ČasProŽeny  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  HobbyDeník  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  NeposlušnéTlapky  |  MyMuži  |  VipShow  |  ČasProBydlení


Nalezeno 76 komentářů.


Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
šedesátsedm:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (SvodaRP (23.2.2011 2:54) reagovat
Jak mu ta krava napravo ani nepomuze nakladat :( je mi z toho spatne!

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (Ikaros) (22.2.2011 12:11) reagovat
By the way - velmi zajímavá fotka :-)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (Arag) (21.2.2011 23:07) reagovat
Můžu svobodně vyjádřit svůj názor aniž by mne kvůli němu někdo nezačal osočovat z šovinismu, fašismu, komunismu nebo čehokoli jiného? Jak to tak čtu tak asi těžko, takže si jej nechám pro sebe :)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 21:59) reagovat
Prosim ne, prisel bych o zabavu! :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (BeňaRP (21.2.2011 21:58) reagovat
Lenko, nechceš jít radši někam oslavit svátek?

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 21:56) reagovat
Nemuzu nez souhlasit! A opet odkazat na svuj puvodni komentar! Paroubkovsky jsi opet vypichla naprosto nezasadni informaci v zavorce a udelala jsi z vtipu skandal! :D Tlesk tlesk! :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 21:54) reagovat
"strasne rad bych Te ted urazil a sledoval, jak se budes branit" - to hovří za vše. Právě, protože je to produt osobního *vývoje* to není okamžitá reakce řízená hormony.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 21:46) reagovat
mimochodem, zase sis to vylozila po svem :D To, jak se zachovam, kdyz uvidim strasne sexy zenskou (strasne rad bych Te ted urazil a sledoval, jak se budes branit) je jednoduse produkt meho osobniho vyvoje, za ktery je zoodpovedny muj hormonalni system. To vypliva i z meho predesleho komentare. Nerikal jsem o reakci na aktualni velikou zmenu v sekreci testosteronu! Chce to vic... transcendentální pohled na problém! :DDD

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 21:41) reagovat
ocividne nevis o testosteronu ani prd :) a co si napisu do komentare podle me obsah sdeleni meni. Dam Ti priklad. Komentar1: Mam rad maso. Tento komentar ma ctenari sdelit, ze mam rad maso. Komentar2: Nemam rad kavu: Tento komentar ma ctenari sdelit, ze nemam rad kavu. Nicmene bys taky mohla vnimat komentar2 s velkou davkou ironie, protoze kazdy ma prece rad kavu.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 20:59) reagovat
co si napíšeš do komentáře je fuk, na obsahu sdělení to nic nemění. Ad hormony - takže když jdeš po ulici a kolem tebe projde hrozně sexy ženská, kdy ti při pohledu na ni teče testosteron ušima, tak ji vezmeš tyčí po hlavě a na místě obtáhneš? Nebo se zachováš civilizovaněji a ne jako limbickym systémem ovládaný zvířátko?

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 20:55) reagovat
tyjo, mimochodem, k mymu vykriku z ustrani a bez dostatecny argumentace. Citoval bych svuj komentar, ale mylsim ze postaci, ze zminim vetu, ve ktery jsem rikal, ze se k tematu nehodlam vyjadrovat, jenom ve zpusobu komunikace :D A abych dementoval Tvoje tvrzeni, ze ne kazdy se ridi hormony, tak to je blbost.. kazdy se explicitne ridi jeho hormonalni produkci at uz primo, ci neprimo, jelikoz diky hormonum se tvuj chlap s indexem 0-X vyvinul tak, jak se vyvinul :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LopataRP (21.2.2011 18:46) reagovat
A jéje, tady má někdo písek ve vagíně.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 18:41) reagovat
voromi: Tak to je za bod :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (VoromiRP (21.2.2011 17:35) reagovat
Vysvetlete mi nekdo, proc vsichni porad cpou zensky ke sporaku, kdyz vsichni dobre vedi, ze my chlapi jsme lepsi kuchari? :)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 17:03) reagovat
já jsem proti kvótám a podobným nesmyslům - vždyť už od začátku píšu, že mi jde o reálné *schopnosti* - pohlaví nepohlaví

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 17:02) reagovat
omyl tim zese budeš omezovat zaměstnavatele že si nemuže nastavit kriteria. Kde uděláš čáru, ženský/chlapi, budeš nutit firmy aby brali koho nechtěj? V tomhle finance fungujou jako docela dobrej regulátor, a že je to nefér, na světě neni uplně fér v podstatě nic. Vždycky jde jenom o to z jakyho konce se koukas

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 17:01) reagovat
A problém nastává, že kdyby si někdo změnil pohlaví, tak mu *automaticky* přisuzují vlastnosti opačnýho pohlaví - a je jedno jestli je má nebo ne

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 17:00) reagovat
No ale když má ženská mužský mozek a muž ženský (viz antropologie za posledních 50 let), tak by se logicky měly jejich statusy obrátit - což se neděje.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:58) reagovat
Takže kvůli menší pravděpodobnosti to musí někdo zbytečně odskákat? A zbytečně říkám proto, že opačný postoj nikomu už z definice neubližuje.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:57) reagovat
A proto telefonní společnost radši vezme na ten plac ženskou když ví že má větší pravděpodobnost lepe odvedeny prace. To je práve ten realnej svet. Jakmile se hraje o tvoje penize tak jdou idealy stranou a pak už hrajou prim čísla.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:56) reagovat
Což o to předpokládat můžeš cokoliv jde o to jestli ti předpoklad vyjde. A jak píšeš, může se stát ale bude to s mnohem nižsí rpavděpodobností. Faktem je že v první půlce 20. století se ukázalo že chlapi prostě nemůžou dělat spojovatele. Prostě to nevydrží dělat. Takže to dělali hlavně ženský.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:53) reagovat
tugar: a ten výkřik od NIKA je naprosto běžný, když se někdo setká s odporem, se kterým nesouhlasí a nemá žádné protiargumenty. Že je mi tu nadáváno se přehlíží, protože je o minoritní názor, to je moc dobře známý jev.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:53) reagovat
@ tugar: dekuji ti za lepsi (mozna pro nekoho lepe pochopitelnejsi) shrnuti mych myslenek....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:51) reagovat
tugar: víš co, on je problém, že rovnítko často nemůžeš dát ani mezi Chlap1 a Chlap2 nebo Ženská1 a Ženská2, zatímco se může stát, že jde dát rovnítko mezi ChlapX a ŽenskáY. Ne každý se řídí hormony a i když existuje tzv. ženský a mužský mozek, ani jeden není výlučně vázán na pohlaví. Mě jde o to, že není správné něco automaticky předpokládat - ať má každý svobodu se rozhodnout sám.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:47) reagovat
HA , MEGAKOMENTÁŘ, sem se koukam trochu rozjel :p

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:47) reagovat
Způsobem života a systémem,kdy se Vám vyplatí mát jedno max dvě děti přotože pak už si musíte vybírak kterýmu dáte na studia, a koho pošlete po střední do práce. Takže jestli jsou tu nějací darvinisti tak ti musejí být v pohodě protože vědí, že ti co to delají "správně" nás prostě přeplodí. A takhle náš svět prostě funguje. Pro nás už jenom zbejvá jestli konverttovat na Islám, nebo se začít učit čínsky. No a možná oboje. ;)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:47) reagovat
problém. A pokud jde o to plození/neplození, tady bych to viděl asi tak že cpát násilně nějaké ultrafeministické názory všem je jasně blbost,někomu to sedne, někomu ne. Ale na druhou stranu, podívejte se jak začíná evropa tmavnout. Geneticky nás ten blízkej východ docela dává. A neni to impotencí z civilizačních chodob, nebo podobnou blbostí, ale civilizací jako takovou. Je to tím způsobem života.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:46) reagovat
Podle mě by se fůra problémů zavedla opětovným zavedením slova "příživník". Rádoby odbojáři se do mě asi pustí že sem pro-komunista, a víte co , v některých věcech jo. Pokud chcete mít fungující sociální systém, tak musíte poctivě a tvrdě trestat ty co ho zneužívají, nebo bude směřovat tan co směřuje teď. Čož je ale zrovna v tom našem Kocourkově docela problém.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:46) reagovat
Jde i o konstituci, hormony a další biochemii, způsob myšlení a stavění priporit. V tomhle rovnítko prostě nepoložíš. A pokud jo, tak to už nebude ženská, ale chlap bez ptáka a naopak. Já se v zásadě za považuju za něco co byse dalo asi nazvat Fašistou, prostě už jenom proto že se stavím proti PseudoHumanitě prosazované Havlem a jemu podobnými, kteří sice vidí ideály, ale už přes ně nedophlédnou do reálného světa.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (tugar) (21.2.2011 16:46) reagovat
@lenka: nic moc proti, ale něco přece. Když si to po sobě přečteš když ti trochu vychladne hlava, tak NIKO ma pravdu, vetšina tvych argmentu opravdu spociva v opakování ožehavých otázeka a napadání druhých. Podle mě LK ani nemyslela že ženy ne nedostanou na úroven mužů, ale spíš to že se nedá dát ženská=chlap. Jsme prostě fyzicky odlišní a tim nemyslim, jenom pohlavní orgány.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:45) reagovat
LK - lidi s IQ 80 ze zaprděnejch hospod nepovažuji za reprezentativni vzorek dnešní populace. možná tak na vesnici, kde se běžně šukaj ovce... tam není morálka žádná.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:44) reagovat
@Rask: challenge accepted :)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:43) reagovat
LOL a LOL a LOL ... tahle konverzace je naprosto bezpredmetna a me prave konci pracovni doba takze adios neamigos :)) skvele sem se pobavila v jinak rutini praci... akorat tvuj predpoklad ze sedim doma na prdeli je mylny....ja sedim na prdeli u piva a kecam s chlapama v petkovy hospode, kam tvuj namysleny sosanek a opravdovy lide nechodi....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (Rask) (21.2.2011 16:38) reagovat
ste uplne smiesni ze to tu riesite, toto uz vedeli stari Rimania ze zena patri do kuchyne, a pokial viem je to aj filozfia internetovej komunity, takze zenske go and make us sandwiches :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:33) reagovat
LK - opet mi cpes svoji vizi stesti a naplnenyho zivota, ubohy. Ze neznas zadny zeny opravarky a muze co jsou s detmi na matersky je zrejme vina toho, ze jsi cely dny zavrena doma s prdeli u sporaku a nebavis se s opravdovymi lidmi. Jinak bys musela vedet, ze kazdy clovek je jiny a ze ne kazdy chlap se vrta v autech a pojistkach.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:29) reagovat
a uz sme zase u toho ze pokud chces chlapa kterej ma koule uvaris a uklidis atd...a nebo budes karieristka naprosto sobestacna a zustanes sama, bez deti, bez radosti, jenom s prachama narvanyma ve chrtanu....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (Ijacek) (21.2.2011 16:28) reagovat
LK & Lenka: ja bych rekl, ze jste kravy obe a ani do toho nemusim tahat barvu vasi kuze. :D

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:26) reagovat
)...a nebo si na to samozdrejme vydelej - tuhle moznost mame vsichni ale to nic nezmeni na tom ze chlap je rad kdyz se o nej zenska postara a zenska je rada ze nemusi volat opravare pokazdy kdyz se neco doma rozbije....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:26) reagovat
hehehe ja se fakt bavim - bavime se o rovnopravnosti zen nebo muzu? a co do toho pletes moje deti?....jasne ze bych zenskou "prikovala" k plotne, stejne tak jako chlapa "prikovam" k oprave topeni (cehokoliv).a nebo ty si naprosto sobestacna? vsadim se ze ani nevis kde mas pojistky a kdyz nahodou vypadnou cekas 2 dny nez se objevi nejaky muz a nahodi ti je zpatky (ostatne jak drtiva vetsina zen

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:12) reagovat
Urážet vám je pěkně, ty vaše předsudky jsou tu nádherně vidět v plný síle, v to jsem doufala. V podstatě jde o to, že zatímco ty bys ráda někoho omezovala a snažila se jim dát metaforické řetězy k plotně, já jim dávám na výběr - buď to, anebo *cokoliv* jiného. Chudáci tvoje děti, od tebe by se syn nedočkal podpory, kdyby ho bavilo víc tančit balet než hrát fotbal.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:07) reagovat
a NIKO předložil nejdůležitější myšlenku dneška - a to že si zamindrákovaná kráva nejspíš "tmavšího" původu ;)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 16:07) reagovat
hehehe ja doma nikoho nemam ale pro me je to jenom momentalni stav - ty? ty doma nebudes mit nikdy nikoho....a keci to veru nejsou - je rozdil chtit rovnopravnost a nebo partnera kterej te bude jako sobe rovnou brat...ja osobne sem pro to druhy...a o tom co kdo komu cpe se nema ani cenu vyjadrovat - jak uz sem rikala zamet si nejdriv pred svym prahem....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:03) reagovat
NlKO - když nemáš žádný argument, tak mlč. Ty si tady jediný, co nepředkládá žádnou myšlenku, pouze urážky.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 16:02) reagovat
LK - to jsou všechno jenom kecy. Že jsi doma pod pantoflem neznamená, že to chtějí ostatní. Já jsem ráda, že ti to vyhovuje a nic proti tomu nemám (jinak bych nemusela být na světě), ale nesnaž se to cpát ostatním, kteří mají vyšší ambice než být jenom dojný krávy.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (NlKORP (21.2.2011 16:00) reagovat
Tyjo, uzivateli lenka, uvedomujes si, ze jedina Tvoje argumentace spociva ve zminovani ozehavejch terminu a udalosti a systematicky urazeni cloveka, s kterym se dohadujes? Ted jsem si procetl uplne celou diskusi a nechci se vyjadrovat k tematu, ale ke zpusobu diskuze. To je hruza. Z toho, co tu pises si ja o Tobe myslim, ze jses tlusta zrzava cernoska zidovskeho puvodu s Paroubkovskym zpusobem vyjadrovani... bez urazky a bez predsudku... (mozna trosku ty urazky jo 8-) )

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 15:57) reagovat
hehe pises ze ja nesnesu individualitu a pritom nemuzes prenyst pres srdce ze ja to proste vidim jinak nez ty, takze si nejdriv zamet pred svym prahem a pak prijd...a ja se vubec nenudim, spis naopak - prave ted se vysostne bavim ;) bavim se nad tim jak se feministky urputne snazi byt rovni muzum a pritom jim nikdy nedojde ze to je proste nerealny nemozny neuskutecnitelny atd. a diky bohu za to!

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 15:46) reagovat
LK . pleteš se - každý ČLOVĚK je na světě z cela odlišných důvodů. Ale podle posledního příspěvku vidím, že máš problém s předsudky a nesneseš individualitu. To musí být nudný život, dělat jenom to, co chtějí ostatní :-( Mimochodem, každá rasa je na světě taky z jinýho důvodu? Jedni slouží, druzí vládnou?

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 15:41) reagovat
souhlas ze nikdo neprinuti zenu mit dite pokud nechce...stejne tak jako me nikdo neprinuti nemyslet si ze zenska ma proste deti mit....mimochodem ja sem taky zena a feministicky hnuti mi prijde jako jedna velka kupa zamindrakovanejch zenskej, bezdetnejch (proto taky razi nazor ze to je v poradku), bez chlapa s komplexem menecenosti a touhou "vyzdvihnout" zeny na stejnou pozici jako muze...ale uz si neuvedomujete ze kazde pohlavi je na svete ze zcela odlisnych duvodu...

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (FaraiRP (21.2.2011 15:34) reagovat
no to koukám, tři děti vtipně zapózují na fotce a vypadá to na konec světa, nechcete do toho ještě zahrnout teorii chaosu, Ježíše a dinosaury, jen aby jste to měli komplet...

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 15:30) reagovat
ty to hlavně ani po někom chtít nemůžeš - a to jenom díky feministickýmu hnutí. Tvoje zastaralý myšlení bylo před sto lety masivně rozšířený stejně jako otroctví před tři sta lety; v obou případech jsme si svá práva vybojovali. Takže o čem ty mluvíš je naštěstí minulost. V přinucení ženy vychovávat nechtěné dítě rozhodně budoucnost nevidím. Ať se svobodně realizuje jinde, nikdo nemá právo po ní chtít opak.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 15:24) reagovat
jasne ale ja za nikym nestojim s pistoli u hlavy a nerikam plod deti a v tom je ten zakladni rozdil - vyjadruji jen svuj svobodny nazor nikoho do toho nenutim a ani to nemam v umyslu....a nedokazu si predstavit dulezitejsi vec pro preziti lidstva nez deti aneb deti jsou nase budoucnost...a vyssi smysl byti...ty ho znas? ja teda ne a proto razim nazor mnozit se a mnozit se dokavad nezplodime nekoho kdo na to prijde :)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 15:11) reagovat
LK - v obou případech omezuješ jejich osobní svobodu, jenom protože TY chceš. A je jedno, jak si to omlouváš - ty povinnost žen rodit děti považuješ za důležitou pro přežití lidstva, že? Nebo určitě něco s rádobyvyšším smyslem. Jak nacisti, tak otrokáři to taky dělali pro dobro lidstva... Nacisti pro vyčištění genofondu, otrokáři dokonce pro dobro otroků. Proto říkám, že jsi na stejný úrovni jako oni, nezajímá tě totiž, co chtějí ONI (resp. ony).

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 15:01) reagovat
ted si me pobavila asi nejvic - princip je stejny? jasne ono je vlastne jedno jestli vyvrazdis x milionu lidi nebo jestli chces aby se lidi mnozili ..nicmene souhlasim ze pitomy nazory (respk pitomy lidi) je to nejnebezpecnejsi

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 14:49) reagovat
LK - princip je stejný - alespoň na tom vidíš, jak mohou být pitomé názory nebezpečný.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 14:45) reagovat
Lenka: nikoho k nicemu nenutim, jenom vyjadruju svuj nazor nad tim co by melo byt naplni muze a zeny, pokud s tim nesouhlasis tvoje vec...ale srovnavat rozeni deti s holokaustem je i na me trochu moc.....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 14:29) reagovat
LK - a kdo si myslíš že jseš (teda kromě internetovýho hrdiny)., že rozhoduješ o náplni života ostatních? Co děláš je, že určitý skupině obyvatel NUTÍŠ (= nedáváš jim svobodnou volbu) SVOJI představu ideálního světa. To už v historii bylo několikrát - otroci, holokaust, odpírání volebního práva ženám - lidi jako ty jsou na řadě, jste mentálně zastaralí.

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (xx127) (21.2.2011 14:24) reagovat
takovýdle kokoti a myslitelé to všecko kurví naultimum, místo zavádění feminismu a šovinismu si zkuste zavést mozek do vod logického uvažování a selského rozumu .... Zaměstnan vola je horší než toho kdo to umí a udělá .. ať je to baba nebo chlap .. .a aby ho nikdo nepřetáhl tak ho taky tak zaplatit ... 99% lidí to nedělá a svět jde do prdele ...

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 14:21) reagovat
hahahahaha...no tak pro zacatek, pokud je nekdo trvale nezamestnany neexistuje proto zadny duvod - snad jedine ze je postizeny/invalida apod. v jinem pripade je to proste neschopa ktery je liny a chce aby ho nekdo po cely jeho bidny a zbytecny zivot zivil....pokud zena nechce deti (pokud je mit nemuze je to samozdrejme neco jineho) nenaplni tim svuj udel a zije tak take zbytecne....a presne tito zbytecni lide zabiraji prostor nam se snahou se nejak realizovat, pokrocit, vyvynout se....

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (lenka) (21.2.2011 14:16) reagovat
LK co mi to připomína? aha, už vím - "černoch co nepracuje na plantáži neplní své občanské povinnosti a nelze ho považovat za plnohodnotného občana" - tak nějak? Je úplně jedno, co ty jak posuzuješ, protože existuje milion možností proč je ten muž nezaměstnaný, stejně jako proč žena nemá děti (třeba je mít ani nemůže - šel bys za ní a vykládal jí, jak není úplnou ženou? určitě by ji to potěšilo, hulváte)

Obrázek 'emancipace v praxi' Obrázek 'emancipace v praxi' (LKRP (21.2.2011 14:11) reagovat
beru to z ciste zivocisnyho hlediska a proste si myslim ze naplni zeny je dat zivot detem a naplni muze je zajistit vsechno okolo aby dite prezilo....@lenka: - pokud zena nechce deti neni podle me zenou uplnou....a pokud je muz 20 let nezamestnany je to podle me uplne neschopne hovado...heh ten si muze najit tu bezdetnou manazerku a bude jim spolu dobre :)

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...