ČasProŽeny  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  Pravda24  |  HobbyDeník  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  MyMuži





Přezdívka:
:-) :o)
:-( >-O
;-) :-D
:-P B-)
8-) :-*
:-/ |-)
=) :-O
Zpráva:
 
Dvacetčtyři:
   


Odebírat

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (MemRP (1.4.2015 16:46) reagovat
„(Slava) 1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2.“ Třeba proto, že ve skutečnosti nejel, že (turbodmychadlo zvýší právě objem směsi vzduchu a paliva, takže ten zdvih je pak údaj o ničem). Že dobrzďuješ motorem tě šlechtí, ale to markantní úsporu neudělá (vstřikování při vyřazení moc nežere), je to hlavně důležité z hlediska bezpečnosti. Klíčové pro spotřebu jsou rozjezdy a vždycky optimálně zvolený převodový stupeň pro co nejvyšší účinnost.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (z) (1.5.2011 21:22) reagovat
super navýšení výkonu ... konečně o 5 koní překonali malé japonce, kteří kolem roku 90 nabízeli jen 100k z třináctistovky bez turba nebo 100k z turbolitru. Kdysi jsem měl Daihatsu Charade 87 (993ccm/74kW/826kg) :o)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (RoumenStarsiRP (6.4.2011 15:20) reagovat
@Fantom: LOL LOL LOL

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (FantomRP (28.3.2011 9:50) reagovat
Fabia 1.2 TASI není nejhorší automobil. Už tu byl Škoda Roomster 1.2 HTP ve verzi SPORT. To je teprve maso. Viz [odkaz] .

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mclandRP (27.3.2011 1:10) reagovat
to EL (a ostatním): Nedržte se pořád maximálního výkonu to je jen reklamní trik, protože max. výkon udává jen maximální dosažitelnou rychlost, důležitej je kroutící moment a jeho průběh, ten se velkou mírou podílí na kvalitě zrychlení a spotřeby.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mclandRP (27.3.2011 1:10) reagovat
to LAMAK: Jasně, že záleží na více faktorech, ale nejduležitějším faktorem, kterej udává prakticky charakteristiky motoru je maximální indikovaný tlak ve válci. Který podstatně zvyšuje dmychadlo, vlastně zvýšit výkon u motoru ani nelze jinak, pokud nebudu měnit jeho velikost.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.RP (26.3.2011 11:47) reagovat
Jsem si jistej, že všichni víme o tom, že turbo benzín umí bejt úspornej :) Navíc to jede nádherně :) Už 1.8T člověku učarovala. Původně jsem plánoval koupit koupit 1.8T a překopat na LPG. Neb jakožto student s trošku sportovnějším duchem bych se nedoplatil ;) Nakonec ale po zdravé úvaze vyhrál 1.9 TDI a to i přes to, že jsem do té doby byl všechno, jen ne příznivce dieselů ;) Dynamiku jako 1.8T nenabídne, ale i s těžkou nohou jede za málo ;)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (SlavaRP (26.3.2011 11:40) reagovat
oprava: s dvojkou překročíte limit MIMO obec a pak už tu 6-ku.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (SlavaRP (26.3.2011 11:39) reagovat
S 1,8TSI (160k) jezdím 15km trasu s průměrem 6,5 - 7,8l v závislosti na tom jak spěchám a na tom jestli je -20 nebo +15 °C..Ve městě nikoho nebrzdím a mimo město jedu 110-120km/h. Je ale pravda, že se jízdu snažím předvídat a při dojezdu dobržduji motorem. Při delší trase jedu do 7l. Pokud bych jezdit vyloženě na spotřebu pak se dostanu i pod 6l ale to už je nezdravé pro motor i srdce. Sportovní jízdu si moc neužiju, s dvojku překročíte limit v obci a můžete řatit 6ku.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (LamakRP (26.3.2011 10:41) reagovat
mcland: plácáš nesmysly. Záleží na více faktorech něž jen přeplňování. Důkazem tomu může být koncernový motor 1,8 20V, který zrovna v octávii žral o cca litr víc a neměl ten zátah, jako jeho varianta s turbem (základem to byly v zásadě stejné motory) Každý by si měl uvědomit, kde se s autem bude nejčastěji pohybovat. Na častý cesty po dálnici si 1,2 TSI koupí jen pomatenec.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (LamakRP (26.3.2011 10:39) reagovat
Shodou okolností mám Octavii 1,8 po policajtech. Mimo město jezdím tak 6-7 a to rozhodně nejsem žádná brzda provozu, předjedu v klidku kdykoli potřebuju, jen prostě nejezdím jako dement brzda-plyn, ale snažím se předvídat a jezdit plynule. Ve městě jezdím za 8-10 litrů, podle toho, jak moc spěchám a jak hustej je provoz. Když si chci zařádit tak je to těch 12-13, ale to už jedu opravdu na krev a na hranici možností podvozku.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Cwalda) (26.3.2011 10:27) reagovat
Když si místo 1.2 TSI koupím něco s 1.8 atmosférou, tak budu jezdit se stejnou spotřebou. Jako v té fabii to ještě teoreticky může mít význam pro lidi co z toho vyhážou tři sedačky :-D ale v tom superbu to bude fakt komedie.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (EL) (26.3.2011 2:33) reagovat
Tady se zase sešlo odborníků... jistě, že 77 kW nebude žádný trhač asfaltu, ale pro normální ježdění je to dostatečný motor. Dostat to nad 10 litrů v průměru znamená jezdit jako dobytek bez špetky citu pro auto, notabene ve Fabii. Totéž platí pro tu 1.8 - dokážu si představit, že čistě po městě si to 10 litrů vezme, zvlášť při poskakování v zácpách, ale spotřeba kolem 8 litrů je reálná, aniž by člověk byl brzda provozu...

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (SlavaRP (25.3.2011 21:53) reagovat
1,2 TSI dávají i do oktávek a kdo se s tím svezl po městě nevěří že jel s obsahem 1,2. Samozřejmě při rychlosti 90km/h už výkonovou rezervu mít nebudete. Motor 1,8 tsi je přímo od audi a mají už léta policajti v oktávkách, kromě spotřeby 12l/100 si na nic nestěžují. Dokonce i někteří taxikáři si ho oblíbili. S 1,8 TSI se dá jezdit za 7,5l když jezdíte rozumě. Spotřebu 12-20l když jezdíte jen krátké trasy po městě a využíváte zátah motoru. =)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.RP (25.3.2011 19:26) reagovat
:D Jo, tak to potom jo :D

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (MSA2RP (25.3.2011 19:21) reagovat
Ale vy jste to jméno nepochopili, tahle edice se jmenuje Monte Carlo, protože s ní máš stejnou šanci na výhru asi jako když vlezeš do kasína v Monte Carlu... :o)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (M.I.R.RP (25.3.2011 18:45) reagovat
1.2 TSI jede náhodou vcelku hezky. Do běžného auta jak dělaný ;) Plochá křivka točivého momentu. Umí se to hejbat. A Monte Carlo bych určitě nenazval sportovním autem ;) Možná tak snahou o sportovní vzhled, kterej se vůbec, ale vůbec nevyvedl :) Co se týče samotného motoru, tak uvidíme až časem, jak je a kolik vydrží. Zatím nemám zrovna optimistický zkazky o FSI motorech, takže si nedělám moc nadějí, že to bude moct nalítat statisíce kilometrů ;)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mclandRP (25.3.2011 18:44) reagovat
Tak se nedivte, té spotřebě. Jinak všechny novodobá auta jsou těžká, poděkujme NCAPu a bezpečnosti provozu všeobecně a jistého komfortu při jízdě se to také týká. souhlasím, že Honda 800 byla lehká, ale jako všichni japonci nedávných dob končili dost škaredě.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mclandRP (25.3.2011 18:41) reagovat
Tipický výsledek tzv. "downsizingu". U zážehového motoru máte vždy daný poměr paliva a vzduchu (kvuli lambda sondě), díky přeplňování ale nasajete více vzduchu tj. i více paliva, odtud plyne tak velká spotřeba, stejná jako třeba dejme tomu u motoru 1,8, ale výhodou tak malého motoru je, že má díky své velikosti malé ztráty, hlavně ty tepelné, takže by se dalo říci, že tento motor bude účinnější.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (Vasyl) (25.3.2011 18:33) reagovat
On by problém nebyl v nízkoobjemovém motoru. Dle mého je problém, že to dávají do tak těžkého "auta". Když na to příjde, Honda dávala v 60. letech motory o objemu 800ccm o podobném výkonu do aut, které měly 600kilo. Viz. Honda 800.:)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (rominRP (25.3.2011 18:26) reagovat
Kostkac: chceš nechceš za 10 let nic jinýho nebude, kromě aut na baterky.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (vOn) (25.3.2011 18:20) reagovat
ked budes jazdit nadalej ako prasa tak aj 20 :))

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (KostkacRP (25.3.2011 17:32) reagovat
A bude to jezdit za 10 litrů v normálním provozu, dekuji nechci. B-)

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mcRP (25.3.2011 17:24) reagovat
1.2 TSI se dělá v obou variantách, 77kW na takovej obsah je navíc i docela dobrej výsledek, to ale nemění nic na tom, že to auto je pomalý a nejede a je úplná kravina prodávat ho jako auto se sportovní duší. I blbý starý Fordy maj 150KW V6 a není na tom jediná samolepka "turbo", "rs", ani podobná ptákovina.

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (KidRP (25.3.2011 17:18) reagovat
řek bych 1.2TSI 63kW a vedle ten samej se 77kW? Chyba webmastera no, to je toho. :-/

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (mclandRP (25.3.2011 17:12) reagovat
nechápu to pointu vtipu, zřejmě se to někomu zdá slabé, zvykejte si budoucnost motorizmu je v takovejhle motorech

Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' Obrázek 'monte carlo 1 2 tsi' (RoumenR (25.3.2011 17:09) reagovat
1.2 TSI je dobrej motor.