ByznysDeník  |  HobbyDeník  |  VipShow  |  ČasProBydlení  |  NeposlušnéTlapky  |  TechSvět  |  MotorGuru  |  MyMuži  |  ČasProŽeny  |  Pravda24



You-say-God-says 06.03.2014 
Obrázek You-say-God-says
101 woke dalmatincu HledejSmudlo Scientific-name--poison Z symbol ma v rusku tradici HolkyKrucipisekZase TonyAndI
Komentáře (94) Komentovat Nezobrazovat

You-say-God-says.jpg (Dr.Str.RP (11.7.2019 13:56)
Tohle je největší sbírka citátů vytržených z kontextu, jakou jsem kdy viděl.

You-say-God-says.jpg (kapiláraRP (11.3.2014 17:27)
tak to trošku upřesním. i pilulka "po" je antikoncepce. zabrání uhnízdění. pokud žena prošvihne dobu hnízdění a "opravdovsky otěhotní", i přes užití nepotratí a dítě donosí. to stejné nitroděložní tělíska (zvyšují vazkost hlenu, brání hnízdění) atd. ty pravé potratové pilulky se u nás neprodávají. takže jediný potrat je... klasický potrat.

You-say-God-says.jpg (DavczaRP (11.3.2014 17:07)
Hmmm, tak kromě těch "the morning after" (ty ani nevím co vlastně přesně dělají) např. děložní tělíska s uvolňováním hormonů (brání uhnízdění oplodněného vajíčka), nijak zvlášť se v tom nevyznám, takže opravy uvítám

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 17:06)
@kapilára Máš pravdu, že tzv. "pilulka po" technicky není antikoncepce.

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 17:03)
@Davcza Máš pravdu, že většina mých příkladů vychází z římskokatolické církve. Jde taky o tu nejpočetnější církev, co jde nejvíc slyšet. Samozřejmě mám ponětí o odnožích, které jsou mi, minimálně když vypustím víru, bližší (např. evengelíci). Měl jsem tedy spíš napsat, že ty problémy pramení z doktrín většiny křesťanských církví? Asi by to bylo přesnější... K poznámce o potratech radši nic, to bychom tady strávili týden...

You-say-God-says.jpg (kapiláraRP (11.3.2014 16:58)
které antikoncepce ničí až plod?

You-say-God-says.jpg (DavczaRP (11.3.2014 16:55)
Antikoncepci není proč zakazovat (veliký problém mám ale s těmi, které ničí až plod), což je ale na ještě delší diskuzi než tahle. Pokud tak někdo bude činit, opravdu to bude mít přesně opačný výsledek.

You-say-God-says.jpg (DavczaRP (11.3.2014 16:51)
Z celé této diskuze mám dojem, že si pod křesťanstvím, potažmo "církví" představuješ nutně tu římskokatolickou. Tyto příklady, co jsi použil, jsou myslím spojeny přímo s ní, no a nedivím se, že pak viníš křesťanství. Já za tuhle devalvaci všeho co je s vírou spojené viním katolíky běžně, tohle není výjimka. Pokud bych se jako nevěřící dozvěděl (protože bych znal jen největší církev v evropě), že pánbíčkáři říkají že antikoncepce je zlo, tak bych si šel velice rychle nalepit na auto něco o hrdém ateistovi.

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 16:36)
@Davcza A to je právě ten omyl... Napsal jsi správě, že jde o "sexuálně nezodpovědné chování," které "bylo a bude, to je prostě lidskou přirozeností". Lidi to dělat nepřestanou. Když jim pak na základě "víry" zakážeš antikoncepci, jednoduše to vede k nárůstu těhotenství mladistvých. Stejně jako prohibice vede k nárůstu zneužívání alkoholu, má křesťanství přímý podíl i na tomto problému (opět, stačí srovnat statistiku). A nenazval bych to selháním jedn., jde o zanedbávání tab. témat ze strany rodičů.

You-say-God-says.jpg (DavczaRP (11.3.2014 16:10)
Dětská těhotenství, třebaže můžou souviset s tabuizováním sexu, rozhodně nesouvisí s křesťanstvím. Bible pokrývá tohle téma nemalou měrou a opět platí neutronem dříve zmíněné: Kdyby se lidé podle těchto přikázání chovali, nemáme co řešit. To že tu sexuálně nezodpovědné chování bylo a bude, to je prostě lidskou přirozeností. Jde ale vždy o selhání jednotlivců, popřípadě jejich rodičů, nemůžeš za to vinit křesťanství - žádná normální církev nenavádí k zatajování těchto informací před mládeží

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 13:58)
...4. Jen samolibý blbeček by napsal takovou hloupost, jaká se ti teď povedla (tady na tu 3) kašlu). Ano, skutečně jsem věřil, skutečně jsem byl křesťanem; tohle nemůžeš popřít, hlupáčku. 5. NE. Když si ale srovnáš kriminalitu, vedou státy s největším podílem křesťanů (bílých!),jako třeba Texas.Alespoň si NEVYMÝŠLEJ.Potraty v polsku se dělají nelegálně a častěji než v ateistickém česku...Dětská těhotenství přímo navazují na špatnu (žádnou) sexuální výchovu.Křesťanství! 5b. Pokud úspěšně znamená mylně, ok...

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 13:48)
@neutron 1. Nejde mluvit o slovíčkaření, když ta změna totálně mění význam. Křesťanský Bůh je amorální a zvrácený. Bible je však pouze logický produkt (výtvor) věřících. 2. Pokud pochopení textu nazýváš zkresleným a ovlivněným, tak asi ano. Ostatně nebyl si schopný nic z toho vyvrátit... 3. Kdybych na tebe cíleně útočil, vypadá to jinak... To si spíš sugeruješ ty sám... 4. NEZNAMENÁ! Tohle je z tvé strany docela slušný podraz. Jak můžeš hodnotit intenzitu cizí víry?

You-say-God-says.jpg (neutron) (11.3.2014 12:42)
2mrkev: 3. Opět tvoje pravda o které si sám sebe přesvědčil, ačkoli si prostě cíleně útočil. 4. Ty nevidíš jak to zní směšně, to znamená že nikdy nebyli skutečnými křesťany, vždy byli ateisty jen s křesťasnkými kořeny. Nikdy skutečně nevěřili. 5. Ohromná kriminalita v USA je způsobena tzv. negroidní rasou, křesťanství s tím nemá nic společného, jak by taky mohlo. A jasně v Polsku kde jsou potraty zakázány, protože je antikoncepce tabu? Křesťanství! 5. O tom se dá s úspěchem pochybovat. 6. Tímto se loučím.

You-say-God-says.jpg (neutron) (11.3.2014 12:24)
2mrkev: 1. Čisté slovíčkaření z tvé strany. V konečném důsledku hodnotíš celek a B*ha jako amorálního. Tím srovnáním s MK si pak jen protiřečíš, protože to že jsou tam amorální věci z něj dělá amorlní knihu jako celek, nikoli naopak. 2.Máš svůj zkreslený a ovlivněný pohled, nikoli tvé vlastní myšlenky. Já ostatně nikdy netvrdil že jsem římskej katolík. Názor na víru, ano můžu si pěkně dlouze na nějaké téma s knězem či hromadou věřících zadiskutovat, ale nemám potřebu. Prozatím je mi vše víceméně jasné.

You-say-God-says.jpg (mrkevRP (11.3.2014 3:06)
4. Na tom není nic trapného. Naopak většina ateistů z křesťanských rodin to má úplně stejně... 5. Nejde o kriminalitu hispánců, stačí srovnat státy. Pokud porovnáš ty s větším počtem křesťanů (tam je dokonce hispánců nejméně, navíc se nepočítají), jasně vedou - a stejně tak tomu je ve všem ostatním... Potraty se pak neberou u štětek, jak sis vymyslel, ale v křesťanských rodinách (kde taky bývá antikoncepce tabu). Jde o logický důsledek s přímou návazností. 5b. Naopak, dokonce jsem pár log. olympiád vyhrál..

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...