MyMuži  |  ČasProBydlení  |  VipShow  |  NeposlušnéTlapky  |  ČasProŽeny  |  HobbyDeník  |  TechSvět  |  Pravda24  |  MotorGuru  |  ByznysDeník  |  Domény



hi-fi na cesty
Obrázek hi-fi na cesty
Ridic is missing netflix white Rusky dobry. Americky spatny. Aneb luza v akci Thats-how-it-works-I-guess poor shadow days since
Komentáře (29) Komentovat Nezobrazovat

hi-fi_na_cesty.jpg (ble ble) (19.9.2020 7:36)
mekke odpruzeni plus vahu pres tri tuny - takze se v tom jezdi jako kdyz se clovek vznasi nad silnici - ani retarder v tom nepoznate...

hi-fi_na_cesty.jpg (WoytaR (18.9.2020 20:26)
Nezapomen, ze tyhle stara nauta nemuseli zajet Nurburgring pod 8 minut. Tedy mají velmi mekke odpruzeni.

hi-fi_na_cesty.jpg (Hnidopich original) (18.9.2020 9:52)
Chtel bych to videt na D1. Teda budeme li parkovise na Brno povazovat za dalnici.

hi-fi_na_cesty.jpg (PEPICULTRAKNEDLO VEPR) (18.9.2020 9:41)
A kdo pali hudbu, ten je PIRAT a kdo je PIRAT, ten dava malym detem do backurek pripinacky !!! >-O >-O >-O

hi-fi_na_cesty.jpg (PEPICULTRAKNEDLO VEPR) (18.9.2020 9:16)
Ale Vonrackova rikala, ze paleni zabiji hudbu KURVAFIX !!!! >-O >-O >-O

hi-fi_na_cesty.jpg (pan_Jaroslav_Crha_guru_ITR (18.9.2020 8:44)
Tak mohli bychom se ještě hádat o tom že rycí a čtecí jehla u vinilů má nějakou setrvačnost a tyto dokmity způsobují zkreslení. Ale můžete mít zdroj signálu jakej chcete, stejně je důležitá reprodukce a dnes neexistují reprobedny které by neměli zkreslení větší o celý řád. Takže i repráky za 200.000 vám nepřehrají to co jste ve skutečnost zaznamenali. Je mi lito. Co se týká trvanlivost a kvality a přenosu je lepší digital. Už jen kvůli skladnosti, kdy v autě mam čtvereček 2x3cm a mam v tom 1000 pisnicek.

hi-fi_na_cesty.jpg (trada) (18.9.2020 8:35)
no porad do auta lepsi mp3 nez gramec a to ani nemusim jet po D1

hi-fi_na_cesty.jpg (,,) (18.9.2020 2:56)
asdasd: Ten zvuk je téměř stejný. Rozdíl je jen v tom, že jednou je z digitální nahrávky v digitálním formátu, podruhé z téže digitální nahrávky v gramofonové desce. Celé ty žabomyší války by skončily, kdyby dotyční přiznali, že je to hlavně o těch věcech okolo, jako ty knížečky, nebo že to hezky vypadá vystavené. Ale oni do toho furt montují barvu zvuku, věrnost, a já nevím co. Dej jim zbytečný kabel s pozlacenými konektory, a budou hýkat blahem.

hi-fi_na_cesty.jpg (asdasd) (18.9.2020 2:44)
Kvalita zvuku je celkom abstraktný pojem. Dá sa síce odmerať vo fyzikálnych veličinách, avšak stále záleží na danom "prijímač" zvuku - v tomto prípade človeku. A tu sa dostávaš k samotnej podstatne - každý človek počuje/vníma zvuk inač, vzhľadom na jeho fyzické dispozície (ako napríklad zakrivenie ucha) a kultúrne/psychologické dispozície (ako napríklad, že predstava, že niečo má znieť "takto", ovplyvňuje celkové hodnotenie kvality zvuku). Inými slovami, počúvaj čo ti vyhovuje.

hi-fi_na_cesty.jpg (,,) (18.9.2020 1:31)
Můžeš vymyslet co chceš. Když máš klasický 24bitový celočíselný formát, máš 16 777 216 možných hodnot. I kdyby drážka desky byla milimetr (není, je menší), tak do ní dáš 20 milionů atomů vodíku, ale to jsou ty nejmenší. Uhlík je několikrát větší. Prostě 24bitový digitál ti dá jemnější stupnici než drážka desky. Z hlediska frekvence nemá smysl víc jak 44 kHz (dle Shannona), a pak už jde jen o kompresní formáty. Takže: Jediný (a docela dobrý) argument pro desky jsou ty věci okolo, ne kvalita zvuku.

hi-fi_na_cesty.jpg (44topsR (18.9.2020 1:25)
Zbývá už asi dodat jen jediné... tomuto gramofonu už chybí jen kvalitní reproduktor. Navrhuji tento: [odkaz]

hi-fi_na_cesty.jpg (WoytaR (18.9.2020 1:19)
Tak staré desky se preferují kvůli loudness war. Nové mastery jsou moc hlasité a dynamický rozsah skladby je v... Čest vyjímkám. Jinak je deska spíše sběratelský kousek. K desce máte velký obal a uvnitř i nějaký boklet, obrázek a podobně. Pustit si LP je pak tak trochu rituál. Jinak co se týče kvality, tak DBX LP nabidlo velmi vysokou kvalitu zvuku. [odkaz]

hi-fi_na_cesty.jpg (iCR (18.9.2020 0:52)
Tehdá to bylo nějaké CD od Madony. a měřili jsme to na katedře rádia ČVUT - obor multimediální technika.. 128kbps a 192kbps ještě rozdíl byl. od 192kbps to prostě už nešlo poznat. měřili jsme tam i SACD, co dělalo u kazeťáku dolby apod.. moc zajímavé...

hi-fi_na_cesty.jpg (,,) (18.9.2020 0:34)
Co nejblíže hudební produkci bude v dnešní době digitální záznam s vysokou bitovou hloubkou (typicky 24 bitů) a frekvencí (192 kHz, nebo dokonce 384 kHz). Na magnetické pásky nebo na voskové válečky ti dnes nikdo ve studiu nahrávat nebude, natož aby při zpěvu rovnou ryl do desky.

hi-fi_na_cesty.jpg (,,) (18.9.2020 0:30)
Osekání křivek máš na gramodesce taky, nemůže ti stopa přejet do sousední. Jasně, prostoru je tam dost, ale to můžeš mít i v digitálu. Už jsi slyšel třeba o zvukovém formátu založeném na číslech s plovoucí řádovou čárkou? Bum, osekání křivek s tímhle formátem hodně dlouho neřešíš. A jinak je to o tom, jak je ta hudba zmasterovaná. Můžou ti klidně naprasit hnusný přebuzený zvuk do analogu. Žádný problém. A můžou ti dát krásný čistý zvuk do digitálu. Prostě hodně záleží na masteru a na formátu.

další...












Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Podmínky pro uchovávání nebo přístup ke cookies je možné nastavit ve vašem prohlížeči. Více...