bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(xxnet) (10.1.2022 15:09)
|
carbon: budes se divit, ale po praze furt t3ky jezdi. a maji klasicky sprahla. stejne jako kt8. jinak tohle je fotka t6 (ktere vloni dojezdily) s redukci na t3. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(Dr.Str.) RP (19.6.2019 21:36)
|
Tr: Možná na Slovensku řídí tramvaje hňupi, ale tady musí mít aspoň béčko. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(carbon) (21.12.2018 22:45)
|
To chtěl bejt někdo vtipnej? Nic moc. Tyhle bodla měly v ČR snad naposled Tatry. Všechno novější výroby už tenhle bazmek vepředu vůbec nemá, ať už jsou to nový tramvaje od Škodovky nebo třeba Vario. To je jak vytáhnout fotku žigulíka a řešit jeho deformační zóny |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(nerrg) (21.12.2018 17:07)
|
Nichal: ono to ale vypadá, že u nových nějaká deformační zóna je, resp. mají výrazně tužší konstrukci, než staré (srážka: https://zpravy.idnes.cz/srazka-tramvaji-mezi-kotlarkou-a-kavalirkou-fm8-/krimi.aspx?c=A110919_071032_praha-prilohy_cen ) ale T15 nemá bodlo, ale pod plechem má docela dost vzduchu a ploché výztuže. Chodci to nemusí pomoct, je moc lehký, ale autu jo: https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=praha-zpravy&c=A180515_105133_praha-zpravy_zuf&foto=LRE7352b0_112146_10567882.jpg |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(brnonymous) RP (20.12.2018 15:18)
|
Nemusimit ani ridicak? A od kdy? Musi mit prinejmensim B aby vubec mohl zacit s vycvikem. Mozna, ze v Cobolstanu staci potvrzeni o dokonceni kurzu nahanani a vyhanani ovci, ale v civilizaci rozhodne ne. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(Tr) (20.12.2018 14:27)
|
Dr.Str.: "profesional" co jazdi elektrickou nemusi mat ani vodicak, takze tolko k tomu. Mozno problem je, ze si niekto mysli, ze na priechode ma vzdy prednost. A to pri elektrickach neplati. Ale takto bez deformacnej zony sa aspon zlakne, a nechce hned skakat pred to.
Cpt.Obvious: pyco s tvrdym je kazdy piatok v mase, asi koli tomu |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(456) (20.12.2018 13:18)
|
Vlak. Kilo dvacet v obci. https://www.youtube.com/watch?v=9gsbPLCBa8s To by chtělo chlapa s praporkem (a holí), aby ti idioty odháněl. A okolo výškových domů všude matrace, kdyby náhodou někdo chtěl ověřit, že to ze třetího patra fakt bolí. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(brnonymous) RP (20.12.2018 10:45)
|
Pica je sproste slovo, Pyco je terminus technicus z Ostravska. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(402) (20.12.2018 10:22)
|
Jak říká kolega: tramvaj má vždy půl metru náskok. Tak se do ní neser. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(meh1234) (20.12.2018 9:18)
|
Jenže auto je pořád spotřební krám z 0.8mm plechu a životností 10 let. Pak se vyveze do východní evropy kde ho za své dva roční platy koupí Pepa s Frantou a stane se rezavějící chloubou jejich již nenaplněných životů... |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(Mem) RP (20.12.2018 9:05)
|
Propichuje to slušně, tady naštěstí jen plechy [odkaz] |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(Cpt.Obvious) RP (20.12.2018 8:43)
|
Nechápu, jak může někdo napsat pýčo s tvrdým y. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(nichal) RP (20.12.2018 8:21)
|
ano. tramvaje by mely mit deformacni zony. takze trebas prvni tri vagony by mely byt z papiru. a osazeni vice, nez tri vagonu je zakazano |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(Dr.Str.) RP (20.12.2018 8:18)
|
Jestli chodec skočí na koleje pod tramvaj, která hučí, zvoní při každým rozjezdu a řídí ji profesionál, který to neubrzdí ani magnetickou brzdou, tak si ten chodec nezaslouží žít. |
|
bezpecnost_v_mestskem_provozu.jpg
(smutnyclovek) (20.12.2018 7:27)
|
Však vy se tomu přestanete tak hloupě šklebit, až taková zabijácká tranvaj přejede vaši malou holčičku ! |
|