VipShow  |  ČasProBydlení  |  MotorGuru  |  TechSvět  |  MyMuži  |  Pravda24  |  ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Padesátčtyři:
   

Strana 1/2. 1 2 následující

Odebírat

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Majka) (29.11.2023 19:35) reagovat
Tento portál již bohužel nějakou dobu nefunguje. Aktuální slevy lze hledat na https://slevovykupon.net/

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (PlatanRP (3.10.2022 21:41) reagovat
a je to jeste horsi , vsude samy buzerantko B-)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (SoukynátorRP (7.3.2011 21:52) reagovat
[odkaz]

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (G&Y) (6.3.2011 8:48) reagovat
Erinqo: Owned B-) Líp bych to neřekl

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:57) reagovat
Zgig: souhasit s tím můžeš, jestli Tě za souhlasnou větu někdo odsoudí, tak to já si můžu rovnou dojet na staromák postavit hranici, aby mě měli kde upálit B-)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (zgig ) (6.3.2011 1:52) reagovat
ty bláho vy mě tu tedka všichni sjedete jak psa už to vidím :D

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (zgig ) (6.3.2011 1:20) reagovat
....souhlas a to prosím jsem heterák :D

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:17) reagovat
Part I.: Sorry, ale někteří z vás jste pí*e, až rozum zůstává stát. Tak třeba já jsem buzík. Podle vás nechutný, odporný buzík, který si chce vzít šatičky a jít se oddat na radnici s růžovým podvazkem na levé nožce. Hovno! Vedu plnohodnotný život, jsem trochu workoholik, odvádím do státní kasy peněz, že se mi chce grcat.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:17) reagovat
Part II.: Živím tím socky, které doma sedí na podpoře, bez ohledu na sexuální orientaci (vesměs heteráky, bo jich je více a buzny mají ve zvyku se nechat živit bohatým chlapem, než pracákem a sockou) a stěžuju si někde? Stěžuju si na to, že až si jednou najdu partnera, tak mě budou brát jako kdejakého kamaráda, když se mu nedejbože něco stane a já se budu chtít o jeho stavu dozvědět?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:16) reagovat
Part III.: Tady kurva nejde pánové o to, kdo komu co strká a kam. Všem nám by mělo být hovno do toho, co kdo dělá, když za sebou zavře dveře od ložnice. A jestli tím, že jsem buzna, jsem pro někoho zmetek od výroby, který se "pokazil" v prenatálním období, tak ten člověk je pro mě chudák …

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:16) reagovat
Part IV.: Li: "Naopak, vědecké průzkumy ukazují že homopáry mají větší pravděpodobnost vychovat homoděti" Tak jestli tvrdíš tohle, tak já se hluboce omlouvám Tvým rodičům, že je tak nazvu, ale dle všeho Tebe vychovávají dvě píče ze středověku. Znám dva homo páry, které vychovávají děti a netuším proč zrovna z těchto dvou jsou heterosexuálové ... :)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Erinqo) (6.3.2011 1:16) reagovat
Part V.: Sorry panstvo za ten výlev tady, ale zrovna jsem si zlomil nehet, tak jsem se tak příšerně nasral, že jsem si musel vyblít svou zlost zde.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (FourtytwoRP (6.3.2011 1:13) reagovat
Z hlediska evoluce je homosexualita vada. Ono každá drobnost, která zdržuje vývoj, je z pohledu evoluce toto všechno vada. Bohužel, vzhledem k tomu, že jsme ovšem jedinci a každý si sám sebe uvědomuje, nezbývá nám, než všechno zachraňování a toleranci podporovat. Z pohledu evoluce vidím homosexualitu jako chybu. Z hlediska osobního je mi to jedno. Btw, podporuju homosexualitu hlavně v číně a arabských zemích. Někde je potřeba zpomalit porodnost.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (6.3.2011 0:12) reagovat
Každopadně ja du spat, mažu záložku a děkuju za slušnou diskuzi/flame... :) dobrou noc :)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (6.3.2011 0:11) reagovat
Protože to vylepšení podmínek pro dítě není rozhodně jednoznačné. A tu sme zase v tom začarovanem kruhu. Budem si navzájem nadhazovat studie, zda to ma či nemá vliv na vyvoj a psychiku ditěte, ruzne statistiky, neprukazne dukazy atp. Protože když se nedokážou shodnout vědci na celém světě, pochybuju že my dva ano. Faktem je, že žadne prukazne ANO nebo NE nikdo zatim neřekl, bo jde částečně i o filozofický názor, ten asi sjednotit ani není možné.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (6.3.2011 0:00) reagovat
Li: Mě jde jen o to, že (nejen) české dětské domovy jsou přeplněny dětmi. Proč tedy nepovolit adopci (třeba i s přislíbením podílu prarodičů na výchově). Tak či tak jde o vylepšení podmínek pro dítě i pro případné adoptivní rodiče.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 23:45) reagovat
mrkev, ty ve všech uvedenych případech srovnáváš dva extrémy a snažíš se prosadit menší zlo jenže nejde o to jestli je lepší to či ono, jde o to zvolit cestu nulového odporu, občas prostě potřeba většiny převáží potřebu menšiny... jinak na tu otazku bych odpověděl,pro mě by bylo horší mít dva tatínky než být z děcáku než mít dvě maminky než mít dva opravdu hodně bohaté tatínky ^^

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 23:22) reagovat
Jinak samozřejmě, že takový výchova ovlivní vnímání toho co je normální, ale otázka je, jestli není horší homofobní výchova. Ohledně psychických problémů, znám dva lidi, kteří měli závažné psychické problémy právě protože byli vychováni v poměrně ortodoxních křesťanských rodinách a ty nepřijaly jejich homosexuální zaměření. Ještě dotaz, co je podle tebe horší, když se ti posmívaji, že jsi z děcáku, nebo že máš dvě mamky?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 23:22) reagovat
Li: Problém je, že octomylka je první živočich u kterého byl zdokumentován kompletní genový fond. U člověka funkci většiny genů neznáme, nebo ji jen tušíme. Navíc i u té octomylky šlo o souhru genů, nikoliv o jediný gen.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Ork) (5.3.2011 23:06) reagovat
Pánové, pánové na to všechno mlze říci jen jediné, 4chan /d

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 23:05) reagovat
Tohle se uplně odklani od puvodni problematiky. Jde mi čistě o to, že u homosexuálů vychovávajících děti je velká pravděpodobnost ovlivnit jejich psychický vývoj (jako u všech jiných párů) daným směrem (dítě se učí co je "normální" a samo se tak chová), navíc mu můžou vzniknout psychické problémy ikdyž je úplně normální (šikana, vyčlenění z kolektivu) a to je fakt, ví to každý kdo má trochu selský rozum a někdy chodil do školy.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 23:05) reagovat
A promiň, zabývat se že nějací živočichové mají nějaké geny... mluvime o lidech nebo octomilkach? Navic ja nikdy netvrdil že jsou to špatní lidé, podivej se co sem napsal v 13:06 abys netvrdil že si protiřečim.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 23:04) reagovat
Ja nikde netvrdim že je to lečitelne. Ale neviděl jsem jedinou vědeckou práci z důveryhodného zdroje, že je ta porucha vrozená. U lidí rozhodně žádný gen objeven nebyl. Je jen spousta různých teorií, které se snaží homosexualitu obhájit. Pokud si dobře pamatuju, jedna byla zaměřena například na nedostatečnou produkci testosteronů a v tom důsledku by vznikla homosexualita už před narozením. To se ale zase jedná o fyziologickou poruchu a byla by snad dokonce i léčitelná.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (webspy) (5.3.2011 22:45) reagovat
A s těmi zoofily a pedofily máš pravdu. Je to deviace (odchylka) -- prostě Gaussovo (normální) rozložení. Většina spadá do normálu, pár procent do úchylek. (Nicméně pedofilie třeba ohrožuje společnost, homosexualita ne.) Většina je standardně hypnabilní, menšina je úplně hypnabilní nebo vůbec. (Ať se furt neomílá ta sexualita.) Tak mě teď napadá -- myslíš, že hypnabilitu lze nějak psychickým vývojem změnit? BTW asi nemáš pár kamarádů gayů co? :-)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (webspy) (5.3.2011 22:44) reagovat
Genetický základ musí být -- je otázka okolností, jestli se projeví (fenotyp). Ten vývoj je spíše takové hledání, objevování "toho, co ve mě je zakořeněné" -- ne vytváření něčeho nového, že budu třeba teplej nebo zoofil. Ani ze deset let ze mě nikdo gaye neudělá :-D

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 22:35) reagovat
Li: Sexuální orientace je vrozená a nezíská se výchovou, na toto téma existuje nespočet vědeckých prací z opravdu důvěryhodných zdrojů. Nejde o léčitelnou psychologickou úchylku, jak tvrdíš a naopak, u některých živočichů byla objevena souhra genů které vedou k takovému chování (např. u octomylky). Zoofilové ani pedofilové nemusí být špatní lidé, po světě jich chodí spousty a většina jednoduše celý život odolává svým pudům.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 22:35) reagovat
Pokud ovšem neodolá, znamená to, že znásilní dítě, nebo zvíře! Nevím, jestli si schopný se domluvit s takovou ovcí na dobrovolném pohlavním styku, asi ne... Jediná věc, která se prokázala je ta, že děti homosexuálů nemají problém si přiznat svou orientaci, ať už je L,G,B, nebo T. To, co ty tvoje "vědecké průzkumy" vůbec neberou v potaz je,...

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 22:34) reagovat
...že 60% takových lidí se v té "normální" společnosti vůbec ke své orientaci nepřizná. Počty zůstávají stejné, jen velká část je svými "normálními rodiči" donucena mít taky "normální rodinu". Kdyby sis přečetl zrovna ten článek, který si tady nahodil, zjistil bys, že LGBT rodiče, podle něj, vychovají LGBT dítě v 8% až 21% (pořádný rozptyl ne? opravdu solidní zpráva), studie uvažuje poměr LGBT lidí ve společnosti mezi 1%-3% !

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 22:33) reagovat
Když ale uvážíš poměr spíše se blížící realitě 9%, na základě stejné studie můžeš tvrdit, že četnost LGBT dětí je v takových rodinách buď pod průměrem, než v těch ostatních, nebo ho až dvakrát převyšuje. Pro příklad: V jistých afrických islámských zemích je za homosexualitu trest smrti. Tamní vůdci se chlubí, že se jim tak podařilo tuto "chorobu" zcela vymýtit, že v jejich zemi žádný homosexuál není. Ale opravdu tam žádní nejsou?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 21:21) reagovat
I v heterosexuální rodině je možné že dojde při výchově k úchylce a dítě se stane homosexuální. Ale v homosexuální rodině je to pro dítě normální a ta šance je mnohonásobně větší. To že je to dáno geneticky si myslí homosexuálové, protože si nejsou vědomi, že by to byla jejich volba. Avšak je to pouze psychologická úchylka. Omlouvat homosexuály že jde o genetiku je jako omlouvat zoofily nebo pedofily.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 21:21) reagovat
Nikde není dokázáno že to je genetické. Nikdy nebyl nalezen gen, který by určoval sexuální orientaci. Ale nikdo netvrdí, že je to otázka volby, že se dá jednoduše rozhodnout jestli jsem gay nebo normální. Jde prostě o psychický vývoj od narození. Často se stává že při prožití intenzivních zážitků třeba i jako mimino je člověk ovlivněn v dospělosti. Týrané děti mají sklony stát se tyrany, zneužívané mají sklony stát se pedofily.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (webspy) (5.3.2011 20:43) reagovat
@Li: Sexualita je dána geneticky, stejně jako barva očí nebo kůže. Homo v hetero nepředěláš, ani hetero v homo B-)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Oo) (5.3.2011 20:27) reagovat
trolling znamena mlit hovna?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (G&Y) (5.3.2011 19:47) reagovat
Sammy: Bez komentáře... Jsme taky lidi =) A pokud trollíš, dostals mě :-P

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Sammy) (5.3.2011 17:50) reagovat
Jo hrozně to tu upada. Multi-kulti, teplouši se tady voděj po městě za ruce a veřejně se líbaj. Dokonce by chteli adoptovat děti. Je mi z toho špatně.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (G&Y) (5.3.2011 16:42) reagovat
Li: Přeju ti, abys byl gay, abys to musel celý život před někým zapírat, aby jsi se pokaždé, když uvidíš kluka a holku jak se líbají, hned cítil o trochu hůř, aby jsi se musel pořád kontrolovat jak se chováš, atd... Kdyby na světě neexistovali takoví buranští ignoranti jako ty, všem by se hned ulevilo. Bohužel, utopie neexistuje.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 15:29) reagovat
Naopak, vědecké průzkumy ukazují že homopáry mají větší pravděpodobnost vychovat homoděti. Vyvracejí to leda pochybné průzkumy zadané hnutími za práva homosexuálů.A jen omezený člověk okamžitě odsoudí článek který se mu nelíbí jen proto, že je z nekomerčního webu. Než aby ses podíval, píše články v širokém spektru a že většinou odkazuje na velmi známé zdroje jako Reuters,Wall Street Journal, Forbes atd... klidně se nech masírovat třeba kravinami z novinek.cz

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 15:06) reagovat
Li: Opravdu mě mrzí, že neumíš číst. Jinak bys pochopil, že se mi nelíbí ani jedna a nevím, proč bych něco takového měl někomu (tím spíš mladé) říkat. 1. To by potom do té školy asi neměl nikdo chodit, nebo by se měly zakázat brýle, malá postava, tlusté děti... 2,3 : Vědecké průzkumy mluví většinou jasně, protiřečí si většinou ty zadané různými církvemi, zvláště v USA

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 15:02) reagovat
Li: Ten web už od pohledu vypadá velmi důvěryhodně. Dělat závěry z takového zdroje může opravdu jen hoooodně duchapřítomný jedinec... :-D Myslím, že to dokazuje tak maximálně pointu o tvé omezenosti...

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 14:59) reagovat
mrkev: 1) ve škole mají děcka tendenci se posmívat za mnohem menší odchylky od průměru... ale měl sem na mysli i to druhé... 2)?3)? ty možná věříš že to tak není, různé vědecké průzkumy tvrdí opak a často si i protiřečí, možná tobě to je jedno, spousta lidem ale ne 4) raději to budu slyšet u svých rodičů nebo říkat mladé v té normální verzi, než v te co sem popsal předtim, ktera se ti očividně líbila víc B-)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 14:48) reagovat
jinak tu je článek první odkaz google co sem našel... http://www.wnd.com/?pageId=100593 - 'Gay' family kids 7 times more likely to be homosexual.... ani sem to nečet, je to 2011 myslim že to dokazuje pointu... 7x... 10% jich je... 7*10=70% což je nedaleko stovky, mnohem víc než poloviční pravděpodobnost...

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 14:48) reagovat
Li: 1. Sorry, ale já jsem v životě nezažil, že by se někdo někomu smál za to, že je z necelé rodiny. 2. viz. 3), to že tomu nevěříš nic nezmění na tom, že to tak je. 4. Ono to zní blbě i když si hrají na rodinu a jeden říká: "tak mámo, vykuř tátovi péro"... Ale to asi doma slýcháš často...

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 14:42) reagovat
mrkev: 1) orly? seš si nějak jisty... 2) nikdo neřika že by z nich byli homo, jde mi o psychický dopad např. na několikaroční děcko z domova, které by do takové rodiny přišlo, nebo o to jak by s nim jednali ostatní 3) nestraš... 4) ta diskuze mi připomíná ten vtip, už nevim jak to bylo, jak si někdo hraje na rodinu a jeden říká "tak táto, vykuř mámě péro"....

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 13:32) reagovat
Li: 1. Před ani ne padesáti lety by se ti děti ve škole posmívali, že máš jen jednoho rodiče, že jsi bastard. Dnes je to normální, že... Stejně tak se neposmíváš židům, nehledě na to, že to mnohdy ani nevíš. 2. Úchylák si sám, nebo podle tebe platí, že se homosexuálové rodí jen v homosexuálních rodinách?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (mrkev) (5.3.2011 13:32) reagovat
3. Existují tisíce homosexuálních párů (v ČR), které vychovávají děti. Jednoduše je totiž mají z minulého manželství, ke kterému je donutila netolerantní společnost a ve kterém byli celý život nešťastní/né. A je dokázáno, že takové děti jsou mnohem méně ovlivněné, než v případě výchovy pouze jedním, nebo žádným rodičem.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Zajko pobehajko) (5.3.2011 13:07) reagovat
Li ... tak potom? kaslat na nich nech sa beru ...

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 13:06) reagovat
Na samotnem faktu že jsou homosexuální... nic....

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (no-XRP (5.3.2011 13:05) reagovat
Li: Skutečně? V některých zemích už to tak funguje a žádné sebevraždy se nekonají, natož 99%. Je ale moc hezký, že na prosazení vlastního názoru, kterej nekoresponduje se skutečností, si klidně vymyslíš i čísla a teorii. Dodává to takový hezký punc věrohodnosti :o)

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Zajko pobehajko) (5.3.2011 13:03) reagovat
Li co ti na homosexualoch vadi?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 12:58) reagovat
Když 9% lidí nevysvětlíš že homosexualita není normální, 91% nevysvětlíš že to normální je.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (TexRP (5.3.2011 12:53) reagovat
klasicky pristup obmedzeneho cloveka. miesto toho, aby si riesil sikanu na skolach alebo deckam od mala vysvetloval, ze na tom nic zle nie je, ked je clovek gay/lesba, radsej zakazes tymto parom adoptovat deti. dufam, ze nikdy nebudes mat potomkov, asi by z nich boli rovnaki obmedzenci ako ty.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 12:39) reagovat
Rask: jenže děckam ve školce nebo na zakladce hovno vysvětlíš, že je možná normální... v každé druhé třídě je nějaký outsider který dostává do tlamy třeba jenom že má brejle, pokud by buzeranti mohli mít děcka, tak by na 99% opravdu spachalo sebevraždu... a sry ale než měnit názor 91% polulace, raději těm 9% zakážu adoptovat děti... ne kvuli tomuý že sou to hovada, ale že by to děcko a) bylo cely život šikanovane b) udělali z něho taky uchylaka

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (RaskRP (5.3.2011 12:34) reagovat
no ak by mal zit v spolocnosti v ktorej ziju sami kokoti ako ty @ Li, tak by ho to asi vazne chudaka dohnalo k samovrazde, rovnako ako zida v nacistickom nemecku

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (Li) (5.3.2011 12:31) reagovat
Rask: ty si uplny debil, ještě chceš aby mohli adoptovat děcka? Jak by mu asi bylo, kdyby měl dva fotry? Nikde by ho nepřijali, ve škole, v praci, v životě... vždy by to byl ten co má fotry dva buzeranty a automaticky byl bran taky jako buzerant.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (TexRP (5.3.2011 12:29) reagovat
rottor: im ide hlavne o tie benefity, ktore so sebou manzelstvo prinasa. teda ked sa ti stane nieco zle, tak tvoj partner moze rozhodovat o tvojej liečbe, nie su az take problemy s dedicstvom atď atď. na ten prsteň a status v obcance sa v dnesnej dobe fakt moze kazdy asi vysrat.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (rottor) (5.3.2011 12:28) reagovat
myslis z tych dani, z ktorych ta aj oni podporuju v tvojom manzelstve ?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (RaskRP (5.3.2011 12:25) reagovat
potom asi ani nechces dotovat bezdetne manzelske pary, a kto vravi ze si homosi nemozu zaobsrat decko nejakym inom sposobom napr. najdu zensku ktora ho vynosi?

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (rottor) (5.3.2011 12:22) reagovat
No nevidim zadny duvod, proc by mel stat podporovat nereprodukcni pary (zena-zena, muz-muz). Nemotat do toho moderni medicinu. O tom jestli stat opravdu podporuje manzelstvi, to uz je na jinou debatu. Kazdopadne jestli dva lidi chteji byt spolu, je mi jedno jake budou mit jmeno, status v obcance, atd.. Ale nechci ze svych dani tyto lidi dotovat.

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (RaskRP (5.3.2011 12:17) reagovat
ja tych ludi chapem,isto take spravanie videli u svojich rodicov ako deti a teraz maju z toho traumu ktoru nevedia prekonat

Obrázek 'gay marriage' Obrázek 'gay marriage' (WoWeRP (5.3.2011 12:13) reagovat
souhlas s Texem..aspon vim ze vetsina lidi tady sou docela dobri homofobove

Strana 1/2. 1 2 následující


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...