TechSvět  |  HobbyDeník  |  MyMuži  |  VipShow  |  ByznysDeník  |  MotorGuru  |  Pravda24  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProBydlení  |  ČasProŽeny



bezpecnost v mestskem provozu 19.12.2018 
Obrázek bezpecnost v mestskem provozu
lepsi to nebude    15rek PippinSacrifice Drama cat DiagnozaRoumenisty GoodLuckBowl
Komentáře (22) Komentovat Nezobrazovat

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (xxnet) (10.1.2022 15:09)
carbon: budes se divit, ale po praze furt t3ky jezdi. a maji klasicky sprahla. stejne jako kt8. jinak tohle je fotka t6 (ktere vloni dojezdily) s redukci na t3.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (Dr.Str.RP (19.6.2019 21:36)
Tr: Možná na Slovensku řídí tramvaje hňupi, ale tady musí mít aspoň béčko.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (carbon) (21.12.2018 22:45)
To chtěl bejt někdo vtipnej? Nic moc. Tyhle bodla měly v ČR snad naposled Tatry. Všechno novější výroby už tenhle bazmek vepředu vůbec nemá, ať už jsou to nový tramvaje od Škodovky nebo třeba Vario. To je jak vytáhnout fotku žigulíka a řešit jeho deformační zóny =)

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (nerrg) (21.12.2018 17:07)
Nichal: ono to ale vypadá, že u nových nějaká deformační zóna je, resp. mají výrazně tužší konstrukci, než staré (srážka: https://zpravy.idnes.cz/srazka-tramvaji-mezi-kotlarkou-a-kavalirkou-fm8-/krimi.aspx?c=A110919_071032_praha-prilohy_cen ) ale T15 nemá bodlo, ale pod plechem má docela dost vzduchu a ploché výztuže. Chodci to nemusí pomoct, je moc lehký, ale autu jo: https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A180515_105133_praha-zpravy_zuf&foto=LRE7352b0_112146_10567882.jpg

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (brnonymousRP (20.12.2018 15:18)
Nemusimit ani ridicak? A od kdy? Musi mit prinejmensim B aby vubec mohl zacit s vycvikem. Mozna, ze v Cobolstanu staci potvrzeni o dokonceni kurzu nahanani a vyhanani ovci, ale v civilizaci rozhodne ne.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (Tr) (20.12.2018 14:27)
Dr.Str.: "profesional" co jazdi elektrickou nemusi mat ani vodicak, takze tolko k tomu. Mozno problem je, ze si niekto mysli, ze na priechode ma vzdy prednost. A to pri elektrickach neplati. Ale takto bez deformacnej zony sa aspon zlakne, a nechce hned skakat pred to. Cpt.Obvious: pyco s tvrdym je kazdy piatok v mase, asi koli tomu

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (456) (20.12.2018 13:18)
Vlak. Kilo dvacet v obci. https://www.youtube.com/watch?v=9gsbPLCBa8s To by chtělo chlapa s praporkem (a holí), aby ti idioty odháněl. A okolo výškových domů všude matrace, kdyby náhodou někdo chtěl ověřit, že to ze třetího patra fakt bolí.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (brnonymousRP (20.12.2018 10:45)
Pica je sproste slovo, Pyco je terminus technicus z Ostravska.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (402) (20.12.2018 10:22)
Jak říká kolega: tramvaj má vždy půl metru náskok. Tak se do ní neser.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (meh1234) (20.12.2018 9:18)
Jenže auto je pořád spotřební krám z 0.8mm plechu a životností 10 let. Pak se vyveze do východní evropy kde ho za své dva roční platy koupí Pepa s Frantou a stane se rezavějící chloubou jejich již nenaplněných životů...

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (MemRP (20.12.2018 9:05)
Propichuje to slušně, tady naštěstí jen plechy [odkaz]

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (Cpt.ObviousRP (20.12.2018 8:43)
Nechápu, jak může někdo napsat pýčo s tvrdým y.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (nichalRP (20.12.2018 8:21)
ano. tramvaje by mely mit deformacni zony. takze trebas prvni tri vagony by mely byt z papiru. a osazeni vice, nez tri vagonu je zakazano :-D

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (Dr.Str.RP (20.12.2018 8:18)
Jestli chodec skočí na koleje pod tramvaj, která hučí, zvoní při každým rozjezdu a řídí ji profesionál, který to neubrzdí ani magnetickou brzdou, tak si ten chodec nezaslouží žít.

bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg (smutnyclovek) (20.12.2018 7:27)
Však vy se tomu přestanete tak hloupě šklebit, až taková zabijácká tranvaj přejede vaši malou holčičku !

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...