ma 3m volicu tak si muze delat co chce proti tomu kdo mel 400k volicu v uplne jinych volbach. Budt to ma pravo nebo ho NEMA, "sila" mandatu tady nehraje zadnou roli |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(321) (2.2.2026 8:03)
|
reagovat
|
|
Ruznych amaterskych nymandu, se kterymi mela opozice uknucenej problem, bylo vzdycky ve vsech vladach vic nez dost. Tim se okecat ani obhajit protesty proti vysledkum voleb opravdu nedaji. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(boobaloo) (2.2.2026 7:59)
|
reagovat
|
|
osobne s vysledkem voleb problem nemam. s babisem jsem za ty roky uz zurecht a ma kolem sebe alespon par lidi ktere sve rezorty +- potlaci spravnym smerem a daji se respektovat. s cim mam problem je ze amatersti nymandi kteri jen tak tak bouchli latku do snemovny se tvari jako by ty volby vyhrali oni a zcela nepokryte tlaci sva kresla i za cenu (!!!) podryvani sve vlastni politicke agendy proti prezidentovi ktery jednoznacke ma silnejsi mandat nez oni. ani se nebudu divit jestli je babis za chvilu vymeni. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 7:38)
|
reagovat
|
|
cyklista - Bla bla bla. Byl tam kretének Lipavský, kterej byl tehdy ještě mladší a jen bakalář, kdežto Macinka je i magister. Jen lžeš ty nevzdělanej lháři. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Huš) (2.2.2026 7:27)
|
reagovat
|
|
OP je čurák, cpt out. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Knůberal) R (2.2.2026 7:23)
|
reagovat
|
Byli zvoleni? Byli! Tak co tu zuzlas neco o demokracii? Nevoni ti kdyz neni po tvem? Kdybys byl OPAVDU PRO DEMOKRACII tak kritizujes prezidenta, ktery neplni svoje povinosti Ale to bys nesmel byt LIBERALNI POKRYTEC |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(cyklista) R (2.2.2026 7:20)
|
reagovat
|
|
Obvyklá lež dementních dezolátů. Nikdo neprotestuje proti výsledkům voleb, ale proti dvěma trestně stíhaným politikům a proti dvěma děckům, z nichž jedno je ministrem a druhé nikdy ministrem nebude. Jedno drobné srovnání, i strom roku (nějaký dub), dostal víc hlasů, než ty dvě děcka od motoristů. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(knuuuuuuuuuu) (2.2.2026 7:20)
|
reagovat
|
|
Blb: Nazyvani veci pravymi jmeny neni upirani prava. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Knůberal) R (2.2.2026 7:14)
|
reagovat
|
Beda jak liberalum sahnes na ty jejich oblibene komunisty, ceskou blablovizi nebo na jejich politicky neziskovky. Ja se tesim na ten den kdy vyhaje DOBRO a ZDRAVY NARODNI CITENI a postavime mimo zakon financovani politickych aktivnich subjektu ze zahranici DO NASI VNITROSTATNI POLITIKY SE NAM NIKDO MONTOVAT NEBUDE |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(PeterHajličekBohowski) (2.2.2026 7:10)
|
reagovat
|
|
Kdyz už, tak společně šoupat nohama. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Blb) (2.2.2026 7:08)
|
reagovat
|
|
Musim rict, ze mi ten brekot o nerespektrovani vysledku voleb posledni 4 roky fakt chybel. A bylo jasne, ze jakmile prijde prvni demonstrace po volbach, dementi se tim opet zacnou obhajovat aby znechutili obcany a upreli jim pravo protestovat... |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Dezοlát) (2.2.2026 6:59)
|
reagovat
|
Kňů kňů kňůberal, zas dokazuje jakej je debil. Asi jako Turek. Nic nechápe ale rád komentuje, aby ukázal jak je blbej. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(mikokotiny) (2.2.2026 6:55)
|
reagovat
|
twl. banderovec, libtard a tupec se probudil hruzou, natolik je priposrankovanej z kritiky knuceni za jednoho bolsevickyho grazla. A hned prispechal s picovinou, ze nekdo kvuli tupcum jako on nemohl celou noc spat. Pritom z pouheho pohledu do diskusi je jasne videt, ze celou noc tu opravdu nikdo nebyl |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(kakamսra) (2.2.2026 6:46)
|
reagovat
|
|
...a pak na ni natěšení došli, pokrytecky se vykřičeli, možná si i zazpívali,a okey. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(miko) RP (2.2.2026 6:42)
|
reagovat
|
twl. kremloboti, debzoni a jina plebs, celou noc nemohli spat, natolik jsou priposrankovani z jedne demonstrace |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Knůberal) R (2.2.2026 6:39)
|
reagovat
|
Kazdopadne LIBERALOVE jsou STEJNA SPINA jako KOMUNISTI tehda, driv bylo modni byt komunistou a fandit agende. K tomu se dobre transformovala fraze: "Kdo neni komous ve 20 nema srdce, kdo je komousem po 30 nema mozek." Dneska to pasuje stejne, jedine s liberalama misto komousu, nahoda? Tahle ufnukana banda dezolatu v cele s neziskovkami financovanych ze zahranicnich fondu budou vetsi riziko pro nas NAROD jak jednou byli komousi. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Knůberal) R (2.2.2026 6:31)
|
reagovat
|
Uz to chce zakon o TRANSPARENTNOSTI financovani politickych subjektu a neziskovek ze zahranici! |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Čo liberál to kokot) (2.2.2026 5:57)
|
reagovat
|
|
Typická libtardno židovská agenda. Chceme demokraciu, ale len keď vyhrá tá naša strana. Ak by nevyhrala, tak budeme kľudne schvaľovať aj fašizmus alebo komunizmus .... ale rozvracať štát. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(brundibár) (2.2.2026 5:53)
|
reagovat
|
|
:. - debile autore lži, v zastupitelské demokracii jsou premiér i ministři produktem demokratického procesu stejně jako poslanci. O premiérovi de facto rozhodují voliči přímo, protože podle demokratických zvyklostí je premiérem člen vítězné strany - typicky její předseda. O ministrech pak rozhodují zvolení zástupci voličů. To je základní princip zastupitelské formy demokracie. Pokud proti tomu někdo protestuje jenom proto, že se nedokáže vyrovnat s výsledky voleb, logicky protest proti výsledkům voleb. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(anonykrysa) R (2.2.2026 5:04)
|
reagovat
|
|
Turka vem cert, je ale moc prima, ze se hradni sasek odkopal coby pata kolona Spolu. Ten podraz s velvyslancema tehle bande neprosel, jeste audit na GS a pomalu dekonstruovat deep state |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(:.) (2.2.2026 1:07)
|
reagovat
|
|
debile autore obrázku, v čem přesně spočívá ten protest proti výsledkům voleb? Já vidím akorát protest proti sráčům, ale všichni respektujou, že byli zvolení blbečkama za poslance. Premiér a ministři se nevolí, jmenuje je prezident. Každopádně, macinka chce uhádat svého milence jako ministra, jenže si rozházel tu jedinou osobu, která jej reálně může tím ministrem jmenovat... což hodnotím jako velice nemoudrý postup. A jiná osoba tam za 4 roky nebude. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(bIm v perestrojeni 4) (2.2.2026 0:46)
|
reagovat
|
|
To vubec neni zvlastni, to je jen dvoji metr libtarduv. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 0:37)
|
reagovat
|
|
miko - Víš, co je zvláštní? Když Zeman nechtěl jmenovat Lipavského, tak ty pravidla byly úplně obráceně. Jak to? - A proč Turek nebyl za ten tvůj nacismus odsouzenej? Justice už u nás nácky nestíhá? |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 0:34)
|
reagovat
|
|
Dežobijec2 - To je riziko demokracie. Když tvá strana dostane málo hlasů, tak tam budou vždycky svině, který to nedělají podle tebe. Co se přestěhovat do Mineapolis, než se to tu přežene. Tam budeš imigrant, místní za tebe rádi položí život. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(Carl C .,..,. 4) (2.2.2026 0:31)
|
reagovat
|
jako - Jen si protestujte. Kdybysme my měli protestovat, tak neděláme nic jinýho. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(miko) RP (2.2.2026 0:31)
|
reagovat
|
|
"Jmenuje. Jinou moznost mu Ustava nedava. " picovina - nedavno (cca mesic zpatky) jsem ti sem citoval nalez US - najdi si to. bud tady, nebo na netu. praveze prezident ma primo povinnost nejmenovat v urcitych pripadech. a bures by mohl podat kompetencni zalobu - proc ji nepoda? protoze vi, ze by to neproslo (v tuturkovem pripade). a ver tomu, ze kdyby byla co i jenom slabounka perspektiva, ze ji vyhraje, uz ji davno podal. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(bIm v perestrojeni 4) (2.2.2026 0:16)
|
reagovat
|
|
Chapem, mikokote. Nejsi jen kokot, ale jsi jeste k tomu ignorant, co nesleduje deni a nastup novych osobnosti v cele nove strany. Pri absenci ustavne relevantnich prekazek prezident jinou moznost nez jmenovat skutecne nema. Jenze ty jsi s pismenkama nikdy nebyl kamarad a nedokazes chapat zadny text, takze nechapes ani dany bod ustavy, ktery pravi "a na jeho [premieruv] návrh jmenuje ostatní členy vlády". Jmenuje. Jinou moznost mu Ustava nedava. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(miko) RP (2.2.2026 0:13)
|
reagovat
|
a kdyz uz jsme u toho, cicinku volilo v cele CR jenom 6 a pul tisice lidi |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(miko) RP (2.2.2026 0:12)
|
reagovat
|
|
blmbecku: " Ustava nedava prezidentovi jinou moznost, nez na navrh premiera ministra jmenovat." to je picovina. to je ciste vas debzonsky vyklad. ustava prave zavazuje prezidentovi ruce jmenovat nekoho, kdo se na tu pozici nehodi a je hrozbou pro bezpecnost statu. prostuduj zi ustavu, ustavni zakony i vyjadreni ustavniho soudu |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(bIm v perestrojeni 4) (2.2.2026 0:12)
|
reagovat
|
|
rama kokot: No jo, pro libtardske kurvy je kazdy s autentickym pravicovym programem svine. Osekaji vam neziskovky a cerpacky, zavedou povinnost registrovat ty vase bunky zahranicniho vlivu a budete nahrani. Nebyt produktivni clen spolecnosti, ktery se uzivi sam a nevisi na verejnych rozpoctech, tak by mi ted taky cvakaly pulky jako vam. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(miko) RP (2.2.2026 0:11)
|
reagovat
|
|
znam jenom 3 motoristy: klempir - pekna svine, neni schpen jednat na rovinu, proto ho vykopli i z jeho vlastni kapely, tuturek - cistokrevny nacek bez patere, ale jinak ubulena posrana svinka, ktera neni schopna se postavit k vecem ktere rika nebo dela, jako chlap rovne, ale se detinsky vymlouva, navyse soutezi maximalne s 12 letyma motoristama. pak micinku, co je ochlasta, umi se jenom trapne usmivat (jak konecnikova), ale vylezaji z neho hovna, navic neni schopen jednat na rovinu, posila vyhruzne smsky. |
|
|
Obrázek 'neni protest jako protest'
(bIm v perestrojeni 4) (2.2.2026 0:08)
|
reagovat
|
|
maris kokot: Lide zvolili nove slozeni parlamentu, ve kterem vznikla vladni koalice s pohodlnou vetsinou. Premier Turka navrhnul a Ustava nedava prezidentovi jinou moznost, nez na navrh premiera ministra jmenovat. To prece neni tak tezky. Ale jestli chces porovnavat pocet hlasu v prezidentske volbe, kde je jeden volebni okrsek (=cela CR) a v parlamentnich volbach s malymi okrsky, tak zjevne nejsi s to pochopit ani tak jednoduchou vec. |
|
Strana 1/3.