Tesla se slevou  |  Portrétní focení  |  VPS  |  Webhosting  |  Domény  |  Dárek od Slona



ano prdel 20.05.2025 
Obrázek ano prdel
xyz-rekord kdo nemel tatu ani mamu v KSC ma dnes kulovy uzij si to Whale watching ruska nemocnica mala chajda nejde v Rusku
Komentáře (35) Komentovat Nezobrazovat

ano_prdel.jpg (FilipesRP (22.5.2025 21:20)
Když řeknou, že letí spolu, tak to projde. Mě prošel kufr 30kg, když jsem letěl s dcerou...

ano_prdel.jpg (NikdySeNezaregistrujiRP (22.5.2025 12:01)
@meh1234: A vítězem o největší píčovinu diskuze se stává...virbl... meh1234! Gratulujeme. Přiletět do cizí země a strávit půl den nebo den tím, že budu shánět správné boty a oblečení, místo abych si je přivezl v kufru, je kravina roku.

ano_prdel.jpg (wd43) (22.5.2025 7:00)
Tak kdyby clovek sebou tahal jen obleceni tak to tolik nevazi, ale ja mam jeste naradi a spoustu picovin do prace. Ve skutecnosti litam jen kdyz uz mam na miste dodavku s vecma, protoze jinak moje celkova vybava se vazi v tunach :-)

ano_prdel.jpg (meh1234) (21.5.2025 22:32)
Krosna 27kg? Dobrej strelec. Ja mel na dva roky krosnu 17.6kg (bez jidla) a stejne tam byly veci, co jsem nepouzil. Chapu, ze si vrcholovej horolezec vezme svoje lano, paraglidista padak a cyklista kolo, ale bezny veci? Hadry a boty jdou koupit vsude na svete (a vetsinou levnejc). Nemusi nam litat 10km nad hlavama…

ano_prdel.jpg (Doc. JUDr. Robert Fico, CSc.) (21.5.2025 20:51)
Za to muze Fyjala

ano_prdel.jpg (wd43) (21.5.2025 16:57)
Kdo drzi hubu a krok nedobude nikdy zadny pokrok, protoze nepohodli a nespokojenost a umet si rict ze je neco nahovno: To je zaklad pokroku :-)

ano_prdel.jpg (Duncan IdahoRP (21.5.2025 16:45)
Proste maj jednou nastaveny pravidla, tak je respektujte. A pokud vas to sere, tak s nemi nelette. Uplne jednoduchy. Nikdo vas nenuti. Pice. Furt si na neco stezujete, pritom ste hovna. Az budete mit vlastni aerolinku, tak si tam davejte treba tunove kufry. Do te doby ale drzte hubu a krok.

ano_prdel.jpg (ZivaKundaRP (21.5.2025 14:55)
A320-200 - nadlimit 20kg bagáže na cestujícího zvedne spotřebu o 0,6–1,9 kg paliva na cestujícího pro let o délce 1000–2000 km, tj nákladově kolem 0,5–1,5 USD. Ale poplatky za to jsou kolem 4800-5500 USD. Takže kecy okolo jsou jen kecy. Plus další blbost: vinglety nebo sharklety nebo jaxe ta píčovina, ušetří víc paliva než těch 20 kilo navíc propálí.

ano_prdel.jpg (NikdySeNezaregistrujiRP (21.5.2025 13:22)
2 kufry KAŽDÝ do toho nízkého limitu 23 kg, aby bylo jasno. Čili nabízí vám buď zdarma, nebo skoro zdarma vzít do letadla o 23 kg víc. Ale nesmíte mít jeden kufr 24 kg, protože to už by museli platit handlingu za zavazadlo s nadváhou.

ano_prdel.jpg (NikdySeNezaregistrujiRP (21.5.2025 13:17)
@kkkkk: Jenže to všechno jsou z hledika ekonomiky letu drobné. Některé aerolinky (Turkish, EgyptAir) najely systém, že normální cenu (nebo minimální příplatek) můžeš mít 2 kufry (ale do toho nízkého limitu 23 kg/ 50 liber). To, že zaplatí pár metráků paliva navíc není tak důležité jako, že budou mít víc prodaných letenek a obsazenější letadlo.

ano_prdel.jpg (MSA2nr) (21.5.2025 13:14)
kkk: jj, pravda - komerční zásilky mají nižší prioritu než zavazadla cestujících. Takže zjednodušeně řečeno, čím víc krámů s sebou táhneš, tím menší šance pro aerolinky vydělat si ještě "jinak".

ano_prdel.jpg (kkkkkk) (21.5.2025 12:43)
Je tam víc aspektů, ale náklady na palivo jsou jedním z těch důležitých. Od oka střelím, že třeba 15kg rozdíl u cestujícího se zavazadlem při obsazenosti 70lidí na let A320 6h do dubaje bude rozdíl cca 300litrů paliva. To je cca 200kg navíc jen na palivu na lidi + vyšší váha lidí (1000kg) a o to vše se snižuje prostor pro převoz jiných věcí. Letadlo má určitou nosnost. Čim míň věcí převezeš, tim menší je zisk. K tomu zisk z lidí je naprosto minimální, velká část letenky jsou všemožné poplatky.

ano_prdel.jpg (NikdySeNezaregistrujiRP (21.5.2025 12:19)
@kkkkk: Jenže tenhle obrázek a tahle diskuze není o technice, ale o obchodní politice a nákladech. A z toho pohledu se (u velkých letadel) trochu více váhy zavazadel opravdu neřeší.

ano_prdel.jpg (kkkkkk) (21.5.2025 12:08)
Já ti ve vážení lidí neodporuju. Konkrétní člověk se neřeší. Ale určitě bych neříkal, že trochu váhy víc/míň se neřeší - naopak diskuse na zpřesnění byly dost časté. Konstantu na člověka jsem tam měl už tehdy a už tehdy se diskutovala různá vylepšení. Jiná váha pro muže/ženu a pro různé oblasti/národnosti. Japonci budou lehčí jak amíci atp. Ta váha má dost vliv, protože potřebuješ mít hromadu paliva navíc, dolet na nouzové letiště atp a zároveň být co nejlehčí při přistání.

ano_prdel.jpg (NikdySeNezaregistrujiRP (21.5.2025 11:16)
@kkkkk: Váha a rozložení váhy se řeší, netvrdím, že ne. Tvrdím, že pro daný let není z komerčního hlediska zásadní, jestli je tam váhy trochu víc/míň, aby měla aerolinka řešit hmotnost pasažérů. Pasažéři se počítají jako kusy (krát konstanta váhy průměrného cestujícího), váží se pouze u nejmenších letadel, protože tam odchylka reálné váhy a statistiky může být průšvih. Když veze letadlo méně kg zavazadel může vzít více kg jiného nákladu (např. pošty). Ale to není pro aerolinky zásadní. Zásadní je handling

další...