další kurvítko
(Zen:) RP (4.12.2023 12:31)
|
No jasně, motor v kole. A co neodpružená hmota, eksperti? |
|
další kurvítko
(fantomas_) (3.12.2023 19:16)
|
hlavne elektromotory by v kolesach byt mohli... |
|
další kurvítko
(pan_Jaroslav_Crha_guru_IT) RP (2.12.2023 20:56)
|
proboha proč není motor v kole? |
|
další kurvítko
(Xask) (2.12.2023 17:36)
|
Chci vidět co se stane, když se to hryzne na dálnici.... |
|
další kurvítko
(Modus) RP (2.12.2023 13:03)
|
inženýři si stále lámou hlavu, jak nejvíce snížit neodpruženou hmotu na vozidlech - majitelé při rozhodování, zda si tam dá 20-tky, nebo 21-ctky? ...a pak ještě toto |
|
další kurvítko
(Jimmyx) (2.12.2023 7:25)
|
Neodpružené hmoty. 2x ročně přehazuji kola na Fabii 1. generace a aktuální Corolle. Zatímco kola na Fábii vynáším ze sklepa po dvou, kola na Corollu vynáším po jednom, protože váží skoro 2x tolik ! Současná móda stále větších kol jde zcela proti fyzice. Na druhou stranu ta Fábia co má lehčí a tedy teoreticky lepší kola je subjektivně mnohem větší "kostitřas" či spíše "uskákaná koza" oproti té Corolle, takže ono záleží i na naladění zbytku auta. |
|
další kurvítko
(MSG) RP (2.12.2023 0:50)
|
skoro také dobré, ako Lohner-Porsche, akurát, že meškajú storočie |
|
další kurvítko
(Stilggg) (2.12.2023 0:24)
|
A dal...
- Dalsi zamerne ignoruji ze spoustu mista v ICE / EV zabiraji i jine veci nez drive train. Chladice, nabijecky, HVAC (a u EV elektromotor pro pohon). Takze to ze odstranis drivetrain neznamena zcela volne misto.
- To soukoli v kole nahrazuje (redukcni) prevodovku... planuji to cele naplnit olejem? Vazelina na tohle fakt nebude vhodna ...
- A v neposledni rade - neodpruzena hmotnost. Ano sice to uz zaznelo jako prvni bod, ale je to natolik zasadni, ze jsem si ho dovolil uvest dvakrat. |
|
další kurvítko
(Stilggg) (2.12.2023 0:22)
|
Uz to tu zaznelo... je to cypovina.
- Neodpruzena hmotnost|
- Predni kola se nehybou pouze v rovine nahoru dolu ale i otaci
- Jsou to marketingovy sraci, kteri uplne neumerne "zmensili" ty elektromotory k tomu aby vyzdvyhli to kolik se tim "ziska" mista. Staci se podivat jak realne je velkej Teslackej motor... a i kdyz bude polovicni, protoze pro kazdy kolo bude samotnej, tak logicky bude minimalne polovicni. Oni tam dali tak 6KW moturky. Ok mozna 10-12
- Ignoruji ze dalsi misto zabiraji |
|
další kurvítko
(hehehe) (1.12.2023 21:51)
|
presne - neodpružené hmoty, problémy s umiestnení brzdy... Ale ako honeypot na blbých investorov výborné. |
|
další kurvítko
(JT) (1.12.2023 21:32)
|
Takovy krasny failure point, zvlaste ori provozu mimo laborator navic ty neodpruzene hmoty jsou mmmmmm |
|
další kurvítko
(watcher) RP (1.12.2023 20:03)
|
[odkaz] |
|
další kurvítko
(kdosi) (1.12.2023 19:13)
|
Nevie... Krom toho to přidává na neodpružený hmotnosti s tim že homokineťáku se u kol nezbaví. Myslim, že tohle objev ameriky nebude. Nevim jestli u nich někdo přemýšlel o tom kolik pohybů kolo dělá... Vyklápění s pohybem nahoru a dolu, aby drželo plochu gumy na silnici, všechen pohyb v rámci pružnosti silentbloků... |
|
další kurvítko
(Rudolf21) (1.12.2023 18:55)
|
ako to vie zatacat do zakruty? |
|